5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

TELEVIZNÍ DEBATY: Estráda versus věcnost

Mezi politology začal převažovat názor, že problém není Zeman, ale jeho voliči. Prezidentu Miloši Zemanovi se totiž za léta v politice podařilo formát podobných debat přiblížit estrádě. Jiří Drahoš jako jeho protivník proto nutně působí vedle něho se svou věcností a výrazem agelasta jako nudný profesor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Portwyn 6.2.2018 10:05

Re: Tak nevím, to už tady říkali bolševici

U toho KSČ to taky platilo jen u těch mentálně zatuhlejších... špičky StB apod. byly inteligentnější a věděly, že je potřeba odevzdat moc, protože stav je neudržitelný.

Ale jinak nejspíš máte pravdu. Když čte člověk povolební komentáře, tak vidí, že kavární bublina má velmi silné stěny.

J. Švarda 6.2.2018 0:30

Re: Tak nevím, to už tady říkali bolševici

Názor KSČ jejího vedení byl, že strana a vláda jsou bez chyb.Jsou tedy špatní voliči.Pan Hvížďala je skutečně zapouzdřený ne v bublině, ale v akvariu,resp. v Pražské kavárně.

P. Portwyn 23.1.2018 16:07

Re: No to je mi novinka, že problém jsou voliči:

Jo. A není sama...

J. Malá 22.1.2018 20:06

Re: Hvížďalo, nesváděj to na voliče a M. Zemana.

Jo, někdo ho použije a pak odloží na skládku v Brusselu. Jestli teda ještě bude na živu...

J. Malá 22.1.2018 19:47

:-D

Vydávat člověka, který ví o politice jen to, že mu lidi tleskaj za toho pravého pro náš stát je třeba buď hroší kůže, nebo mdlý rozum.

J. Lepka 22.1.2018 19:31

Re: Osobně jsem přesvědčen, že TV debaty rozložení elektorátu

Vždyť kampaň nevede, tak co by to bylo jiného ?

J. Lepka 22.1.2018 19:28

Re: estráda versus věcnost

No, jo, to MZ má svou estrádu na prknech, jež znamenají svět, dávno za sebou. A také se za to bezmála čtvrtstoletí nikam neposunul, bonmoty dávno vyčichlé, kouzlo novosti také, spolu s většinou neuronů.

P. Klíma 22.1.2018 19:07

Ale můůůže 😂😂😂!

P. Klíma 22.1.2018 19:06

"Mezi politology začal převažovat názor..."🦍💩

Koho to zajímá? Názory pražských pavědců někoho mají zajímat?

V. Student 22.1.2018 18:53

Re: No to je mi novinka, že problém jsou voliči:

Ta dáma by měla dát souhlas se zveřejněním - to je naprosto školní příklad:-)))

P. Portwyn 22.1.2018 18:11

Re: No to je mi novinka, že problém jsou voliči:

No... připomněl jste mi moji debatu s kolegyní-feministkou. Vysvětlil jsem jí, proč feminismus ne, jako důvod jsem uvedl jednorozměrné vidění světa a schematickou interpretaci dějin i politiky.

Odpověď? Pobavený smích a věta "Ty se těch feministek nějak bojíš".

Jinými slovy - nemáš názor jako my? Asi jsi nemocný.

P. Portwyn 22.1.2018 18:07

Tak nevím,

jestli si Hvížďala nedělá srandu. Jestli to prostě není provokace nebo hospodská sázka. Nebo jestli ve skutečnosti nedělá pro Zemana.

Argument o špatných voličích je ten neprovařenější a nejhloupější, který může zaznít. Pokud pan Hvížďala není úplně zapouzdřený v bublině nebo úplně dementní, tak si to musí uvědomovat.

Tak blbej fakt bejt nemůže.

J. Farda 22.1.2018 16:31

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Oba pánové výše, proti centru lidského světa v našich ženách, normálně nazývaného klín (vzala ho na klín) nemám nic, a v mládí jsem co macho/mačo jeho radostí s potěšením užíval, ale mám problém se zmiňovaným rozhlasovým vulgárním překladem na jeden z několika významů k nedělnímu obědu. Nejspíš mám cu přiliš citlivý žaludek ... no, můj problém. A co se názoru na šílené krávy (užitečné sudokopytnice prominou) bůhvíproč zvané feministky dotejče, nejsme vůbec v rozporu ... :-)

Š. Hašek 22.1.2018 15:47

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Tak nějak.

Nechápající stejně nepochopí, že president nemluvil o genitálu ........ ale o nových ženských nadějích eurohodnot, které skrze řádnou agitaci v kostele/volební místnosti bojovali za lepší svět.

Doufám, že Oprah to rozjede vyšší rychlostí.

Š. Hašek 22.1.2018 15:41

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Pohoda.

Trefuji se do Drahoše. No, pak tady mám ještě pár výtečníků, často jen mediálně definovaných.

Jednotlivý volič má výsostné právo. Vy jako já. Jsme na tom stejně.

Š. Hašek 22.1.2018 15:36

Re: Pane Hvížďalo,

Já rovněž v první řadě hodnotím kandidáty. Voličů mraky a nejde je dělit/otaxovat šmahem. To dokáží jen Halík, Schwarzenberg, pražšti herci, Pithart, ........ , taky Drahoš kádroval v té listině a teď to tají! Úzkostlivě.

Pozor na oslovení "všichni"!!!!!

Š. Hašek 22.1.2018 15:22

Re: Osobně jsem přesvědčen, že TV debaty rozložení elektorátu

Kdo Vám poradil nazývat rozhovor s presidentem tím nějakým "showtermínem". Horáček se snažil o nějaké video pro šestnáctileté politology, to jo.

Zvláště po tom, kdy si i zabedněnci začínají cvrlikat, že zkrátka "ten druhej utek".

P. Zinga 22.1.2018 15:17

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Pane Fardo, co máte proti kun*ám? Kolem nich se přece točí svět.

Ale Vy jste asi myslel ty ruské pí*e.

Š. Hašek 22.1.2018 15:17

Re: estráda versus věcnost

No, Drahoš to zajisté svojí estrádou v kulturáku rozsvítil.

Nenechte, pane Lepko, cloumat prchlivost svým voličským majestátem. Předpokládám, že jste zajisté vystopoval převratné politické myšlenky - s těmi umělci, co poplácávali Drahoše po ramenou.

V televizi NOVA to včera šlo, odsejpalo to, Koranteng ani moc neskákal do řeči a dodal tomu něco multipleťových barev. Běloch by asi vybudil kontrolní komis. Děkujme NOVĚ za čas "zdarma" pro presidenta. Snad ho Outlý nedá k soudu do Haagu. Víte, kdo jest Outlý?

Š. Hašek 22.1.2018 15:09

Re: Strelil na lišku, trefil...

Na více Drahoš nemá. Doufám, že tam zas měl palce nahoru a jásal "já jsem teď velitel".

Š. Hašek 22.1.2018 15:08

Re: Pro koho jsou problémem voliči a nikoli ten, koho volí,

Nejhorší (dnes modní) varianta je obojí. Totiž varianta "dementního" kandidáta a "dementních" voličů.

Škoda, že ti švejkové furt nehodlají poslouchat velké slunce moudra/republiky - Halíka!

J. Lepka 22.1.2018 14:41

Re: Hvížďalo, nesváděj to na voliče a M. Zemana.

Zase vedle, to Zeman pózoval s mašinkvérem.

J. Lepka 22.1.2018 14:37

Re: Osobně jsem přesvědčen, že TV debaty rozložení elektorátu

Děkuji za radu, už jsem v životě viděl alkoholiků dost a víte, on je ten mozek v těsném závěsu, dokonce u těch zasloužilých funguje jen při určité hladince. Nicméně, kde nic není ani čert nebere, říkaly moje babičky, no a kdo sleduje kariéru MZ posledních, řekněme 28+let, tj, včetně jeho proslulého článku v TM, ví, že nic nového neumí hlásat a veškeré jeho počínání je poháněno touhou po pomstě. Naposledy to bylo vtipné na prknech divadla Semafor, to jsme si mysleli, že je to satira nebo klaunské číslo.

Je to ovšem také zdatný populista, možná i proto mu část populace, zjevně ta slyšící na jednoduché postřehy IV. cenové skupiny, věnovala tolik přízně.

J. Farda 22.1.2018 14:34

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Ano, včera byl na Nově přesně jako Mečiar před volbami v roce 1992. Zábavný, vážný, vtipný, rozhodný, s optimistickou vizí. A proto Mečiara tamní, na Žitném ostrově naturalizovaná Češka volila, a na dotaz novináře Lidovek proč, odpověděla "veď on je taký chlapčenský, taký úrimný!" Ano, to přesně sedí na upřímné ku*dy pana presidenta. Já už si jich užil do sytosti a proto ho, sorry jako, volit nebudu!

F. Navrátil 22.1.2018 14:29

Strelil na lišku, trefil...

Je poskakování na pódiu před sálem příznivců, ve společnosti televizních bavičů, estráda nebo seriózní diskuze?

J. Brunner 22.1.2018 14:28

Re: Pane Hvížďalo,

Jo.

J. Lepka 22.1.2018 14:25

Re: estráda versus věcnost

Přání otcem myšlenky, milý Šejno. Vzhledem k čistě matematickému poměru mezi sledovači včerejší one-man show (1,5mio) proti hlasům pro MZ v I. kole (cca 2mio)to na váhající nějak nevypadá.

Z. Lapil 22.1.2018 14:09

Re: Hvížďalo, Hvížďalo,

Snad se ve vašich očích aspoň trochu rehabilituji sdělením, že mezi osmi byli tací, před nimiž bych dal přednost Zemanovi. Bez velkého přemýšlení: jeden určitě, jeden skoro určitě, dva pravděpodobně.

M. Šejna 22.1.2018 14:06

estráda versus věcnost

nadpis článku je přesný. Včera tenhle nadpis fungoval jak z učebnice. Zatímco Drahoš jel do Brna na etrádu přesvědčovat přesvědčené a obejmout se s Rottrovou, tak Zeman se na Nově snažil věcně přesvědčoval všechny, tedy i nepřesvědčené. A dařilo se mu to, protože neútočil na oponenta Drahoše a věcně odpovídal na otázky moderátora.

Drahoš se do TV Nova nedostavil, přestože nejprve kurážně Zemana vyzýval k diskuzím. Byla to jeho první velká chyba v druhém kole voleb. Podle průzkumů jsou šanceobou kandidátů vyrovnané, takže teď je potřeba přesvědčovat váhající a nikoli pořádat estrády před svými fanatickými stoupenci.

A. Alda 22.1.2018 13:54

Pro koho jsou problémem voliči a nikoli ten, koho volí,

měl by se odebrat k psychiatrovi nebo do daleké ciziny.

Voliče totiž bez masového vraždění vyměnit ani ukáznit nelze.