26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Protest a nic víc

Senát se oficiálně a se vší vážností ohradil proti svévolnému výkladu české zahraniční politiky ze strany prezidenta Miloše Zemana. Ten si osvojil nikým neudělené právo prosazovat vlastní názory diktované zájmy Ruska, navzdory jasně formulované pozici České republiky. Je dobře, že jak vláda jako taková, tak i senát zaujaly jasný postoj.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 13.10.2017 23:40

Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

zajímavá národovecká parta, řekl bych.

No, doufám, že nejsou antisemité dnes moderně antisionisté.

P. Vandas 13.10.2017 23:45

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

Jak tě mohla napadnout takováhle blbost? To mi hlava nebere. :-):-):-)

M. Mařák 13.10.2017 23:48

Občas tady mrknu,

abych věděl, co se děje ve světě..

M. Prokop 13.10.2017 23:45

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

Večer zasvěcený lovu národovců? :-P

P. Vandas 13.10.2017 23:51

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

No právě. Žádná národovecká diskuze zde dnes nebyla. Hollywoodské avantýry a pokrytectví snad nejsou národovecké dýchánky. Nebo je národovectví za vším? :-):-):-)

M. Prokop 14.10.2017 0:11

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

Martin má trochu ten sklon (alespoň dle mého dojmu) hledat národovectví i tam, kde já bych viděl klasické a chválihodné vlastenectví.

M. Prokop 13.10.2017 23:47

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

Ale koukám, že jak jsem chvíli nesledoval cvrkot, tak to tu chytá grády. :-P

V. Klepetko 13.10.2017 23:56

Re: Varadinková, Vandas, Klepetko, Lukešová a podobně...

Já a "národovec", když jsem vykázal národ do básní a svévolně ho nahradil "etnickým lidem"!?:-)))))

Má první manželka býla Židovka, mám s ní krásnou dceru, takže z nějakého "antisemitismu" bych sám sebe nejspíše nepodezříval:-)))) Jak si k tomu kreativnímu nápadu dospěl?

M. Mařák 14.10.2017 0:05

"Národe" Vláďo, jak jsem

k tomu dospěl? No, jednoduše, pozoruji zdejší hemžení.

V. Klepetko 14.10.2017 0:19

Hmmm..

V mém myšlení lze jistě vypozorovat prvky šílenství a hříšného mudrování, ba nedostatek víry, ale antisemitismus? :-))) To bych spíše čekal že budu obviněn z kanibalismu:-)

Ale ty si jistě děláš legraci - na to Tě příliš dobře znám, abych neviděl že si děláš pr.el; -)

Dobrou!

P. Vandas 13.10.2017 22:36

Proč já nemlčel? Já věděl, že to přijde. :-):-):-)

R. John 13.10.2017 22:51

Jo kamaráde...

.. sám sis to zavinil... když soudružka chtěla parcelovat Německo s Francií, že jsou prej moc velký, říkala... hned si vyskočil, málem se o klábosnici přerazil a křičel, že máš tužku a pravítko, že to zvládneš... tak se nediv, že se na tebe upnula... tedy.. nezávidím ti....:-)))

P. Vandas 13.10.2017 23:11

Re: Jo kamaráde...

No vidíš. V tom se lišíme. Já s Varadinkovou občas souhlasím, někdy i dost, ale to neznamená, že ji nenazvu, v případě nutnosti "trávou." Zatímco ty, bys nikdy Netzer nedokázal říci, "už mne netzer!" Pískne, a ty držíš lajnu, jak svazák. :-):-):-)

M. Varadinková 13.10.2017 22:20

Hulváte Vandasi

Proč mne nazýváte blbaňou? V poslední době se naše názory dost shodují. Jak potom nazvete sám sebe?

P. Vandas 13.10.2017 22:28

Re: Hulváte Vandasi

Klíd. Tehdy to bylo přiléhavé, dnes jste už zmoudřela. :-):-):-)

M. Varadinková 13.10.2017 22:50

Re: Hulváte Vandasi

Moje názory jsou pořád stejné. To naopak Vy jste přestal dělat veletoče a koketovat s pravdoláskařsvím a eurohujerstvím. A v

reakci na současné hrozby jste přišel k rozumu.

S. Lazárek 13.10.2017 22:51

Re: Hulváte Vandasi

Názory nemění jen idiot......? No......

K. Němec 13.10.2017 22:53

Re: Hulváte Vandasi

Taky nejsou úplně stejné paní Varadinková. To nemá nikdo. Tedy nikdo s rozumem.

M. Varadinková 13.10.2017 23:10

Re: Hulváte Vandasi

Úplně stejné samozřejmě ne, mohu změnit názor na nějakou dílčí věc či osobu podle toho, jaké informace se ke mně o ní postupně dostávají. Ale pokud jde o základní, řekněme ideové postoje, tak ty stejné jsou. A na Vandasovi mne vždycky provokovala ta jeho neukotvenost, ty názorové veletoče, které tu v minulosti předváděl. O to víc, že ho - na rozdíl od mnoha jiných - považuju za člověka inteligentního.

P. Vandas 13.10.2017 23:21

Re: Hulváte Vandasi

Aby bylo jasno, tak "De omnibus est dubitandum." a protože to by u myslícího jedince vedlo zákonitě k nihilismu, tak jsem v dobách těžkých došel k přesvědčení, že jedině tradiční uhlířská víra v Písmo svaté, může být pevným základem napříč měnícímu se světu. Jsem sice heretik, ale nezpochybňuji základ, neb bych potom stál na vodě. No a potom i můj pohled na svět a měnící se režimy je stejně angažovaný, jako pro jiného divadelní představení obsazeného herci. Někdy tomu tleskám, jindy pískám,někdy si zahraji křoví ale nepřisuzuji tomu o mnoho větší vážnost, než divadelní hře. Mé Království není z tohoto světa..-):-):-)

M. Prokop 13.10.2017 23:49

Re: Hulváte Vandasi

Já se obejdu bez Písma, ale zase jsem velkým vyznavačem maximálně možné svobody. Taky to občas nějaká klapkovitá neb klapkovitý nechápou.

V. Klepetko 13.10.2017 22:36

Re: Hulváte Vandasi

On Vás dnes jen energeticky vysával - zítra ráno musí zkrotit divoké koně, a potřeboval, aby to na Psu ezotericky jiskřilo a indukovalo švih a sílu:-)

P. Vandas 13.10.2017 22:38

Re: Hulváte Vandasi

Jestli ti dobře rozumím, tak nemohu souhlasit. Chodik ke koním nas@anej není dobrý nápad. :-):-):-)

V. Klepetko 13.10.2017 22:43

Re: Hulváte Vandasi

No právě. Ráno poznáš, jak chutná pomsta paní Varadínkové:-))))))

M. Varadinková 13.10.2017 23:19

Re: Hulváte Vandasi

Já nemám potřebu se mstít. Jen mne zarazilo, že Vandas, ač mnou už hodně dlouho nijak nenapadán ani neprovokován, se dnes zcela bezdůvodně uchýlil k takovým nadávkám. Zřejmě má v sobě nějaký mindrák z našich minulých hádek, ve kterých, když argumentačně prohrával, se přestával ovládat a vypomáhal si sprostými nadávkami:-))))

P. Vandas 13.10.2017 23:28

Re: Hulváte Vandasi

Ale to se mýlíte. Já bych po té historii ani nevdechl. Jenom jsem reagoval na předchozího, který mi někdejší invektivu vůči Vám vyčetl. Jinak bych to přenechal už dějinám, kdo z nás dvou jedl a kdo se postil. Tak se nečilte, byla to dobová srážka, kde jste ode mne dostala, co jste si vykoledovala. :-):-):-)

M. Varadinková 13.10.2017 23:39

Re: Hulváte Vandasi

No právě. Ten, kdo Vám to (právem, protože máte jiný metr na sebe než na druhé) vyčetl, Vám brnknul o ten Váš mindrák, což vyvolalo Vaši poněkud neadekvátní reakci.

K. Němec 13.10.2017 23:40

Re: Hulváte Vandasi

To je pravda. Zavinil jsem to já. Kaju se a za trest si nedám doutník. Nebo vlastně když doutníky nekouřím, tak si ho dám. Jen ať trpím.

P. Vandas 13.10.2017 23:49

Re: Hulváte Vandasi

Asi tak. Sám si za to můžete! :-):-):-)

V. Klepetko 13.10.2017 23:34

Re: Hulváte Vandasi

Přiznám se, že jsem ten moment nepostřehl - možná že celé to rozebírat není dobrý nápad - zbytečně tak multiplikujete sílu nějakého náhodně plácnutého nesmyslu, nebo neuváženě sdělené prav... :-)) - ne, nebudu si z Vás dělat srandu - jste zde jedna z nejrozumnějších diskutujících. Stejně tak jako pan Vandas. Dobrou noc!