9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

POLITIKA: Když zelený šílenec dostane moc

Údajně největší peklo je, když si milenka ženatého muže přidá jeho manželku mezi přátele na Facebooku. Hloupost!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Urban 1.9.2015 16:02

Oceňuji, že autoři článku

znají kromě automobilové dopravy i cyklistickou. Uznávám, že šplhat do pražských kopců není pro každého.

Na druhou stranu je nutné upozornit, že Dopravní podnik hlavního města Prahy tu není jen od toho, aby byl podporován, ale také proto, aby provozoval městskou hromadnou dopravu. A on ji také provozuje, a to na poměrně dobré úrovni.

Pokud si toho někdo nevšiml, pak chápu, že má problém dostat se z Albertova na Vinohrady na oběd.

B. Rybák 18.8.2015 0:57

Re: Ježdění na kole v Praze

Svou zdravotní daň za idiotské jízdy na kole ve smogu a kouři z automobilových výfuků nejspíš teprve zaplatíte (financovanou na úkor normálních pojištěnců)!

Nátlak úřadů na to, jakým způsobem mají občané zlepšovat svou fyzickou kondici, je ničím neomluvitelná arogance moci.

Zástupy pražských občanů, kteří z nejrůznějších důvodů nemohou jezdit na kole, přece můžou sedět doma. Svět přece patří věčně mladým "zeleným idiotům" (k těm už ale svým věkem nepatříte ani Vy)!

B. Rybák 18.8.2015 0:17

Re: Šichtařová vrať se k číslům

O jakých číslech píšete? Proč nějaké neuvedete? To, že jste bolševický hulvát je patrné z Vaší argumentace i bez arogantního STBáckého tykání paní Šichtařové!!!

J. Jurax 17.8.2015 22:03

Jen na okraj

na kontrolu těch nebezpečných poloh v posledním odstavci zmíněných by bylo úředníků vždy dostatek - myslím, že by dokonce vznikaly pořadníky.

Jinak autorka mi píše z duše. Nerad ekoteroristy a nefandím agresivním picyglistům.

Kdysi dávno - za mlada - jsem chtěl do Prahy. No a teď děkuji bohům, jsou-li jací, že se mi to nepovedlo. Praga caput regni a tak vůbec - kultura, divadla, muzea, zejména technické a letecké :-) ... a teď - zlaté moravské městečko druhdy okresní! Zaparkuju i v centru!

B. Hamáček 17.8.2015 21:47

Nedávno

Nedávno , asi tak před 3 měsíci bylo hezké povídání ve Světě motorů, bohužel číslo si nepamatuji . Jedná se hlavně o ekoteroristy ze spolku :AUTO*MAT , naprosto plánovitě a plánovaně škodí spoluobčanům. Navrhuje taková nesmyslná opatření a prosazuje je na svých ( za přítomnosti úředníků ) "veřejných zasedáních " , která si obešlou pouze mezi sebou. Ale je nutno příslušné úředníky zavalit dotazy typu : Proč je tam ten zákaz, či toto opatření a hlavně , kdo podal na něj návrh. Mohlo by to pomoci. Protože úřad je povinen sdělovat takové informace. No s teroristy je potřeba naložit , jako s teroristy.

S. Donát 17.8.2015 21:45

Re: Rád bych žil

Pánové, až takový najdete, dejte prosím vědět :)

M. Prokop 17.8.2015 21:39

Re: Ježdění na kole v Praze

Turisté cyklisté. V Praze to organizuje nějaká cestovka.

B. Hamáček 17.8.2015 21:37

Re: jak je to v Berouně

No , pokud vím , tak původně zvoleného starostu ( který měl zájem se o Beroun starat) nepěknou fintou a podrazem svrhli a starostkou se stala ona pochybná osoba.

M. Prokop 17.8.2015 21:37

Re: Rád bych žil

I já.

J. Schwarz 17.8.2015 21:26

Rád bych žil

ve státě, který by na mne totálně kašlal a vůbec neřešil jakou újmu si mohu přivodit. A už vůbec aby se nestaral o moje blaho či zdraví za moje peníze!

J. Lepka 17.8.2015 21:02

Re: Šichtařová vrať se k číslům

Patrně mám lepší paměť než vy, a proto si pamatuji, že se pražský okruh začal řešit dřív, než jmenované strany vznikly. Dokonce si i pamatuji, že komunisty vybudovaná záchytná parkoviště, směšně malá a proto vhodná maximálně jako autobazary, byly rychle zprivatizovány již v době, kdy V.Klaus byl pouze ministr financí.

J. Lepka 17.8.2015 20:52

Re: Ježdění na kole v Praze

"Turisti jezdí drze po chodníku. Dokonce organizovaně."

Ovšem turisti používají ta dvě kola vedle sebe, ne za sebou a podle vyhlášky jsou to chodci. Chápu frustraci cyklistů, že oni nemohou, aspoň de iure, byť de facto si s tím nijak hlavu nelámou.

J. Lepka 17.8.2015 20:48

Re: Ježdění na kole v Praze

Pane Rado, o vašem tvrzení, že jste jezdil denně po Praze lze s úspěchem pochybovat. Pokud jste tak činil celých 365 dní jste buď lhář nebo blázen. Protože prohlašovat něco podobného v létě a spoléhat na chabou paměť národa po dvou teplých zimách je možná politicky žádoucí, ale nefunguje to. V Praze lze na přízeň počasí spoléhat maximálně 7 měsíců a to ještě v dešti jezdí jen ti nejodolnější / a o to víc riskují /protože na zasněžených a neposypaných dlažebních kostkách si tak po 5 metrech nádherně nabijete kušnu s vysokou pravděpodobností, že se svalíte rovnou pod kola nějakému chudákovi, co nemá nejmenší šanci vaši hloupost ubrzdit. Tak přestaňte a propagandou.

V. Kusý 17.8.2015 15:44

Re: Promlčení?

Právě to jsem chtěl napsat také.Ono to totiž není ani tak počtem přestupků, jako tím, že úředníci jsou líná, nenažraná chátra, která kašle na práci.Když srovnáte pracovní tempo a nároky na pracovníky v privátní a státní sféře, je vám z tohoto srovnání na blzvracení.

P. Rada 17.8.2015 15:43

Re: Ježdění na kole v Praze

Dávám Vám zapravdu, že když vidím, jak se svět v zácpách na silnicích zbláznil tak "nějakou výtečnou duševní kondici" nepocituji.

J. Kadeřábek 17.8.2015 15:00

Promlčení?

I to soudruzi vyřešili. Roční lhůta se prodloužila na 3 roky a je vymalováno. Teď ještě pán Ťok z ANO ztrojnásobí pokuty a vláda nám v rámci boje se suchem zdraží plošně vodné a stočné. A důchodci dostanou dvě stovky přidáno. Volte nás a ANO. Prostě vše zařídíme.

S. Ševeček 17.8.2015 13:53

Nou ekoteroryzmus

jenom postupné utahování oprátek občanům.

P. Švejnoch 17.8.2015 13:46

Re: Ježdění na kole v Praze

Nevím, zda si dělám nárok absolutní či relativní, nicméně po přečtení mnoha Vašich příspěvků nejen v této diskuzi si jistě mohu dovolit takový názor vyslovit.

Např. takový Váš příspěvek "Re: Ježdění na kole v Praze" z 11:15 je taková snůška bezobsažných frází, průhledných demagogií a ničím nepodložených tvrzení, že jen těžko lze soudit na nějakou výtečnou duševní kondici autora...

No, tak hlavně, že jste alespoň tělesně svěží... :-)

K. Frauknecht 17.8.2015 13:14

Re: Ježdění na kole v Praze

:-))

P. Rada 17.8.2015 12:48

Re: Ježdění na kole v Praze

Citáty platí obecně -  kdežto Petr Švejnoch si na posuzování dušenna jiných dělá "evidentně" nárok absolutní.

J. Lepka 17.8.2015 12:42

Re: Ježdění na kole v Praze

Evidentně jste kolo prodal a koupil si počítač. Škoda.

V. Vovák 17.8.2015 12:41

Re: Už jsem dlouho.....

No vidíte,

mě zase sydneyský systém krátkodobých parkování a parkovacích domů připadá velmi dobrý. Včetně neustálého patrolování místních šerifů. Vždycky jsem měl kde zaparkovat, či jenom krátkodobě zastavit a vyřidit si svoje věci. Je pravda, že v City jsem potřebu zaparkovat nikdy neměl. Tam nemohu soudit.

Ale buzerování sydneyských majitelů nemovitostí městskými úřady je pozoruhodné. O tom žádná. Tolik vyhlášek pohromadě jsem snad nikde jinde neviděl. Výška plotu, sklon vjezdu do garáže, výška plotové zídky, co může být na předzahrádce.... fascinující!

J. Lepka 17.8.2015 12:39

Re: Zelení, rudí, černí nebo páskovaní šílenci, to je jedno.

Už dávno někdo napsal poněkud univerzálnější řešení : Všechno špatně, zpátky na stromy a začít znovu!

P. Papež 17.8.2015 11:52

Sám

Sám jsem vášnivý cyklista. Ovšem ježdění na kole po Praze trvale není normální. Praha by se měla především zaměřit na chodce, kterým věnují pozornost odpovědní na Magistrátu až po cyklistech a automobilistech, přitom je chodců nejvíce.

P. Švejnoch 17.8.2015 11:39

Re: Ježdění na kole v Praze

Škoda, že ve Vašem případě evidentně neplatí ono "Mens sana in corpore sano". :-)

P. Švejnoch 17.8.2015 11:36

Re: Na dálnici D1 rozmístěné radarové systémy.

A proto je třeba co, Halík? Proto je třeba, Halík, nechat se oholit od PaChu či MÚ. Vždyť je to levnější - a to se vyplatí!

Svatá prostoto...

P. Rada 17.8.2015 11:27

Re: S Blankou se pletete

S tou náhlou metodou změny rychlosti/plynulosti motorových vozidel máte pravdu. Znám jedno místo poblíž bydliště kde byl nově zbudován přechod pro pěší i když je pro ně v témže místě nad silnicí postaven betonový most.

Přibyla proto i značka "50" kdežto v okolí je "70" + radar... a tak jsem tam za "plynulou jízdu" zaplatil.

P. Rada 17.8.2015 11:15

Re: Ježdění na kole v Praze

V kulturních zemích dává silnější obvykle přednost slabšímu ...  a tak tam chodník nemusí být jen pro chodce podobně jako silnice jen pro silné. Má zkušenost je ta, že agresivněji se chovají jezdci na silnicích i chodnících ve východní části evropy a naopak. Nešlo tedy o "východní" turisty?

"Drzost" pak naopak může tkvět v postoji, že hranice obého jsou tabu a nikdo nesmí nikde nic jiného dělat - natož "organizovat".

Od dob naší totality u kdy na silnice mohli silní prakticky bez omezení a naopak většina byla vykázán na chodníky.... uběhlo už dost času. Tak se divím, že si pan Prokop ještě nevšiml toho širokého spektra koloběžek, cyklistů všech, bruslařů, prkýnkářů a dalších typů veřejného hemžení.

P. Schuster 17.8.2015 11:05

Re: Na dálnici D1 rozmístěné radarové systémy.

Ano, ale pěkně masné.

K. Frauknecht 17.8.2015 10:48

Re: S Blankou se pletete

a s tím čistým vzduchem v centru Prahy rovněž :-).

Cenový primát v ČR má brněnský tunel (1 km/12 mld. Kč, tedy dvakrát tolik co 1 km Blanky :-)!). Kabrňáci jsou v Bostnu, kde 1 km tunelu Big Dig vyšel na 2,5 mld USD (+/-65 mld Kč, tedy 10x víc než Blanka :-)))!). Slavný Eurotunel vyšel v konečném důsledku na dvojnásobnou cenu oproti projektu, podobně jako Blanka. Některé věci prostě "vyprojektovat" nelze:-).

Tím, že "se dopravně zklidní" centrum města nedocílíte čistého vzduchu!! Opak bývá pravdou - zvýšená doprava na obchvatech (kde oproti centru žije mnohem více obyvatel!!), k tomu přidejte debilní snižování rychlosti (nutnost řazení nižšího rychlostního stupně = vyšší emise) ... Typickým příkladem je ulice Spořilovská.