26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Dráždění „ruského medvěda“

Pronikání Germánů na východ trvá s krátkými přestávkami téměř 1500 let, od té doby, co v rámci stěhování národů přišli Slované do uvolněných krajin ve střední a jižní Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 16.9.2014 9:41

Rusko zabírá největší rozlohu

ze všech států na naší planetě a dovede využít jen maličkou část tohoto území. Kdyby svou pozornost upřelo tímto směrem místo zabírání dalšího území okolních států, udělalo by mnohem líp ...

K. Frauknecht 16.9.2014 9:40

Re: závazek nevměšování

Protože do "Majdanu" vstoupil západ. I pan kníže si smočil :-). A to nezmiňuji americkou finanční podporu (tu USA přiznanou) apod.

J. Kindl 16.9.2014 9:39

Re: Pokud znam dejiny, pane vlastence,

To je historický a ověřený fakt, že husitsví, bylo pro naše země tragédií. Z naší země, která byla v popředí Evropy se díky husitsví stala proviciální zemí.

J. Podešva 16.9.2014 9:39

četl jsem dva články pana Bouše

Oba byly snůškou propagandistických a dezinformačních nesmyslů. Divím se, že mu to na NP publikují. Asi tam má nějakého kamaráda :-)

V. Vlach 16.9.2014 9:38

Re: Pokud znam dejiny, pane vlastence,

Pokud znáte....ale vy ji neznáte. Mohl jste ušetřit neurony trýznění.

J. Kindl 16.9.2014 9:37

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Rusko je normální země ? Co vám říká Gruzie, Čečna, Moldavsko. Zrušení  všech soukromých televizí, zrušení všech soukromých tiskovin. Vraždy novinářů, vraždy nepohodlných lidí, zavírání podnikatelů, kteří se vzepřou.  Krym patřil několik setl let Turecku, než jim ho Kateřina veliká sebrala. 170 let patřil Rusku a 60 let Ukrajině. SSSR se nerozpadla, pouze ze svazku odešlo několik zemí, které Rusko anektovalo.  Dnes to Rusko považuje za historickou chybu, slovy Putina a touží znovu o obnovení SSSR.  Stejně tak v Rusku zaznívají hlasy, že by se Rusko mohlo opět stát ochránkyní všech Slovanů, kteří by měli splynout v jednu říši, která je by je ochránila od dekadentního západu.

K. Frauknecht 16.9.2014 9:36

Re: :-)

S Vaším zhodnocením komoušů musím souhlasit. Zda mezi ně náleží i pan Bouše nevím a proto to nemohu komentovat (je pravdou, že jeho články o pravičácích měli k pravici sakra daleko :-)).

Ono totiž vůbec nejde o ukrajinštinu (mimochodem jako samostatný jazyk uznávaná od konce 19. stol., do té doby byla označována spíše jako nářečí)!

V. Vlach 16.9.2014 9:35

Re: Zírám

Máte bordel v osobních zájmenech? Měl jste se lépe učit!

T. Kočí 16.9.2014 9:35

Re: :))))))))))) Nacistické symboly hrdlořezů?

Ano, píše často a blbě.

V. Vlach 16.9.2014 9:35

Re: Bouše,

Pane Lenc, vaše erudované determinace jsou skutečně nenapadnutelné. Asi jako výsostné území Texasu. Děkuji za vaše doznání vyseparování ze společnosti, i za vaše přátelé z krevní ambulance. Zavání však příkladnou bezvýchodností. Vaše představa o demokracii bude nejspíše obdobná té o svobodných volbách - sofistikovaná totalita! Skořápka bez obsahu.... A má představa o demokracii: má-li jednoho majitele tak není. A lidovou demokracii z dob komunistů mě nezajímala nikdy ani teď, jako cokoliv spojeného s touto zločineckou organizací, která nám, mimochodem, skvěle řídí dodnes tento stát a naše životy. A lidé jako vy(snad nejste a nikdy nebyl komunista)jim jenom pomáhají!

J. Boleslav 16.9.2014 9:28

Re: závazek nevměšování

Rusáci mají svou rozpínavost odjakživa v genech. Je zvláštní, že po všech zkušenostech, co s nimi (i celý demokratický svět) máme, to ještě tolik zdejších diskutérů nevidí nebo vidět nechce. Jediné vysvětlení je, že jsou blbí, navedení či oboje dohromady.

J. Kindl 16.9.2014 9:28

Re: Dnes souhlas.

Memoradum bylo schváleno parlamenty všech zemí. Pokud by nebyla právně závazná, tak Ukrajina není tak blbá, aby se na základě neplatné smlouvy zbavila jaderních zbraní.

J. Boleslav 16.9.2014 9:25

Re: Bouše,

Máte naprostou pravdu.

V. Vlach 16.9.2014 9:23

Re: Bouše,

Paní Hájková, nemlžte! To byla otázka. Mohla jste na ni víceméně odpovědět ano či ne. Víte, to označování někoho komoušem, aniž by jste ho znala, je zkrátka záludné. A nálepkovat někoho jenom proto, že s ním nesouhlasíte vypovídá o příslušenství k jisté skupině obyvatel, které to bylo vždy vlastní. Myslím tím tento způsob uvažování a vyjadřování. Proto ta prajednoduché otázka.

J. Boleslav 16.9.2014 9:23

Re: No a ještě,

Přesné.

J. Boleslav 16.9.2014 9:22

Re: hezky řečeno..

:-)))

J. Boleslav 16.9.2014 9:22

Re: Zírám

Hroutí se Vám svět? Kupte si medvídka mývala. :-)

J. Boleslav 16.9.2014 9:21

Re: Pane Bouše gratuluji!

:-)))

J. Boleslav 16.9.2014 9:20

Re: :))))))))))) Nacistické symboly hrdlořezů?

Máte pravdu, k s. Kojzarovi má s. Bouše hodně blízko. Takovou snůšku demagogických hňupovin jsem už dlouho nečetl.

V. Vlach 16.9.2014 9:19

Re: Češi - Germáni :

wikipedia - tam si může každej osel napsat co chce. Sorry, ale de facto to tak je.

J. Podešva 16.9.2014 9:18

závazek nevměšování

Tak proč se tedy Rusko vměšuje do záležitostí UK ?

J. Boleslav 16.9.2014 9:18

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Přesně tak.

V. Vlach 16.9.2014 9:18

Re: Zírám

To je v pedeli co, když se zhroutí svět?

V. Ondys 16.9.2014 9:18

:))))))))))) Nacistické symboly hrdlořezů?

Bylo by to jako za druhý světový po vzájemném selhání bratrství nacionálních a internacionálních socialistů, kdyby autor prohlédl a spatřil i komunistické, jinak mi to připomíná Rudé právo zasvěceně píšící o boji :)))))) zla s naprosto jasným dobrem, když ve skutečnosti a pokaždé jde jenom :))))) o moc nad ostatními.

J. Tolman 16.9.2014 9:13

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Naprostá většina ruského koloniálního území patří Rusku pouze po zlomek historického času. Když se zamyslím, tak mohu klidně odpovědět, že nárok Ruska na tato území je nulový.

J. Tolman 16.9.2014 9:10

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Ukrajina je suverénním státem s mezinárodně uznávaným a garantovanými hranicemi. Nyní jeden z těchto garantů teritoriální Ukrajině kus území svévolně a sprostě ukradl. Na Skythy a další se vybodněte. Zamyslete se a v klidu odpovězte.

J. Černý 16.9.2014 9:10

Zírám

takovou montáž nesmyslů a polopravd jsem dlouho nečetl

J. Tolman 16.9.2014 9:06

Re: hezky řečeno..

:-))

S. Ševeček 16.9.2014 9:03

Re: Češi - Germáni :

http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C4%9Bjiny_%C4%8Ceska

J. Kalina 16.9.2014 9:02

zamyslete se a v klidu si odpovězte:

- území Krymu (Černé moře) bylo např. od Řeků kolonizováno na pobřeží, severněji nějací Skythové, táhli tudy a kolem) do Evropy Hunové, Avaři, Bulhaři, Maďaři, Tataři, Mongolové, Turci. před 300 lety ho dobyli na Turcích Rusové (Kateřina Veliká) a od roku 1991 - po rozpadu SSSR je v Ukrajině. Proč si myslíte, že to je konečné to správné místo kam Krym patří a že je to na věky?? Spíš to vypadá, že v Ukrajině Krym strávil nejkratší dobu.

- proč jsme byli tak rádi (i já), když se v roce 1991, proti přání Rusů, rozpadl SSSR klidně a nenásilně a proč si nepřejeme aby se klidně a nenásilně rozpadla i Ukrajina. to bylo filmů a starostí jak se na území SSSR kradou jaderné hlavice apod. ale zatím se zdá vše v cajku. To taky nebylo málo pro bezpečnost světa co se stalo a nikdo to nevyzdvihoval.

- Rusko pomalu (pro někoho asi moc pomalu) mířilo mezi "normální země" našeho střihu, ale na hlavu si srrát zřejmě nenechá a dělat ze sebe obětního beránka také neakceptuje.

- můj závěr je tento: na pozadí Ukrajinských událostí jsem si znovu uvědomil, jak je tento prostor střední a západní Evropy v hajzlu a jak je manipulován médii. Hodinu po sestřelení letadla všichni věděli kdo to byl a po měsíci první zpráva vyšetřovací komise to neví.