9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

POLITIKA: Když se sejde Lumpárna s Blbostí

Když se sejde Lumpárna s Blbostí, vznikne nový předpis. To už tak na tom světě chodí. A co když se sejde hodně lumpáren a hodně neuvěřitelných blbostí. To se pak dějí věci!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 6.8.2014 20:32

Mistr Hudeček -

je chaot a morová rána pro Prahu.

J. Jurax 6.8.2014 18:44

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Vy ne :-)

M. Vondráček 6.8.2014 18:36

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Nemusíte, odstěhujte se ...

D. Švik 6.8.2014 18:28

Výborně napsáno

J. Stejskal 6.8.2014 18:06

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Musíte číst pozorněji.

J. Svoboda 6.8.2014 17:37

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Ano, pane Stejskale, jeden o voze a druhý o koze. Ty nesmysly, jež kritizuje pan Vlk, vám přece neusnadní parkování po 18. hodině! Pokud nejste navázaný zastupitel, nebo úředník, uvědomte si, že dotyční to dělají rozhodně nikoliv pro vaše dobro, ale proto, aby parkující řidiče o něco pumpli.

V duchu toho, co píšete na konci, řekl bych, že i vy můžete pro někoho vypadat jako trouba, protože pan Vlk psal mo českých městech a vy o Amsterodamu. Každý stát a každé město by mělo mít právo, zařídit si život podle svého. A hlavně má právo na rozumné politiky, ale ty si bohužel musí zvolit!

J. Svoboda 6.8.2014 17:20

Re: V jednom se autor tohoto článku mýlí,

Pane Schlägele, nední mi jasné, co jste chtěl říci. Kromě poukazu na svou hloupost a stádnost jste nesděli vůbec nic!

J. Stejskal 6.8.2014 17:20

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Já jsem si nepotřeboval odpovídat. Ale vy byste nám mohl říci jak jeto tam teď? (Když si tím prošli před třiceti léty.)

J. Svoboda 6.8.2014 17:15

Díky pane Vlku!

Díky pane Vlku!

Je vidět, že umíte napsat i článek, s nímž mohu bezvýhradně souhlasit.

M. Prokop 6.8.2014 17:02

Re: Kupodivu, dnešní slova do kamane tesat.

Nechodí-li mu hlavou Němci, píše docela dobře.

V. Kusý 6.8.2014 16:54

Kupodivu, dnešní slova do kamane tesat.

I náznak uznání Němcům se objevil.Sice jsem se rozhodl s panem Vlkem více nediskutovat, ale dnes má pravdu takového kalibru, že by bylo nemístné ji neuznat.

J. Lepka 6.8.2014 16:29

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Nic vám nebráni odstěhovat se na periferii nebo do satelitu. Uchráníte si zdraví, známí a příbuzní vás přijedou kdykoliv navštívit, řemeslníky si budete vybírat podle vlastních kriterií a ne podle sídla firmy v sousedství.

Ale ouha, musíte taky na úřady, po doktorech a ano i kultura stojí za návštěvu. Co pak pane Gavlák, MHD nefunguje, u nemocnice nezaparkujete a divadla nemají parkoviště a magistrátní úředníci vás budou mít jen za dojnou krávu.

Řekněte, víte snad jak racionální a promyšlený krok byl umístit evidenci řidičáků do Škodova paláce ?

J. Lepka 6.8.2014 16:18

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Sám jste si odpověděl, západní Evropa touhle hloupostí taky prošla, ovšem před 30 a více lety. Tedy v době, kdy už aspoň měli tranzitní dopravu staženou mimo obydlené zóny. Jen u nás, díky nenažranosti a hlouposti některých politiků se stále dohadujeme o základních potřebách rezidenta.

J. Stejskal 6.8.2014 16:18

Re: Se zónami se to má takto

I vy na venkově poznáte, že auto nebude brzy pro pohyb po městě vhodné vůbec.

J. Kadeřábek 6.8.2014 16:16

Se zónami se to má takto

Když všechna města zavedou to co máte v Praze můžete si koupit auto a trvale s ním parkovat u domu. Jinde ale nezaparkujete. Leda by jste si koupil několik trvalých bydlišť.

J. Schwarz 6.8.2014 16:16

Re: Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

Ono by mělo smysl odstranit exhalace až poté, co by exhalace odstranily Gavláky a jim podobné. Ostatně  i s exhalacemi by se bez Gavláků žilo docela slušně!

J. Kadeřábek 6.8.2014 16:12

Nějak Vám ovšem ušlo, že o exhalacc vůbec nejde.

Nejsem z Prahy, ale z jiného velkého města a politika magistrátu je obdobná. Zatím co osobní auta jsou stále omezována a potlačována místní autobusy MHD kouří až běda a tranzitní doprava čudících náklaďáků nás doslova zamořuje smradem a také hlukem. Ovšem úředníkům vadí osobáky, které dnes mají katalyzátory a s přehledem plní normu euro 5-150. Nějak jsem si nevšiml záplyvy starých Škodovek, Trabantů a jiných smrdících potvor. Je to jen další zdanění občanů pod záminkou konání dobra.

F. Hereit 6.8.2014 14:00

Ale nemýlí

Otazník za slovy "tak proč neinovovat " není moc namístě. Jde o imperativ : INOVOVAT !!!

Důvodů je dost: potřeba stále zvyšovat výrobu aut, na níž přece závisí naše hospodářství; závisí na ní i růst HDP tak potřebný pro naši životní úroveň ...

Vedou nás k tomu i racionální osobní důvody : Závratné ceny náhradních dílů monopolního produktu výrobců aut, nezbytné a nákladné moderní vybavení autoservisů a z něho plynoucí ceny oprav, miniživotnost elektroniky jíž se nová auta převybavovávají, nutnost vyhovovat čím dál čím náročnějším, tvrdším a racionálně nezdůvodnitelným požadavkům...

Zkrátka - kdo neinovuje svůj vozový park škodí sobě, poškozuje republiku a okolí a ubližuje dalším generacím !

Má to jen jedinou drobnou vadu - kde na to vzít

M. Prokop 6.8.2014 13:57

Re: Máte pravdu, pane Vlku !

Dlouho a takhle neblbla (alespoň ne tolik). Tahle pitomost kvete u TOPáků a zelenáčů.

M. Prokop 6.8.2014 13:56

Dnes velmi dobré.

Aby někdo blbě neremcal, jsem z Prahy a autem po Praze jezdím jen velmi vyjímečně.

Opatření připomíná "Bursíkovu buzeraci", poplatek z převodu starších vozidel. Přesně těch, na které mají důchodci, mladé rodiny, inavalidé ......

M. Gavlák 6.8.2014 13:42

Poslechněte, voni žvanile přes všechno,

pro nás, kteří v Praze žijeme a musíme denně dýchat tuny hnusu z exhalací, je omezení vjezdu těch expertů, kteří bez auta neudělají krok a musí se denně převážet ze satelitů do centra, systémovým krokem. Vaše svoboda končí u našeho ničeného zdraví!

V. Vlk 6.8.2014 13:15

Re: V jednom se autor tohoto článku mýlí,

Bejvávalo. Tak už to není ani v Německu, ,kde je auto pířmo společenský fetiš. Španělé jezdí už zase ve starých autech, italové v maličkách  starých šunkách, člověk se diví,že to vůbec jede.....Je krize , jestli jste si neráčil všimnout. Doba kdy s ekupovaly každýchn pár let auta je pryč! Však proto to také nejprve vypuklo - blbnutí s "ekologickými vjezdy" v Anglii, a pak v Německu. NO a u nás už devalvace koruny aby Volkswagen vydělával  nestačí, tak ji včera shodlili znovu a navíc tlačí,aby si lidi kupovali nová auta. Ať se zadluží, ať nemají lidi na splátky, klidně ať zase stojí kafe v Německu celodenní plat našince...jen když VW na tom, bude dobře.

V. Grycz 6.8.2014 10:56

Je to tak

parkoviště postaví z našich daních a pak vesele inkasují dál.  Ten zastupitelský dobytek nemá strop.

F. Netopil 6.8.2014 10:34

Máte pravdu, pane Vlku !

A jak dlouho že tam ODS vládla ?

J. Lepka 6.8.2014 9:28

Re: Pražské stavební předpisy, které s velkou slávou schválilo

Nic nového. Jistě jste si všimli, že tato situace se opakuje. Již brzo po 89. byla tzv. odstavná parkoviště urychleně transformována, obvykle na autobazary. Další pohroma přišla po povodních, kdy např. na Skalce, v Praze 10 bylo P+R odsunuto a zmenšeno kvůli novostavbě Českého statistického úřadu.

J. Stejskal 6.8.2014 9:17

Re: Se zónami nemáte pravdu.

Ba ne, hlava jste vy.

J. Boleslav 6.8.2014 9:09

Re: Řešení se, kterým u nás nikdo nikdy nepřišel

V Mělníku v některých zónách podobně. Jen v Praze na to ne a ne přijít, jak správně píše autor. Přišli by totiž (někteří) o skvělý byznys.

J. Chaloupka 6.8.2014 8:30

Pražské stavební předpisy, které s velkou slávou schválilo

zastupitelstvo, nemá ani slovo o parkovištích P+R u stanic metra na okraji Prahy. Takže Roztyly, Opatov a další pěkně zastavíme bloky s domy a kancelářemi a pak prostě nebude místo. Těch pár set míst P+R za dvacku denně, které zmiňuje někdo níže, nepomohou, když jen z D1 denně přijíždí do Prahy několik desítek tisíc aut. To chce obří parkoviště s několika tisíci míst. No a kdo by je postavil, když rodina Passerů chce prostě vydělávat na bytech u metra, že?

I. Schlägel 6.8.2014 8:03

V jednom se autor tohoto článku mýlí,

na tzv. Západě si lidé kupovali a kupují nová auta v podstatě sami od sebe co 5 - 6 let. Vývoj v automobilovém průmyslu kvapí a ceny jsou příznivé, tak proč neinovovat, že? Podobně je to se spotřební elektronikou, o té počítačové nemluvě.

A. Bocek 6.8.2014 7:58

Na každou městskou policii se dopláci.

Aby se nedoplácelo , provádí městská jen výdělečnou činnost . Tato činnost obtěžuje a stojí obyvatele dvakrát  (jedna za plat policisty, druhá za pokutu). Obyvatelé si tak dvojnásob platí službu , která je šikanuje !  PROČ ? !!