26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

UKRAJINA: V Doněcku operují militanti z Ruska?

Ano. Přiznal to veřejně Igor Strelkov, jejich velitel. Nijak se s tím netají a podle vlastních slov je na to hrdý. Další střípek do mozaiky, která dotváří obraz východní Ukrajiny jako hračky Velkoruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 29.5.2014 23:11

Re: Pani Varadinkova

Takže to vidíte, hloupý Prošku. Já jsem Vám to říkala už tehdy, když jste si ještě maloval, jak v tom Iráku slavně zvítězíte, a vypočítával, které válečné lodě tam odkud připlují a jak jsou perfektně vyzbrojené. Říkala jsem Vám, že nebude problém vyhrát válku, ale co si počít dál s tou zemí. A pak, před pár lety, té invaze nejdřív zalitoval Bush, že ho s těmi chemickými zbraněmi tajná služba podvedla (kdyby tehdy poslechl Klause, tak by nemusel litovat, že?). A dnes už to konečně vyzkoumali i Britové a jejich závěr je velmi jednoznačný:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/337753-saddam-mel-zustat-u-moci-valky-v-iraku-a-afghanistanu-byly-chybou-bilancuji-v-britanii.html

A já jen dodávám: stejnou chybou je i to, co jste za 5 miliard USD dnes rozpoutali na Ukrajině. Už teď se to obrací proti vám. Zbytečně dál ztrácíte kredit a Putin, který se nenechal vyprovokovat k vojenskému zásahu, ho získává. Všichni lidé nejsou tak blbí, aby uvěřili tak laciné propagandě, kterou jste zahltili média. Vaši politici (Obama, Kerry...) jsou za šašky. A jednou to někdo povolaný bude hodnotit tak, jak dnes Britové hodnotí ten Irák.

A stejnou chybou je dál podporovat povstalce v Sýrii, jak slibuje Váš hloupý prezident. Škoda, že jste nebyli schopni si zvolit taky nějakého svého Putina, tedy člověka inteligentnějšího, rozvážnějšího a méně huráválečnického, než jsou poslední vaši přinejmenším tři prezidenti.

Člověk by čekal, že po prvním, druhém či třetím nezdaru se poučíte a dojde vám, že násilný "export demokracie" opravdu nefunguje a každý takový pokus situaci jen zhorší. Ale ono vám nejde ani tak o tu demokracii, jako o světovládu a prachy, že? Už se konečně vyjádříte k tomu, co říkal Wesley Clark o napadení sedmi zemí? Nebo máte v hlavě už jen toho Klause?

M. Varadinková 29.5.2014 22:32

Re: Jediná blbost je to co jste vyplodil.

Odmítli střílet do vlastních lidí. Což je něco mimo chápání vemene, jako jste Vy. Vy byste určitě vraždil ostošest a bez výčitek, stačilo by, kdyby Vám někdo nakecal, že je to Rusák.

M. Varadinková 29.5.2014 22:30

Re: Věcně vás popsal,

Ubožáku.

J. Václavíková 29.5.2014 21:43

Re: Je to už starší, ale pořád aktuální:

Této války se neúčastní vojáci, nýbrž místní hrdlořezové a dobrovolníci, z nichž někteří mají vazby na bývalého prezidenta Viktora Janukovyče, jiní na zločinecké gangy a ještě jiní se mylně domnívají, že bojují za nějakou formu neškodné místní autonomie.

Nevedou je důstojníci v uniformách, nýbrž členové ruské vojenské rozvědky a speciálních sil, z nichž někteří mají na sobě maskáče bez vojenského označení, zatímco jiní komunikují s "aktivisty" po telefonu. Využívají ruskou logistickou podporu, mají pár ruských samopalů, ale většinou nedisponují tanky ani letadly. Neexistuje žádná bombardovací kampaň "šok a děs" – jen systematické organizované útoky na policejní stanice, městské rady, letiště.

J. Václavíková 29.5.2014 21:29

Je to už starší, ale pořád aktuální:

http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-62050800-valka-noveho-veku

P. Mach 29.5.2014 19:36

Jediná blbost je to co jste vyplodil.

Na Marse jste byl vy - ne nadarmo se o Marsu hovoří jako o rudé planetě. :-) Řada vojáků z armády dezertovala, což bylo dáno janukovyčovým rozkladným působením a jím způsobenou totální devastací ukrajinské armády. Ovšem na stranu rusáků nepřešli.

P. Mach 29.5.2014 19:30

Věcně vás popsal,

a to je určitě víc, než čeho je schopno rusácké vemeno vašeho ražení.

M. Varadinková 29.5.2014 18:36

Re: Velmi dobrý článek!

To si mne evidentně s někým pletete. Já bych v životě neformulovala větu: stojím si za (cizím) referendem.

Jste vůbec celá popletená, a to permanentně. Ještě jsem nazažila, že byste někdy pochopila smysl toho, co čtete, vždycky to dokonale překroutíte a postavíte na hlavu a vyfabulujete si něco úplně jiného.

Můj názor na referendum je přece stejně irelevantní, stejně jako Váš. Podstatné je, jak už jsem napsala, jak to vidí místní obyvatelé, kterých se to týká. Jestli si oni za ním stojí. Zatím nic nenasvědčuje tomu, že by si za ním oni nestáli. Kdyby si ostatně za ním nestáli, neměl by být pro kyjevskou vládu takový problém to prokázat a nemusela by tam tudíž posílat ty tanky. Ve skutečnosti ale za tou vládou nestojí nejen ti civilisté, kteří hlasovali v referendu, ale ani ta část armády, která přešla na jejich stranu. Není Vám to ani trochu divné?

D. Nowodny 29.5.2014 18:29

Re: Hloupý, demagogický článek

Chytrému napověz, blbého kopni !!

M. Varadinková 29.5.2014 18:26

Re: proč ne

Mluvte jen za sebe, ano?

Já nesouhlasím se svržením demokraticky zvoleného prezidenta a vlády bez ohledu na to, kdo tak činí. Nemohu za to, že ten převrat neorganizoval Putin a tudíž se nemohu s čistým svědomím připojit ke lhaní a plivání na něj.

To není ani o ikonách ani o žoldu (já žádný neberu a ten americký berete přece Vy), ale o úctě k sobě samému. Vy tu úctu k sobě nemáte a proto Vám to lhaní nevadí a rád se přidáte.

M. Varadinková 29.5.2014 18:20

Re: Pani Varadinkova

Vy jste evidentní blázen, který je schopen jen lhaní a emocí a nikdy nereagujete věcně.

J. Kombercová 29.5.2014 17:54

Re: Velmi dobrý článek!

Ty nadávky byste si mohla ušetřit... takhle to vypadá, že ztrácíte nervy, a to není dobré, to by o Vás pak pohli říkat, že Vám ruplo v kouli. Na to bacha.

Co se týče toho referend, tak si za ním stojíte, tuhle jste to psala... tak nevim. Nejste dvě?

V. Hajková 29.5.2014 17:54

Re: proč ne

Hlupáku

S. Prosek 29.5.2014 17:43

Pani Varadinkova

Je klasicky pripad fetisistickeho adoranta nazoru tuzemskeho myslite!e pripojeneho k penezovodu z Kremlu :) Nikdy nezklame!

J. Kostelanský 29.5.2014 17:43

Článok sú samé blbosti

Odkiaľ majú separatisti zbrane? Autor bol doteraz na Marse alebo nečítal noviny? Na stranu separatistov prešla veľká väčšina vojakov aj policajtov. A asi neboli takí blbí, že by zbrane boli odovzdali vláde v Kyjeve.

Vojenské sklady zvyknú byť v každom štáte rozmiestnené v rôznych oblastiach. Takže stačilo, že separatisti obsadili pár vojenských skladov a majú zbraní, koľko potrebujú. Vrátane protilietadlových rakiet.

Rovnako polícia má zbrane priamo vo veľkých mestách.

S. Prosek 29.5.2014 17:37

Re: proč ne

Pani Varadinkova vas by ovsem obradoval pouze prevrat pro putinovsky. Tak jako vasi ikonu profesora Kklause.

M. Varadinková 29.5.2014 17:26

Re: Velmi dobrý článek!

A odkud víte, že to byli cizinci a ne místní? Odkud víte, nakolik je místní podporují nebo nepodporují? Podle různých videozáběrů to přece vypadá, že podporují je, a ne útočící ukrajinskou armádu. Proč mnozí ukrajinští vojáci odmítají na ně střílet a přecházejí na jejich stranu? Kladete si vůbec takové otázky, nebo bez přemýšlení baštíte propagandu, co se na Vás line z České televize, protože to konvenuje Vaší zastydlé nenávisti k Rusům?

Kdo napadl koho, kdo je tam doma a kdo tam přišel na koho útočit? Napadají snad východoukrajinci Kyjev? Nebo kyjevská vláda nechala ostřelovat jejich domovy?

M. Varadinková 29.5.2014 17:18

Re: Velmi dobrý článek!

Co to zase blábolíte, pomatená ženská? Kde jsem napsala, že uznávám či neuznávám prezidentské volby nebo referendum? Vy prostě neumíte číst, možná jste úplně slepá, a místo toho, co je psáno, si fabulujete jakési své výmysly.

Ani o váze Pravého sektoru ve volbách jsme nenapsala ani slovo. Tvrdím pouze, že jsou to hrdlořezové, kteří dělají nájezdy na východ země. Naopak i neochota většinového obyvatelstva je volit, přestože oni také bojují za Majdan, o nich nic dobrého nevypovídá.

M. Varadinková 29.5.2014 17:11

Re: Velmi dobrý článek!

Když se občané Slovenska chtěli osamostatnit, tak jim to z české strany bylo civilizovaně umožněno.

Je to stávající kyjevská vláda, která se k moci dostala násilným převratem, kdo takovému civilizovanému řešení na Ukrajině brání vojenskou agresí a od prvopočátku neochotou s východoukrajinci o čemkoliv jednat.

M. Varadinková 29.5.2014 17:06

Re: proč ne

Takže jste si jistá, kdo byli ti ostřelovači? To jste asi jediná. Mnohem pravděpodobnější totiž je (a taky mnohé indicie tomu nasvědčují), že to byli ti, co chtěli vyprovokovat ten násilný převrat, který ovšem rozhodně nebyl proruský, že?

E. Sevrát 29.5.2014 16:58

Re: proč ne

Janukovyč v době pokojných demonstrací do nikoho nenechal mlátit a natož střílet.Aź, když majdanská svoloč začala vypalovat,rabovat vládní budovy ,tak použil silových prostředků.Zcela běžná záležitost v každém právním státě.Lůza nemá co požadovat po ulicích,řádné volby měly být již v lednu 2015.

V. Hajková 29.5.2014 16:57

Re: proč ne

Mimo  ruských  odstřelovaču  na  MAJDANU  -  ŽÁDNÍ  ŽOLDNEŘI  NEBYLI!   Ráčil   jste  si  povšimnout-   že  ti  fašisti  jak  je  nazýván   " pravý  sektor-    dostal  jejich  kandidát  na  prezidenta  0.7%   hlasu???   Na  té  Ukrajině  ale  bude  fašistu :-))))))))  To   i  ten   fašista  SLÁDEK  - kdysi  od  svých  příznivcu  dostával u  nás   více  hlasu!  :-))))))

J. Kombercová 29.5.2014 16:57

Re: Velmi dobrý článek!

Janukovič zdrhnul do Ruska. Už se vrátil?

J. Holič 29.5.2014 16:53

Re: Velmi dobrý článek!

Občané slovenska mají možnost volit v ČR svého prezidenta a především jim v tom nikdo nebrání se zbraní v ruce. Kdo stanovil, že je ta země samostatná? Občan jiného státu, na základě neověřitelného referenda? Není to trochu málo? To bych vlastně i já mohl vyhlásit referendum a na základě vymyšlených výsledků bych řekl, že se Praha rozhodla osamostatnit a kdo se mnou nesouhlasí, toho zastřelím. Jaký je rozdíl?

J. Holič 29.5.2014 16:49

Re: Velmi dobrý článek!

Jo, kdyby nějací cizinci, ještě navíc z Ruska, přišli do mýho města a přepadli budovy policie a radnici a vyhlásili by mým jménem samostatnost, neumožnili by mi se zúčastnit celostátních voleb a nakonec by se schovávali za mým domem před palbou český armády/policie, to by mě opravdu nakrklo. Stejně tak kdyby se rozhodli zabrat majetek člověka, který by mi v oblasti s vysokou nezaměstnaností dával práci. Vžil jsem se do té situace a ještě více mě ti Rusové štvou...

V. Hajková 29.5.2014 16:48

Re: proč ne

Jestlipak  víte-  jak to   vše  začalo.  Na  Majdan  vyšli  mladí  lidé  a  především  studenti  - a  požadovali  odstoupení  JANUKOVIČE!   Ten  je  nechal  surově  zmlátit   svým  BERKUTEM-  a  350  z  nich   i  uvěznit!  Teprve  tato  skutečnost  vyhnala  na  Majdan    STATISÍCE   LIDÍ-

P. Švejnoch 29.5.2014 16:42

Re: Milý autore

Je to možné - ovšem to z Vašeho článku patrno není. Zato z něj ční jak bradavice z nosu modelky zaslepená rusofobie.

P. Švejnoch 29.5.2014 16:38

Re: Milý pane Slanino

závidím Vám, že jste se nikdy neuklepl.

A na ideologii jsem se vyssral už dávno - a zřejmě proto nepíšu takovéto tendenční články. ;-)

E. Sevrát 29.5.2014 16:29

Re: Velmi dobrý článek!

Ukrajina má dva presidenty.Viktor Janukovyč byl odvolán a vyhnán neústavně, což přiznal i eurohurvínek L.Zaorálek v nedávném rozhovoru.Takže de-iure je stále presidentem Ukrajiny,legitimního a legálního mandátu se nikdy nevzdal. Situace je tedy podobná jako v případě policejního presidenta ČR,Lessy + Červíček.Nic nového Hácha + Beneš.

J. Vyhnalík 29.5.2014 16:20

Re: Hloupý, demagogický článek

Představte si, že jsou země, kde dodnes mají povinnou "vojnu" a kde žije spousta veteránů z Afghánistánu, Čečny, zahraničních misí. Ukrajina je už nejméně 25 let proslulá komerčními výcvikovými tábory ve stylu Specnaz. Tam cvičí nejen vlastní, ale za tvrdou měnu kohokoliv z celého světa.