7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

UKRAJINA: V Doněcku operují militanti z Ruska?

Ano. Přiznal to veřejně Igor Strelkov, jejich velitel. Nijak se s tím netají a podle vlastních slov je na to hrdý. Další střípek do mozaiky, která dotváří obraz východní Ukrajiny jako hračky Velkoruska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 29.5.2014 16:11

Já jsem se nad těmi občany pozastavil

ovšem jen tady v diskuzi...

J. Šejnoha 29.5.2014 16:08

proč ne

Mezinárodní žoldnéři a  svatí bobjovníci jsou na obou stranách.

Byli i na tom skvělém  MAJDANU, kde to začalo.

J. Kanioková 29.5.2014 15:52

Východ a západ Ukrajiny se těžko kdy domluví

a potáhne za jeden provaz.

J. Kombercová 29.5.2014 15:39

Re: Velmi dobrý článek!

Ano, na jedné straně uznáváte výsledky jakého si referenda,na druhé straně neuznáváte regulérní prezidentské volby s původně zvoleným parlamentem.

Jestli jste si všimla, Pravý sektor nemá takovou váhu mezi obyvatelstvem, to jen Vy zveličujete jeho váhu... jak Vy to děláte, že Vám to tak vychází? Přání otcem myšlenky nejspíš... jako jedno křeslo Macha u nás.... taky zemětřesení. :)

V. Hajková 29.5.2014 15:02

Re: Velmi dobrý článek!

To  je  spíš  z  totální  BLBOSTI!

M. Varadinková 29.5.2014 14:42

Re: Pani Varadinkova

Emoční nesmysl byla akorát Vaše reakce. Já jsem argumentovala naprosto racionálně.

M. Varadinková 29.5.2014 14:39

Re: Autor manipuluje s fakty,

Jste pouhý zfanatizovaný hulvát, zcela ve vleku právě běžící propagandy a cloumají s Vámi emoce. Hitlerům, Stalinům, Gottwaldům přece tleskáte Vy. Předpokládám, že jste tleskal i "humanitárnímu bombardování". Takže teď byste analogicky měl zatleskat, kdyby Putin začal "humanitárně bombardovat" Kyjev. Je to totiž identická situace - tak jako Miloševič se snažil násilím potlačit separatisty z Kosova, tak se teď kyjevská samozvaná vláda snaží násilím potlačit separatisty na východní Ukrajině.

Putin dnes ale nebombarduje Kyjev, drží se stranou a dobře dělá.

M. Varadinková 29.5.2014 14:32

Re: Velmi dobrý článek!

Nic z toho, co píšete, nevidíte ani Vy. Jen o tom čtete jednostrannou propagandu v novinách a naskakujete na ni.

Jestliže už předtím vyhlásili nezávislost na Kyjevu, je logické, že odmítají volit cizího prezidenta. My přece taky nevolíme slovenského prezidenta, nebo si snad myslíte, že bychom měli?

To další, co mi podsouváte, jsou jen Vaše trapné výkřiky, nikoliv mé názory. Já své názory umím formulovat sama, tak to nechte laskavě na mně. Já taky nedělám mluvčí Vám, zfanatizovaný hulváte.

M. Varadinková 29.5.2014 14:27

Re: Velmi dobrý článek!

Zvolený prezident na samozvanosti vlády přece nemění lautr nic. Na té může něco změnit až parlament po parlamentních volbách.

Na východě Ukrajiny přece mají svoji samosprávu také legálně zvolenou. Ta teď navíc dostala mandát k tomu, co činí, v referendu, které sice nemusíte uznávat, ale co si o něm myslíte Vy, není podstatné. Podstatné je, co si myslí ti, kteří tam žijí. A že by tam po nepřátelských akcích ukrajinské armády a atacích hrdlořezů z Pravého sektoru vzrostla příchylnost ke Kyjevu, o tom silně pochybuju.

P. Lenc 29.5.2014 14:22

Re: Velmi dobrý článek!

To té osobě můžete vysvětlovat jak chcete.Nakonec, tito "také demokrati" jako je Varadinková  jsou "pachatelé dobra" které vidíme nejen na Ukrajině.Tito "demokraté" nevidí ničení volebních místností, neví o střílení do volební komise, nic neví o zatrašování občanů kteří chtějí jít volit, neví nic o prohlášení velitele ruských banditů o tom , že přišli z Ruska.Zato naprosto přesně ví, že na Ukrajině vládnou "fašisté".A rusové s Putinem jsou jehňátka, která se tím, že násilím obsadí cizí území nedopouští agrese, ale brání mír a ruskojazyčné obyvatelstvo, kterému by jinak hrozilo vyhlazení, že p.Varadinková.Nakonec, on ten Áda Hitlerů měl dle vašeho myšlení pravdu a ten Mnichov byl vlastně spravedlnost sama.JDĚTE DO PR...

P. Lenc 29.5.2014 14:02

Re: Autor manipuluje s fakty,

Bože, kam až rádoby "humanitární nestrannost"může zajít.Nakonec, takové osoby jako vy tleskaly Hitlerům, Stalinům,Gottwaldům a nyní Putinům.Nakonec, takový Putin je přece vzorový mírotvůrce, že, paní Varadinková.Jen tak dál, kremrole.

J. Kombercová 29.5.2014 13:59

Re: Velmi dobrý článek!

Ukrajinská "samozvaná" vláda má svého prezidenta, paní Varadinková. Kdo vládně, legálně, na východě Ukrajiny, kdo tam koho volil, nebo kdo se samozvaně pasoval.na nevolené vůdce... když jste tak demokraticky založená, vidíte rozdíl?

P. Kmoníček 29.5.2014 13:56

Strelkov

se mýlí.Na Ukrajině přece operují vrazi z Wall Streetu řízení CIA a CIC,podporovaní Svobodnou Evropou a Vatikánem.Že soudruzi?

J. Václavíková 29.5.2014 13:36

Re: Velmi dobrý článek!

Také pamatujete, jak se ,,vžívala" do demonstrantů na Majdanu? :-)))

Píše to z blbosti, nebo za peníze?

V. Hajková 29.5.2014 13:16

Re: Velmi dobrý článek!

Klid  -  magore!  :-)))))))))))))

M. Varadinková 29.5.2014 12:35

Re: Velmi dobrý článek!

Tak si nenalhávejte, krvelačná tetko. Není to Rusko, kdo teď ostřeluje a bombarduje východoukrajinská města.

To ukrajinská samozvaná vláda je ve válce se svým obyvatelstvem, tedy s tou jeho částí, která nechce pod touto vládou nadále být (a nelze se mu divit).

To se ani na chvíli nejste schopna vžít do pocitů tamních obyvatel?

M. Varadinková 29.5.2014 12:28

Re: Autor manipuluje s fakty,

To bude zřejmě tím, pane propagandisto, že na majdanské demonstranty nikdo neposlal armádu a tudíž neměli komu tyto zbraně ukořistit, popřípadě vojáky přetáhnout na svoji stranu i s těmi zbraněmi.

Vy jste toho zkrátka přehlédl mnohem víc. Proto je Váš článek čirou demagogií.

M. Varadinková 29.5.2014 12:24

Re: Hloupý, demagogický článek

Referenda o autonomii se mohla konat? Tak proč se samozvaná vláda neuráčila s tamní samosprávou o tom vůbec jednat, dokud byl ještě čas?

J. Mrázek 29.5.2014 12:15

Re: Autor manipuluje s fakty,

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/porosenko-tak-trochu-jiny-oligarcha/r~41f385ace66311e38a4f002590604f2e/

J. Mrázek 29.5.2014 12:01

Bít, budiž, ale Vaše vysser...

...také nepříliš gramaticky a "slušně" podáno...

J. Mrázek 29.5.2014 11:58

Souhlas ? I s tímhle ?

Pocit ohrožení Ruskem, na němž vskutku „goebelsovsky“ pracovala záp.

med. propaganda, měl zakrýt neřešitelné problémy, které těžce

nemocná EU není – a z principu svého uspořádání nemůže být – schopna

zvládnout.To mělo přinést „semknutí“ voličů evropských států  a zajistit tak „federalistům“

dalších pět let na dokončení jejich projektu..

J. Schwarz 29.5.2014 11:49

Re: Hloupý, demagogický článek

Ta "Samozvaná Kyjevská vláda" jim chtěla umožnit volit prezidenta. Kdo jim to znemožnil byly ruské bojůvky. I ta referenda o autonomii se mohla konat - ale ne v režii separatistů, pod kulomety a bez jakékoli kontroly. To by pak byla stejná fraška jako na Krymu. Tam chápu, že by to asi rusové vyhráli, nevěřím ale těm 95%. Howgh.

V. Hajková 29.5.2014 10:40

Re: Velmi dobrý článek!

Na  pokrytectví  KREMLU  - neze  najít   vhodné  slovo!

V. Hajková 29.5.2014 10:39

Re: Velmi dobrý článek!

09:48

 

foto

[Ruský velvyslanec při OSN Vitalij Čurkin]

Rusko je připraveno pomoci ukrajinským úřadům s řešením současné krize na východě země. Kyjev ale musí "dělat správná rozhodnutí", nechal se slyšet velvyslanec Ruska při OSN Vitalij Čurkin.

V. Hajková 29.5.2014 10:20

Re: Velmi dobrý článek!

PROSTĚ-  nebudeme   si  nic  nalhávat   UKRAJINA  je  ve  válce  s  RUSKEM!   A  EU -  má   strčenou  hlavu   v  písku   a  dělá  mrtvého  brouka!

V. Hajková 29.5.2014 10:18

Re: Velmi dobrý článek!

Ukrajinské pohraniční stráži se údajně nedaří chránit hranici s Ruskem. Podle velitele dobrovolnického Donbas Batalionu tak do země "každý den proudí zbraně a žoldáci".

K. Frauknecht 29.5.2014 10:12

Asi budem trochu vepři :-)

O "utlačované ruské menšině" pochybuji stejnou měrou jako nevěřím v dobrovolnou koexistenci východu a západu Ukrajiny. Nacionalistické tendence na UK jsou historicky známé (např. Halič), ale současné zprávy jsou tak tendenční (na všechny strany :-)), že je nutno je brát s rezervou.

Přesto vše považuji článek za hloupou propagandu a nereagoval jsem na něj. Myslím, že málokdo pochybuje o tom, že na území UK operují ruské síly. Podobně, jako tam operují síly ostatních mocností. A to nehovořím o "občanech dobrodruzích" (no, spíš magorech :-)), které konflikty přitahují a nepochybně se angažují na obou stranách a to nejen Rusové.

Pořád jsem ale bytostně přesvědčen, že jakékoliv vměšování do záležitostí UK (samozřejmě, že nejen :-)) je "vo hubu" a hrozí eskalací. Krym neřešme, jeho "osud" byl předem nalinkovaný.

J. Kombercová 29.5.2014 10:11

Re: Hloupý, demagogický článek

Buď podvědomí nebo dobré osobní zkušenosti.

S. Ševeček 29.5.2014 10:11

Re: Hloupý, demagogický článek

Vážená paní Hajková, svůj docela přesvědčivý antikomunismus dehonestujete podporou ubožáků či sprosťáků, kteří se - většinou z nedostatku protiargumentů - opírají do osob /nikoliv do věcí/ nadávkami - byť zakuklenými do "kulantního" milko.

E. Sevrát 29.5.2014 10:08

Re: Autor manipuluje s fakty,

Nic takového jsem nepsal. Reagoval jsem pouze na ty vaše puštičky ze staré almary.