11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

POLITIKA: Bohouš a jeho počty

Poslancům letos ty prázdniny nezačínají dobře. Pro mnohé to jsou navíc poslední parlamentní prázdniny. Týká se to hlavně všech poslanců Věcí veřejných, LIDEM a nezařazených. A také velké části poslanců ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Bok 2.7.2013 20:37

Re: pane Langere,

Jo a z čeho a kdo platí tu dovolenou?  ovolenou stát přece neplatí, to snad tušíte?

V. Bok 2.7.2013 20:34

Re: Autor si dělá prču :)))))

No, nějak to na prču nevypadá. Je to takový nevyrovnaný. Takhle psal Kojzar o Havlovi, ale psal rozhodně líp.

Víte, i satira musí být zejména dobrá, aby zapůsobila. A nesmí být jednostranná. Pak působí totiž jen na pevně přesvědčené. Takže pak je k ničemu.

J. Kanioková 2.7.2013 19:34

Autor si dělá prču :)))))

J. Kuka 2.7.2013 16:13

Tak...

Tak jedine stesti "pravice" v poslednich 8 letech je to , ze jak CSSD tak KSCM maji ve vedeni hotove panoptikum . Lide jako zaoralek , sobotka , filip jsou tak smesni a neschopni , ze je jich cloveku az lito .Kradousek je pro proti nim politik a ekonom svetove extratridy :D

R. Langer 2.7.2013 15:43

Re: pane Langere,

Marně se tomu dodnes snažím porozumět, ale prostě na to asi nestačím. Můj zdravý rozum se tomu prostě vzpírá. :-(

P. Vaněk 2.7.2013 15:38

Re: Vláda demisi nepodala !!!

Blažku, kam jsi to dotáhnul ty, že si děláš legraci z úspěšné ženy? Akorát tak do pr dele,že?

P. Vaněk 2.7.2013 15:31

Re: Ubohý blábol v Kalouskové žoldu.

To je ale blábol. Ono tady bylo nějaké referendum? Jak to víte, že většina nechce nechat Nečase dovládnout? To se říká u vás v hospodě? Blbější argumenty jsem neslyšel. 

J. Kulheim 2.7.2013 15:31

Re: pane Langere,

Můžete objasnit jak může živnostník parazitovat na systému. Jaké služby stát živnostníkovi poskytuje? Pokud si nesežene práci, tak ji nemá, nemá placenou dovolenou, nemá stravenky, atd.

Z práce lidí pracujících v primární a sekundární sféře všichni žijí. Tito lidé, kteří mají nejmenší příjmy, jsou zdrojem bohatství státu. Není to pan Mládek a jemu podobní. Jaké hodnoty, které by zvýšily bohatství státu , vytvořil?

P. Pavlovský 2.7.2013 15:30

A co takovýto příklad:

Poslanci zvoleni za určitou stranu zjistí, že ta strana se už řídí jiným programem než pro který dostali hlasy!

A tak se na tu stranu vykašlou, nesloží poslanecký mandát (ten je jejich, ne té strany) a zakládají  jinou stranu s   programem, pro který dostali hlasy!

To byl případ US a je to případ LIDEM!

M. Šejna 2.7.2013 15:22

pane Langere,

Vy jste dokonale překroutil to, co jsem tady kdysi napsal. Napsal, jsem, že živnostníci platí podstatně méně na daních a pojištění, než průměrný zaměstnanec. Tehdy jsem to ukázal na mém příkladu, kdy jako OSVČ platím na daních a pojištění podstatně méně, než v dobách, kdy jsem byl manažerem v zaměstnaneckém poměru. Zároveň jsem napsal, že z tohoto pohledu chápu výraz "parazitování" živnostníků na systému.

To další jste si už vymyslel Vy.  A je také půvabné, že na tzv. "parazitování" živnostníků už upozorňovali dva ministři Nečasovy vlády, ale Vám to vůbec nedocvaklo. Teprve, když to řekl Mládek, tak se můžete Vy pseudo-pravičáci podělat.

Já nehodlám platit vyšší daně. Radši budu "parazitovat" coby OSVČ. Narozdíl od ideologickým troubů typu Langer si to ale uvědomuji a nebojím se napsat, že parazituji.

J. Vyhnalík 2.7.2013 15:17

Re: pane Pavlovský

Plánovaný schodek 100 mlrd není nic povzbudivého, ale pořád lepší než umělá prosperita na dluh, kterou slibují socialisté.

Jestli jste si nevšiml, propad zaznamenává celá EU a i Německo, které je pro nás určující má velké problémy.

Věřím, že Rusnokova vláda by se dokázala chovat ještě relativně umírněně, v porovnání s hypotetickou Sobotkovou. Zvlášť, když její maximální životnost je cca 1 rok. Ovšem případná vláda pod Sobotkovým vedením, by byla jiná zadlužovací káva.

Co je na současném vývoji pozitivní, je to, že Sobotkovy šance na to, že by někdy mohl být premiérem stále klesají a to je dobrá zpráva pro všechny a možná více pro levici, než pro pravici. Po katastrofě, ke které by Sobotka zemi nasměroval by se ČSSD k vládě už nemusela dostat hodně dlouho.

P. Trčka 2.7.2013 15:15

Re: ....doufejme, že to budou přepočty.

Pane Svobodo, nejprve jsem nehtěl odpovědět, ale přece jenom odpovím.  Mě se článek pana Vaška líbil. Nepíše nic objevného, ale pravdivě konstatuje to co víme. Je dobré to občas připomenout, aby si to ti, co o tom tolik nepřemýšlí znovu uvědomili. Nebyla  to pouze jednoduchá kritika. O pravici se v článku nic nepsalo, tak proč bych do svého příspěvku  vsouval cokoliv o pravici ?  Mé vyjádření se týkalo pouze obsahu článku, nikoliv jednání a chování  pravice.    

J. Holič 2.7.2013 15:02

Re: Ubohý blábol v Kalouskové žoldu.

"Podvod na voličích" je naprosto hloupá (eufemicky řečeno) fráze. Žádná z politických stran nikdy nedodržela 100 % svého programu. To, jestli je ten rozdíl relevantní a jak na to reagovat, je věc voličů a je jasně dáno, že poslanci mají 4 roky na předvedení toho co umí a voliči 4 roky na rozmyšlenou, co s tím udělají. Takže legitimita poslaneckých postů na míře držení se programu nezáleží. Mandát je dán výsledky voleb. Politická korupce (pokud máte na mysli obchod s Tluchořem a spol.) opět nikterak nemůže brát poslanci mandát a pravomoci s tím spojené. To má rozhodovat strana, parlament, nebo poslanec sám, případně voliči ve volbách. Navíc posouzení škodlivosti politických dohod tohoto typu není obecný a každý to vidí jinak - já například považuji správné, když mají politici možnost uzavřít dohodu, podle které politik škodící státu za miliardy ročně odejde škodit jinam, kde to stojí třeba už jen miliony ročně. A že zrovna Tluchoř škodič byl, o tom asi mnoho lidí pochybovat nebude. To, že v cizině politici ihned odstupují, je dáno tím, že voliči ve volbách obvykle reagují na to, co politici dělají a když odstoupí, zvýší si šance na zvolení po vyprchání kauzy a nepoškodí svojí stranu pro následující volby. U nás ale lidé k volbám nechodí a inkriminovaným politikům nezáleží ani na politické kariéře ani na jejich straně. Takže legitimitu ta vláda bude mít, dokud bude stát na výsledcích posledních voleb, tedy na zvolené sněmovně. Proto je třeba Rusnokova vláda nelegitimní a ta Němcové legitimní.

J. Kulheim 2.7.2013 15:02

Re: Já radši dám přednost té vládě M. Šejna Datum: 02.07.2013 10:49

Asi jsem mu dobře nerozuměl. On asi chce, aby se všichni měli dobře a předpokládá, že žabou na prameni ze kterého tryská to dobro, byl Nečas. Jeho pocit štěstí bude naplněný až odevzdá víc jak 80 % svého příjmu Sobotkovi a ten je předá ve formě dotací panu Babišovi.  

R. Langer 2.7.2013 14:42

Re: pane Trčko

Ano, chcete platit vyšší daně, to už jste nám tu říkal... :-P

R. Langer 2.7.2013 14:40

Re: jistě, pane Vintr

Jo, lidé makali, až se z nich kouřilo, a státní dluh rostl, že se čísla na kontech nestačili zastavit... :-P

R. Langer 2.7.2013 14:38

Re: jistě pane Vondráčku

Jo, a pak jste se probudil s rukou v nočníku... :-P

R. Langer 2.7.2013 14:36

Re: Já radši dám přednost té vládě M. Šejna Datum: 02.07.2013 10:49

Kdepak, pan Šejna není žádný příživník, je to OSVČ a prohlašuje, že chce platit mnohem vyšší daně, protože jinak okrádá občany tohoto státu, a těší se na to. Inu, brzy se dočká...

R. Langer 2.7.2013 14:33

Předčasné úvahy o něčem,

o čem autor nemá ani páru...

J. Kulheim 2.7.2013 14:16

Re: Ubohý blábol v Kalouskové žoldu.

Na politické korupci je socialismus postavený. Kdo slíbí voličům víc, ten je zvolený.

P. Trčka 2.7.2013 14:00

Re: pane Trčko

Pane zemane, vy jste pravděpodobně chtěl odpovědět na reakci pana Šejny, to by dávalo smysl. Omylem jste svůj názor přilepil k mému. Takže beru zpět, co jsem Vám odpověděl , to nepatřilo Vám. Přijměte omluvu.

J. Kulheim 2.7.2013 13:53

Já radši dám přednost té vládě M. Šejna Datum: 02.07.2013 10:49

za které se budu mít dobře a se mnou většina obyvatel. Zatím to bylo vždy za vlád socanů a nikdy za vlády pravice."

Pan Šejna je typický příživník a volič KSČM a ČSSD.  On se chce mít dobře a vůbec mu nezáleží na tom, kdo ten jeho blahobyt,  zaplatí. Nevím co pod tím "mít se dobře", představit. Každý má o tom jinou představu. Já se snažím pracovat, aby já a moje rodina žila slušně. V žádném případě bych nechtěl žít za cizí peníze. Jenomže tento pán se nechce mít dobře a aby se mu jeho přání splnilo, tak bude víc pracovat. Jemu se ale pracovat nechce, ale dobře se mít chce. Kdo vám ten vysněný ráj na zemi, má zaplatit? Komunisté a socialisté? On vám pan Sobotka s Filipem dá ze svého nějakou korunu na přilepšenou? Ze svého vám nedá nic a vy to dobře víte. Oni okradou ty, kteří pracují v primární a sekundární sféře a rozdají to takovým příživníkům, jako jste vy. Dají vám cizí peníze a vy je za to volíte. Tomu se říká legalizovaná korupce. 

J. Olšanský 2.7.2013 13:52

Ubohý blábol v Kalouskové žoldu.

Až se autor zbaví virózy, možná pochopí, že při demisi premiéra  odchází ze zákona celá vláda. Na to nepotřebuje komentář preziddenta. A možná pochopí i mnohem víc. Třeba to, že legitimitu vládní trojkolkový slepenec už dávno ztratil. Jednak tím, že provedli podvod na svých voličích, protože zcela opustili svůj program a předvolební sliby. A taky politickou korupcí, kterou se uboze snaží vydávat za  "normální" věc.  V cvivilizovaných zemích by pouhý náznak takového jednání byl důvodem pro odstoupení takového výlupka. Pouze v našem bananistánu se najdou tupci, co s radostným hýkáním bezmyšlenkovitě odkývají cokoliv.

J. Svoboda 2.7.2013 13:50

Re: Ví pan Vašek, co to je pravice?

Pane Grambličko, já nenaříkám. Jenom chci říci, že článek pana Vaška je nemístným nářkem a je minimálně úplně zbytečný.

R. Gramblička 2.7.2013 13:39

Re: Ví pan Vašek, co to je pravice?

šmarjá, vy toho naděláte! Autor rozhodně nepíše jako komouš (na porovnáni zkuste texty soudruha zaorálka) a termín pravice používa v jeho relativním významu jako označení konzervativnější části našeho polit. spektra. Takže váš nářek je jaksi zbytečný. Pravice sensu stricto tady nebyla, není a hned tak nebude, pokud nepočítame pidistraničky typu SSO

M. Urban 2.7.2013 13:29

Re: Fakt dobrý!

Občas se i stane, že někdo nechá ve fast foodu 190000 kč a uteče bez zaplacení.

J. Blažek 2.7.2013 13:27

Re: Vláda demisi nepodala !!!

A až pak nastoupí zachránkyně, úřednice ze statistiky a neúspěšná knihkupně a zachrání republiku. Cha, cha, cháá ........

J. Blažek 2.7.2013 13:26

Re: Kvalitní vláda

Ústavní zvyklosti - co to je?

 To jako je férové, když poslanci zvoleni za určitou stranu, se na tu stranu vykašlou a nesloží poslanecký mandát a zakládají si jinou stranu s jiným programem než pro který dostali hlas? Nebo odejdou ze strany a nesloží mandát a hlasují si, jak je zrovna napadne? A věřit tomu, že tak činí nezištně může jen hlupák. Přece mandáty ve sněmovně jsou rozdělovány podle počtu hlasů, které určitá strana získala. Nebo dokonce poslanci složí mandát a dostanou za to odměnu? ... To snad není ta pravá demokracie. To snad nejsou ty "ústavní zvyklosti"! Ve skutečně demokratických státech se takové věci nedějí. Takže: žádné ústavní zvyklosti, ale svinstvo a osobní prospěch, toť demokracie a ústavní zvyklosti počesku!!

J. Blažek 2.7.2013 13:16

Re: Sociální rovnost v chudobě

A jak vy to tak všechno dobře víte? Anebo se to jen domníváte?

J. Blažek 2.7.2013 13:15

Re: Sociální rovnost v chudobě

Máte zřejmě vlčí mhu.