4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ramon 11.12.2009 1:21

Re: je to jjasné jak facka

Pak ovšem volme strany, které prosazují přímou demokracii a poděkujme a nechme odejít všechny ty, kteří tady až dosud "vládnou" (myslím tím všechny parlamentní snaživce napříč stranamy).

Ramon 11.12.2009 1:14

Re: Voláte po stejném metru?

http://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y

Ivane, mrkněte a pak mudrujte.

Nebo je to snad podle vás propaganda ?

:-)))) nenechte se vysmát, pane.

Ramon 11.12.2009 1:11

Re: Voláte po stejném metru?

Souhlas Josefe Kroumane !Křesťanství nikomu z nás (v histiricky křesťanské Evropě) nic nepřikazuje, nic nezakazuje, není součástí řízení státu !!!!!Už mi s tou tolerancí obecně - ale zvláště k muslimům - pěkně lezou na nervi !!!

Cítím se ohrožen.

zkuste mrknout na tohle až do konce

http://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y

Ramon 11.12.2009 1:01

Re: Otázka na okraj.

Proč Řekové pro paná krále ???

V Řecku je naprosto majoritní pravoslaví, ne ?

Gumová Hadice 9.12.2009 18:58

Jediný toť oděv Papuánce.

Při současných multi -kulti křečích - každý ať si dělá kde chce, co chce, si vzpomenu na tradiční oděv Papuánců .Skládá se jedině a pouze z dvaceti centimetrů uříznuté červené gumové hadice, nasazené na příslušném orgánu a provázkem vztyčeným do patřičného úhlu - asi tak jedenáct hodin. Takto se důstojně pohybují ve svém rodném prostředí a jelikož modernizovali bambusovou trubku pryží jsou předmětem úcty jako multi-kulti novátoři. Vztyčování minaretů v kulturně zcela odlišném prostředí mi přijde jako procházka tohoto Papuánce Prahou. Ať už zaryju do multi-kulti dokonale - dalajláma k tomu Papuánci na svých polonahých procházkách zasněženou středoevropskou krajinou nemá daleko.

Vašek 9.12.2009 10:32

Re: Drapale, ty prolhany kriple, kde mas

Demetere, ty nejsi malý hlupák!

Jurajda 9.12.2009 0:06

Za chvíli by machometáni taky chtěli:

Aby všechny kostely byly níž než všechny minarety protože jim vadí když je něco větší než aláhovo žejo,to si potom asi zvednou požadavky stavět rozhledny zásadně v údolí a dalekohledy povolit pouze bez čoček,povinné udávání bydliště už se snaží i když dobrovolně,za chvíli to bude nejspíš povinné,co?

Pedro 8.12.2009 23:48

Re: Voláte po stejném metru?

Ivane, už jsem vypnul počítač a chtěl jít spát, ale nedalo mi to, zapnul jsem si ho znovu a musím Vám napsat - Vy jste s prominutím ještě větší v ů l, než jsem doufal. Ano, Stalin nechat vyhodit do povětří pravoslavný chrám na Rudém náměstí (dneska už zase stojí a chodí se tam křižovat i razvédčik Putin). Ale když mu tekla voda do .... a Němci stáli před Moskvou, tak letadlo s ikonou oblétávalo Moskvu.    P.S. A mám doma ruský film (snad se to jmenuje Trestní prapor - je to na několika DVD a jsem líný teď  to hledat - tam pravoslavný pop bere do ruky samopal a jde bojovat s rudoarmějci).

Nemo 8.12.2009 21:51

Re: Voláte po stejném metru?

Já nic neomlouvám. Náboženství v 21. století je neomluvitelné.

ja 8.12.2009 21:37

Re: Drapale, ty prolhany kriple, kde mas

Toto je dokonalý příklad tupé reakce hrubě se vyjadřujícího ...Rv, který se ani nenamáhal si článek nejdřív přečíst...

M. 8.12.2009 21:34

Re: Voláte po stejném metru?

tohle už jsme zde myslím diskutovali: vy omlouvači jste s těmi pár pořád dokola omílanými příklady už trapní

Bohumil Klokocka 8.12.2009 21:12

Minarety v Cesku ano!!!

Ale s rudou hvezdou na spici, at drzime tradici...;-D

Aljan 8.12.2009 21:04

Re: Jako na Sahaře není voda

Ano, tohle je to hlavní - copak už všichni zapomněli staré české přísloví "kde se zrodíš, tam se hodíš"?

Aljan

fran 8.12.2009 20:26

Souhlasím

s článkem.Pravdu mají ti, kdo upozorňují na vážné nebezpečí islámu v Evropě. Doufám, že se nedožiji toho, aby šaríja též úůatila u nás.

josef krouman 8.12.2009 20:04

Re: Voláte po stejném metru?

bolševický režim a záslužná věc? To vypovídá o všem. Znám některé pamětníky protektorátu a komunistickéhorežimu, o kterých shodně vypovídají: aspoň byl pořádek. V očích těchto primitivů zřejmě spočívá pořádek v počtu zákazů a stupně buzerace.

Taky nemám rád zvony, protože se jimi neřídím .

josef krouman 8.12.2009 19:55

Re: Voláte po stejném metru?

knihu neznám. Pokud se týká středověku, je to v dané chvíli irelevantní, ve svém vstupu nehájím křesťanství a priori - středověk pominul. Já pouze nechci, aby mi jakékoliv náboženství,hnutí či co násilím cokoliv vnucovalo. Islám je v tomto případě typický příklad. Islám je  svinská diktatura maskovaná náboženstvím; cítím se jí být ohrožen, budu se bránit.

Nemo 8.12.2009 19:19

Re: Voláte po stejném metru?

Saddámův ministr zahraničí byl křesťan - Tárik Azíz.

Horal 8.12.2009 18:48

Re: Otázka na okraj.

Pane Ivane, Arméni a Řekové by s Vámi nesouhlasili. Skutečně.

Ivan 8.12.2009 18:35

Re: Voláte po stejném metru?

Vy jste nebyl v Turecku?  A za světské vlády Saddáma to bylo možné i v Iráku. Teprve s vměšováním američanů začal náboženský fundamentalismus a nesnášenlivost.

Ivan 8.12.2009 18:32

Re: Voláte po stejném metru?

Mám takový dojem, že katolická teroristická IRA je stejně odporná jako dogmatičtí islamisté. 

Každé náboženství je "svinská ideologie". Ateisté si v Evropě vybojovali náboženskou toleranci v tvrdém zápase. Církev ustupovala jen když byla přinucena silou.  Například ve Francouzské buržoasní revoluci.  Bolševický režim udělal taky nesmírně záslužnou věc - silně oslabil a někde zcela zlomil tmářskou diktaturu církve.

Co se týče významu slova "fatva", doporučuji poučit se v odborné literatuře a ne v propagandistickém tisku.

Švýcaři rozhodli o tom, jakou architekturu si ve své zemi přejí. Toť vše. Já bych si třeba přál, aby mně v neděli nebudil ten odporný zvuk zvonů místního kostela a kdyby čeští občané nebyli iniciativou ODS okradeni o právo referenda, tak bych byl pro referendum o zákazu zvonění kostelními zvony a kostelními hodinami. Kraválu je dost i bez toho .

JM 8.12.2009 18:25

VE ŠVÝCARSKU ROZHODUJE LID

VE ŠVÝCARSKU ROZHODUJE LID hlasováním v referendu,  za €vropské vovčany rozhodují zbožštěle neomylní vytlemenci vyvolení.

Ivan 8.12.2009 18:24

Re: Otázka na okraj.

Například blízké Turecko.

Náhodný kolemjdoucí 8.12.2009 18:11

Otázka na okraj.

 "To, že v některých islámských zemích tvrdě pronásledují křesťany, je jejich problém." Jen tak naokraj - je nějaké islámské země (tedy ta, kde je islám náboženstvím většiny obyvatelstva) která tvrdě nepronásleduje křesťany?

mi 8.12.2009 18:04

Jedině přímá demokracie,

kde každý občan volí svého presidenta,poslance,senátora,zastupitele v kraji nebo obci,soudce a ne bandu stále stejných zkorumpovaných funckionářů zprofanovaných politických stran. Tato to může trochu napravit. A jednou a dost, další kariérista si může nahrabat. Proč mění švýcaři každé 2 roky prezidenta, a pokaždé z jiného kantonu? Protože každý člověk je zkorumpovatelný. Nevolte parlamentní strany. Jsou to ti samí lidé, co to tady tak podělali.

Demeter 8.12.2009 17:14

Drapale, ty prolhany kriple, kde mas

bin Ladena a ty jeho tajne komunikacni site, kterymi ovlada bunky Al Kajdy po celem svete?To je neuveritelne, kolik se najde hnupu, kteri budou zase verit kazde peachovine, kterou tento sabesgojim vyblije.

Phoenix 8.12.2009 16:36

Re: To je hrozné, co si to ti islamisti

To, ze nekoho pokrtite ci za nekoho odslouzite zadusni msi, z nej jeste nedela krestana. Krestan se pozna podle toho, ze zije podle Bible.

S Mein Kampfem naprosto netusim. Jelikoz razim nazor, ze zakazovat knihy je nesmysl, tak me fakt, ze Mein Kampf nebyl zakazany, vubec nevzrusuje. BTW On asi nebyl zakazany ani Kapital a ten je daleko nebezpecnejsi.

Takze si rad poslechnu Vas nazor na to, proc nebyl Mein Kampf zakazan.

Phoenix 8.12.2009 16:32

Re: To je hrozné, co si to ti islamisti

To, ze papezove byli mnohdy na palici, neni nova vec. Staci nazor na pouzivani kondomu v Africe. Ono je asi lepsi se starat o nemocne AIDS. Nemo, jelikoz nejsem katolik, tak me papezove opravdu nezajimaji. Krestan je clovek, ktery zije podle Bible. Kdyz papez nezije podle Bible, neni krestan.

Jinak samozrejme netusim, kolik je tech "pravych" krestanu. Jde mi jen o to, aby byli vyznavaci viry pomerovani meritky one viry a nikoli tim, co o sobe oni sami tvrdi.

Sumo 8.12.2009 16:27

Re: Voláte po stejném metru?

A Vy si myslíte, že v islámských zemích jsou křesťanské kostely ? Jen výjimečně, a stojí tam z dávné historie. Zkuste postavit kostel v některé islámské zemi blízkého východu - je fakt, že o kostelu nebo zvonu s Vámi diskutovat nebudou.

Nemo 8.12.2009 16:23

Re: Voláte po stejném metru?

Přečtěte si knihu K. Deschnera „Kriminalgeschichte des Christentums".

Jestli vyšla česky nevím.

josef krouman 8.12.2009 16:13

Re: Voláte po stejném metru?

křesťané, pokud vím, nepáchají hromadné atentáty, nevyhlašují fatvu, nešíří se násilíím a nevyhrožuje otevřeně vyhlazením nevěřících. Trochy blbé přirvnání. Islám je víc než náboženství, je to svinská ideologie, ovlivňující politiku, ekonomiku a další oblast života. Půdorys náboženství silně přesahuje.