18.4.2019 | Svátek má Valérie



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Proč potřebujeme Lisabon



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 285, poslední: 5.11. 2009 18:28, přehled diskusí

Re: Poznámka na okraj:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:03

1. Na pocatku nebyla nic a pak ze vzduchoprazdna vznikla EU, bez ktere by CR nemohla fungovat.  Jinak viz. http://www.sagit.cz/pages/lexikonheslatxt.asp?cd=156&typ=r&levelid=EU_073.HTM Svym prispevkem rikate, ze EU je sice humac, ale nemame podle Vas moznost volby?

2. Ne vsichni a totez se da rict o eurohujerech. Prezidenta je podle nich potreba zbavit funkce, chova se jako stalinista, je to vrtosivy starik, euroskeptici jsou placeni KGB atd. V demokraticke spolecnosti je treba vest diskuzi a tolerovat odlisne nazory, jen se nesmi tykat LS. To se pak kvuli odlisnym nazorum i opakuji referenda. Dali jste nam vyvojem v Irsku silnou argumentacni zbran, diky za to.

pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:03

Václav Klaus je na evropské politické scéně zcela izolován. A není to tím, že ostatní jsou jednotně myslící stádo, které ztratilo rozum. Evropská politická a myšlenková scéna je velmi rozmanitá a o EU se tam vedou zásadní diskuse.

Ano, Václav Klaus je na evropské politické scéně zcela izolován svou neschopností se dohodnout...!!

Re: Poznámka na okraj:
Autor: Chris Kelvin Datum: 20.10.2009 10:02

Popsal jste to přesně, Pragmatiku. Zvláště Vaše hodnocení úrovně zdejších diskusí se mi líbí :-)

Re: Poznámka na okraj:
Autor: pragmatik Datum: 20.10.2009 10:01

1. Z čeho tak usuzujete? Mají-li euroskeptici číct jak budeme fungovat mimo EÚ tak budou "držet hubu a krok" ?

2. Všichni naštěstí ne, ale bohužel je jich hodně a více než těch s opačným názorem.

EU je nereformovatelná:
Autor: M. Datum: 20.10.2009 9:58

Protože není ani demokratická, ani férová, a dokonce ani funkční.

Dříve nebo později se rozpadne, otázkou je zda před nebo po ekonomickým kolapsem, a jaké bude časování vzhledem k demografickému a kulturnímu rozkladu západoevropských zemí (akcelerující islamizace).

Re: Poznámka k diskusi:
Autor: pragmatik Datum: 20.10.2009 9:56

Vám pane Jura asi uniklo, že už 5 let v té unii jsme uvnitř? :-) A v jaké budeme, bude záležet na nás. Pokud se ale budeme jen hádat mezi sebou - ať už na politické scéně nebu na Psu, tak tím to nevylepšíme.

Re: Poznámka na okraj:
Autor: ovád Datum: 20.10.2009 9:54

1. takže říkáte držet hubu a krok ve věcech ohledně EU?

2. uplne vsichni? ;-)

Poznámka na okraj:
Autor: pragmatik Datum: 20.10.2009 9:45

Dvě poznámky k euroskeptikům: 1. marně hledám v diskuzi  recept, jak budeme fungovat mimo EÚ, minimálně s ohledem na geopolitický prostor, kde se naše země nachází a historické zkušenosti. 2. Příspěvky euroskeptiků titulují názorové odpůrce výrazy jako "funkční idiot, pobledlý onanista, bandou tupych urednickych pitomcu, darmožrout, ...". Připomíná mi to nenávistné reakce komunistů vůči třídnímu nepříteli za minulého režimu. V demokratické společnosti je zvykem vést seriozní diskuzi s věcnými argumenty a tolerovat odlišné názory. Jinak se diskuze na NP dostává na úroveň zaplivané putyky.  

Re: Pohrdání zdravým rozumem:
Autor: Marek Datum: 20.10.2009 9:45

No teda. Opravdu jsem si nevšiml, že by v reagovaném příspěvku stálo něco o Václavu Klausovi.

Re: Proc potrebujeme Lisabonskou smlouvu:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 9:42

jen jsem vás doplnil, je mi jasné, že jste proti LS. A ta propaganda, to odhalení muselo přijít, zdaleka ne všichni a už vůbec ne menšina obyvatel EU jsou trotli.

Re: Mňo,:
Autor: . Datum: 20.10.2009 9:39

R^R^R^R^R^R^

Nesouhlasím s názorem,:
Autor: Anonym Datum: 20.10.2009 9:38

že LS je samospasitelná.

Všechny výhody EU jsou většině lidí v ČR zřejmé.  Ale postavit intergaci Evropy na špatné smlouvě a ještě vyhrotit příslušný rozpor tak že buď Lisabon, nebo nic (případně rozpad EU), je hloupost.

Kdyby bylo po mém, LS se smete a začne se znovu.

Re: Proc potrebujeme Lisabonskou smlouvu:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 9:38

Ja jsem svuj prispevek myslel ironicky. S  Vasim prispevkem beze zbytku souhlasim. Chtel jsem jenom na samotne LS demonstrovat, o co EUrosoudruhum ve skutecnosti jde. Bruselska propaganda odvedla velmi spatnou praci, kdyz jim tak transparentni odhaleni uniklo na verejnost.

Re: Nepotřebujeme LS:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 9:37

smlouva o svobodě, spravedlnosti a míru.

Re: Evropa je především:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 9:36

R^

Nepotřebujeme LS:
Autor: . Datum: 20.10.2009 9:36

Pokud eurohujerům nevadí socializace Evropy , v jejímž důsledku bude více a více diktátů a méně a méně svobody, kde si budeme všichni rovni, ale bude zde i pár rovnějších, tak potom mi všichni eurohujeři polibte zadel! Fanatičtí eurohujeři jsou buď úplní idioti, nebo placení škůdci zemští. Evropské unii stačí jen svoboda pro trh a pohyb občanů a slib o vzájemném neútočení a vzájemné pomoci při ohrožení.

Francie jistě získá, to jo!:
Autor: Bokonon Datum: 20.10.2009 9:34

K už tak pro Francii štědrému evropskému rozpočtu získá tato "velmoc" (sic!) vliv, který si nezasloužila a nezaslouží. Pro Francii je zahraniční politika štětka, kterou vytře kterékoli WC. Francie rozhodně není pro Čechy garantem svobody! Není dokonce garatem vůbec ničeho, krom toho, že při první příležitosti využije Evropu k vlastnímu prospěchu, čiliže si s ČR vytře ... Frankofilům jako je ten souh, co sesmolil komentovaný článek, to ale nevysvětlujte a raději - slovy fašisty Širaka - využijte příležitosti mlčet.

Re: sláva:
Autor: Jura Jurax Datum: 20.10.2009 9:34

Ale no tak, rýpale ... soudruzi si jsou všichni rovni, avšak od nepaměti vybraní soudruzi jsou si rovnější. Platilo mnohem dřív, než neutrální slovo soudruh získalo odpornou pachuť díky komančům, a plarir bude, i když už po komančích ani pes neštěkne. Lidi jsou už holt takoví, státy se skládají z lidí a politikové ... darmo mluvit.

Re: Opakované referendum:
Autor: Jura Jurax Datum: 20.10.2009 9:29

Nedává. V EU se referendí tak dlouho, dokud ze zcela ureferenděného lidu nevypadne požadovaný výsledek.V Irsku se to povedlo již napodruhé. Inu, vox populi, vox Iovi ...

Re: Autore,:
Autor: Jura Jurax Datum: 20.10.2009 9:26

Proč není publikována tiskem a rozdávána na nárožích? ;-D;-D;-D

Re: Poznámka k diskusi:
Autor: Jura Jurax Datum: 20.10.2009 9:24

Asi Vám uniklo, že otázka není jestli budeme uvnitř EU nebo mimo ni, ale v jaké EU budeme.

3. Rozšíření svobody:
Autor: Jura Jurax Datum: 20.10.2009 9:22

Ano - kupte si obyčejný rtuťový teploměr a Edisonovu žárovku. V EU zcela svobodně. ;-D

A pak si kupte český cukr, produkt to českého cukrovarnictví se staletou tradicí. Taky svobodně.

A významným zvýšením svobody též je, že si v EU už můžete koupit banán libovolně zakřivený.

Re: Mňo,:
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 9:22

R^R^R^

Re: Poznámka k diskusi:
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 9:20

Buď se neuživí, a nebo je to ještě horší, je to funkční idiot, a to mu nestačí, ještě potřebuje k životu ideu, aby se mohl povyšovat nad ostatní.

Evropa je především:
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 9:18

prostor ovládaný lidmi jako pan autor, a pak zkorumpovanými eurokraty, kteří jdou proti vlastním zemím, kvůli vidině dobře placeného místa v Bruselu, a to může udělat jen funkční idiot a nebo chladnokrevný lotr.

Re: Poznámka k diskusi:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 9:18

vy se neuživíte ? Asi ne, když píšete tyto naprosté bláboly s mírou opovržení vlastní zemí.

Poznámka k diskusi:
Autor: JK Datum: 20.10.2009 9:09

Nevím proč je u nás tolik euroskepticismu. Pořád se tady vytváří dojem, že ČR je pupek světa. Za tím ční bohorovnost, že nám se nemůže nic stát, protože kolem nás jsou spřátelené státy a všichni nás vykořisťují, protože k nám dováží jogurty.

Lidi probuďte se. My jsme jen maličká součást Evropy. Bez EU nejsme nic. Můžeme se stát maximálně karikaturou Švýcarska - pračka peněz. Můžeme se stát taky Ruskou základnou. Další možosti mě už nenapadají.

Navíc se ani sami neuživíme, viz obrovský schodek státního rozpočtu. Naše armáda nás neochrání - vystoupení z NATO naštěstí nikdo nepožaduje, ale jsme normální černí pasažéři a neplníme úkoly. Může mi někdo vysvětlit, proč tolik řevu kvůli LS?

Autore,:
Autor: Džejpí Datum: 20.10.2009 9:08

je-li Lisabonská smlouva tak dokonalá jak popisujete, proč nebyla, a to zcela záměrně, sepsána srozumitelným a snadno pochopitelným způsobem? Proč není, je-li pro život v Evropě tak důležitá, schvalována ve všech členských zemích EU referendem? Proč byly při jejím schvalování v parlamentech dělány takové obstrukce s jejím oficiálním překladem? Pane Macku, nějak vám nevěřím.

Kdo je,:
Autor: havránek Datum: 20.10.2009 9:07

čím je ten mladý, pobledlý onanista? Asi námezdní pracovník v továrně na dijonskou hořčici; takovou snůšku blábolů jsem ještě nečetl.

Skvěle napsáno:
Autor: LV Datum: 20.10.2009 9:06

Souhlasím R^