26.4.2019 | Svátek má Oto



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Proč potřebujeme Lisabon



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 285, poslední: 5.11. 2009 18:28, přehled diskusí

Re: 2clay:
Autor: H.K. Datum: 20.10.2009 11:41

...na to vám seru......   Úředník z Bruselu argumentuje ne sice k věci, ale věcně.

Vcelku souhlasím,:
Autor: JaS Datum: 20.10.2009 11:39

dobré shrnutí problému. Jen u Klause je takové zvláštní to, že v otázce globálního oteplování je taky dost osamocený, ale má pravdu. Klaus není pitomec, ale některé momenty jeho jednání znova vyvolávají otázky z minulosti - za jakých podmínek asi mohl jet studovat do Ameriky v hluboké totalitě a jakou to má souvislost s tím, že má neustále bližší vztah k Rusku než k EU, že Rusku vždycky straní.

Re: Tomuhle snad musí rozumět i největší pitomec (až na Klause...):
Autor: badaxe Datum: 20.10.2009 11:36

skvělý je předposlední odstavec o "nepodpoře" Klause. Kupodivu podpopra tohoto jeho rozhodnutí je i mezi lidmi kteří jinak Klause moc rádi nemají. To že třeba britové chtějí příští rok vypsat referendum je fakt který eurohujery dost děsí, pokud se ratifikace zdrží do té doby je pro ně značné riziko že v referendu prohrají a britská vláda svůj podpis odvolá. Asi by nešlo nutit brity do dalšího referenda, dokud neřeknou kýžené ano :-) , nemají to rektální alpinisté snadné :-) ostatně stejný dokument jen v mírně přehlednější formě odmítly obě země kde referendum proběhlo, tedy Francie a Nizozemí, to hujery poučilo že s politiky se manipuluje snáz a v dalším pokusu to schvalovali jen politici, takže jediná země kde se řeklo ne, je Irsko a to bylo donuceno hlasovat znovu, dokud nebude kýžené ano. To jsou opravdu práva a tradice jak někde v Zairu, toho se pisatel dovolává jako bezprecedentní bezpečnosti a svobody.

Re: 2clay:
Autor: go.west Datum: 20.10.2009 11:29

R^ jo

Re: pěkné:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 11:28

ano, to jste udělal chybu, ten tupec vám tu pravicovost na mapce úspěšně zatajil.

proč:
Autor: go.west Datum: 20.10.2009 11:27

se pořád ještě nevede společenská debata o tom, komu nejvíc Lisabonská smlouva ku prospěchu?

Re: Ty jsi ale hnusnej zmetek!:
Autor: Mard Datum: 20.10.2009 11:23

Ano, souhlas, o tom Turecku je možné diskutovat. Ale na druhé straně, oni podali přihlášku v roce 1959! a opravdu se snažili oddělit stát od náboženství. Z hlediska sekularity jsou na tom lépe než Polsko.

Re: Tomuhle snad musí rozumět i největší pitomec (až na Klause...):
Autor: šimon klein Datum: 20.10.2009 11:18

a víte, že s Alexem souhlasím ? - tomu opravdu může rozumět jen největší pitomec.....taky tady jeden po druhém u toho jásaj......je to stručné, úderné a nenechává se to mást fakty....

Re: Ale milé eleoktronické tony.:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 11:17

PROSÍM ??????

Re: Tomuhle snad musí rozumět i největší pitomec (až na Klause...):
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 11:16

kdepak, to mohl napsat jen funkční idiot a nebo lotr.

Tomuhle snad musí rozumět i největší pitomec (až na Klause...):
Autor: Alex Datum: 20.10.2009 11:15

R^

Re: 2clay:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 11:13

laskavě se doučte co je to socialismus, evidentně o tom nevíte zhola nic., jen vypouštíte zmatečnost.

Re: 2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 11:10

Ja jsem se opravdu neptal, jak to vypada u nas. A na zacatku vlakna mate centralni planovani v cele sve krase: udrzitelny rozvoj, socialni trh, plna zamestnanost. Toto vsechno musite naridit statem, jinak to nelze.

Tak to zkuste znovu a reagujte primo na to, na co se ptam. Bez nejakych klicek a vytacek.

EU je soft totalita:
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 11:09

Ve svobodné společnosti se dohoda nehledá za každou cenu, to načem se

všichni nedohodnou, to se dává k ledu. Opak je soft totalita, tedy

přesvědčení, že nakonec musíme ve všem nalézt nějakou shodu. Ve

svobodné společnosti se hlasování neopakuje do konečného ano.

Re: pěkné:
Autor: Ivan Nový Datum: 20.10.2009 11:08

Ve svobodné společnosti se dohoda nehledá za každou cenu, to načem se všichni nedohodnou, to se dává k ledu. Opak je soft totalita, tedy přesvědčení, že nakonec musíme ve všem nalézt nějakou shodu. Ve svobodné společnosti se hlasování neopakuje do konečného ano.

Re: 2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 11:07

Aha, opet stylisticky vybrousena, slusna a vecna odpoved zastance EU a LS :-D

Odpovedi na me pripominky v diskuzi samozrejme nejsou, proto je nikam nekopirujete (ono to kopirovani by zabralo mene casu nez Vas prispevek, na ktery pisu reakci).

Re: 2clay:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 11:05

na to vám seru, kde jste se ptal, tam to máte...;-DRv

Re: 2clay:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 11:04

ještě minutku vám věnuju....zřejmě nevíte co to centrální plánování je. Pokud narážíte na dotace, tak jsme tedy centrálně plánováni taky a budeme o to víc, pokud LS nevstoupí v platnost, protože zůstane Francouzské veto. Sociální dávky....my máme mandatorní výdaje na náš socialismus 82% rozpočtu....návratová směrnice, viz. níže, toto bylo pod vetem, LS veto ruší

Re: 2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 11:04

Nebo ji najdu na googlu. :-D

Jestli je dole, tak ji prosim systemem Copy-paste postnete jako odpoved na muj horejsi dotaz.

Re: Ale milé eleoktronické tony.:
Autor: RadekH Datum: 20.10.2009 11:01

Máte v tom pěkný guláš.  Zatímco z hlediska konkurence uvnitř evropské unie se mohou zdát dotace a regulace trhu známkou porušování pravidel volného trhu tak v rámci globální ekonomiky je tomu právě naopak.

Totiž v porovnání se zemědělskými výrobky z Jižní Ameriky a Afriky a v menší míře i USA a Kanady a s technickými výrobky s Asie by neregulovaný a nedotovaný Evropský trh zanikl během půl roku.  Ovšem, pokud Vám především leží na srdci osud miliardy obyvatel Afriky, tak můžeme vpustit do Evropy rajčata za 5kč/kg, jablka za 2Kč, obilí za třetinu, auta z USA a Číny za třetinu, elektroniku za třetinu, ale co tu pak v té Evropě budeme dělat? (např. Tuarég stojí v USA v přepočtu 450 000 kč u nás 1.5 milionu)  No asi se budeme pást.  Takže tato protekcionistická opatření (a mimochodem USA, Čína i Indie je mají ještě mnohem tvrdší) jsou ve skutečnosti nástrojem bezskrupulózního ekonomického nátlaku toho nejhrubějšího a nejpravicovitějšího zrna bez špetky ohledu na mimoevropské ekonomické hráče.

Re: 2clay:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:59

mimochodem odpověď už dávno máte dole ;-DR^

Re: 2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:59

Nevidim v tom problem, napiste po treningu.

A Huse odvolej!:
Autor: jmb Datum: 20.10.2009 10:58

L.P. 1415

Re: 2clay:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:58

v 11.30 mi začíná placený trénink, tak se potěšte s morálním vítězstvím.....;-D

Re: pěkné:
Autor: clay Datum: 20.10.2009 10:57

moje chyba, že jsem se dal do řeči s tupcem...

Re: 2clay:
Autor: šimon klein Datum: 20.10.2009 10:57

ale von přece nikdy žádné neměl, kromě příručky z chebské pobočky sudeťáků.....

Re: 2clay:
Autor: Phoenix Datum: 20.10.2009 10:56

Vidim, ze Vam silne dochazeji argumenty. Predpokladam, ze Vas prispevek je vzorek te vecne diskuze a respektovani odlisneho nazoru, kterou se tady ohanel jiny zastance EU a LS.

Co se Vam nelibi na terminu socialisticka Evropa, kdyz mate centralni planovani primo v LS? Co se Vam nelibi na vyrazu muslimska Evropa, kdyz EU primo podporuje muslimskou kolonizaci Evropy (mj. jednotna azylova politika a vysoke socialni davky)?

Xenofobie je chorobny strach z neznameho. Moje vyhrady vuci islamu se nedaji oznacit za xenofobii, nebot nejsou chorobne, ale podporene fakty. A jedna se o strach ze znameho, nikoli z neznameho.

A ted bych si prosil tu vecnou polemiku.

Re: pěkné:
Autor: šimon klein Datum: 20.10.2009 10:55

nic není dokonalé - současně jsem se totiž zahazoval s váma...;-(

Re: JISTÉ JE:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:54

destrukce socialismu je žádoucí.

Re: 2clay:
Autor: eTony Datum: 20.10.2009 10:53

aha, takže jste v řiti s argumentama. Nic jiného se nedalo ani čekat.