Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Jak číst lisabonskou smlouvu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
lou 28.7.2008 0:16dojemne... ...jak autor z nenavisti k EU bere politikum schopnost rozumnet smlouve a dava ji prostemu lidu, ktery v referendu hlasuje proti. jeho primitivismy se hemzici dilko svedci jen o tom, ze tihle nacionaliste potrebuji vladu odjinut, protoze jinak jsou pro zmatek a chaos, ktereho se da zneuzivat, ale musi byt NAS!!! Mel by prestat pouzivat internet, protoze i ten je z hnusne a sesnerovane ciziny |
mueller 27.7.2008 19:51A jeste jeden |
kocour 27.7.2008 20:49Re: A jeste jeden To vypadá, že irská vláda má na kahánku, když je tak nervní. |
mueller 27.7.2008 19:50A jeste originalnejsi link k Sarkozymu |
Jižina Slavíková 27.7.2008 18:54kde je láska k vlasti? dnes, jakoby již mladá generece ani tuto lásku necítila. Pro mě láska k vlasti vždy byla jednou z lásek největších. Mladá generace cítí lásku k novému zboží, ale vlast je již často pro ně prázdný pojem. Proplakal jsem již mnoho nocí- a to ne kvůli svému kyčelnímu kloubu, ale kvůli tomu, že mladí lásku k vlasti necítí... |
Alfons 27.7.2008 14:20Prohlédněte EU fintu-slepejši!! Kolonizace Evropy je také podnikatelský záměr miliardářů. Oškubávat občánky a udržet moc v oblasti EU. Zajistit absolutní bezmocnost občánků nějak změnit poměry v EU. Toť princip EU |
kirast 27.7.2008 16:47Re: Prohlédněte EU fintu-slepejši!! Máte pravdu. Zlaté RVHP! Žádní miliardáři, naopak všichni jsme byli oškubaní a závistivě pokukovali na západ. Taky nás nikdo nerozčiloval referendy, většinou jsme to slovo ještě ani neznali! A číst zamotané právnické texty jsme nemuseli, stejně jsme je většinou ani nikdy nedostali do ruky. A taky nás nerozčilovalo, kolik lumpů sedí na úřednických místech. Naopak. Pravidelně jsme chodili 1.5. skandovat, že je tam chceme mít na věčné časy a nikdy jinak. A ročilovat se nad lumpárnami na nějakém internetu? Na co? Vždyť i v hospodě se takové věci jenom šeptali a jen nejlepším známým, protože "za nic" byly dva roky. Kdepak jsou ty zlaté časy! |
Petr Malusek 28.7.2008 0:28Re: Re: Prohlédněte EU fintu-slepejši!! Vazeny pane mockrat dekuji za Vas prispevek, tohle by si mel kazdy z tech ''chytraku'' precist trikrat pred spanim, pak po probuzeni a jeste jednou po obede. Rozhodne by na tuto lecbu mela byt velka sleva u VZP! S uctou Petr Malusek |
mueller 27.7.2008 13:34Uspech Sarkozyho cesty do Irska Jak to vypada s masirovanim Iru: spatne, z pohledu Brusele. Kdyby bylo ted znova referendum, bylo by 62% proti LS a 38% pro. Zaroven si 71% Iru nepreje, aby se referendum opakovalo. Zda se, se Sarkozy mel se svou cestou do Irska ocekavany uspech. 27. Juli 2008 Nach dem Nein der Iren zum EU-Reformvertrag von Lissabon im Juni würde eine abermalige Abstimmung derzeit kein anderes Resultat bringen. Damit bliebe unklar, wie die Krise um den Vertrag noch gelöst werden kann. Laut einer am Sonntag veröffentlichten Umfrage des Instituts „Red C“ würden 62 Prozent der Stimmberechtigten den Vertrag ablehnen, aber nur 38 Prozent würden zustimmen. Zudem wandten sich 71 Prozent der Befragten dagegen, das Referendum zu wiederholen. |
Alfons 27.7.2008 14:26Re: Uspech Sarkozyho cesty do Irska Děláte zde miliardářům ovládající EU kašpary. Vaše žabomyší plácání je jim k smíchu jak jste naletěli. |
honzak 27.7.2008 18:28Re: Uspech Sarkozyho cesty do Irska vypadá to, že šarkézy v Irsku jen přikuluje! A to je dobře. |
Jiřina Slavíková 27.7.2008 13:22chceme mír |
H.K. 27.7.2008 13:35Re: chceme mír Jiřinko už máte po obědě? |
Pete Brich 27.7.2008 14:26Re: chceme mír A když už máte i umyté nádobí, zahloubejte se nad V.I. Leninem a jeho "Stát a vlevo ruce" PB |
emersonskej 27.7.2008 16:49Re: chceme mír ... a taky sýr !!! |
čtenář 27.7.2008 13:08Jak číst lisabonskou smlouvu ? Jako libanonskou. |
Pete Brich 27.7.2008 14:28Re: Jak číst lisabonskou smlouvu ? Jako červenou, nebo spíš rudou, knihovnu.PB |
chouan 27.7.2008 18:15Re: Jak číst lisabonskou smlouvu ? Navrhuji: se zapalovačem v ruce. |
Jiřina Slavíková 27.7.2008 12:41Připravme Moskevskou smlouvu O sjednocení Slovanů většina Slovanů by ráda podepsal a v tomto seskupení by nám bylo lépe-máme jeden jazyk a jedny ideály. Myslím si, že by se časem připojila i Kuba |
Pete Brich 27.7.2008 14:29Re: Připravme Moskevskou smlouvu O sjednocení Slovanů A dohromady i jedny ponožky PB |
westík 27.7.2008 9:10sjednocení Evropy jako celku ,úspěšně konkurujícího USA , Číně příp.Indii je krásná idea-dle mého soudu na je to však už pozdě -sjednotit hejno států s odlišným jazykem, s odlišnou kulturou a historií (navíc se vzájemnou animozitou, vzniklou během staletí ) je stejné, jako rozpustit zoologickou zahradu a pustit zvířata volně do přírody, která je navíc geograficky omezená-ti slabší se nutně stanou kořistí těch silnějších .Srovnávat situaci Evropy s USA je hloupost- historická situace je naprosto jiná: jednak sjednocování USA probíhalo postupně hafo let, jednak připojování jednotlivých států v mnoha případech bylo uskutečněno anexí (včetně zabírání území pův.obyvatelům) nemluvě o válce Jihu proti Severu. Byrokrati z Bruselu zřejmě neznají dějepis. |
nejenom v Bruselu 27.7.2008 9:51Re: sjednocení Evropy jako celku ,úspěšně konkurujícího USA , Číně příp.Indii zopakovat si historii vzniku anglických osad a vývoje ke Spojeným Státům by neškodilo i zdejším komentátorům. Kolonizace severní Ameriky počala jako podnikatelský záměr obchodní společnosti a její stanovy byly i jakousi první "ústavou". Teď mně napadá, že kolonizace Evropy islámskými hordami by mohla probíhat podle amerického vzoru. První osada by mohla vzniknout v Brně a pak výboji a rozšiřováním náboženství i práva obsáhnout celou Evropu s hlavním městem Al-Bruselí. |
Alfons 27.7.2008 11:46Re: Re: sjednocení Evropy jako celku ,úspěšně konkurujícího USA , Číně příp.Indii Kolonizace Evropy je také podnikatelský záměr miliardářů. Oškubávat občánky a udržet moc v oblasti EU. Zajistit absolutní bezmocnost občánků nějak změnit poměry v EU. Toť princip EU. |
Olin 27.7.2008 10:14Re: sjednocení Evropy jako celku ,úspěšně konkurujícího USA , Číně příp.Indii Hm, asi nebude problém ve znalostech dějepisu. "Oni" prostě neumí česky a neznají slovo NEJDE. |
Jiřina Slavíková 27.7.2008 12:48sjednocení trvá roky ale Slované by se sjednotili rychle vždyť jsme již sjednocani byli, bylo to krásné a funkční. Máme na co navazovati |
Alfons 27.7.2008 7:51Evropští i světoví miliardáři si upevňují svoje pozice v Evropě. Pomocí poskoků v Bruselu ovládají občany EU aby náhodou nedošlo k situzci kdy by nemohli v prostoru EU rabovat, nebo dokonce přijít o majetky a zisky. Neprůsřelná LS přispívá k zajištění stability sociálních výhod miliardářů. Občané EU nemají prakticky žádnou možnost situaci změnit. Technologie ovládání občanů se neustále zdokonaluje. |
Jiřina Slavíková 27.7.2008 12:46za nás byla rovnost všech a nikdo neměl miliardy a co dnes? Já mám malý důchod a přitom někteří mají miliardy... Copak nemáme stejné žaludky? |
Toník 27.7.2008 18:06Re: za nás byla rovnost všech a nikdo neměl miliardy Nemáme. Ty máš totiž Jiřino čtyři !!!! |
Alfons 27.7.2008 5:07RVHP umělo. EU neumí. Kde jsou zalezlí skalní odpůrci centrálního řízení? Ti, kteří jen když uslyšeli RVHP omldlévali vztekem? Konečně bude "každému podle jeho potřeb" Vylezte z kanálů odpůrci RVHP a pokračujte v budování nástupnické socialistické EU. My si sociálními nepokoji EU rozvracet nedáme. Bída musí být rovnoměrně rozložena mezi všechny členské státy. My angažovaní miliardáři, pro které bylo EU vytvořeno přece nepřijdem o svoje kšefty a majetky nějakými válkami v Evropě. To vykompenzujeme bídou většiny občanů EU. |
Malý Aston 27.7.2008 9:25Re: RVHP umělo. Tak já nevím,zda jste pro nebo proti.Vědecky bylo prokázáno a již soudruh Lenin to říkal,že nejlepší je centrální řízení a chudoba rovnoměrně rozdělena nezi všechny občany.Tohoto cíle bylo dosaženo ve všech státech tábora socialismu a v Sovětském Svazu to dotáhli do úplného vítězství.Takže nemáte pravdu.Centralizaci Evropy si přejí všechny levicové strany a řekněte mi,který levicový politik nebo člen levice nebo příznivec levice je miliardář.Máte to celé nějak poplantané. |