26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
george 22.3.2008 14:39

Re: všem útlocitným humanistům

Uniká mi logika. Jsou všichni, kteří ve jménu Mohameda obětovali své životy při atentátech v New Yorku,m v Londýně, v Paříži, v Madridu, v Tokiu atd. hrdinové ? Za ty je řada států považuje. A jsou zabití lidé na tržišti v Iráku oprávněné oběti války ? 

Jakmile strčíte všechny československé občany, kteří nepostupovali jako Mašínové, do postkomunistů, jsou prakticky všichni dnešní politkové postkomunisty , kteří v době totality selhali. Copak dělal pan prezident a předseda vlády v té době za odboj ? A co Paroubek ?

Mašínové se měli postavit řádnému nestranému soudu. Jednali-li v sebeobraně, O.K. Pokud tomu tak není, právní řád žádnou "soukromou válku" nezná, jinak viz výše jsou všichni atentátníci hrdinové / což říká Usam / a Čečenci budou vyznamenáni za to, že vraždili ve škole děti. Brrrrrr ! Stejně tak jsme měli jednat s komunisty a bylo jasno. Za ideál nebo pseudoideál se neodsuzuje, za porušení základů trestního práva se lidé posílají do vězení nebo na elektrické křeslo. Jestlže americká vojanda týrala vězně - teroristy / dokonce v řádně vyhlášené válce /, je v USA veřejností totálně odsouzena. Tak kde je vlastně východisko ?

cestovatel 4.3.2008 9:48

Re: Pro cestovatele : Židé v německé armádě za 3.říše + Iluze demokratů

Materiálů ke studiu mám dostatek, ale zajímal mě názor Kobylky L (nenapíše a neřekne).

PS :Názor Jana Pavla II - kapitalismus je zlo, zvýhodňuje malou část lidí a odírá ten zbytek.

Václav 4.3.2008 7:33

Re: Zlotřilý pokladník

Ano, ano. On byl tak nespolehlivý, že jej komunisti nechali vstoupit do Lidových milicí a podle některých pramenů byl dokonce zasloužilým členem strany a LM. To musel být fakt hrozně podvratný živel.

Václav 4.3.2008 7:25

Re: Re: Re: Re: Zlotřilý pokladník

Ne, to nemá, a Vy jste toho důkazem. Pokud byste totiž byl v tehdejší době člen strany a lidových milicí, tak byste si tu kulku zasloužil. Prasárny, které komunistický režim v té době už měl za sebou byly tak zjevné, že se nikdo slušný a s mozkem v hlavě už nemohl vymlouvat, že není jakému režimu slouží.

František Dýmal 4.3.2008 0:21

Mašínové nebyli Dušínové,ale..,..

I když bratři  Mašínové nebyl  Mirkové Dušínové , gesto  Mirka "Nedušína" Topolánka  schvaluji. Sice  mluví sprostě, ale k..... , kdo ne. Humanista "Dušín Havel" podporoval bombardování  Jugoslávie a neměl odvahu Mirka "Nedušína.". A Nobelova cena Míru se mu společně se stářím

úměrně vzdaluje. Já vím, s odstupem času se nám v teple domova lehce kritizuje cokoliv. Pokud však čtu názory Zelených, že mohli emigrovat bez zabíjení, tak se k.... červenám. A fakt , že v naší

rodině žádný červený nebyl. Občas se vyskytla nějaká  rakovina.  Ve válce  a v lásce je vše dovoleno.  V padesátých létech  také žádná pravidla , krom  červeného, neexistovala. Na hranici byli  lidé stříleni  pohraničníky  jako zajíci i bez loveckého lístku.......  A co to jsou názory

nás, kteří  jsme nemuseli  řešit   situaci jako br. Maš. a  jiní. Řekněme, že zabít někoho je hrozné, ale  nechat se zabít , je něco jiného, co jsme nemohli zatím poznat...jTopolánek  udělal

dobře!

SOB 3.3.2008 23:03

Re: Re: Obávám se, že neschvalování vyznamenání bří Mašínům polovinou národa není zbabělost,

S tou zbraní - nevím, kde to zjistit. Můj děda nikdy komunista nebyl, ale fungoval v penzi jako tehdejší "ochranka", protože doprovázel pokladníka s penězi na výplatu. Pistoli k  tomu účelu dostal. Tak nevím...

Kristina 3.3.2008 22:47

Re: Josef Mašín bojoval proti nacistům, jeho synové proti komunistům

Není to pro mne lehké, ale omlouvám se Vám. Přečetla jsem si Váš příspěvek a pochopila. Ale stejně trvám na svém, že i když nám komunisté oběma ublížili, nebudu se chovat stejně jako oni.

korsika.korsika 3.3.2008 22:43

Re: Re: Re: Zlotřilý pokladník

Pane Kuku, pochopte, že některým lidem něco vysvětlovat nemá cenu. Znovu musím naspat, že pokud bych byl já tím pokladníkem a klidně se to mohlo stát, protože mně bylo tenkrát už 18 let, tak bych samozřejmě netušil, že mne nepřepadli lupiči nýbrž bojovníci proti režimu a třeba bych je i zastřelil.

kuk1978 3.3.2008 22:38

Re: Re: Zlotřilý pokladník

Člověče, Vy jste idiot. Jaké rodné straně? Jaký nepřítel, proboha?! Z jeho pohledu to bylo naprosto běžné loupežné přepadení. Je naprosto nechutné tu spekulovat, co si to proboha dovolil, chránit svěřené peníze a snažit se loupeži zabránit! Mějte aspoň trochu soucitu! To snad je normální, že se snažíte loupeži zabránit a zloděje případně zneškodnit! Jak si vůbec můžete dovolit spekulovat, proč se nevzdal nebo proč vytáhl zbraň. Mašíni byli zloději, vrazi a sabotéři, možná dnes je jim možné přiznat nějaké polehčující okolnosti, ale o těch jaksi ten chudák tehdy neměl tušení.

Vasil 3.3.2008 22:36

Mašínové tady rozpoutali teror

a slušní lidé se jen bránili. Vyznamenat by měl Topol všechny poctivé a věrné příslušníky SNB, PS a LM, kteří s nasazením vlastního života bránili naši vlast před západními teroristy, dirigovanými CIA a Mossadem.

petroxy 3.3.2008 22:26

Naprosto souhlasím.

R^

Aaron 3.3.2008 21:40

Re: Re: Re: Re: Re: všem útlocitným humanistům

..to je, milý Lojzo, dojemné, jak napřed prohlásíte odpůrce za vyvrhele který není hoden... a když Vám to uznám s tím, že mi Vaše příspěvky chybět nebudou, vyrukujete najednou s přijímáním jiných názorů. Snad abyste si napřed utřídil, zda chcete polemizovat nebo ne. Mimochodem - nikde jsem nepsal o potřebě věšet, podřezávat... proč mi to podstrkujete?

ubu 3.3.2008 21:38

Re: Zbabělci statečnost jiných nedokáží pochopit.

ostatně soudím, že komunismus musí být zničen. A Marat taky.

tagil 3.3.2008 21:36

Re: Re: Pro srovnání

R^R^R^naprostý souhlas

Alf 3.3.2008 21:34

Bedřich Reicin si mne v pekle ruce.

Že se mu ty kluky ještě před svou popravou podařilo naverbovat.

tagil 3.3.2008 21:32

Re: Re: Re: všem útlocitným humanistům

Vážený Lojzo, nikde jsem nepsal, že třídní boj je vynález komunistů. Asi máte pravdu, že historicky probíhal i v jiných epochách,  ale komunisté jej povýšili na základ svého učení, navíc v době, kdy už demokracie byla známá a zapustila kořeny i v naší zemi. Nevím, co jste tím chtěl říct, ale jestli Váše reakce je obranou komunismu, tak se zásadně neshodneme. je to ta nejhorší ideologie jaká může být, pod líbivou fasádou naprostý hnus. Vím, o čem mluvím, v mládí jsem jej také obhajoval a budu se do konce života stydět přede všemi, kteří mu nikdy nenaletěli.

LOJZA 3.3.2008 21:17

Re: Re: Re: Re: všem útlocitným humanistům

Vždyť zůstaňte uzavřen ve svém názoru, nepřijímejte informace o jiných názorech. Pak vám ale nezbyde nic jiného, než psát o potřebě věšet, podřezávat atd. Jaký rozdíl proti primitivnínm průkopníkům myšlenek komunismu? Jste totéž, jen s opačným znaménkem.

LOJZA 3.3.2008 21:10

Re: Re: všem útlocitným humanistům

Obávám se, že užíváte slovní spojení třídní boj a máte za to, že to je vynález komunistů. Zklamu vás, není. Třídní boj existoval 3000 let před nějakou komunistickou stranou.  Máte pravdu, že  komunisté mluvili o třídním boji otevřeně a bohužel praktikovali tu jeho nejhorší formu. Ono ale takovou formu uplatňovaly i jiné třídy ve svém boji proti svým odpůrcům. Feudálové proti otrokářům, kapitál proti feudálům i kapitál proti dělnické třídě atd. Nevýhodou komunistů je, že to mají ve svých učebnicích, zatímco jiné třídy se nezmohly na sepsání svých oficiálních učebnic. To ale neznamená, že to neprovozovaly. Třídní boj byl vždy o tom, kdo z koho. Formy byly různé. Většinou změny společenských řádů probíhaly krvavě a prohrával ten slabší. Žádný z překonaných řádů se nevzdal svého panství dobrovolně. Snad až ti komunisti koncem 80.let minulého století. Vezměme si příklad změny pořádků na území Ameriky. Domorodci byli vyhubeni (genocida) příchodem evropské šlechty  s křesťanskou ideologií a následně nástupem kapitálu. Kapitál se krvavě dral k moci vytlačováním feudalismu. ATD. ATD.

korsika.korsika 3.3.2008 20:54

Re: Re: Re: Zbabělci statečnost jiných nedokáží pochopit.

"Otroci jakými je většina z vás,si jiného jak karabáč padajíci na

hřbet nezaslouží.Proto vám bylo za komunistu dobře a moc si přejete,aby

se vrátili a poskytli vám ty vaše "jistoty"."

O kom tady mluvíte pane Marate? Nerozumím Vám a jistě si to zítra ráno nechám vysvětlit od školáka. zrovna bydlí v našem domě a je mu 12 let. Těším se, jak si o tom popovídáme.

Kolombo 3.3.2008 20:54

Re: Re: Honzaku, ty přeces byl na vojně a dost na důležitým fleku

Je to komický paradox - tonevadí velicevadí zabíjení komunistů. Zabíjení ostatních komunisty - topřecenevadí, že jo?

Aaron 3.3.2008 20:48

Re: AUTORE SOUHLAS

přesně tak!

Aaron 3.3.2008 20:46

Re: Re: Re: všem útlocitným humanistům

..tak fajn, bez příspěvků, jako je ten Váš se klidně obejdu.

Abonent 3.3.2008 20:43

Josef Mašín bojoval proti nacistům, jeho synové proti komunistům

Co nedokážete, Kristino : 1) V diskuzi se chovat slušně, tj. ostatním debatujícím vykat. Je to pro Vás tak obtížné, že se raději oslovení "Vy" vyhýbáte.     2) Nepoužívat hesla. Přečetl jsem si pár Vašich příspěvků...:-/    3) Nevyčítat jiným, co děláte sama. (Já jsem plural majestatis nepoužil, i když mi to vyčítáte, zato Vy několikrát.)

Tak co ještě Vás naučili Vaši rodičové ?

Neprozradili Vám, co udělá komunista, když se vyprostí z pout ? Vraždí, milá slečno. Zavraždil by i Vás, Kristino, a byl by na to velmi hrdý : http://www.konzervativnistrana.cz/sksmain/clanky/texty/judrkl02.htm

Mašínové to věděli. Proto komunistu zlikvidovali

Marat 3.3.2008 20:38

Re: Re: Zbabělci statečnost jiných nedokáží pochopit.

Korsiko,nenapsal jsem jediné slovo,kde bych mluvil,nebo chtěl mluvit za národ.Zřejmě nerozumíte napsanému.Račte si přečíst ještě jednou to co jsem napsal a jestli tomu ani na podruhé neporozumíte,požádejte nějakého školáka základní školy aby vám to vysvěttlil.

LOJZA 3.3.2008 20:37

Re: Re: všem útlocitným humanistům

Krajně se mi nelíbí vaše terminologie svědčící o nedostatku vychování a fašistických choutkách. Vy neumíte diskutovat, pouze byste věšel, střílel, zavíral. Samozřejmě, že jakéhokoliv odpůrce, hlavně však komunisty. Obávám se, že Mašínové byli ideologicky totéž, co vy. Dále už s vámi nediskutuji, neboť tací, jako vy, nejsou diskuse hodní.

Kolombo 3.3.2008 20:36

Re: Re: Re: Re: Re: A že bratr Ctirad si pro medaily nepřišel?

Výsledkem kombinace komunistického "třídního pohledu" a odmítnutí objektivity na jedné straně a vaší "objektivity" na straně druhé bylo 40 let panství komunistů a jejich dnešní arogance. Naopak Mašínové projevili adekvátní "třídní pohled" a komunistům jejich zákeřnost vrátili podle zásluh. Lituju, že se takových Mašínů nenašlo víc. Kdyby oběti nepovažovaly omylem komunisty za lidi "s jiným pohledem na svět" ale za ničemy a zrádce, mohli proti nim bojovat jako Maďaři.

Marat 3.3.2008 20:29

Re: na co se nevzpomnelo

Lágry nehlídalo jen SNB a Vnitřní stráž.Viděl jsem že na každé druhé věži byli dědkové od ZS,důchodci a rádi také zmáčkli spoušť pušky.Ještě že těm dědkum ze ZS nesvěřili samopaly,ale jen pušky. a pistole.

Kolombo 3.3.2008 20:27

Re: Pre pozostalych

Milý bandyx, kdyby se podobně zachovali potomci obětí komunistické zvůle, museli by si na odklízení mrtvol najmout kafilerky a mnohde by se dost vylidnilo.

PŘESNĚ TAK 3.3.2008 20:18

AUTORE SOUHLAS

Tragedie je, že parlamentu místopředsedá soudruh Filip, podle kterého v roce 1948 nebyl puč, rok 1968 byl podle mezinárodních dohod a za komunistické dikatury byli lidé svobodnější než dnes. A když potom Filip hřímá "vrah zůstane vrahem" a nemyslí tím Gottwalda, tak je člověk fakt rád, že Mašíni to vyznamenání dostali.

Kristina 3.3.2008 20:13

Re: Re: Re: Re: Re: Mašínovi si přijdou pro Bílého lva na Pražský hrad

Nemám s tím problém, nejsem zaslepená a i když sama jsem padesátá léta nezažila, snažila jsem se prostudovat dostupné materiály. A také s mými rodiči jsme o tom často mluvili. Tak něco o té době vím a snažím se být objektivní.