26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

RADAR: Lidé se bojí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Franta 17.9.2008 22:38

Tak jsem na to narazil až dnes,

ale takovou snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl. Shodou okolností jsem na to narazil až dnes, proto se má reakce dá možná nazvat, že jsem přišel "až křížkem po funuse".

Rád budu diskutovat o jednotlivých názorech, které ve svém příspěvku pan Jindřich Hruštinec uvedl.

Je ale s podivem, že ačkoli se o umístění radiolokátoru včasného varování před raketovým napadením, tedy "protiraketového radaru", se teprve jedná (jak alespoň naši politici tvrdí), tak budování infrastuktury v oblasti, kde bude stát, se započalo téměř před čtyřmi roky.

Lyrik 13.10.2007 11:58

Re: Re: Z trochu jiné strany

RvA ja bych nejraci bydlel v Americe, v te uzasne mocne a  mirutvorne zemi. 

Jenda 11.10.2007 19:01

Re: Aha, takže když budeme proti Putinovi, tak budeme bezpečnější?

Ano. Usporada konferenci, a pak dalsi konferenci a pak projistotu predem podepise bezpodminecnou kapitulaci. Aby zabranila valce prece.

Jenda 11.10.2007 18:55

Re: Re: Americká základna v Čechách

Nemate nejake informace o zbrojnich vydajich Iranu?

Bivoj. 11.10.2007 16:40

Re: Tenhle článek

Otázka nezní ale Rusko ano-ne. Otázka stojí radar ano-ne. Přítomnost amerických vojáků na našem uzemí ano-ne. Proč, z jakého důvodu strašíte Ruskem, Putinem? Ono nám něco hrozí z Ruska?

Cruton 11.10.2007 16:25

Re: Re: Re: Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Co KONKRÉTNĚ vytýkám jiným a sám to dělám? Ani napodruhé nejste schopen zformulovat obhajobu svého tvrzení - ujišťuji Vás, že takto o své schopnosti posoudit co je a co není hloupé nikoho nepřesvědčíte.

Bivoj. 11.10.2007 15:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ať rozhodne obecné referendum Nechci cizí vojenskou základnu na území České republiky

Ani spřátelená ani cizí. je to tak složité?

Opravdu? 11.10.2007 10:18

Re: Re: Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Hlupáčku nikdo nemůže za to, že jsi omezený. Vytýkáš něco jiným a sám děláš to samé. Jestli ti to zase nedošlo tak se tím netrap, lepší to evidentně nebude.

jirka.s. 11.10.2007 9:09

Re: Píšete, že se pokusíte

ANO  -   NE  ???

Cruton 11.10.2007 6:46

Re: Re: Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Hm. Jen jste potvrdil, že zastánci radaru jsou schopni jen nálepkovat - nikoliv však argumentovat.

Cruton 11.10.2007 6:38

Re: Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Okopíroval jste jeden příspěvek můj a jeden příspěvek mého oponenta. V nadpisu tohoto svého příspěvku jste pak napsal, že jsem hlupák. Když jsem se Vás zeptal, jak jste k tomuto tvrzení dospěl, tak jste přešel do hluboké ilegality. Konstatuji proto, že své tvrzení nejste schopen dokázat. V takovém případě jste tu ovšem za hlupáka Vy.

Mleziva 10.10.2007 23:45

Přesně, vtipně a skvěle napsáno.

Mleziva 10.10.2007 23:41

Re: ale bez radaru prece bude povinna vojenska sluzba!

Tak to už abyste se hlásil u odvodu :o)

10.10.2007 23:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR

Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR. Nejen článek :-D

10.10.2007 23:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR

to s tím Tureckem tvrdíte vy. Z které základny v jmenovaných zemích odešli? :-) jednu základnu na Sardinii zrušili? Kdypak odešli z Itálie? Když lžete, tak chytře.

Mne do úmoru tvrdil, že základna u nás je proti Severní Koreji a Lybii a Súdánu. Tvrdil toho víc, ale to je na dlouho. Zvláště historie v jeho podání, není ani z Rudého práva 50tých let, lze se jen smát :-) Však už přispívající konstatovali, že se jeho stav zhoršuje .-) Dnes žádné nadávky a výpady. Pan důchodce očividně není ve formě :-)

Joska 10.10.2007 23:23

Re: Máte pravdu, lidé se bojí úplně všeho. I skoncovat se zlem.

Předpokládám, že píšete o době bolševika a o cizí velmoci - Sovětském svazu...

PetrH 10.10.2007 23:17

Re: Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Z definice;-D;-D;-D

BuBu 10.10.2007 22:33

Re: Že se s nimi vůbec bavíte . . .

. . . vždyť to není nic jiného - než zamindrákovaní bolševici, kteří mají už v popisu práce  . . . . nadávat na vše americké ! Dělají tedy pouze "svoji práci" ! Nic víc - nic míň !

S těmito "lidmi zvláštního ražení" je třeba jednou  . . . a pro vždy skoncovat ! Radarová stanice a pořádně veliká armáda "amíků" u ní . . . jim snad už definitivně zatne tipec . . . a oni snad pochopí, že změny, které začaly listopadem 1989   - že jsou nevratné !

Cruton 10.10.2007 22:30

Re: No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Tak z čehopak je zřejmé, že jsem hlupák?

arogant 10.10.2007 22:29

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR

Že se s tou zaseklou gramofonovou deskou snažíte dikutovat. Tohle já nemá žádný přehled. Mě do úmoru tvrdil že Turecko prohrálo druhou světovou a proto jsou tam základny USA. Kdyby jste mu řekl že nedávno odešly USA ze základny ve Střední Asii, v Evropě už dříve z Belgie, Nizozemí, nedávno zrušily námořní základnu na Sardinii,dříve na Filipínách a naopak mají dohody o základnách v Rumunsku a Bulharsku bude si stejně mlít to svoje.Ona to bude spíš ženská grafomanka ale jednoduchého myšlení. A nudná.

Opravdu? 10.10.2007 22:24

No vidíš, ty jsi stejnou inteligenci projevil o pár řádků níže. Ale to tak bývá, že hlupák poučuje o hlouposti jiných.

Děkuji za nezištné sdělení osobních zkušeností, Crutone.:

Autor: Pete Brich IP: 147.231.27.xxx Datum: 10.10.2007 22:06 Řiďte se jimi i nadále.PB

Re: Děkuji za nezištné sdělení osobních zkušeností, Crutone.:

Autor: Cruton IP: 81.27.200.xxx Datum: 10.10.2007 22:13 Jen jste opět prokázal svou nižší inteligenci - z příspěvku je zcela zřejmé, že se nejedná o popis mého stavu nýbrž Vašeho.

10.10.2007 22:19

Re: Re: Lidé by se spíše měli bát hlupáků jako je Hruštinec, kterých bohužel není málo

a přitom nežije ani v ČR. Kolikpa u nich mají základen? ;-)

Historik 10.10.2007 22:14

Re: Re: Re: Re: Zklidněte se. Dnes je den dušenvího zdraví.

Pete Bricha Intervala lucida.

Cruton 10.10.2007 22:13

Re: Děkuji za nezištné sdělení osobních zkušeností, Crutone.

Jen jste opět prokázal svou nižší inteligenci - z příspěvku je zcela zřejmé, že se nejedná o popis mého stavu nýbrž Vašeho.

Historik 10.10.2007 22:10

Re: Lidé by se spíše měli bát hlupáků jako je Hruštinec, kterých bohužel není málo

Následek pronásledování utkvělou představou o jakémsi americkém radaru a jeho potřebnosti.

10.10.2007 22:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR

R^

Historik 10.10.2007 22:07

Základnu armády USA nepotřebujeme

Možná by objížděním amerických vojenských základen u Pete Bricha nastalo jisté zklidnění, ale výsledek je nejistý.

10.10.2007 22:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Článek trapně a zoufale vymýšlí nové argumentační konstrukce pro obhajobu cizácké vojenské přítomnosti na území ČR

To, za jakých okolností vznikly, není vedlejší. Jen účelově pro vás. Teď už není důvod, aby vznikaly. A tomu o Koreji a Iránu snad nevěří ani ideolog jako vy.:-)

Nejde o to, kolik kdo měl podporu ve volbách, když se hlasy poslanců dají koupit. Zde pomůže jedině referendum.

Velký Bratr je ten, kdo se tak chová. Jestli milujete jednu velmoc bezvýhradně k jejim skutkům, ideologicky, chováte se jak komunista sám. Neobolševik se od překabátěného bolševika neliší.

Pořád se jenom ptáte. Jako dítě. Zkuste si skutečnosti zjišťovat sám. Máte na to .-) Tak se také zeptám: řekněte, jak to udělat, aby US základny byly zrušeny, kde se to podařilo, protože faktem zůstává, že se to prostě nikde nepodařilo? Dokažte, že např. na Island, Dánsko, Japonsko nebo Itálii není vyvíjen kvůli setrvání vojenské přítomnosti USA nátlak. Jak hovoří výzkumy veřejného mínění v oněch zemích vzhledem k cizí vojenské přítomnosti? Jaký je rozdíl mezi současnými USA a Ruskem ve vměšování do našich věcí? :-)

Pete Brich 10.10.2007 22:06

Děkuji za nezištné sdělení osobních zkušeností, Crutone.

Řiďte se jimi i nadále.

PB

Cruton 10.10.2007 22:04

Re: Re: Re: Re: Re: Lidé by se spíše měli bát hlupáků jako je Hruštinec, kterých bohužel není málo

A co tu dělá Brich? Stále dokola tady tapetuje své nesmysly o nějaké bílé kopulce nebo o potřebě solení.