7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

RADAR: Lidé se bojí

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mou 10.10.2007 8:30

Re: take je mi lito tech

A nezávislost si nejlépe zajistíme opětovným přikloněním se k Rusku, že ?

ps 10.10.2007 8:29

Re: doporucuji trochu historickeho vzdelani

Typicky komunistické manýry. Kritizovat USA protože pro nás během Mnichova nešly do války ale úlohu SSSR, se kterým jsem měli spojeneckou smlouvu, pěkně tutlat.

Michal 10.10.2007 8:25

Re: Americká základna v Čechách

Ano, mít tu radarovou stanici je v českém zájmu. Stejně jako je v zájmu těch evropských národů, které obmítají další zbrojení mít na svém území ty imperialistické okupanty.

Já nechci, aby ještě někdy na můj život měli vliv "demokrati" z Ruska. Děkuji, 40 let mi stačilo až dost. A protože se Rus se zase zvedá a začíná hrozit a vyhrožovat, je potřeba se zabezpečit. Myslíte že Německo, Rakousko nebo Francie jsou nějaká záruka bezpečnosti.

Doporučuji Vám, vraťte se domů a za chvíli získáte jiný pohled na to, kdo je pro vás větší nebezpečí.

Jo, a ještě jeden dotaz - vždy v historii světa byla jedna velmoc, která určovala jak ten svět vypadá. Byl to např. Řím, Anglie atd. Dnes to jsou USA. Zkuste si představit, jak by svět vypadal, kdyby jeho charakter určoval někdo jiný - Rusko, Čína nebo kdo?

Takže ať už ta základna tady stojí.

Martin 10.10.2007 8:23

doporucuji trochu historickeho vzdelani

mnichovsky zlocin se odehral se souhlasem spojenych statu, ktere hledaly spravne "mirove reseni" a velmi cile vyjednavaly s nacistickym nemeckem

PP 10.10.2007 8:22

Re: Aha, takže když budeme proti Putinovi, tak budeme bezpečnější?

Zařídit si bezpečnost dokáže (možná), ale co vím stoprocentně je, že to nebude levněji! V Evropě totiž nic není "levněji".

Martin 10.10.2007 8:21

take je mi lito tech

kteri padli za NEZAVISLE ceskoslovensko, dnes kdyz vidi parkanovou a ji podobne jak se tesi ze nad nami bude vlat vlajka jineho statu, obraci se v hrobe.

brok 10.10.2007 8:20

Re: Americká základna v Čechách

Jen poznámka hlupáka: když chtěli Američané zrušit část svých základen v Německu, šel Kohl brečet do Washingtonu, aby to nedělali.

kritik 10.10.2007 8:19

Re: Z trochu jiné strany

Broku, když jsi měl z češtiny za 4, tak nepiš pro veřejnost

tony 10.10.2007 8:17

Re: A čímpak

Přece si mírumilivné RUsko nemůže přijít pro cokoli do cizí země! Nebo že už by to tady bylo?

Skeptic/us Max/imus 10.10.2007 8:16

Aha, takže když budeme proti Putinovi, tak budeme bezpečnější?

Nemluvě o tom, že EU si dokáže zajistit bezpečnost sama i bez USA a mnohem levněji.

tony 10.10.2007 8:15

Re: Americká základna v Čechách

NE, staří členové nechtějí investovat do své obrany a raději se vymezují proti USA. A ta spolupráce s Ruskem, které ústy Putina před týdnem rehabilitovalo Stalina nás bude brzo mrzet.

mou 10.10.2007 8:12

ano

.....V každém případě by se nerozpadlo Rakousko, nevznikla by Československá republika, a germanizace by přestala být pouhou frází...........( citováno z předešlého příspěvku ).

A to je ten problém. Když totiž sleduji nejen tuto, ale i další diskuze kolem politiky, radaru, diskuze o tom, že "emeričtí imperialisti" jsou vlastně vinni vším zlem na této planetě, když vidím, jak se většina lidí se slzou v oku ohlíží za dobou, kdy se mohlo jen mlčet nebo naopak, hlasitě provolávat slávu Sovětskému svazu, když slyším, jaký je Putin frajer a jak to dává amíkům pěkně "sežrat", docházím k závěru, že podstatná část tohoto národa si demokracii a svobodu nezaslouží, protože o ní nestojí a neví co s ní.

Proto si myslím, že Československo snad ani nikdy vzniknout nemělo. A je mi líto těch, kteří za jeho založení a udržení ( např. legionáři v WWI , lidé z odboje či političtí vězni z 50 tých let)  padli.

tony 10.10.2007 8:11

Re: Takže podle Vás je NATO USA?

Není, ale bez USA by NATO bylo velmi neschopné. Evropa by ráda bezpečnost, ale za US peníze a navíc by do toho USA nemělo kecat.  Radila by se radši s Putinem.

Petr 10.10.2007 8:10

Re: Americká základna v Čechách

Máte pravdu. Stačí se podívat na zbrojní výdaje USA  a je zřejmé kdo roztáčí nové kolo zbrojení .Jenom fanatický magor typu Mišák tato fakta ignoruje.

tony 10.10.2007 8:09

Re: Takže pro místní amerikanofily úplně jasně

To se nám Septik kultivuje!

brok 10.10.2007 8:08

Z trochu jiné strany

Jsem rozhodně pro radar a mám k tomu tři důvody:

1) Jsme členy OSN, ale to je už dávno organizace zcela impotentní. Nejlépe svou impotenci prokázala v r. 1956 při bestiální sovětské agresi v Maďarsku a Polsku, kterým téměř požehnala. Navíc v posledních letech v OSN získávají většinu státy podporující světový terorismus.

2) Jsme členy NATO. To je organizace, kterou Churchil stručně definoval, jako spojenectví, které má "držet Američany uvnitř, Rusi venku a Němce při zemi". Z těchto tří účelů plní dosud pouze ten první a to ještě velmi špatně, díky stupidnímu francouzskému antiamerikanismu.

3) Jsme členy EU, kterou vede t.zv. "velká trojka", což jsou přesně ty státy, které se podíleli společně na mnichovském zločinu (chybí Italie, ale ta i tenkrát byla jen nevýznamný statista)

Z těchto důvodů potřebujeme, aby na našem území byli alespoň drápkem zachyceni Američané, kteří již dvakrát zachránili Evropu. A je mi jedno, jestli tam budou mít rakety, radar nebo třeba chov králíků. Byl bych rád, kdyby alespoň několik z cca dvou desítek základen, které mají v Německu, přesunuli k nám.

zk 10.10.2007 8:05

Autore,

Výborný příspěvek, dík. To se starostům, bývalým lampasákům z Brd, líbit opravdu nebude.:-D

ucitelas 10.10.2007 7:56

Re: A čímpak

až si rusové přijdou pro americký radar ?  Už to nekuř. právě proto to musí být americké tojo se ivani bojí!!!!!!! RADAR ANO

Peon11 10.10.2007 7:56

Lidi by se nebáli,

kdyby je komouši, Stébáci a Putinovi pohůnci nehecovali. O to jde. Kdo bude mít nad námi moc. O nic jinýho. Rusú už bylo dost.

Harry 10.10.2007 7:55

Re: Ne americkému radaru ! Pryč s českým národem !

Bohuzel smutna pravda. Ono je to ale spis psychologie, kdyz nekomu vdecime za prilis mnoho tak se jaksiz podvedome snazitme to nejak snizit, trebas tim ze si zacneme rikat ze on to vlastne tak uplne nezistne nedelal, kdovi co z toho ma a vlastne to bylo hlavne v jeho zajmu... to plati pro Evropu a USA dokonale. Bez USA bychom se v Evrope uz davno navzajem vyhubili - mozna zadna skoda.

has 10.10.2007 7:53

Americké vměšování

do evropských záležitostí je příšerné. Kdyby nás Američani nechali vyřídit si to sami, mohl jsem dneska mít tři české služky. ;-(

Saul 10.10.2007 7:47

Autore, výborně!

R^R^R^

střelec 10.10.2007 7:38

A čímpak

bude autor bojovat proti Rusům, až si pro ten radar přijdou? Amerika je daleko, Evropa se na nás obligátně vy...e (stejně jako na Dány v kauze s karikaturama Mohameda) a česká armáda existuje dílem na papíře a dílem v zahraničí. Investovat do obrany ano, ale ne do černé díry na peníze, o jejíž skutečné funkci se můžeme jen dohadovat.

BuBu 10.10.2007 7:19

Re: Takže pro místní amerikanofily úplně jasně

 . . . . a  Ty nám Maxime taky . . . . ;-D

Martin 10.10.2007 5:59

Re: Takže podle Vás je NATO USA?

pred par lety nam ti sami politici rikali, ze staci uz jen nato a jsme zachraneni na vecne casy, dnes tvrdi ze bez singl smluv s usa neprezijeme. tak to asi abychom vystoupili z nato, ti politici co nas tam nacpali se podali do demise a odesli z politiky a novi kteri neobelhali obcany uzavreli pripadne nejakou smlouvicku jen s usa - samozrejme na vecne casy :-D

Kryštof 10.10.2007 5:58

čechoameričane, pasoucí kozy .....

..vrať se k nim a neplácej blbosti. Jistě nikdo rozumný není proti rovnému obchodu mezi zeměmi, ale stejně tak nikdo rozumný, není pro spolupráci s Ruskem podle jeho scénáře. TGM řekl: demokracie je jen pro demokraty.

ps 10.10.2007 5:57

Re: Takže pro místní amerikanofily úplně jasně

Je ti tam samotnému smutno? 

ps 10.10.2007 5:53

Re: Re: Re: Upřímný Američan

Tak to máš štěstí, za socialismu by ti nikdo vysedávání u internetu netoleroval.

MILA 10.10.2007 5:33

Re: Upřímný Američan

ja te pasacku nechapu, proc nejdes past kozy do Moskvy, vsude je zivot, proc do te protivne hnusne ameriky, co tu delas? Netrap se a odprejskni

MILA 10.10.2007 5:30

Re: Ne americkému radaru ! Pryč s českým národem !

;-DR^moje rec! Jenze si zapomel dodat ze diky Yankum taky existuje jeste hnusnejsi "zapadni" Evropa, daleko vice antiami nez cesi. To bych zmenil nejdrive. A ono se to muze stat, Clintonova nam treba n a s e r e