27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hawk 28.11.2006 0:30

Protože nemají děti, jak prosté

Viděl bych tady i jistý ekonomický kalkul. Jednalo se asi o 250 lidí. Předpokládám, že šlo o rodiny s větším počtem dětí. Pokud by je vykopl na ulici, děti by jim byly odebrány a dány do děcáku. Odhadem 170 (?)  dětí (5 dětí na rodinu)...  Otázka první- Kde vzít 170 míst v děcáku? Otázka druhá- kolik to bude stát. Náklady na 1 dítě v děcáku jsou prý cca 250 000 Kč/rok. Část nákladů je hrazeno ze SR a část z rozpočtu kraje (a p. Čunek je i senátor za kraj, že). Takže na 5 dětí  5x250 000=1 250 000 . Koupil jim baráky za cca 400 000. Na sociálních dávkách za rok dostane rodina s 5 dětmi kolem 230 000. Takže i tohle řešení přijde levněji než dát děti do děcáku. Ani postavení kontejnerů nemusí být finančně úplně nevýhodné. 170 x 250 000=42 500 000.

I-Worm 27.11.2006 22:42

Re: Re: Smím se k tomu vyjadřovat,

upřesnuji, jen jediný student a ten byl snědý.

I-Worm 27.11.2006 22:40

Re: Smím se k tomu vyjadřovat,

před dvaceti léty jsem učil na technice praktika - a jediný student měl protokoly gramaticky správně a byl snědý. Jenže je tu drobný problém, nebyl zdejší cikán, ale pocházel odkudsi z Pakistánu a žil zde jen krátce. Takže poučení: nesud'te podle zevnějšku.

Vratiprst 27.11.2006 22:35

Zase spousta krasoduchů si brumlá do kbelíku...

Ti cikáni / rómové ve většině nemuseli dostat obydlí vůbec žádné, byli to neplatiči, žijící na úkor města. Svůj pavlačák si vybydleli, okolí připomínalo skládku. Naši méně přizpůsobilí občané mají jiné priority, žijí dneškem, na zítřek moc nemyslí, tak nejvýš do příštích sociálních dávek.  A najednou za zdevastovaný kutloch dostanou luxusní střechui nad hlavou, nebo nemovitost, kterou si sice musí opravit a udržovat, ale furt lepší než být přes zimu pod mostem. Po Praze je spousta bezdomovců, většinou bílé i když špinavé kůže. Proč těm někdo nenabídne nějakou buňku ?

Yarda 27.11.2006 20:07

Re: Smím se k tomu vyjadřovat,

Tak takových více. Více Romů - lékařů, Romů - advokátů, Romů - učitelů.

efka 27.11.2006 20:03

Re: většina romských dětí je ve zvláštní škole proto,

nedávno jsem na nejakém servu(bohužel si nevzpomenu na jakem), četla výrok učitelky nepovinné angličtiny a češtiny pro děti-má plnou třídu Ukrajinců,Vietmamců a jiných,ale Roma ani jednoho...

Yarda 27.11.2006 20:03

Nedavno tu někdo navrhnul uspořádat sbírku

za její výtěžek koupit domy poblíž těch co se této naší etnické menšiny šmahem zastávají a umožnit příslušníkům této etnické menšiny aby se do těch domů nastěhovali.

Jaka 27.11.2006 19:41

většina romských dětí je ve zvláštní škole proto,

že se doma o ně nikdo nestará a netlačí je do učení. Ani jim jejich rodiče nepomohou. Učitelé jsou pak bezmocní a děti končí takhle špatně. To není vina bílé populace, to romové rodí děti jako na běžícím pásu kvůli sociálním dávkám, z nichž žijí a je jim jedno, jak děti vychovávat, co z nich bude, jaká bude jejich budoucnost.

Romové sami musí změnit svůj vztah k budoucnosti své a svých dětí.

oakman 27.11.2006 18:40

Přehlídka licoměrnosti

která se tu koná na obhajobu šohaje, který to ešil po česku. Moc se nikoho neptáme, konáme. Nikde jsem v médiích neslyšel hlas těch "předmětů" tohoto konání. V následných diskusích si všímám jednoho, všichni tu mluví o cikánech jako o objektu. Takhle mluvili nacisté o židech, cikánech, ale i o nás, zejména pak o komouších. Poté jsme se stejně neosobně pomstili všem němcům bez ohledu na jejich skutky. Stejně se v 50. letech mluvilo mezi soustruhy o "buržoustech". Stále čekám, kdy nám Vsetínští vysvětlí, proč byl ten vřed nejdříve jimi samými pečlivě nezájmem kultivován a hlavně na základě čí osvícené mysli to ghetto v centru vzniklo, proč nebyly rodiny "rozhozeny" mezi "bílé", aby se lépe asimilovaly, kolik lidí by nesneslo ani jednu cikánskou rodinu v okolí, kolk dětí z těchto rodin by mohlo chodit na základní školu - ne do školy zvláštní, protože na úřadech se "to" tak dělá, a soušky účy nemají na ty spratky nervy...a hlavně proč to všechno ve Vsetíně probíhá, když cikáni žijí i v mnoha jiných městech a tyhle věci se tam nestávají?? Ukaž mi, kolik místních cikánů má maturitu a já ti povím, jak velké rasistické sv. ně jste!!! Vsetínským trvalo 15 let než sebrali odvahu na tenhle kousek, trochu málo na křesťanskou civilizovanou společnost západního typu...... ledaže by to byl Balkán...

dragon 27.11.2006 18:29

Re: ten byt bych chtěla vidět

a to těm neplatičům má někdo to bydlení "zajišťovat", k.u.r-v, a ...

dragon 27.11.2006 17:33

co to je?

to patří na uzavřené oddělení, sud kulatý, rys tu pije, to je kára, ten to ryje. Bože, do koho jsi duši vložil ...

efka 27.11.2006 17:29

ten byt bych chtěla vidět

může mi někdo říct,co je "adekvátní" bydlení pro rodinu neplatičů s patnácti dětmi,žijící ze sociálních dávek?

efka 27.11.2006 17:18

Re: Re: Zcela přesná analýza

humanista je člověk,který je většinou také vzdělaný,ale mezi tyto lidi pronikl a pochopil,jak by se jim dalo pomoci a zkouší to i když občas narazí na pseudohumanisty;-)

gerontusinza 27.11.2006 17:13

Souhlasím, bylo to nutné zkusit včetně posledního varování, tak jako v zákoníku práce.Re: Re: Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

Od této chvíle jen na chodník, tak jako z práce, tzv poslední varování. Pokud nebudeš platit je to tvé rozhodnutí za které si poneseš důsledky jen ty. Navíc tato možnost již zu 99% již nebude nikým opakována. Vsaďte se.

efka 27.11.2006 17:13

Re: Zcela přesná analýza

pseudohumanista je vetšinou vzdělaný človek,žijící ve "zlaté kleci" ,obklopen stejne vzdělanými a sociálne zabezpečenými lidmi.Ten ovšem o "spodině společnosti" pouze četl nebo slyšel a a jeho řešení je samozřejmě pouze v akademické a ideální rovině,které ovšem v "normálním" životě nelze dosáhnout

gerontusinza 27.11.2006 17:07

Ano souhlasím, nestandatní řešení bylo provedeno a úspěšně. Re: Jo, hodlá. Hodlání to je taková móda.

Žádný politik jej již nezopakuje. Teď již jsou na řadě  jen ta standartní řešení. Jste ozbrojen? Budete to potřebovat. Já jsem. Hezký den.

gerontusinza 27.11.2006 17:01

Souhlasím ale pán jistě pochopí (při své inteligenci), Re: Autor je lékař ?

že je nutná jistá přechodná doba. A ta bude tím delší, pokud neubude takových, co budou se vyjadŘovat v obecné podobě. Život nejsou poučky, ten se žije. Proto vítám tento článek i činnost pana Čunka. Alespoň si řada těch kterých se to týká ujasní priority. To že tito byli vystěhováni a znovu nastěhováni, nemusí a není pravidlem. Pravidlem je jen ta první část včetně placení nájemného za skladování uložených věcí. Proto je nutno se o tomto neustále zmiňovat. K tomu budou vzhledem k občanským právům a povinnostem všichni nuceni, bez ohledu na různé spolky, i když mezinárodní. Když můžeme adoptovat dálkově děti, tak ať adoptují s pomocí těchto organizací i celé tyto rodiny. Alespoň se tyto organizace přesvědčí o skutečnostech a pohádkách ze všech stran.

gerontusinza 27.11.2006 16:47

Pokud mluvíte o MUDr. Novákovi, tak souhlasím.Re: Tak trochu

protože vyjádřit se tak jak se vyjádřil o vlastně jediném možném řešení pro neplatiče, které vyplynulo z dané situace, předpokládám že jeho schopnost diagnostikovat a schopnost léčení není zcela v souladu. Je rozdíl nechat chcípat neplatiče pod mostem (tak by dopadl každý nerom) a nebo umožnit mu za relativně nízkou částku přežívat v rámci sociální pomoci. Pane Mudr. Kiliáne chápu vás, i když víry v boha jsem nepobral. Ale chápu váš pohled. Pohled pana MUDr. Nováka považuji tč.za naprosto neřešitelný blábol. Až sociálně slabí si budou schopni na sebe sami vydělat (i mírně donucovací formou pomocí zákonů), nebude nutno tato řešení přijímat. Jen bych se rád zeptal pánů "nezávislých soudců", proč klidně nechají čecha vyhodit z bytu na ulici bez jakýchkoli ohledů a proč tak nekonají v těchto případech (že by selektivni sociální cítění nebo jen obyčejný strach a zbabělost).?

jepice 27.11.2006 16:45

Re: Zcela přesná analýza

Čím se odlišuje pseudohumanista od humanisty? Už jsem se tu ptala povícero pisatelů, kteří tu takové zjevy kritizují, a nikdy mi to neprozradili.

jepice 27.11.2006 16:41

Smím se k tomu vyjadřovat,

když potkávám denně nebo skoro denně ve výtahu a u domu snědou rodinku, která se kromě barvy pleti ničím pozoruhodným nevyznačuje?

Myška 27.11.2006 15:52

Re: Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

Nejprve doučit češtinu, pak psát komentáře!

ferry 27.11.2006 14:41

Re: Dekuji za clanek

Možná jsi hloupý  "pij".

frisco 27.11.2006 14:40

Tak trochu

Autor je lékař? Tak trochu lékař, tak trochu Mengele.

HERA 27.11.2006 14:15

Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

Spravne, je to bezpecny odpad.

HERA 27.11.2006 14:13

Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

No, vzpomente rodinu Cervenakovu v Usti, ta take souhlasila [za penize] s vracenim na Slovensko a pak jim pan president Havel umoznil navrat, ale nenastehoval si je na Orechovku, aby nam ukazal jak ma nerasismus vypadat, ale jinam.

Jura Jurax 27.11.2006 13:20

Re: Re: Re: Re: Re: Kontra

Však i Váš názor je brán v úvahu, tak co si stěžujete ...

Radůza 27.11.2006 13:19

Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

Souhlasím s vámi. Vaše zkušenosti s nepřizpůsobivými obyvateli máme i mi v Praze. Měla bych řešení pro všechny tzv. humanisty - páni Pithart, Uhde a další zařídí, aby v  sousedství každého z nich dostala přidělen byt jedna takováto rodina.  Jakožto vysocí političtí činitelé mají jistě dostatečně "dlouhé prsty", aby jim bylo vyhověno. Svým přátelským přístupem a krásnými řečmi by pak mohli lépe působit na tyto skupiny obyvatel. Jsem zvědavá, jak dlouho by jim jejich krasořečnění vydrželo.

Jura Jurax 27.11.2006 13:17

Re: Re: Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

No a protože každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, je pan Čunek kamenován ... tedy přesněji hlupci kamenován ...

Vilém 27.11.2006 13:16

Re: Re: Re: Re: Kontra

Pane doktore, já bohužel nejsem telepat, a proto se nemohu na základě telepatických dat rozhodnout mezi vysvětlením spočívajícím ve zlovolném zneužití veřejné moci (a tedy nejodpornější zlé vůli maskující se za morálku v zájmu osobní kariéry) a deklarovanou snahou pomoci. Ovšem sledoval jsem vyjádření Čunka v rozhlase po požáru, kde se vychloubal, jak Romy vyhodil nabídkou ubytování v tělocvičně - dobrou vůli nebo snahu pomoci jsem z hlasu nepozoroval.

Nepojedu do Vsetína, abych tam prováděl ankety mezi zkoncentrovanými příjemci pomoci, ale na základě nadšení fašistů na netu suzuji, že to nebude valné. Názory přihlížející agresivní spodiny je také třeba vzít v úvahu.

Jura Jurax 27.11.2006 13:15

Re: Re: Re: Nesouhlas s článkem, analogie s firmou

jojo, probýhalo podle byble ... tschechisch, bitte!!!