1.6.2024 | Svátek má Laura

VíP: Aneb víkendový pokecník

Krása

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Asteris 18.2.2024 21:12

Vycházka byla bezva, daly jsme 17 km a trochu nás to zmohlo, nojo stárnu. A našla jsem hlívu, psi jsou dostatečně vyběhaní a mně přibyly body do strakaté turistiky :-).

Z. Asteris 18.2.2024 8:50

Hezkou neděli všem, taky vyrážíme do kopců, na Brdy :-), jen trochu později, to už bude Xerxová zpátky ;-D

L. Lika 18.2.2024 8:53

Budete mít na procházku krásně :-P

T. Zana 18.2.2024 15:18

Brdy drobátko závidím, tam to teď musí být moc fajn. Ale už jsem dneska vyrazila aspoň na malou procházku po Bohnicích. A viděla jsem kvést krokusy 8-oR^.

Z. Xerxová 18.2.2024 6:19

hezkou pohodovou neděli všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

dnešní ráno je umrzlé, hvězdičky svítí... to by mohlo sluníčko stihnout vykouknout alespoň na dopoledne... Vyrazíme do kopců.

M. Crossette 17.2.2024 18:53

Krásný duhový úlovek Liko. V deštivém oparu skoro vypadá jako klesající měsíc, nebo okraj mraku, přesně podle am. rčení, že každý mrak má stříbrný lem (every cloud has a silver lining). Dodnes si pamatuji moji první dvojitou duhu. Z Německa jsme se s autobusovým zájezdem jeli prohřát na španělské pobřeží. V jeden moment jízdy všichni cestující začala áchat a snažili se fotit nádhernou dvojitou duhu. Jasně i řidič byl nadšen, tak zajel ke krajinci, zastavil a snad 5 minut mohl kdo chtěl vystoupit a kochat se duhami (já foťák neměla tak se jen kochala) Od té doby jsem dvojitou duhu viděla několikrát, i tady, ale žádné už nebyly tak blízko sebe jako ty první, takže se mi je nikdy nepovedlo vyfotit společně.

U nás jarně teplo, šedivá obloha a mrholí, ale krásně kvete už celá řada narcisů:-).

L. Lika 17.2.2024 19:12

Maričko, to je hezká vzpomínky na duhy. Mně se kdysi poštěstilo vidět stovky malých duh (doužek?) u Viktoriiných vodopádů, visely nad každým trsem trávy V, tolik roztříštěné vody se tam vznášelo.

Narcisy u vás, ach, krása. Mrholení se jim určitě velmi líbí R^

A. Alimo 17.2.2024 16:04

Tak procházku jsme přežili bez deště, bylo docela vlaho, ani vítr nefoukal.

A na zahrádce jsem pak koukala jak blázen, všude lezou tulipány, i tam, kde jsem netušila, že nějaké jsou:-) , narcisky, klubou se pivoňky a rebarbora. Ono to jaro snad už opravdu bude ! Přežil tymián i rozmarýna, levandule se snad ještě rozrostla, jahody taky, zítra se do toho musím pustit a zbavit se fůry ptačince. I nesmělý lísteček medvědího česneku vykukuje:-) . Hned je mi lépe na duši ;-D , jen aby neuhodily silné mrazy:-/

Z. Jitur 20.2.2024 10:02

Jj, tulipány, hyacinty, narcisky, krokusy, sněženky

Z. Jenny 17.2.2024 15:41

Dobré odpoledne všem! U nás pod Hostýnkem od noci prší a po slůňu ani památky. Včera jsem zajela na vzdálenou louku, všude mokro,takže to bylo i se sprškou až na záda.:-) Rozlepily se mi boty ze značkového obchodu se sportovním zbožím,(Sporti....) takže musím zajet do města pro náhradu,což mně čílí:-(. Nemůžete mi někdo poradit boty, sportovní, které chvíli vydrží denodenní putování. Mějte se krásně,sobotně.VR^

L. Lika 17.2.2024 19:15

Jenny, dobrou zkušenost mám s Honzou Vlčí Kůže (Horská koza), odchodila jsem v nich už druhou zimu celou - ale to víš, po městě a sem tam loužích, a jen párkrát v bahně... Vypadají stále jako nové, pokud z nich tedy to bahno oklepu ;-D

Z. Iva 17.2.2024 22:56

No, záleží jakou značku bot sis koupila, prodávají i šunty. MLP má dobrou zkušenost s Merell, já s Columbia. Nerozlepily se, spíš zemřely stářím (prodřely se po několika letech tam, kde byl mesh) nebo je sežrali psi.

T. Zana 17.2.2024 15:25

Tady pršelo jen nad ránem, ale je zataženo. Sedím doma, protože jsem od našich přijela nastydlá, jednu chvíli mi přišlo, že jak jsem hodně pila, tak mi to ven teče nosem :-P. Ale zítra, zítra už jdu ven!!

Z. Jajka 17.2.2024 14:45

Ta duha, ta byla :-). Když se na tvoji fotku soustředím, vidím tam slabě i tu druhou. V Modřanech vidět nebyla, ale viděla jsem na netu další fotky z centra Prahy, paráda.

L. Lika 17.2.2024 15:16

Mrzí mě, že jsem obě nedokázala zachytit. A přitom byly naprosto zřetelné. A skočit si pro zrcadlovku jsem se bála, že to nestihnu včas :-(

A. Alimo 17.2.2024 14:41

Sluníčko se schovalo za mraky, ale neprší. Jdeme na procházku. A včera, když jsme se navečer vraceli ze Žatce, jsme viděli letět dva čápy.

J. Hlavsová 17.2.2024 14:02

Tady od rána poprchává, včera bylo docela hezky, ráno slunko, ale na víkend se to prostě muselo pokazit.:-(

L. Lika 17.2.2024 10:11

Podle mapy čapích hnízd České orgnit. společnosti už byl včera pozorování čáp stojící na hnízdě v Sedlci (jižní Čechy). Kéž v pořádku doletí tam, kam má namířeno, a má vůbec úspěšný rok R^

L. Lika 17.2.2024 10:01

Přeji hezkou sobotu. Měsíc dorůstá, takže by se měla nadále projasňovat obloha, tj. bude ostřejší vzduch, si myslím. Budu se dnes opět chvíli opalovat, ruka mi bude ještě rok a půl srůstat ;-D

Z. Matylda 17.2.2024 13:19

Tak u nás se projasnila až v poledne, do té doby celé dopoledne pršelo. Uvidíme :-) Odpoledne snad už vyrazíme ven, dopoledne jsem strávila úklidem a vařením- pórková polívky s krutony, vepřová roláda a brambory.

Z. Xerxová 17.2.2024 6:49

hezkou kochací sobotu všem Zvířetníkům a zvířátkům :-)

včera jsme využili slunečného dne a vyrazili do Jizerek. Zcela netradičně v půlce února bez lyží - jen v mikině a slabé vestě. Bála jsem se ušlapaného ledu ve skalách (údolí Velkého Štolpichu a Ořešník) a nic - ani ledík. Jen jediný asi metr čtverečný navátého sněhu ve stínu vzbudil obří nadšení Yodislava - noroval v něm, žral ho, hrál si... Předjaří na hřebenech hor bylo krásné. Dnes jsme ale opět vstali do mokrého upršeného rána... sluníčko si zase dává pauzu