29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel

Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Modré tůně a jejich okolí

Takto se jmenuje jedna krasová lokalita ve Sněžných horách. Tedy "Blue Water Holes". Je to nedaleko jiné krasové ozdoby národního parku Kozciuszko, jeskyní Yarrangobilly, kde jsme se nedávno prošli. Tedy na zdejší poměry, že ano. Téměř stále po prašné cestě, místy dosti náročné, to je bratru skoro 40 km.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rpuť 28.7.2009 19:27

Re: hlášení z PAŘÍŽE

Tak príma! Ale palce ještě nepouštím!;-)

Alex 28.7.2009 19:21

Tak sláva, už jsou na pevné zemi a hlavně, že už má kluky chlupatý u sebe.

Xerxová 28.7.2009 19:09

hlášení z PAŘÍŽE

cituji: jsme o.k. čekáme na kufry :-) ahoj D.

Poslala jsem jen gratulaci k úspěšnému přeletu a podrbání chlupáčům ;-P

Jinak vidím rudě - ne vzteky, ale celé odpoledne jsem s neteřkou trhala a vypeckovávala višně. Tři plné kýble jsme zvládly... už něco bublá na plotně u nás, něco u nich a něco nacpu do mražáku. Ale vše vypeckované :-)

Marička 28.7.2009 18:59

DEDE VITEJ V ALBIONU!!!

Mila DEDE, moc jsem na tebe vzpomínala a ten pocit se zvířetem v podpalubí znám. Naše tehdejší kočka tak letěla jen jednou, pak už jsme jí vozili s sebou na sedadle. Ale to vědomí tenkrát, že se tam chudinka sama choulí strachy, mi skoro celý let vhánělo slzy do očí. Jsi úžasně odvážná, pusiti se sama takhle obtěžkaná na cesty - člověk si prostě někde tu sílu vypůjčí, když jiná možnost není, že?

A připomnělo mi to sice v této situaci poněkud černý humor. Pán při odbavování svých kufrů na letišti žádá: "Jeden kufr prosím pošlete do NY a ten druhý do Kalifornie". U přepážky se ohrazují: "To přeci nejde pane, když sám letíte do Chicaga". A pán: "Jak to, že to nejde, udělali jste to tak posledně"!!!  Ale když Dede slyší Daníka štěkat, tak je má najisto s sebou a ten hluboký výdech, až se všichni shledají způsobí před Orly průvan.

A Xerxová, děkuji za dodávku tak důležitých informací. Vyjímečně jsem se sem dneska na moment probojovala, abych zjistila jak přesun probíhá. A je mi líto JanyBa, že jí Dede odcestovala.

Rpuť 28.7.2009 18:42

Re: hlášení z paluby letadla

No, když Daník štěká, je to ještě dobrý. Mně se při stěhování ztratil manžel, ani nezaštěk....;-P

Rpuť 28.7.2009 18:41

OT - tak to by mě zajímalo,

co se takovýmu hadovi honí hlavou, když začne kamárdit s křečkem....8-o

Matylda 28.7.2009 18:05

Re: O.T. pozornost podniku

To si piš, že závidí, protože je jim hloupý kupovat hračky pro sebe, takhle by měli výmluvu:-)

Matylda 28.7.2009 18:03

Re: hlášení od LIŠEJNÍKŮ

Dede je holka šikovná, určitě to zvládne. Ale stejně na ni od rána myslím, protože přece jen je to záběr, nervozita kolem všeho a načasování musí klapnoutR^R^R^

baty 28.7.2009 17:37

myslíme od rána celá rodina, dík za průběžné zpravodajství a za pomoc pro DedeVR^

Alex 28.7.2009 17:35

Milý Jiří,

Moc krásné povídání o australské přírodě, zvířatech, o fotkách ani nemluvím. Jsi pro mne lepší než NG, který odebírám.

Alex 28.7.2009 17:34

Re: hlášení z paluby letadla

Nebudete mi věřit, ale mám nervózní břichobol. Ať už jsou na místě!!!

HanaW 28.7.2009 17:20

Az mi oko zavlhlo z Danika.

Chudinku, co musi pomoct se zavazadly, uz umim docela dobre. Mne dela problem doma se treba dostat s kufrem do rychliku - proste to ta noha jeste nezvladne. Nadale drzim palce.

HanaW 28.7.2009 17:03

Re: hlášení z paluby letadla

Z jednoho panaka se akorat zakulati hrany... aspon teda mne.

radanova 28.7.2009 16:55

myslím průběžně a palcuju místo pracuju;-), to je zvláštní, že držkuje jen Daník a  že se Kazan nepřidá,co ostatní cestující asi na to?

JanaBa ať klidně koukají hlavně, že vyhoví;-), jste bezvadní, že jste byli Dede ku pomociVstejskání je rub setkávání, achjo viď

ani nemůžu čekat na dosednutí, snad se večer připojím, padám dnes jsem zaspala a pejsci měli ráno jen krátkou procházku a Pavel s nima teď moc nenachodí, já musela k zubaři, mám už skoro 14 dní v puse peklíčko, v pátek znova, to jsem se zas rozkecala

ještě palečky R^pro DedeR^KazanaR^Daníka a ještě taky R^pro Martina, aby se všichni dobře a rychle našel

jo a ještě nejmíň R^R^R^pro zaninýho synka na dovče nemocnýho, my zas loni řešili vešky(brrrr) ale to se dalo a slunce tomu prospívalo,jen v lékárně to bylo dost trapný,  hlavně ať je mladýmu líp, na hlavu pokrývku na tělo tričko a potit a potit s paralenem, ale jen ve stínu, no jo já vím tak chytrej je taky, viď

JanaBa 28.7.2009 16:38

Re: hlášení z paluby letadla

To je dobře, aspon ví, že je má ve správném letadle. A já taky. Jsem tam ještě skočila připomenout, že oba do Paříže, do Paříže prosím. A klece postavit vedle sebe, prosím. No trošku na mne koukali:-).

Beda 28.7.2009 16:36

chudinečkaaaaaa Dede:-(... nezávidím - zvlášť pokud bude Daník vytrvalý:-/

ad "prý umí udělat slabou a nešťastnou ženu" 8-o8-o;-D;-D;-D;-D;-D

myslím (snad moc neškytá) a držímR^R^R^R^VVVVVVVV

JanaBa 28.7.2009 16:22

Re: hlášení od LIŠEJNÍKŮ

Myslete, myslete! Když jsme naložili kufry, tašky, Nazgúly a Dede, kleslo mi auto. Jsem neštastná, že do tý Paříže nemůžu s nimi, má toho holka opravdu hodně. Ale Nazgúlové jsou perfektní a Martin psal Karlovi, že už je jen 80 km od Paříže, tak pokud půjde všechno tak jak má, setkají se v příjezdové hale. Takže ted někoho uhranout, aby pomohl od pásu do haly.

A mě je smutno;-(.

Xerxová 28.7.2009 16:16

hlášení z paluby letadla

cituji: sedím v kabině a slyším, jak Daník štěká:-( Je vytrvalý, asi budu potřebovat panáka ;-) ahoj D.

Odpověděla jsem, ať to nepřehání, že opilá nebude v Paříži moc výkonná :-) a že přeci Daník proštěkal již cestu z Prahy... Popřála jsem (za těchto okolností) co nejklidnější let.

Alex 28.7.2009 16:11

Re: hlášení od LIŠEJNÍKŮ

Myslím už od rána, vím, že je den D, držím všechny palceR^R^R^

Alex 28.7.2009 16:06

Re: OT - fotky

Yveto, moc hezké fotky z Jihu. A že je letos vody!!!

Nejvíc se mi líbí Tři graciézní prdelky. To mělo panstvo krásný výhled a nejen do kraje :-D.

Lucka V. 28.7.2009 16:03

Re: hlášení od LIŠEJNÍKŮ

Zvládne to!R^ Je totiž šikovná a má vzorné chlupatce. VVV A navíc na ni myslí Zvířetníci;-)

Lucka V. 28.7.2009 16:01

O.T. pozornost podniku

Musím se pochlubit: Byla jsem dneska v pneuservisu přezout autíčkovi botičky a protože už několik let jezdíme na Bridgestonech, dostala jsem jako dárek vrtulníček na dálkový ovládání :-D Móóóc krásnej! No a kolegové v práci tvrdí, že prej to mám místo koštěte! Závidí, až jim zelenají uši;-P

Xerxová 28.7.2009 15:45

hlášení od LIŠEJNÍKŮ

Právě mi volala Dede. Trošku nešťastná, protože právě opustila pejsky (u těch zatím ještě může čekat Jana Ba V). Prý byli od včerejška hodně nervozní, věděli, že se něco velkého chystá. A kupodivu při nástupu do "domečků" jako by pochopili, že jsou zmatky u konce a sklidnili se ;-) Letadlo má letět v 16:20 - takže sned půjde vše podle plánu.

Dede musí v Paříži sama zvládnout dvěobrpřepravky s Nazgúly, dva obrkufry (20 a 27 kilo) a tři příruční zavazadla... ale prý umí udělat slabou a nešťastnou ženu, které je nutno pomoci ;-P a tak snad odbavení přežije :-)

Karolína 28.7.2009 15:01

Re: K tem kolektivnim kadibudkam

Zažila jsem to při svém pobytu v Číně na vlastní kůži několikrát a děkuju pěkně!!! Ještě ke všemu byli zúčastnění zasedající i jen tak klábosící zvědaví, zda to ta modrooká, vysoká světlá Evropanka bude dělat stejně, jako oni! Tak se seběhli a já prostě nemohla nic! S překříženýma nohama jsem se od výstavištního WC došátrala nějak, nevím jak, k taxíku a odjela do hotelu a tam se to v hotelovém pokoji konečně v soukromí povedlo! Naštěstí tam taxíky byly téměř zadarmo, takže kdykoliv se mi chtělo, jela jsem si do svého! Představa, že jedu z jednoho konce Prahy domů a zpátky pouze a jen za tímto účelem taxíkem, a to i víckrát denně, je opravdu hodně směšná i pro multimilionáře Krejčíře!

Karolína 28.7.2009 14:52

Re: OT - fotky

Sím sím, smutně koukám, dej vědět, jak se pěstují kanadské na zahradě?? 3x jsem to zkoušela a pokaždé chcíply mrchy! A to jsem rašelinku dávala, hrabanku z lesa a já nevím, co ještě jsem s těmi keříky cvičila a nic! Nějak to vždycky umřelo na úbytě. Sousedka si teď koupila v zahradnictví Kruh jakési borůvky, kanadské prý nejsou, k tomu brusinky a vypadá to, že se keříky ujaly a že se jim daří. Tak nevím, asi nemám zas až tak "zelené ruce", jak se o mně říká! Ale spíš si myslím, že opravdu se tyto rostliny mají kupovat v podnebných podmínkách tam, kde poté budou růst, protože já je přivezla z Prahy a ta změna jim asi moc neprospěla. Ale třeba máš nějaký fígl!

Karolína 28.7.2009 14:48

;-(to je mi fakt líto! Znám tuto "nenáročnou úpravu"! Měla jsem na chalupě překrásný keř, žlutě kvetoucí (teď mi vypadlo jméno, má takové visací klasy žlutých kvítků). Sice jsem ho na zimu pečlivě zabalila, jako každý rok, ale foukal tuto zimu hodně silný vítr, takže oderval kusy zábalové netkané textilie a zajíci, srnky a další návštěvníci se hbitě postarali o odstranění zbytku a měli prostřeno! Zbylo mi z té nádhery přesně to samé, co Tobě po zásahu sestřičky. Musela jsem ohlodané, zoufale vyčnívající pruty odstříhat těsně u země a vypadá to, že keř už se nevzpamatuje. Stejně tak dopadly 2 azalky (ožrali jen ta nasazená poupata!) a pochutnali si na švestce, jablůňce i dalších malých ovocných stromcích. Musím říci, že jsem v ten moment nenáviděla všechnu zvěř v okolí! A pak, když to člověk vidí, jak brzo ráno, když ještě všude všechno spí, ty sametové čumáčky okusují travičku před domem, tak vztek rázem přejde!:-D

otylka 28.7.2009 14:02

Re: OT - fotky

kdo chcete vidět živé divoce rostoucí klokočí , jeďte do Polabí, tam u městečka Křinec je kopeček Chotuc, na vršku má zchátralý kostelík a hřbitov, kde se pohřbívalo naposledy v 60. letech a tam roste spousta klokočí, nejlépe to poznáte na podzim, kdy všude visí hrozny měchýřků s tvrdými kulatými semeny uvnitř...navedla mne tam Amálie Kutinová (maminka Marie Kubátové a lékarnice) v jedné své vzpomíknové knížce, trávila tam nějaký čas v mládí a to klokočí je tam dodnes:-)

Luzy 28.7.2009 13:47

Moc milá sestřička!!Nejsem si jistá, ale myslím, že to co tam nasypala je modrá skalice-používá se na čištění vody, ničení mechů a moření dřeva. Záleží na tom jak dlouho už tam  je- nejsem chemik, ale asi bych ji opatrně posbírala, místo moc moc zalila a přidala jakékoli dusíkaté hnojivo, třeba se klokoč ještě vzpamatuje;-)R^

Matylda 28.7.2009 13:34

Re: OT - fotky

Krásné fotky. Onehdy jsme byli ve Valticích na zámku- je to asi 14 dní- a je tam u vás opravdu moc hezky!

Bubu 28.7.2009 13:07

Re: hele, co jsem našla

Krásní méďové..... Ty se Darlence povedli.....VR^

A jména od F? Co třeba Fík? Maxipsové z nich určitě budou.;-)