28.6.2024 | Svátek má Lubomír

Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Beta na Stohánku

Výlet na Stohánek byl skvělý. Měl jedinou vadu - nebyli jsme na Stohánku...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vave 12.11.2009 11:38

A to se mi na vás líbí,

milá Xerxová VV, že si necháváte sem tam na mapách zápisy o lvech. ;-) Protože kdybyste to všechno prošli hned napoprvé, kam byste potom chodili? A co bychom potom my četli? Nu?

Takhle máme o Rozcestník navíc !!R^!! - a za to máš weeeelikou pochvalu před nastoupenou jednotkou! A Betynka VV za pěkné výletování taky, a páník za Betíček rovněž! R^R^R^:-)

karakal 12.11.2009 11:32

Moc hezký výlet

Já jsem si teda dala aspoň obrázky ještě před spaním, ale na čtení jsem si už netroufla. Někdy ráda bloudím schválně, prostě uhnu jinam, protože ta cesta je hezčí, ale s malým dítětem si teď budu mus et nechat zajít chuť. To přece jen je potřeba dojít domu včas.

Teď uvařím oběd a pak se mrknu na Betíček. Jestli mi to bude povoleno. Rysátko usnulo na procházce bez oběda, tak až se vzbudí, tak mě sežere. Já teda vlastně nevím, jak chce spát, podle mě se zrovna přepína na spaní jen po obědě, ale ještě v tom nemá jasno, tak někdy usne i před. Já bych byla radši, kdyby spal jen jednou, tak se ho k tomu snažím lehce tlačit, ale občas prostě vytuhne.

Xerxová 12.11.2009 11:13

Re: Teda Xerxová,

My nebloudili - my jen podrobně (skoro hodinu ;-P)  zkoumali vedlejší "kopeček" ;-D ;-D. A fakt na něm poustevna není... Zato kolmé pískovcové stěny byly téměř po celém obvodu kopce. To jsou zvláštní kopečky (ten oblý kopec na závěr fotek - správně se jmenuje Široký - je "brácha" od toho "Dlouhého". Umíš si představit, jak jsem řvala na Betu, ať na ty kraje neleze... A na polovičku s foťákem jsem řvala ještě víc (inu hysterka;-P - ale byla by ho škoda... foťáku i polovičky ;-))

Kdyby se Betka trošku vyprsila, tak by byla vyšší... ;-P Je to taková malá psí holčička ;-D

Matylda 12.11.2009 11:03

Teda Xerxová,

ty taky někdy zabloudíš? Já jsem měla dojem, že vy najdete snad všechno. :-) Moc s emi líbí fotka Bety, jak stojí na zadních vedle tebe- výškový rozdíl je mizivý;-D

zana 12.11.2009 10:51

Re: Dobré ránko!

Ale ona větší;-)

zana 12.11.2009 10:50

Re: Teda Xerxová

Jo, přes Výpřež jsme k Hamru šli tak před dvěma roky - přednosta jezdíval ke známejm na chalupu do Břevniště, tak jsme to pojali jako nostalgickou jízdu:-).

Ostatně soudím, že Hamr v létě bude dost podobnej Mácháči v létě - touhle dobou je to pro našince to pravý;-D.

zana 12.11.2009 10:47

Re: hezký den

No jo, potmě jsme bloudili naposled v září u Pece, to byla fakt tma jak v tunelu (abych to připodobnila k něčemu, co znáš;-D), navíc hustým lesem a my si zase nebyli až tak docela jistý, jestli jdeme správným směrem;-P. Ale ber to tak, že pak máš véélikou radost, když dojdeš;-).

Xerxová 12.11.2009 10:46

Re: Prvý - !!

Tak pozor - těch šutrů v případě Děvína není pár... to byl hrad jak hrom ;-P A  poskládaných šutrů, kde ještě nebyla, je v okolí stále dost... Třeba Tolštejn, ale ona nebyla ani na Hamrštejně (a to máme za humny) ;-P

Xerxová 12.11.2009 10:43

Re: Dobré ránko!

Pche - já jsem přece krásnější ;-D;-D

Xerxová 12.11.2009 10:42

Re: hezký den

Včera jsem byla na cvičáku s Betkou do osmi večer - v lese nebylo vidět na krok a ty polámané různě visící či popadané větve neměly chybu... Ale pak jsem si Betu dala na vodítko a vyvedla mě skvěle - myslím, že nosem "jede" po nově vyšlapaném stezníčku... a tím se vyhýbá neprůchodným místům. Když jsme se z lesa vynořily na louku, kde už přeci jen bylo "světleji", tak ji popadl amok a samou radostí mě málem zlikvidovala...;-D

Xerxová 12.11.2009 10:39

Re: Hezké povídání

za fotky v pohybu nemůže páník, ale ten foťák ;-D

Xerxová 12.11.2009 10:38

Re: Dobré ránečko

barvy byly opravdu parádní :-)

Xerxová 12.11.2009 10:37

Re: Teda Xerxová

Hamr vypadá jako základna dobře. Umím si představit i  třeba cestu z Křížan či Výpřeže do Hamru... Busy z Hamru do Liberce přes Ještěd asi jezdí. To je zase výhoda vás "neautistů" ;-D, že se nemusíte vracet na jedno místo...

Plavky s liškou jsem neměla, takže mě Hamerák ke koupání nelákal... a Betce stačil Černý rybník (spíš rybníček) ;-)

Louk 12.11.2009 9:28

Re: hezký den

Chichi, no jó vlastně ;-D. Pravda, taxík ještě ve výletním repertoáru nemáme ;-D. Ehm, by mě zajímalo, jak často jeden zabloudí ve slušným počasí. A za tmy přírodní krásy taky extra nevynikaj ;-P

zana 12.11.2009 9:03

Jo, značení...taky se nám už stalo, že další vlak jel zítra (letos na jaře u Domažlic), další autobus za dva dny, v pondělí (před časem na Liberecku), případně že jsme to nádraží jaksi ... nenašli ;-D;-D

Ale když je krásnej kraj a slušný počasí, tak se rozchodí ledacos;-)

zana 12.11.2009 8:54

Teda Xerxová

vypadá to nádherně, moc pěkně jsi to popsala:-)R^. A musím říct, že už si sumíruju, kde udělat základnu, abysme tenhle kus obsáhli.  Vidím to na Hamr - k němu se váže vzpomínka z dětství: když jsme jezdili na chalupu k Ještědu, tak tam na kopci nebylo koupání. I zkoušeli jsme to po okolí, akorát halt, když jsi na kopci, tak se na něj musíš po koupání vrátit. A ono to bylo dost do kopce, takže takový ty nápady, jak někam sjedeme na kole - copak tahle část byla dobrá, ale po návratu, uštvaný a zplavený ... Prostě jednou jsme to zkusili autem do Hamru. V Hamru auto bídně zhynulo a odmítalo nastartovat. Takže jsme roztomile vykoupaný tlačili tu obludu (Š1201) do kopce, pak z kopce - no, nakonec chytla a my, uštvaný a zplavený, jeli zpátky;-D.

Maťa 12.11.2009 8:49

Dobré ránečko

všetkým želám. Pridávam sa k Yge - krásna jeseň, výborné oko a cit pre farby okolo, proste umelkyňa!!

YGA 12.11.2009 8:42

Hezké povídání

a hezká procházka. A ty fotky ... podzim u vás je taky krásný:-). A páníkovi píši za jedna  s hvězdičkou za fotky běžící Bety - taky se to možná někdy naučím :-/.

Louk 12.11.2009 8:19

Re: hezký den

Xerxová, neodolala jsem a znovu si vychutnala krásné fotky. Jj, takhle si představuju ideální výlet. A Betka evidentně taky :-). No co, Stohánek s poustevnou máte schovaný na příště a půjdete na jisto. Se značením je to někdy pěkně o hu...ústa. Vy jste aspoň chodiví a mobilní, ale když nám díky vzdušnému měřítku foukne vlak a další jede až za tři hoďky (pokud vůbec ;-P) nebo se výlet o pár kilásků protáhne, oprašuju v duchu skautské příručky o přežití :-D. Díky!! R^

Xerxová 12.11.2009 6:54

hezký den

hezký den všem Zvířetníkům a zvířátkům :-), těm, co dneska něco slaví, přeji vše nej nej VV

Další fotky v Betím týdeníčku. Tam jsou ty psí (doporučuji sérii předcházející společnému snímku na pařezu) a po kliknutí na "malé fotečky" v levém dolním rohu se otevřou i ty bezpsí krajinné (tentokrát nemlžné, ale úžasně podzimnobarevné) .

Rpuť 12.11.2009 6:37

Dobré ránko!

Xerxová vulgo Baskervilská - ještě, že ta Beta taky nenosí džíny - jednoho by to zmátlo;-) Výlet to ale musel být naprosto skvostný!

Jakub S. 12.11.2009 0:11

Prvý - !!

A legenda k poslednímu dvojportrétu: Pozór... tři - dva - jedna - VČIL!

Teda ta s vama užije. Taháte ji na každých pár poskládaných šutrů kdesi v lesi. A ona vám to baští, holka naivní nezkušená...