23.6.2024 | Svátek má Zdeňka

Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Beta na Stohánku

Výlet na Stohánek byl skvělý. Měl jedinou vadu - nebyli jsme na Stohánku...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xerxová 12.11.2009 11:13

Re: Teda Xerxová,

My nebloudili - my jen podrobně (skoro hodinu ;-P)  zkoumali vedlejší "kopeček" ;-D ;-D. A fakt na něm poustevna není... Zato kolmé pískovcové stěny byly téměř po celém obvodu kopce. To jsou zvláštní kopečky (ten oblý kopec na závěr fotek - správně se jmenuje Široký - je "brácha" od toho "Dlouhého". Umíš si představit, jak jsem řvala na Betu, ať na ty kraje neleze... A na polovičku s foťákem jsem řvala ještě víc (inu hysterka;-P - ale byla by ho škoda... foťáku i polovičky ;-))

Kdyby se Betka trošku vyprsila, tak by byla vyšší... ;-P Je to taková malá psí holčička ;-D

Jakub S. 12.11.2009 18:46

Re: Teda Xerxová,

Takové modrooké slůňo si jako hysterku nedovedu představit...

zana 12.11.2009 8:54

Teda Xerxová

vypadá to nádherně, moc pěkně jsi to popsala:-)R^. A musím říct, že už si sumíruju, kde udělat základnu, abysme tenhle kus obsáhli.  Vidím to na Hamr - k němu se váže vzpomínka z dětství: když jsme jezdili na chalupu k Ještědu, tak tam na kopci nebylo koupání. I zkoušeli jsme to po okolí, akorát halt, když jsi na kopci, tak se na něj musíš po koupání vrátit. A ono to bylo dost do kopce, takže takový ty nápady, jak někam sjedeme na kole - copak tahle část byla dobrá, ale po návratu, uštvaný a zplavený ... Prostě jednou jsme to zkusili autem do Hamru. V Hamru auto bídně zhynulo a odmítalo nastartovat. Takže jsme roztomile vykoupaný tlačili tu obludu (Š1201) do kopce, pak z kopce - no, nakonec chytla a my, uštvaný a zplavený, jeli zpátky;-D.

Xerxová 12.11.2009 10:37

Re: Teda Xerxová

Hamr vypadá jako základna dobře. Umím si představit i  třeba cestu z Křížan či Výpřeže do Hamru... Busy z Hamru do Liberce přes Ještěd asi jezdí. To je zase výhoda vás "neautistů" ;-D, že se nemusíte vracet na jedno místo...

Plavky s liškou jsem neměla, takže mě Hamerák ke koupání nelákal... a Betce stačil Černý rybník (spíš rybníček) ;-)

zana 12.11.2009 10:50

Re: Teda Xerxová

Jo, přes Výpřež jsme k Hamru šli tak před dvěma roky - přednosta jezdíval ke známejm na chalupu do Břevniště, tak jsme to pojali jako nostalgickou jízdu:-).

Ostatně soudím, že Hamr v létě bude dost podobnej Mácháči v létě - touhle dobou je to pro našince to pravý;-D.

Xerxová 12.11.2009 11:48

Re: Teda Xerxová

Na to se zeptej týny, jak to u nich vypadá v sezóně. Ono hodně lidí se tam stále bojí jezdit - to víš, aby nesvítili ;-P

Maťa 12.11.2009 8:49

Dobré ránečko

všetkým želám. Pridávam sa k Yge - krásna jeseň, výborné oko a cit pre farby okolo, proste umelkyňa!!

Xerxová 12.11.2009 10:38

Re: Dobré ránečko

barvy byly opravdu parádní :-)

YGA 12.11.2009 8:42

Hezké povídání

a hezká procházka. A ty fotky ... podzim u vás je taky krásný:-). A páníkovi píši za jedna  s hvězdičkou za fotky běžící Bety - taky se to možná někdy naučím :-/.

Xerxová 12.11.2009 10:39

Re: Hezké povídání

za fotky v pohybu nemůže páník, ale ten foťák ;-D

Xerxová 12.11.2009 6:54

hezký den

hezký den všem Zvířetníkům a zvířátkům :-), těm, co dneska něco slaví, přeji vše nej nej VV

Další fotky v Betím týdeníčku. Tam jsou ty psí (doporučuji sérii předcházející společnému snímku na pařezu) a po kliknutí na "malé fotečky" v levém dolním rohu se otevřou i ty bezpsí krajinné (tentokrát nemlžné, ale úžasně podzimnobarevné) .

Louk 12.11.2009 8:19

Re: hezký den

Xerxová, neodolala jsem a znovu si vychutnala krásné fotky. Jj, takhle si představuju ideální výlet. A Betka evidentně taky :-). No co, Stohánek s poustevnou máte schovaný na příště a půjdete na jisto. Se značením je to někdy pěkně o hu...ústa. Vy jste aspoň chodiví a mobilní, ale když nám díky vzdušnému měřítku foukne vlak a další jede až za tři hoďky (pokud vůbec ;-P) nebo se výlet o pár kilásků protáhne, oprašuju v duchu skautské příručky o přežití :-D. Díky!! R^

zana 12.11.2009 9:03

Jo, značení...taky se nám už stalo, že další vlak jel zítra (letos na jaře u Domažlic), další autobus za dva dny, v pondělí (před časem na Liberecku), případně že jsme to nádraží jaksi ... nenašli ;-D;-D

Ale když je krásnej kraj a slušný počasí, tak se rozchodí ledacos;-)

Louk 12.11.2009 9:28

Re: hezký den

Chichi, no jó vlastně ;-D. Pravda, taxík ještě ve výletním repertoáru nemáme ;-D. Ehm, by mě zajímalo, jak často jeden zabloudí ve slušným počasí. A za tmy přírodní krásy taky extra nevynikaj ;-P

Xerxová 12.11.2009 10:42

Včera jsem byla na cvičáku s Betkou do osmi večer - v lese nebylo vidět na krok a ty polámané různě visící či popadané větve neměly chybu... Ale pak jsem si Betu dala na vodítko a vyvedla mě skvěle - myslím, že nosem "jede" po nově vyšlapaném stezníčku... a tím se vyhýbá neprůchodným místům. Když jsme se z lesa vynořily na louku, kde už přeci jen bylo "světleji", tak ji popadl amok a samou radostí mě málem zlikvidovala...;-D

zana 12.11.2009 10:47

Re: hezký den

No jo, potmě jsme bloudili naposled v září u Pece, to byla fakt tma jak v tunelu (abych to připodobnila k něčemu, co znáš;-D), navíc hustým lesem a my si zase nebyli až tak docela jistý, jestli jdeme správným směrem;-P. Ale ber to tak, že pak máš véélikou radost, když dojdeš;-).

Rpuť 12.11.2009 6:37

Dobré ránko!

Xerxová vulgo Baskervilská - ještě, že ta Beta taky nenosí džíny - jednoho by to zmátlo;-) Výlet to ale musel být naprosto skvostný!

Xerxová 12.11.2009 10:43

Re: Dobré ránko!

Pche - já jsem přece krásnější ;-D;-D

zana 12.11.2009 10:51

Ale ona větší;-)

Jakub S. 12.11.2009 0:11

Prvý - !!

A legenda k poslednímu dvojportrétu: Pozór... tři - dva - jedna - VČIL!

Teda ta s vama užije. Taháte ji na každých pár poskládaných šutrů kdesi v lesi. A ona vám to baští, holka naivní nezkušená...

Xerxová 12.11.2009 10:46

Re: Prvý - !!

Tak pozor - těch šutrů v případě Děvína není pár... to byl hrad jak hrom ;-P A  poskládaných šutrů, kde ještě nebyla, je v okolí stále dost... Třeba Tolštejn, ale ona nebyla ani na Hamrštejně (a to máme za humny) ;-P

Jakub S. 12.11.2009 12:56

Tak já odvolávám co jsem odvolal. Je dobře, že jste lokální flástenci, chválím, chápu...