28.6.2024 | Svátek má Lubomír

Diskuse k článku

ROZCESTNÍK: Beta na Milešovce

Milešovka je nejvyšší hora (837 m) Českého středohoří. Je to zalesněný kužel trachytového lakolitu, s faunou i flórou nejen lesních a lučních oblastí, ale i oblastí skal a sutí. Nelze se tedy divit, že se jedná o přírodní rezervaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
terra 29.5.2009 13:13

Re: Lehce od tématu

Já mám spíš pocit, že ji někdo někde zavřel... V nějakém dřevníku nebo přístěnku, do kterého nechodí denně. No, prostě jsme se rozhodli jí to povyrážení na chvíli zatrhnout.

zana 29.5.2009 13:13

Re: Jen se přihrnu, už hlásám jedno OT

Pokud jsem si všimla (v práci nutně nemusím, pokud to není pořádná čina), tak v Praze ani nepršelo. Teda v centru. Lity lity.

RenataE 29.5.2009 13:08

OT v Liberci

podívej, Xerxová, co u vás máte!!

Jana Bu. 29.5.2009 13:04

Re: Lehce od tématu

Děkuji za pochvalu VV ale jsem hrozně ráda, že se mamina vrátila, dopadlo to nejlíp jak mohlo, mamča se rozkojí, to se nebojím. Zažila jsem i kastrovanou kočku, co se rozkojila a postarala se o sirotky kotíky :-)

Xerxová 29.5.2009 12:55

Re: Jen se přihrnu, už hlásám jedno OT

tady padaly kroupy včera i dneska - ale jen chvíli a nebyly veliké - takže zatím sklizeno naštestí nemáme... Ale lijáky jsou od večera vlastně trvalé...

Držím palečky, aby tvoje kytičky přežily řádění živlů co nejlépe

Xerxová 29.5.2009 12:53

Re: Jooo Milešófka!!

Stín byl opravdu na cestě k vrcholu dokonalý - z lesa moc publikovatelných fotek nemám - byla tam tma.

Pohlaď Ešusíka :-)

Alex 29.5.2009 12:53

Re: Hezké ráno všem!

Díky za radu. Já jak budu brouzdat od Vysočiny směrem na Západ, do Čech, tak budu dávat na Tvé rady. Tusistické portály mne mnohdy se svými informacemi neuspokojují.

Xerxová 29.5.2009 12:52

Re: Lehce od tématu

tak to je paráda, že si jen mamina odskočila do světa povyrazit...VV Tak přeji úspěšný odchov kotíků i nesvědomité kočičí maminy.:-)

Zdena b.p. 29.5.2009 12:52

Jen se přihrnu, už hlásám jedno OT

Asi máme sklizeno všechno zasazené. Právě v Polabí u soutoku s Jizerou spadla vrstva krup. FUJ, hanba. To se dělá čerstvě osázené orné půdě??? :-(Tož tak.

Bláža 29.5.2009 12:50

Re: Foto z Losinky od Blážů

Tak to se omlouvám a opravuji:-)

PetraK 29.5.2009 12:44

Re: Fotky z Losinky

Taky smekám!! To  jsou úža fotkyR^R^R^R^R^

Taky bych si to zopákla, bylo to vážně moc prima a úža. JEŠTĚ JEDNOU DÍK VŠEM:-)

terra 29.5.2009 12:42

Lehce od tématu

Děkuji tímto JaněBu před nastoupenou zvířetnickou jednotkou za promptně nabídnutou pomoc s osiřelými koťaty. Věc se vyřešila nad očekávání - Dáša už není kojící kočka na plný úvazek, ale s bídou na třetinový. Máma kočka se vrátila včera večer hladová, žíznivá, neuvěřitelně špinavá a páchnoucí jako silážní jímka. Tak jsem ji vypral, nakrmil a napojil, a předhodil  zpátky koťatům. Má ovšemť zaracha, dokud si své potomky řádně nevychová:-D. Ještě trochu přikrmujeme - po tom zážitku se mámě kočce dělá málo mlíčka, ale to se snad spraví. Konec hlásání:-D

terra 29.5.2009 12:33

Re: JÓ Milešovka - to je pěknej výstup.

Osobně dávám přednost mrazáku:-D ( a severským zemím), ale jako se vším - čeho je moc, toho je příliš...

jakkel 29.5.2009 12:21

Re: Fotky z Losinky

jasně, fotky jsou pro osobní nekomerční použití volně k dispozici. Jen jsou ve web kvalitě, ne v tiskové. V tiskové kvalitě jsem s to sem tam nějakou poslat mailem. Velikost 3-12 MB

PetraK 29.5.2009 12:02

Re: JÓ Milešovka - to je pěknej výstup.

Tak teď přemýšlím co je horší, být upečená jako vejce a nebo mražená jako makrela;-D;-D;-D

PetraK 29.5.2009 12:01

Jooo Milešófka!!

Tu jsme taky zdolali, byl to první Ešusí výlet do kopců českých krajin. R^

A jak píše Terra - bylo vědro, človek byl jak vajíčko na pánvičce na tom kamení.

Ale abych byla objektivní- proti cestě třeba na Kralický Sněžník, kde není ani větývka, kde by člověk měl chvilku stín;-(;-(;-(;-( a člověk se peče doopravdy, nebo z Ostravice na Lysou horu......v podstatě procházka pražským parkem ;-D;-D;-D

Klíšťata mi nepřipomínejte ;-€;-€ Scalibor sice funguje, ale co jich vždycky v polích po Ešusovi leze;-€. Doufala jsem, že je letošní zima přibrzdí v rozletu;-(

YGA 29.5.2009 11:44

Re: Foto z Losinky od Blážů

Jojo - s Pedrem je Klér - když uvidíš knírače hezky učesaného a uhlazeného, tak je to Klérka, když uvidíš knírače s vlnkou ála Hurvajz a ušima jako prtulník, je to Toya ;-);-D.

jiný Honza 29.5.2009 11:25

Re: Fotky z Losinky

Pane fotografe, smekám! Paráda.

Lidi, taky si ty fotky prohlížíte a říkáte si, že to bylo včera a zítra bych si klidně dal repete? Já pořád. Bylo to moc fajn a ještě jednou díky všem, kdo se o to zasloužili!

Xerxová 29.5.2009 11:22

Re: Xerxová, promiň,

Tak za prvé se neomlouvej - já Betce často Bětko nebo Bětuše nebo Bětoslavo říkám ;-D. Vůbec se ti nedivím, že ve vedru se ti na bezvodných suchých kopcích nelíbilo. Já to měla jako výlet jednou za sezónu - tak to šlo ;-D

terra 29.5.2009 11:03

Pardon, udělal jsem z Betky Bětu, ale fakt omylem:-D A jeden kopec mám rád i bez poznámek o snídani na vidličku - Bořeň. Tam mám vždycky pocit, že jsem se ocitl v časech "kdy Země byla mladá a bohové chodili mezi lidmi", nebo přinejmenším v pozdní době bronzové...

terra 29.5.2009 10:57

Re: Fotky z Losinky

Tak na prince Utěrku I. (alias Uthera) už se jakožto Zvířetník pamatuji. Jen jsem si to nedal dohromady. Díky za navigaci. Krásnej pes.

A když už jsme u kapitoly - já a psi: kousek od nás se vyskytl mladičký "pembrouk", plyšák zrzavý muchlacíV. A šíleného puberťáka Zeuse (dobrman) už konečně opustila puberta, hosty už nežere, neřve na všechno, co se pohne, a dokonce mi nosí vysloužilý kopací míč s jednoznačným výrazem: házeeeeej!

terra 29.5.2009 10:52

Xerxová, promiň,

ale nemám rád Milešovku. A taky oba Lovoše, Malý i Velký. A taky trpaslíky:-D. Důvod je prostý - několikrát jsem byl na jejich svahy zahnán služebně v době, kdy kvetly třemdavy (tedy na začátku léta). Připadal jsem si jak pomalu se roztékající volské oko na pánvičce. Ty vyvřeliny jsou strašně výhřevné, po nějakém potůčku ani památky...

Ale ne, to myslím vážně jen tak napůl. Mám Středohoří rád, a tvoje povídání o výletech se slečnou Bětkou také. Takže dík, a přeji mnoho dalších podobných zážitků (ať mám co číst:-)).

Xerxová 29.5.2009 10:51

Re: JÓ Milešovka - to je pěknej výstup.

;-D tentokrát opravdu námraza nehrozila ;-D

Xerxová 29.5.2009 10:50

Re: Fotky z Losinky

a on ještě ke všemu se tento Terry jmenuje Uther ;-D původně zvaný princ Utěrka I. Jeho letící fotka při zadržení "lumpa" nemá chybu ;-)

terra 29.5.2009 10:46

Re: OT - fotky z Losinky

Taky R^ A i život v bednách může mít svůj půvab, i když v mém případě mám pocit, že jednou stačilo.:-)

Zdena 29.5.2009 10:44

JÓ Milešovka - to je pěknej výstup.

To jste měly, děvčata, pěknej vejlet!

My byli na Milešovce asi před deseti roky,  tedy bez psa, jenže to nebylo ve vedru, ale napak na přelomu února a března a tam tak fičelo, že při vzpomínce mne ještě teď bolí v uších. Na drátech a všech stromech nahoře byly nafoukané jehlice ledosněhu a ohledně výhledu opravdu nevím. V ten den to bylo jako koukat do peřiny;-D

Sylva 29.5.2009 10:42

Re: Xerxovic výlety jsou vždy

Dnes ráno jsem Rupíčkovi na krku objevila zapouzdřenou bouličku po klíštěti. Nemáte někdo zkušenosti, co na to namazat?

Klíšťata jsou hnusná;-O

terra 29.5.2009 10:41

Re: Milešovka

Přidám se s lamentací, i když... venkovní kočkouři jsou oobojkovaní a zatím to funguje alespoň tak, že klíšťata jsou 2-3 denně a ne 20. Venku chodíme už výhradně ve světlém a napuštění repelentem (myslím lidi), a zatím jsme klíště nechytli. Neříkám nepotkali - jsou jich vážně mraky. Svrchní oblečení vyklepáváme jak při odmořování, je to boj 8-o

terra 29.5.2009 10:32

Re: Fotky z Losinky

Paráááda! Vždycky se mi hrozně líbily dynamické fotky - a nikdy jsem je neuměl. V Losince jste to měli moc pěkné, my holt máme ty coursingové kočky:-D. Těší mě, že jsem alespoň na fotkách viděl pséka jménem Terry - stejně se totiž jmenoval dědův pes, i když úplně jinak vypadal (byl to vetaj s největším podílem německého ovčáka).

Alex 29.5.2009 10:28

Re: Foto z Losinky od Blážů

Fotky jsou hezké a to ohromné množství. Tohle zpracovat je už dřina!  Ano, s Pedrem je na fotce Klérka :-).