29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

PSI: Zpět do reality!

Otevřený dopis poslancům, senátorům a médiím

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jakub S. 6.9.2008 20:25

Vypadá to, že je jí to líto, že?

No bodejť - jednou taková příležitost, a ta buranská Hanna se ani neobtěžuje pořádně se dostavit - to se jednoho dotkne!

Velká kočka 6.9.2008 21:18

Re: OT hlasani Hanna

Milá Hano, to jsem ráda že se Hanna přes vás jen zamračeně prokroutila a poplakala si a že vás nic neodfouklo ani neodplavilo. VVR^VV

kocourová 6.9.2008 17:41

Mimo téma

ahoj Zvířetníci, nereaguji na článek, jen jsme dnes vyjímečně na NETu a chci vám  všem poděkovat za milé komentáře u mojí Albánie. Ve skutečnosti se to jako velké dobrodružství jen zdá, byla to pohoda:-). Tam kde jsme jezdili my, to nebezpečné nebylo ( v horách na severu by to bylo asi o něčem jiném ) a lesy zplundrované nebyly. Řekla bych, že v Rumunsku, ty lesy plundrovaly daleko víc. Přeju krásný sluníčkový víkend!Mějte se krásně, ahoj, Kocourová 

zana 6.9.2008 19:03

Re: Mimo téma

ahoj Kocourová, dobře, že ses objevila:-)R^

Jakub S. 7.9.2008 13:05

Zdrávas zelenooká s hazbendem,

už jsem u potomků udělal propagaci téhle země jako skýtající svým způsobem jedinečné zážitky. Zvlášť můj polismen je stavěný na dobrodružné cesty jakkoliv kdykoliv kamkoliv - ferraty, jeskyně, velehory, stanování, skotské a skandinávské stezky, dolomitská bojiště s vylámanýma jeskyněma pro artilérii - a pokud s CK, tak roky jedině s Kudrnou. Buďa (to je přechodník)* mladší, aspoň o deset let, už bych jezdil s nima taky. Kdo neznáte, Kudrna Brno - to je věc. Buď vás od začátku nechá chladným nebo prostě je to váš styl a hotovo. Pozn.: Jede Kudrna okolo Brna - už panimájetě?

Ale vypadá jak Vejda, že?

zana 7.9.2008 13:43

Re: Zdrávas zelenooká s hazbendem,

Kudrnu závidím ... už na něj nemám kuráž, člověk zpohodlní, tak nějak si představuje, že se vyspí v posteli a osprchuje:-/. Programy mají úžasný.

Pitrýsek 7.9.2008 16:02

Re: Zdrávas zelenooká s hazbendem,

Jo, Jakube, chytám se. To byla (bůhdej, aby ještě stále byla) slavná akce "S Kudrnou do Vídně". To jsme se nachechtaly s mou kolegyní, šéfovou a v jedné osobě turistkou, když zájemci o tuto akci (v letech osmdesátých) sháněli pasy a skučeli, že v tom termínu je nelze zajistit!! A ona ta Vídeň je taková strašně malá dědinka na Vysočině. A věřte, byl dost kumšt se tam trefit.

Jakub S. 7.9.2008 18:17

Re: Re: Zdrávas zelenooká s hazbendem,

To je dóbrý! Víc, Hani! Nazdar.

Jakub S. 6.9.2008 17:05

HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

Vyřádí se podél pobřeží, nad vodou? Nenapínej. Když má jeden někde kamarády, je všecko jinak - jako děcka jsme říkali: Je to napínavé jak malé šráky! (Víte všici, co jsou šráky?)

zana 6.9.2008 19:04

Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

já jo:-);-)

Velká kočka 6.9.2008 21:09

Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

Milý Jakube, co jsou šráky tedy opravdu nevím. Prosím o vysvětlení :-/ a předem díky. :-)

Jakub S. 6.9.2008 21:37

Sem si myslel, že to Góti nebudou znát.

U koní otěže. A u lidí  š l e . Prostě (k)šandy!

Hana W 7.9.2008 2:41

Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

Jak jsem prave poznamenala nahore, byla to pohoda. U nas nic, na pobrezi silny vitr,ale zadne zasadni skody. I nas mily ostruvek v S. Karoline s domeckem co ma Atlantik jak predni zahradku jeste furt stoji..

Co se napnutych shraku  /ksand tyce ("s" s hackem) - takhle napsano bez toho sugestivniho "h" to vypada strasne divne -  tak mam nesmrtelnou vzpominku. Kdyz jsem byla na pravech v Praze, tak jsme meli cosi, co se zvalo studentska vedecka soutez. Neco jeden sepsal a pak se to obhajovalo - napred na katedre a pak na fakulte. Dostala jsem se do celostatniho kola, ktere se ten rok konalo v Bratislave. Predsedou komise byl prof. z Bratislavy, ktery jednak byl velmi tlusty a za druhe byl soustavne bud v opici nebo v priprave na dalsi. Tak tam dopoledne pred komisi vykladam sve teorie, ctihodny prof. zaklonen v kresle se zavrenejma ocima a najednou, jak se tak houpa v tom kresle, se mu uvolnila prezka od velmi napnutych ksand a uderila ho do oka - coz ho probudilo. Ja pi/to/mec jsem se zacala strasne smat a tudiz jsem to nevyhrala, ale skoncila druha.  Jeste mi to profesori z me fakulty vycitali - kdyby jste Hano nebyla furt na ty srandicky, tak bysme vyhrali. Tak tolik o napnutejch ksandach...

zana 7.9.2008 13:51

Re: Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

Hanko, to jsi mi připomněla (ale nevím, jestli už jsem to nepsala), jak jsem dělala zkoušku z hospodářské geografie... To byla moje noční můra, poněváč jsem na zeměpis úplně tupá, teď k tomu ty naleziště a průmyslový výroby:-/8-o.

No a to jsem ještě nevěděla, že na to dostanu profesora, kterýmu špatně drží zubní protéza. Lidi, to byly nervy. On když otevřel pusu, tak ty horní zuby následovaly až se zpožděním8-o8-o.

Mně to bylo dílem k smíchu, dílem se mi z toho zvedal kufr - no, vlastně jsem se z toho přestala tak nervit a tu lidovku jsem dostala;-).

Hana W 7.9.2008 17:10

Re: Re: Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

To je taky dobry:-D:-D

Jakub S. 7.9.2008 18:37

Re: Re: Re: HanoW! Hanna teda, zdá se, nic?

Zpoždění horních zubů - tý brďo! To je hustý!

Apina 6.9.2008 14:24

souhlas - méně by bylo více

Po přeštení článku se mi hlavou honilo přesně totéž, co Haně W. a Jakubovi S. Jako otevřený dopis je toto chvályhodné téma psáno nesrozumitelně, je to příliš komplikované. I já se ráda rozvášním a pak mi přijde vše, co mám na mysli příliš důležité a domnívám se, že to musím sdělit celému světu.  Méně je v tomto případě více, alespoň podle mého názoru.poslanci ani senátoři takto dlouhý článek jednoduše číst nebudou a někde to vyšumí.

Chápu, že je hloupost chudáky psy vodit pouze na krátkém vodítku bez možnosti, aby se volně proběhli a vyřídili si své psí záležitosti s ostatními psy, tady by byla podle mě naplněna klasifikace týrání zvířat. Nicméně argumentace, že způsobují jen mizivé procento úrazů v dnešní době neobstojí. Bohužel je kromě naprosté většiny zodpovědných páníčků také příliš mnoho nezodpovědných majitelů, kteří z nejrůznějších důvodů své psy nevychovají tak, aby neobtěžovali ostatní. Na druhé straně je asi dost lidí, kteří mají ze psů obavy ať neoprávněné nebo po vlastních zlých zkušenostech a mají právo být neobtěžováni nevychovanými psy. Ono také dříve byl pes nejčastěji chován někde u domku na řetězu a méně často jako domácí kamarád jako v dnešní době. Takže nějaká pravidla platit musí, i když určitě ne tak drakonická, jak navrhuje předložený zákon. Navíc už se tomu věnuje celá řada obecních vyhlášek. Tady by zase autoři dopisu měli pochopit lidi na "druhé straně barikády".

Velká kočka 6.9.2008 19:24

Re: souhlas - méně by bylo více

Příliš mnoho fakt a tím pádem ne zcela jasné. :-/ Pisatelé by se asi měli vyjadřovat "po lopatě" jak se krásně v Čechách říká. A  všechny ostatní informace uvést raději v příloze. Jo to se mi to říká, vím jak je těžké stručně a jasně napsat dopis "vrchnosti".

Pes na vodítku se nikdy nechová přirozeně. A tak se obávám, že jestliže se něco takového uzákoní bude situace jenom horší a že agresivních a divně se chovajících psů jenom přibude. Připomíná mi to dříve chované psy na řetěze u boudy žijící jenom venku osamoceně a bez své "smečky". Říkáte vodítko 120 cm? 8-o To jde opravdu o trápení zvířat. ;-€ Kdyby se něco takového uzákonilo tady, nemohu mít psa. Auto nemám abych ho vyvezla někam za město se vyběhat.

Jediné co by snad pomohlo by bylo že všichni majitelé psů projdou se svým psem kursem poslušnosti a budou tak oprávněni psa držet. Tedy myslela jsem poslušnosti psa.;-).....i když...... no mnozí majitelé psů by se taky potřebovali naučit slušnému chování ;-D. Proč to v tom případě nespojit, že?  ;-D 

Matylda 7.9.2008 7:33

Re: Re: souhlas - méně by bylo více

Nápad skvělý, ale chtěla bych vidět, jak některé lidi donutí tohle absolvovat. Tady třeba psy mají bezdomovci a zásadně ty velké. Když se tak povalují kolem nádraží a na terase Teska, kudy občas musím procházet, tak se těch psů (i lidí) docela bojím. Ti lidi jsou špinaví, smradlaví a neustále opilí. Často se porvou mezi sebou a i když se je prý městská policie snaží odtud vykázat, jsou tam pořád. Ty velké psy většinou ani nemají na vodítku. Někdy tam jen tak posedávají s páníčky a někdy do toho všeho ještě štěkají.Skvělá situace.

Pitrýsek 7.9.2008 16:19

Re: Re: souhlas - méně by bylo více

Milá Velká kočko, Tvůj nápad je velice dobrý. Ale já si také myslím, že k jeho uskutečnění v této zemi není ani vůle a ni jiné možnosti.  Když neustále čteme, co se zde děje? Když za volanty usedají individua bez řidičáku a mnozí se ohánějí nelegálně drženými  zbraněmi. Psi se chovají v naprosto nelidských, tedy spíš nepsích podmínkách. Bylo by ideální, kdyby si lidi uvědomili, že pes není věc, ale inteligentní bytost. A před jeho pořízením se poučili, co vlastně spolužití s  takovým  tvorem obnáší. Jak toho můžeme dosáhnout, když žijí lidé tak strašlivým způsobem týrající vlastní děti?!?.....Další problém je, že by obce musely vyřešit problůém, kde taková proškolování provádět. Mnoho cvičáků je uzurpováno skupinami lidí, kteří tam další lidi prostě nepustí.

Beda 6.9.2008 12:45

souhlas s dalšími zde

jako článek na Zvířetník - asi anoR^

je-li toto skutečně onen Otevřený dopis - těžko je prokousati se byť už jen první větou, natož celým dlouhým "zbytkem" (opět nastala situace, kdy se musíme ozvat proti vytváření virtuální reality, pseudoargumentům a pokusům o jejich zneužití ve prospěch politické kariéry jednotlivce či jednotlivců)8-o

a vůbec je to celé tak zašmodrchané, že se v tom těžko kdo vyzná a už vůbec to nebude žádný zákonodárce číst:-/, jak napsala Hana... škoda:-( ... no, když je to zde, třeba si autoři připomínky přečtou - nebo už to "odešlo"?

přeju hezký den všem:-)R^VV

RenataE 6.9.2008 11:22

OT patřilo by to do Mlsotníku

ale tam už se nikdo nepodívá:-)

Nemáte někdo nápad, co by se dalo podniknout se zbytky jablek z odšťavovače? Tedy s tím odpadem.

štětinka 6.9.2008 11:35

Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

jak jsou to veliký kusy? ŠLO BY TO NA KŘÍŽALY? nEBO TROŠKU VODY S CUKREM A do buchet?

zana 6.9.2008 11:57

Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

Dede tu kdysi měla nějakou buchtu, kde se to těsta daly přidat jablka. Ostatně řekla bych, že do většiny těst by to šlo. Možná i k nějakýmu masu...  Nebo žemlovka?

Fakt asi záleží na tom, jak ten "odpad" vypadá...

RenataE 6.9.2008 12:47

Re: Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

je to jemná drť, možná to zkusím usušit.

štětinka 6.9.2008 13:00

Re: Re: Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

renáto, mám recept na buchtu, rychlý a snadný, jen se to dá vše do mísy a zamíchá, přidávají se strohaný jabka, je to žravý šťavnatý, pohlehám

zana 6.9.2008 13:03

Re: Re: Re: Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

sem s receptem! Nebo ho napiš na Mlsotník;-)

štětinka 6.9.2008 13:04

jabkové řezy:

 do mísy: 4 vejce, 40 dkg cukru, 25 rozp. tuku (klidně sádlo, olej), 60 dkg strouhaných jablek, 40 hrubé mouky, pr-do-peč,3 lžíce kakaa

Vče se zamíchá, případně doředí mlékem (konzistence taková, aby se to dalo vylít na vymazaný, vysypaný plech - jako bábovka, možná lehce hustší)

Dá se polít polevou, já většinou udělám jen citron s mouč, cukrem, ale v originálu je: 8 dkg másla, 14 mouč. cukru,lžíce rumu

Matylda 6.9.2008 13:01

Re: Re: Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

Já mám jednu vyzkoušenou, ale tam ty jablka musí být na kostky, což je důležité. Ale tohle mám v receptech jako jablečný dort a nepeče se to- 75 dkg jablek strouhaných, 1,5 balíčku vanilkového pudinku, 1,5 balíčku piškotů, 3-6 lžic cukru podle kyselosti jablek, šťáva z citronu. Jablka rozvařit ve 1/4 litru vody s cukerm. Netrvá to moc dlouho.  Pudink rozmíchat v 1/8 litru vody a přilít. Přidat citron. Nechat převřít, přidat piškoty a naplácat do formy. Vychladit.

zana 6.9.2008 13:04

Re: Re: Re: Re: OT patřilo by to do Mlsotníku

Teď už jen ty jabka ... letos je to silně luxusní zboží;-P