14.6.2024 | Svátek má Roland

Diskuse k článku

ČLOVĚČINY: Pěšky

Po návratu z dovolené v Orlických horách jsem si přečetla o tom, co zažil Benny v Orlických horách. A pak povídání Ivy o dovolené kolmé... A paní Ruščákové o dovolené severské…. My měli naplánované pěší tůry v Orlických horách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Rákšasí 17.8.2006 8:49

Re: Re: Re: Teda, klobouk dolů,

brácha, že je gymnasta je malého vzrůstu a klusat jsem musela stejně;-D;-D. aA vzhledem k tomu, že jsem i já přerostlý trpaslík, tak děti mě taky přerostou, mám už trénink;-D

Rákšasí 17.8.2006 8:47

Re: Re: Re: Re: Teda, klobouk dolů,

babičce je dvaaosmdesát a každou sobotu se stejně starýma a trhlýma důchodkyněmi vyráží do hor na tůry. Žádný rovinky, leckerej můj vrstevník by jim tu fyzičku mohl závidět. Cestou si některé píchnou inzulín, jiné si přemotají bércáky atd. Vykládají si sprostý vtipy....Já jsem se normálně s těma ženskejma červenala jako novicka;-D;-D

zana 17.8.2006 8:47

Re: Re: Teda, klobouk dolů,

To vychovávání potomků má jeden háček: tak dlouho jsem synka honila, až mě o dvacet čísel přerost. Těch 20cm jsou nohy. Nestačím mu, ani když jde pomalu.;-P

zana 17.8.2006 8:44

LENKO, KAM JEDETE - NA BEROUNKU?

Rákšasí 17.8.2006 8:44

Re: Re: Re: Zanóóóóóó

s hendikepem jsem proležela ve špitále:-(, takže tůra byla na WC a zpět

Zdena 17.8.2006 8:44

Suchý vrch - panejo, tam jsme ale PROMOKLY!!

Před řadou let jsme si s přítelkyněmi vyrazily na tůru v tomhle kraji, přenádherném. V květnu. A na Suchý vrch nezapomeneme - místky jsme se brodily po kolena v závějích starého sněhu na cestě, místky jsme brodily potoky valící se přes cestu a pak začalo LEJT. Takže už bylo úplně jedno, jestli jdeme potokem nebo ne, protože do cílové hospody jsme dorazily úplně mokré, na místní toaletě naštěstí tekla teplá voda, takže jsme si tam vyprali zablácené ponožky a kalhoty  a oblékly se do TEPLÉHO...

Jo, Suchý vrch!

Rákšasí 17.8.2006 8:43

Re: Re: Zanóóóóóó

Héč, dostala jsem se až na Adama k pohraničníkům, tak kde to měli povolené, tam nás provedli.

zana 17.8.2006 8:43

Re: Re: Re: Teda, klobouk dolů,

No a nedá snad!!. Já se hrozně těším a doufám, že budu čilá babka, která se bude šourat s hůlčičkou a batůžkem po těch rovnějších úsekách a budu obtěžovat kolejdoucí vyptáváním, kam jdou, a vyprávěním, kolikrát jsem tam byla za mlada.;-D

Rákšasí 17.8.2006 8:42

Re: Teda, klobouk dolů,

Vave mám trénink od svých rodičů;-D;-D a později od svého bratra a jeho kamarádů. On je gymnasta a kamarádi horolezci a navíc o 5 let mladší, to by bylo, abych jim já stařešina v pětadvaceti nestačila.;-D. V tatrách tůry jsme zkracovali v průměru tak o hodinu. Jenže to nebyla tůra, ale trysk po horách, aby se toho, co nejvíc stihlo.

A nyní v podobném duchu vychovávám potomky;-D;-D

lenka s. 17.8.2006 8:40

Re: Teda, klobouk dolů,

JÁ V KUSE 30 KM NEUŠLA  SNAD NIKDY. TO BYLO NA MNE VŽDYCKY STRAŠNĚ MOC. VLASTNĚ JEDNOU JEDINKRÁT ,JEN PŘIBLIŽNĚ A ODHADEM, KDYŽ JSEM ZABLOUDILA SE SVÝMI ŽÁČKY  NA PODZIMNÍ TÚŘE. HODNĚ JSME ALE ODPOČÍVALI. JINAK TO S DĚCKY ANI NEJDE. TO JE ALE UŽ VELICE DÁVNO. TAKOVÝCH 35 LET. DNES RADŠI TO KOLO. A MNE DOVČA TEPRVE ČEKÁ.  ZAČÁTKEM  ZÁŘÍ , PRÁVĚ BUDU ZAS ZKOUŠET A POKOUŠET TO KOLO, JELIKOŽ PRO  NAŠEHO PSÍHO ČLENA RODINY HOKINKA MÁME HLÍDÁNÍ NA CELÝ TÝDEN A NEMUSÍ S NÁMI. ON CESTOVÁNÍ NEMUSÍ A ZEJMÉNA, JE -LI TO V PŘEPRAVCE, KTEROU Z DUŠE NENÁVIDÍ.

zana 17.8.2006 8:40

Re: Re: Zanóóóóóó

Jsi lepší (viz dole, ale já zas měla handicap);-).

Vave 17.8.2006 8:40

Re: Re: Teda, klobouk dolů,

To máš určitě pravdu, ale já raději zůstanu u toho, co jsi krásně napsala někde dole: i po pěti kilometrech chůze se dá vidět mnoho krásného. ;-P

zana 17.8.2006 8:39

Re: Zanóóóóóó

Však jsem tam na tebe moc vzpomínala!

Rákšasí 17.8.2006 8:39

tam jsem zjistila, že ušlapu 50 kiláčků bez jídla a pití, ale druhý den to byla trága;-D

zana 17.8.2006 8:39

Re: Tyjo - 30 km za den a PĚŠKY

YGO, jak píšu dole Vave, je to o tréninku. Životní rekord mám něco přes 40, ale to bylo těžce nedobrovolné, před lety nám na Šumavě ujel autobus .... to jsem byla mladá, zdravá, pitomá a těhotná ... pak se divím, z čeho je synek tak zarputilej;-).

Vave 17.8.2006 8:38

TAKY PŘEJU

VŠEM PEŤULÁM VŠECHNO NEJLEPŠÍ !!!!!! :-)

Rákšasí 17.8.2006 8:37

Zanóóóóóó

jedu příště s vámi. Tam to mám prochozené z dob svobodných, áchjo ach ty vzpomínky. To byly časy;-D;-D

zana 17.8.2006 8:34

Re: ....hory...

Evam, zatím nám to chodí, ale říkáme si a moc prosíme toho nahoře, že bychom chtěli i ve vyšším věku být schopni něco ujít  - vždyť to přece nemusí být třicet, ani dvacet - krásný věci jsou k vidění i po pěti!!

A většina lidí skončí tak kilometr od auta, takže je i ten horský klid!!;-)

YGA 17.8.2006 8:32

Tyjo - 30 km za den a PĚŠKY

a ještě po horách a dolách - Zano, smekám před tebou. Se mnou by to mrsklo - to spíš těch 60 v bicyklovém sedle (chichi - ale ne v Orlických,ale pěkně doma, po rovině a mírných kopečcích - není nad jízdu na kole na jihu Jižní Moravy).

zana 17.8.2006 8:29

Re: Pěšky.

zvlášť ten odjezd, kdy jsem celý dopoledne lítala jak včera Démončina psina;-D8-o;-D

Re: Orlické známe

Deštné se nám vloni moc líbilo, ale letos tady bych řekla, že to je ještě hezčí, ta krajina je spíš šumavská ... Ovšem na koni !!R^ to musí být nádhera.

zana 17.8.2006 8:25

Re: Zano:-)

Lído, mám multifokální brýle (pro šťastné neznalé - na blízko i na dálku s plynulým přechodem, mohu vřele doporučit, ovšem cena je děsivá, já jsem ta skla uhnala ve slevě asi za čtyři tisíce, obvykle se tohle platí za jedno) - takže cokoliv, co přežijou, je dobrej kšeft. ;-D Maso sroste.;-D;-D

JoVo 17.8.2006 8:24

Pěšky.

;-DZano,dalo by se to nazvat jako dovolená s andělem?;-DJinak musím poznamenat, že je ta cesta velmi hezky popsána, nebo popsaná?;-)R^

zana 17.8.2006 8:22

Re: Teda, klobouk dolů,

Vave, to je jenom o tréninku (teda pokud to nevadí zdravotně), já zase lapám po dechu, když si cyklisti vyprávějí o těch dnešních šedesáti...:-)

zana 17.8.2006 8:20

Re: Pstruzi rohlík nežerou

Lapile, to ti bylo zvláštní. Nás na to místo upozornil kamarád, kterého se ptáme na všechny nám neznámé lokality v tuzemsku a Evropě (děsnej chlap, zatím neznal dvě8-o). Povídal, že je to místní pamětihodnost. Kdo pamatuje ještě samostatnou ždímačku, to vířící kolo, tak přesně to se tady dělo, těch ryb je tam fakt strašně moc.

Ovšem kladivouna tam neměli;-D.

Vave 17.8.2006 8:20

Teda, klobouk dolů,

30 km v kuse jsem ušla jen jednou a to jako nezletilec, kterého dospělí hnali před sebou jako na porážku. Naštěští moje maminka, nevinná to duše, kterou její známí podvodně vylákali na "malý výlet", trpěla stejně, takže sbohem a šáteček a nikdy více! ;-) Ale hory mám ráda, i když mají tu vadu, že jsou moc do kopce, jen se po nich musí chodit přiměřeně. :-)

Tvoje dovolená byla jistě krásná, stejně jako vyprávění o ní.

Clea 17.8.2006 8:15

Re: Pstruzi rohlík nežerou

dovoluji si oponovat - u Sedlické přehrady naši rybáři chytili na rohlík děsné množství pstruhů. Žádná žížala, žádné rybí laskominky, obyčejný rohlík .

Li 17.8.2006 8:01

Zano:-)

Díky za krásné ranní počteníčko ;-) Obrat "hodit obličej" mě dostal, ještě teď se tu chechtám, promiň ;-) Ale čéče - natrženému lýtku říkáš drobný úraz? To muselo být safra jaujau :-/

Xerxová 17.8.2006 7:17

Orlické známe

nejvíc je s námi prochodila Aronka, Xerda už tam byl výjimečně a Betě jsme je ještě neukázali. A v Deštném jsme před asi 10lety absolvovali jezdecký kurz a kus hor známe i ze sedla - to je moc krásné.

Fallowa 17.8.2006 6:59

Díky za

hezký popis prožití dovolenéR^ - máte můj obdiv - mně by takováto dovolená nejspíš dohnala k lékaři a následně k pracovní neschopnosti,ev.na invalidní vozík:-)!

BTW:Všechno nejlepší k svátku Petře K. i ostatním Petrám:-)!