23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

BTW: Do zrcátka

"Kazane, nebuď zase zpět hledící! Koukej se na mě koukat jako normální pes!" Ne, Kazan skutečně není heraldické zvíře, i když někdy mám podezření, jestli se jeho matička nezhlédla v nějakém tom erbu. Proč by se jinak choval tak nemožně?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xerxová 27.4.2007 13:58

Re: Dedeeee,

Betka se v zrcadle prohlíží a ondá na sebe vrtěla ocáskem ... asi se sama sobě líbila

PetraK 27.4.2007 13:53

Re: O.T. jiný Honza

šišmarjáá, já zas nic nevím, doufám, že to není nic katastrofálního. Sámoška, že palce držímR^

PetraK 27.4.2007 13:49

Re: naše zkušenost

Jooo, přidávám se ke Zdeně, lepší je nechat zapracovat odborníka, než pesana trápit promačkáváním, ono to někdy opravdu nejde na povel. V hodně případech na to pomáhá tuhá stolice, protože to vychází pak samovolně při vyprazdňování.

Hana Williamson 27.4.2007 13:46

Re: Re: O.T. jiný Honza

Drzim palce, musi bejt chvili hur, aby bylo pozitivne lip.

baty 27.4.2007 13:44

Re: Re: O.T. jiný Honza

já takýýýVVVR^R^R^

Hana Williamson 27.4.2007 13:30

Re: Re: uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

Absolutni souhlas. Pravnik realitky ma automaticky konflikt zajmu a svym zpusobem je sam(a) v nemozne situaci. Absolutne se vyplati mit vlastniho pravnika.

Jiřina z GB 27.4.2007 13:28

snad to nebude mimo mísu

ale dostaly mě ty dračí vajíčka...Tam bych se asi vyřádila, že?

Co se týká Kazana - asi moc dobře ví, v jaké smečce se ocitl a váží si toho...Kolik je na světě hafanů, jejichž duše nikdo nezkoumá...Nikoho nezajímají jejich pocity... Rozumíte mi, že jo. Takže říkám za všechny pesany - díky, páničky a páníčkové, díky...VV

Eva P. 27.4.2007 13:26

Re: Re: Re: uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

Zvlastni je, ze o tomhle pry realitka nemela ani tuseni. Verila vypisu z toho 24. dubna a kdyz tam kamaradka volala s novym vypisem v ruce, poprosila ji maklerka, at ji to pokud mozno hned oskenuje a posle, ze jde volat developerovi. Protoze diky tomuhle realitka prichazi o nemale provize, maklerka byla hodne rozhorcena. Snad to nebylo divadlo..

Spis me ale napadaji pripady tech ostatnich, kteri uz maji rezeravcni smlouvu mesice a mesice, zadalai si o hypoteky, kolaudace domu je na cervenec 2007 a teprv pak si banka zacne zjistovat detaily. Rekne jim, ze hypoteku nedostanou, protoze na dome je uz jina zastava, ale budou muset zaplatit storno poplatky za hypouver... sileny :-(;-O

Kačer 27.4.2007 13:20

Re: Dedeeee,

jo, jo moje holky taky koukaj přes zrcadlo, Andula nedávno objevila v novém výtahu velké zrcadlo, takže si stoupne ke dveřím, aby na mně viděla a já na ní dělám "pejsek dobrý den" a ona se vrtí a zametá výtah. Pejskové jsou mazaní! :-)

alimo 27.4.2007 13:20

No právě....

Náš první pes měl smůlu...nic vidět nebylo, nesáňkoval, jan občas vykvik jako když ho píchne a vystartoval zničeho nic...nevěnovali jsme tomu pozornost, až se mu udělala taková boulička přímo tam:-), byl to knírač, ocásek kupírovaný, takže to bylo vidět a u veta jsme zjistili, že má velký problém s anál. žlázkama, protože je má hodně uvnitř a uvnitř už i plno zánětů atd...na operaci to už prý bylo pozdě, nějak se to zvrtlo špatným směrem:-/...u lidí se totéž prý řeší umělým vývodem...tak byl Dagi asi 3 roky na dietě..nesměl nic, co by způsobilo tuhou stolici. Dieta mu nevadila, baštil rejžičky s masem a pod. Nebylo to nic moc, poslední rok kam sedl, tam razítko:-/.  No, byl s námi 11 let a do posledního rozloučení bezpečně vím, že byl spokojenej pejsek a bez bolestí...;-(;-(;-(

Zdena 27.4.2007 13:15

Re: Re: No co by - znáte se z minula, ne?

No jo, je to tak.

Trošku nechápu lidi, kteří si s tímhle "hrají" a pouštějí si to moc k tělu.  Naše racionální společnost na to prostě není stavěná, ale ONO to funguje bez ohledu na fyziku pro střední školy!!

Zdena 27.4.2007 13:12

Konzultovat! Nejdřív odborník!!

Znovu varuji - nás pan doktor varoval, že  naše slečna Bony má žlázky hluboko a šikmo a že bychom nadělali víc škody než užitku, když nemáme ten grif!!

PetraK 27.4.2007 13:01

Re: Milá Dede, moc zajímavé!

Kačere - hele včéra, jo, včéra jsem s Ešusem potkali 4 měsíčního stafordíka. Byl naprosto k sežrání, zulíbání, oňuchňání a umazlení. Ešus nejdřív, že už je ten dospělej, tak jen blahoskloně koukal a nechal si dělat na uších perforaci. O vteřinu později se váleli po zemi a vzájemně se vraždili a dávili;-D. Bylo moc hezký vidět, jak ten malý do toho jde na 1000000% a Ešus jen otvírá tlamajznu a dělá, že ho žužlá. JSem debilka, takže jsem neměla foťák :-(:-(:-(

tosca 27.4.2007 13:00

Re: Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

Já bych ráda poradila, ale já nevím. Spolehlivý je asi jen zkušený hmat veterináře (nebo majitele), který zjistí, že jsou žlázky hodně plné. Jinak každý pes reaguje jinak. Lord začne "sáňkovat" a zadek mu trošku oteče. Je to pudl, když je ostříhaný, tak je to pěkně vidět. Potvor nesáňkoval, nelízal se, nedával nic najevo, dokud se mu neudělala píštěl - a to už je pozdě. Chlupy má dlouhé, žádného otoku jsme si nevšimli.

Pokud pes nemá potíže, většinou jsou anální žlázky v pořádku a není nutné se jimi zabývat. V případě jakýchkoliv potíží je dobré vzít v potaz, zda nepotřebují vyčistit. Mnohým psům se značně zlepšily třeba kožní porblémy po vyčištění zanesených žlázek ... ale preventivně bych je psovi bez problémů nemačkala. Není to pro psa nic příjemného a existují názory, že častým vymačkáváním se rychleji plní a zanášejí.

Na bouličku by bylo nejpepší zeptat se veterináře. Ono to může být cokoliv, od nádorku přes zarostlý chlup, zánětlivé ložisko až po vývojovou "vadu" ... prostě část těla :-)

terra 27.4.2007 12:59

Re: Re: uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

Souhlasím. Realitky prověřovat z nezávislých zdrojů a smlouvy konzultovat se spřáteleným právníkem. Pokud se realitka snaží o nějakou nezdobu a narazí, obvykle toho rychle nechá a začne se chovat korektně. Ale musí narazit.:-/

PetraK 27.4.2007 12:58

Re: Re: uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

ají, tak tady neporadím, tak jen ať to dobře dopadne.

PetraK 27.4.2007 12:57

Dedeeee,

to je nádherný psaní! Moc!!! Jsem si jistá, že to zrcadlo Kazanovi tutově ukázalo cestu, jak komunikovat s milovanou paničkou. Jak Murphy, tak Ešus se, nevím ovšem kde, naučili využívat výhody monitoringu přes zrzadlo. Ešus dokáže i přes to zrcadlo komunikovat. Když je ve svém bydlíku (přijdeme třebas z venku a má tam chvíli zůstat), čumívá pravidelně přes zrcadlo do kůchně, jestli náhodou třeba neupadla na zem kýta z krávy, nebo tak. Když už tam nemůže být osobně, alespoň to dozoruje:-D. No a pokud v tom případě vstoupím do zrzadlového obrazu já, zvedne hlavu a kouká mi do obličeje. zpravidla se na něj začnu pitvořit, což je podle jeho úsudku asi povolení k opuštění bydlíku a tak se přicárá za mnou, aby mi pomohl nést úděl kuchařky.:-D

Takže věřím, že Kazan objevil taky výhodu zrzcadlového spojení a náležitě si ho pupík užívá.:-)

Kačer 27.4.2007 12:57

Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

šmankote, teď jsem si přečetla všechny příspěvky. My nikdy s tím žádný problém neměli a to u žádného psa....čas od času se nějaká sklouzla zadečkem po podlaze nebo v trávě, ale žádné záněty, píštěle nic...doufám, že to tak zůstane. Já myslela, že anální žlázky je prkotina a koukám, že být nemusí. Bédo držím palce! R^

tosca 27.4.2007 12:52

Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

Jo, já selhala taky, u pudla s kupírovaným ocasem. Teorii znám skvěle, veterinář mi ji podrobně popsal, předvedl, nic na tom není, že ... Přišel problém, nic na tom není, že ... pořádně nedzdvihnu ocas, dostatečně hluboko zachytím, zmáčknu a ...  nic ;-D

Pes byl zlatý, ale já jsem nějak nešikovná, prostě mi to nejde. No a poté, co jsme zjistili u psa na zadku kýlu (malou, ale zírala jsem, že něco takového může existovat), tak už to ani nezkouším - mám strach, že bych mu mohla ublížit, kdybych zmáčkla špatně. :-/

Ještě, že toho veterináře máme ... :-)

Kačer 27.4.2007 12:51

Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

Bedo, nic to není, je to pod ocáskem na prťkou, vymáčkne se to snadno, smrdí to, někteří pejskové na to trpí. Nic to není! Neboj se :-)

terra 27.4.2007 12:51

Re: Zajímavé, Dede,

A zapomněl jsem dodat, že taky na co koukat. Pánové psi jsou fotogeničtí jako obvykle, ale ta "dračí vejce"! Dva (z geologického pohledu) mrňavé bludné balvany ze švédské žuly s takovou spoustou lišejníků... A jak jim to tam sluší...

Kačer 27.4.2007 12:49

Re: uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

Jakoukoliv smlouvu, kterou podepisujete, speciálně smlouvy na něco, co ještě není dokončeno, ukažte právníkovi. I když hodně realitek říká, že mají vlastního právníka, tak to je právník, který pracuje pro realitní kancelář nikoliv pro Vás. Já bych šla na katastr sama a zjistila si to tam osobně a pak bych to konzultovala s tou realitkou. Pevné nervy a ať to dobře dopadne!

Eva P. 27.4.2007 12:40

uplny OT - prosba o nazor a zkusenosti, mozna i varovani!!!

Vim, ze to sem tematicky teda vubec nepatri, takze se predem Dede a spol. omlouvam.. Ale uz mnohokrat jsem si vsimla, ze ac mame spolecneho jmenovatele ve zviratech, mnozi z Vas maji bohate zkusenosti snad ze vsech oblasti R^ Dekuju predem za venovany casek precteni, popr. budu vdecna za komentar. A snad to bude nekomu i prospesne :-/:-( v dnesni dobe..

Volala mi ted byvala kolegyne uplne v soku. Planovala koupit v Kralupech byt, novostavba, OV, samotrejme na hypoteku. Uz podepsala rezervacni smlouvu a dnes mela jit zaplatit kauci 50 tisic. Realitka ji na vyzadani (po jejich spatnych drivejsich zkusenostech) poslala developerem dodany vypis z katastru z 24/04/07. Vse ok, bez zastav, dostala original s kolky atd. Jenze kamaradka je paranoidni a tak si nechala od sve pravnicky, ktera ji pomohla pred par tydny vyrazit z jine realitky kauci 80 tisic po podvodnem jednani, obstarat jeste jeden vypis, o den mladsi tj 25/04/07!! a svete div se, je tam zastava;-O Jak je tohle vubec mozny??? Vzdyt ona byla snad predposledni kupujici v tom dome, 95% bytu uz bylo davno rezervovanych a lide maji zazadano o hypoteky! Nechapu a neverim, ze tohle v nasem state, i kdyz je to Kocourkov, jde Rv

Prosim Vas o nazor, zkusenost a jeste jednou se omlouvam, ze to cpu sem. Ale uz tolikrat se tu stalo, ze i tema uplne mimo bylo moc prinosne, snad i ted..

Pekny den vsem..

Beda 27.4.2007 12:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

prošlo to po reklamaci - díky psovi za soudnostR^

JoVovi 27.4.2007 12:19

Re: O.T. jiný Honza

VVVVVVR^R^ Foukáme na bebíčko, až se z nás kouří.R^R^VVVVVV

Beda 27.4.2007 12:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

jemu snad vážně vadí, to příslušné slovo týkající se vyměšování - ovšem už mě ani neinformuje, že to nepouští dál8-o ... tak ještě jeden pokus:

ču.rá dobře - vytváří v hrudkujícím kočkolitu krásné "karbanátky";-P ... ka.ká taky dobře, myslím že i konzistence je tak akorát - určitě ně průjmové (že by to nezvládlo vytlačit ty žlázky), doufám že ne příliš tvrdé - aby to opravdu poranilo konečník... jednou denně, když se nadlábne, běží i podruhé... říkám, že má přímý metabolismus - do žaludku a jako pístem pak stejná porce ven... no ale ta krev se nám objevila, a to opakovaně, tak něco to přece musí být:-/

Kačer 27.4.2007 12:11

Milá Dede, moc zajímavé!

Tohle mi totiž taky vrtalo hlavou. Moje Andula se mi taky nevydrží dívat do očí, je málo mazlivá, takovej spíš kočkopes, Brianovi dělá to, že k němu přijde, dloubne do něj packou a když ji chce Brian pohladit, uhne. Ke mně si občas přijde položit hlavu a dejchnout na mně. Majorovi je to jedno, ta je tak umazlená, a když jsme doma tak vyhledává tělesný kontakt, třeba mi sedí na noze, s přímým pohledem do očí si taky nedělá vrásky, čumí nám do očí, vrtí se u toho a dělá ksichty. Když ovšem něco provede, tak to má hlavu skoro mezi předníma packama a šourá se na "hambu".

Ovšem odvozovat z Majorova postoje cokoliv je zbytečný, páč ona je krapítek zvláštní ;-D

Beda 27.4.2007 12:08

Re: Re: Re: Re: Re: OT - prosba, pejskaři!!!!

pomooooc, nechce mi to pustit příspěvek8-o .. tak zkusím jen toto, abych věděla, jestli na mě zanevřel nebo co... ano, může dělat tamto, bez problémů

terra 27.4.2007 12:05

Zajímavé, Dede,

a strašně hezky napsané:-). Jste prostě vůdce smečky a Kazan je mimořádná osobnost. A když se vás rozhodl respektovat, dává to patřičně najevo. Je rád, že to může dát najevo. Trochu mi to připomíná postoj některých lidí ke skutečné autoritě: dobrovolně ji uznali a pokládají za výsadu být podřízeni právě jí. A víte, co je zajímavé? Kdo tohle dokáže, bývá obvykle stejně dobrým "podřízeným" jako vůdcem... Mám dojem, že jsem to kdesi kdysi četl - kdo se nenaučí poslouchat, nenaučí se vést... Zatím bych řekl, že je to pravda. Díky, mám o čem přemýšletVV

Kačer 27.4.2007 11:53

Re: O.T. jiný Honza

držííííííííím! R^:-)