30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

ZMĚNA: Denacifikaci Ruska musí provést sami Rusové

Bez nich to nepůjde, tak jak to v případě Německa nešlo po pětačtyřicátém bez Němců. Proto je dobře, že se v Polsku na začátku listopadu sejde ruská antiputinovská opozice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 23.10.2022 6:32

Jasně. Teroristický mafiánský zločinecký stát Ukrajina byl, když byla součástí SSSR, a pomáhala okupovat všechny kolem. Po revoluci se zázračně změnila, lidé naráz prohlédli, a nastoupila novou západní demokratickou cestu. A všichni vidíme, kam až došla. ;-D

R. Langer 23.10.2022 6:28

Nemelte nesmysly, vás mám za toho inteligentnějšího... :-/

P. Brecík 22.10.2022 23:44

Máš to obrácené - milý autore: https://protiproud.info/politika/6782-denacifikace-a-demilitarizace-ukrajiny-nutnost-zakrocit-proti-dedicum-treti-rise-modrozluta-stuzka-misto-hakoveho-krize

P. Brecík 22.10.2022 23:43

R^R^ Autor je totálně mimo. Má to obrácené !! https://protiproud.info/politika/6782-denacifikace-a-demilitarizace-ukrajiny-nutnost-zakrocit-proti-dedicum-treti-rise-modrozluta-stuzka-misto-hakoveho-krize

J. Vintr 22.10.2022 22:35

To, že muslimové zničení mrakodrapů oslavili, vůbec neznamená, že by s tím měli nějací muslimové něco společného. Jen rádi uvěřili oficiální lži, která se o této události od začátku říká.

J. Vintr 22.10.2022 22:30

Podle průzkumu na Slovensku fandí Rusku přes padesát procent občanů a dalších zhruba dvacet procent zřejmě taky, jen se to bojí veřejně přiznat. Existuje nějaký důvod, proč by u nás mělo být dva a půl krát víc blbců než na Slovensku?

H. Lukešová 22.10.2022 21:59

Tahám do diskuse SPD z důvodu, že vy jste prý volič její volič, tak mě jen vaše názory velmi udivují. Málokdo volí stranu s diametrálně odlišnými názory, než má on sám. Muslimové oslavovali pád Dvojčat, protože se jim z jejich pohledu povedla "výborná práce". To je přece naprosto logické, nevím, co na tom nechápete.

M. Vaněk 22.10.2022 21:16

Co sem taháte SPD? A že pamatenci oslavovali smrt je důkazem čeho?

H. Lukešová 22.10.2022 20:44

Píšete nesmysly, pane Vaňku, a s těmi Židy jste vážně posedlý. Jinak SPD není stranou antisemitskou, promuslimskou a propalestinskou. Okamura palestinské Araby ani muslimy nepodporuje, stejně tak není židobijec a islám v České republice nechce. Ovšem to už jsem vám jednou psala. Víte o tom, že muslimové, zejména tedy tzv. Palestinci útoky z 11.9.2001 náležitě oslavili?

M. Vaněk 22.10.2022 20:41

Zapomenul jste dodat, že výzkum byl dle Rádia Brusele prováděn mezi poslanci SPOlku LUmpů v parlamentním bufetu, ve kterém se náhodou nacházeli poslanci jiných stran, ovšem v drtivé menšině. ;-D

M. Vaněk 22.10.2022 20:36

Víte, že židé mají dvojí jména, aby nebyli v hostitelských zemích nápadní? A k 9/11 - opravdu jste tak tupá, že věříte naprosto neuvěřitelnému bludu, že by DVĚ letadla z lehkých slitin mohla srovnat se zemí TŘI ŽELEZOBETONOVÉ mrakodrapy, které se rychlostí volného pádu složí do svého půdorysu? A co WTC 7, do které žádné letadlo nenarazilo? Ta asi spadla strachem... ;-D O Pentagonu (a to snad musí uznat každý s IQ 75, že technicky není možné provádět akrobatické výkruty s dvěstětunovým Boeingem 15m nad zemí a trefit zrovna účetní oddělení Pentagonu právě ten den, kdy měl Pentagon před senátory vysvětlit, kam se poděly 2 mld, dolarů..., že údajní teroristé létali nad nejstřeženějším civilním vzdušným prostorem na světě nikým neobtěžováni, a piloti nebyli schopni dle vyjádření majitele letecké školy přistát ani s Cessnou) psát ani nebudu... Jinak je vidět, že jste držena velmi asketicky v bezpečné vzdálenosti, co se reality týče.

H. Lukešová 22.10.2022 20:32

Uljanov byl míšenec Rusa, Kalmika, kapku židovské krve možná měl, ale ne výhradně, Dzerzinskyj byl Polák, ne Žid.

Ano, je pravdou, že mezi prvními bolševiky byla spousta lidí židovského původu, ale byli Židy jen původem, ne vírou, kulturou a sionisty také nebyli. Vystřídali víru v biblického Boha za náboženství rudé, odpadlé, rudé a zlé.

Nicméně Stalin zbavil sovětskou bolsevickou stranu většinu židovského živlu a po stalinských částkách byla strana téměř bez Židů. Kamenev, Zinovjev, Radek, Trocký, Kaganovič, ti všichni byli zabiti, škoda jich samozřejmě nebyla, ale Gruzínec Stalin byl ještě krutejší, než ti, mnou vypsaní.

H. Lukešová 22.10.2022 20:23

Bushove byli samozřejmě také Američané, křesťané.

H. Lukešová 22.10.2022 20:22

Čistky rozpoutal Stalin a ten nebyl Žid ale Gruzínec, útoky na Dvojčata spáchali muslimové, Gorbačov byl Rus a Havel Čech, Clinton Američan.

Jinak Stalin bolševickou stranu zbavil většiny židovského živlu, takže jste mimo.

M. Vaněk 22.10.2022 20:15

Víte jen to, co vám bylo dáno vědět, a kdo se postaral o korekci vaše vnímání je nasnadě. Víte, kdo rozpoutal největší čistky na Ukrajině a potažmo v SSSR ve 20 a 30 letech minulého století? Ano, židé... Trockij, džerdžinskyj, a další (osm z deseti vedoucích v čele SSSR byli židé), majitel WTC, který vydělal skoro dvě mld. dolarů na řízené demolici Dvojčat (silberstein) -také žid, bushové i clinton, kteří stáli za rozpoutání válek v devadesátých letech - ano, zase židé. Gorbačov, havel - ti co stáli za likvidací svých zemí - židé. Kolik ještě potřebujete mrtvých, aby vám to docvaklo?

M. Vaněk 22.10.2022 20:06

Ale to se mýlíte, pane zieglere. Uljanov byl žid, stejně jako džerdžinskyj nebo trockij - židé byli zastoupení ve vedení SSSR v poměru 8/2 rusům, takže vaše nenávistná slina kápla spíše na vaši neznalost a primitivní nenávist, kterou si asi pravidelně večer pěstujete na čt... ;-D

H. Lukešová 22.10.2022 20:06

Já se pravdě nebráním, já znám pravdu a nikdo mi neotráví mou mysl lžemi a nesmysly. Víte o tom, že Izrael je jedinou západní zemí, která Ukrajinu nevyzbrojuje a vyzbrojovat nebude, zachovává si odstup a je za to západními politiky kritizován, avšak Stát Izrael Západu ani Ukrajině nic nedluží.

M. Vaněk 22.10.2022 20:01

Vím, proč se bráníte pravdě: váš virtuální svět by se zhroutil jak bábovka na písku, kdybyste otevřela oči, a na malý okamžik prozřela. Raději budete snít o ukřivděných židech, kterým každý ubližuje, aniž byste znala vyšší zákony Univerza, např. zákon rezonance nebo karmy (tento je přehledněji vyjádřen ve druhém fyzikálním zákoně akce/reakce). Nic se totiž neděje bez příčiny, následku, která je příčinnou jiného následku a tak do nekonečna...

H. Lukešová 22.10.2022 19:52

...nezatahoval do všeho...

H. Lukešová 22.10.2022 19:44

Tak to se mýlíte, Židé Hitlera nikdy nepodporovali, šlechtické rody ano, stejně tak i řada Britů, Američanů, ale Židé k tomu vážně neměli vůbec žádný důvod. V něčem máte také někdy pravdu, ale kdybyste nezatahoval ten svůj antisemitismus.

P. Hatina 22.10.2022 19:43

Spíš naopak, právě potom to bude mít Putin na doživotí, o tom už se jeho lidi na poště postaraj;-D

M. Vaněk 22.10.2022 19:40

...a hitlera zase podporovaly nejen banky ve švýcarsku a USA ve valstnictví židů, ale i šlechtické rody po celém Evropě, namátkou: britský -windsorové především, belgický, švédský, španělský... A tady se nám to začíná trochu zamotávat, pokud věříme oficiálním vákladům historie, kterou nám cpou do hlav. Takže vaše stesky jsou jen hlubokým nedorozuměním - vše je jinak.

H. Lukešová 22.10.2022 19:33

Denacifikaci by potřebovali také palestinští Arabové. Ukrajinci mají svého Banderu, zatímco tzv. Palestinci Muftího Hajj Amína al-Husseiniho, pro-nacistického kolaboranta, jeruzalémského muftího a "čestného Árijce".

Tento titul mu udělil samotný Hitler, když se s ním Muftí setkal. Pro drtivou většinu palestinských Arabů jsou nacisté hrdinové a jsou jimi pravidelně glorifikováni při každé významné události.

J. Vintr 22.10.2022 19:16

Lidi, které vraždili banderovci rozhodně ukrajinský hladomor nezpůsobili. Banderovce stvořil fanatický nacionalismus, který je na Ukrajině živý dodnes....

J. Vintr 22.10.2022 19:13

Kdo oslavuje Lenina, Stalina, Dzeržinského a další zloduchy doby dávno minulé?

J. Černý 22.10.2022 19:05

Vy nejste odpad ? Vím to dokážete ? On Lenin, Stalin,Džerzinski někoho osobně zabil?

Ale banderovské oddíly UPA a OUN třeba v roce 1943 spáchaly na Volyni, Polesí, Haliči genocidu převážně polských žen , děti, starých. Počet obětí se odhaduje na 100 000. Tomu fandite !?

J. Černý 22.10.2022 18:58

Musí se tam zavést korespondenční volba. A hlasovací lístky budou posílat z USA. Jinak to nevidím.

J. Černý 22.10.2022 18:56

Debanderizaci Ukrajiny Ukrajinci neprovedou. Za Hrdinu Ukrajiny mají Banderu.

F. Navrátil 22.10.2022 17:16

Bandera se připojil k OUN Organizace ukrajinských nacionalistů, která se v Polsku zabývala mimo jiné sabotážemi a terorismem, v roce 1929 a rychle stoupal na žebříčku organizace. V roce 1931 se stal hlavním důstojníkem propagandy. Hladomor v Povolží, na Kubáni, v jižním Rusku a na Ukrajině následoval až v letech 1932-1934.

H. Lukešová 22.10.2022 16:14

To je pravda, nicméně nacismus není lékem na komunismus a obráceně. Za druhé světové války i někteří Ukrajinci spolu s německými nacisty vyhlazovali na Ukrajině židovské obyvatelstvo, zajisté s Němci za WW2 kolaboroval kdekdo, pošpinili se mnozí, ovšem není dobré zapomínat na dějiny.