6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jdujentakkolem 15.4.2006 15:53

a co tohle, autore?

Po odvysílání zprávy o přistání prvního člověka na Měsíci vyskočil švára od oběda v důstojnické jídelně ČSLA a jásavě zvolal:"Tak už jsme tam", což mělo za následek, že byl tři měsíce v péči bdělých kontrášů, jimž to nabonzoval ještě bdělejší švárův kolega, neb se jednalo souhrou nešťastných náhod o Američana,  který při měsíční procházce předběhl Rusy. Stejně pracně švára vysvětloval, že nejásal nad vítězstvím amerických imperialistů nad sovětskými soudruhy, ale nad možnostmi lidstva. Asi stejně přesvědčivě, jako jste vy popsal první let člověka do vesmíru. Zřejmě ale měli přece jen víc inteligence a soudnosti, nezlikvidovali ho (šváru). A otírat se v téhle souvislosti o pana Broma, to je už opravdu stíha. Ještě chybělo, abyste ho odhalil jako tvůrce na objednávku ÚV KSČ. Jeho písnička byla něco trochu jiného, než Laufrův hrdinný kapitán Minařík nebo Plameny, Pavel Liška a podobní umělci. Z textu (možné drobné nepřesnosti) : "Dobrý den, majore Gagarine, tak jsme se konečně dočkali, celý svět připil Vám rudým vínem, lidé Vám zezdola mávají. Vyřiďte, prosím, na Měsíci, vyřiďte mezi hvězdami, všechno, co chceme dneska říci, že brzo přijdem za Vámi. Já to tak zazpívat nedovedu, trémou se třese mi dneska hlas, máte prý, majore, dvacetsedm a svět je mladý podle Vás.", nikde netrčí podlézavost a řiťolezectví. No nic, každý máme asi jiný úhel pohledu.

vládík 13.4.2006 22:04

...

Píši sem obvykle velice slušně. Tentokrát musím napsat, že autor je vůl a absolutní imbecil. Fakt, že někdo něco provedl první je neoddiskutovatelný. A že tento krok byl nesmírně důležitý i pro další vesmírné lety je jasné. Teprve tímto počinem byla ta nekonečně bohatá Amerika ochotna zahájit pořádný kosmický výzkum, aby ji ti chudí sovětští mužici (obojí - bohatá Amerika i chudí mužici je ovšem pravda) nepředběhli. Takže i ten první krok na měsíci byl připraven Gagarinovým prvním, jediným, z dnešního pohledu možná směšným obletem Země. Oni ti amíci nebyli zase tak blbí, jako autor článku, a pokud to bylo možné, s těmi mužiky spolupracovali a spolupracují (což se v posledních letech ukázalo jako životně důležité).  Článek je ukázkou toho, jak ideologie zaslepuje.

68 12.4.2006 23:28

A bude stačit jenom trocha dobré vůle, autore!

Jen vylíčit toho Jurije, našeho sympatáka pod obrovskou brigadýrkou, v nějakých pestrých a oblíbených barvách. Není přece pravda, že snad, chudák, stejně neměl jinou možnost, než nalézt hrdině do té mašinky, vzletět a kupodivu pak i přistát, když už jednou byl orgány a stranou shledán fysicky a duševně fit pro daný úkol. Jako snad nějaký ten jiný běžný Rudoarmějec, který neměl jinou možnost než útočit a útočit – se „svým“ komisařem v zádech

Jap 14.4.2006 23:45

Re: A bude stačit jenom trocha dobré vůle, autore!

Pitomost, na misto prvniho kosmonauta meli Rusove spoustu zajemcu, vycvicenych soucastne s Gagarinem a jen minimalni zavahani stacilo aby se dovycviku nedostal. Rusi meli v te dobe stovky, ne-li tisice pilotu pouzitelnych v teto situaci a meli urcite z ceho vybirat

68 12.4.2006 22:37

Pane Adler, proboha! Povězte to květinou! Ještě je čas.

. Napište sem zítra něco hezkého o tom majorovi a o sovětské kosmonautice, nebo jste tady úplně vyřízen!  Ukažte, že jste si nakonec přece jen uvědomil, že šlo a jde o skvělý triumf chudého chlapce-hrdiny z malé sovětské vesničky, nad nějakým tím „vymydleným Amíkem“, jak zde také bylo správně poznamenáno. Udělejte to, at je nějaká sranda. (A nebude špatné, když zmíníte některé neúspěchy „za oponou“, plus Irák s Bušem pro ty nejnáročnější. A pro klid, no.)

Šprýmař 13.4.2006 11:21

Re: Pane Adler, proboha! Povězte to květinou! Ještě je čas.

Při četbě o chlapci ze strašně chudé rodiny v ruské zemi, která sbírala na kosmonautiku po kopějkách, jsem se dojetím rozplakal. Rád bych též měl vylisovanou snítku šeříku...Jak srdcervoucí!

Kylchap 12.4.2006 20:43

Vše už bylo

řečeno a tak jenom konstatuji, že autor je neskutečný imbecil.

SUZUKI 12.4.2006 21:55

Re: Vše už bylo

Absolutní souhlas a dodávám je to hrdina ale na WC.

Standa 13.4.2006 7:10

Pan Adler je ubožák

a divím se panu Neffovi, že to nepozná.

G. Pašek 12.4.2006 19:05

Pane Středočechu, 10 let to trvalo vypočítat, postavit a odpálit Apollo na Měsíci.

Apollo program nepřijmul inženýra bez doktorátu matyky, fyziky či chemie  . . . . a mean věk takového doktora byl 26. Takže, když začali vyvolení své univerzitní vzdělání a doktorát, Kennedy ještě nebyl v Bílém Domě a průmysl přece nemohl být v Adamových plínkách.  Apollo byl, protože už byli lidi kteří si uměli poradit jak nato . . . .  dostaly se mě do ruky popelka bichle s výpočty a navigací . . . . .  neuvěřitelná matyka. Dnes chce být kařdý advokát nebo politik.

Chitří lidí se rodí v Rusku a jinde po světě, Pán Bůh je slepý když sype ty chytré po Zeměkouli . . .  otázka a odpověd jsou hlavně prachy a vůle.

IS 12.4.2006 22:59

Re: Američanům první satelit vypustil Němec W. von Braun.

SUZUKI 12.4.2006 18:42

Hrdina

Váženy autor, ty jsi hrdina když ale jen když ty, na které nadáváš a z kterych si jako "vyčuránek" děláš legraci jsou hoodně daleko. Nemám rád rusáki ale v tomto oboru byli světovým předvojem a zaslouží si obdiv. Kdo jiný, včetně nás, dosáhl toho aby se nám tak jako jim obdivoval celý svět. Je načase abychom se zbavili toho našeho pocitu, ža jsme nejchytřejší na světě. Dělal jsem s Židama, Anglánama a vím, že se máme moc co učit a že máme být rozhodně skromnější a poslouchat to co říkají ostatní. Důkaz, ukaž jedinou fabriku nad 200 zaměstanaců pod českým vedením, která prosperuje a je  světová.

zdeněk 12.4.2006 21:36

Re: Hrdina

ČEZ

SUZUKI 12.4.2006 21:54

Re: Re: Hrdina

A co tam vymysleli? Žije z toho co zdědili a ne tom, ža ele. energie je na západě z důvodů ekologických tak drahá.

krmič 12.4.2006 23:42

Re: Re: Re: Hrdina

Ale vy jste se ptal která prosperuje, ne kde by něco vymýšleli...

MK 13.4.2006 8:52

Re: Hrdina

Synthesia a.s. Pardubice - založena 1920, počet zaměstnanců 2.300, tržby roku 3.570,- mil. Kč (dle vlastních webových stránek). O světovosti firmy jistě není pochyb.

SUZUKI 14.4.2006 18:46

Re: Re: Hrdina

Máte pravdu, ale není to málo?

G. Pašek 12.4.2006 18:20

Jen tak . . . .

Byl jsem v muzeu Huston Texas . . .venku jsou ty od Redstone po Apollo rachejtle . . . . Apollo leží. Uvnitř muzea mimo jiných je to ýmuchlaný pozlátko v čem přisáli na tom Měsíci.  Jenom blázem může mít takovou odvahu do něčeho takového se vtěsnat a nechat si zapálit pod prdelí tuny výbušnin.   Ptali se jednoho astronauta, co mu brobíhalo hlavou před odpálením k  Měsíci. Očekávali něco moudřejšího   . . ."Já tady sedím v mašině, která má milión součástek a každá byla vyrobena, kdo dal nejlevnéjší nabídku, cenu.

PS

Pane Adlere, jen pište klidně dál co Vám slina na jazyk přinese. Podle počtu komentářů jse zřejmě dnes vítěz . . . .

Yarda 12.4.2006 18:11

Článek jsem si přečetl a s uspokojením konstatuji,

že letos redakci Neviditelného Psa stálo za to, aby nám toto významné výročí připomněla - v jiné roky jí to nestálo za zmínku.

A že ten článek vyzněl tak jak vyzněl? Asi nikdo kdo by byl schopen napsat něco lepšího, zrovna neměl čas.

Jiří K. 12.4.2006 19:32

Jardo, když jste připoměl to výročí.

Tak letos je to kulatých a neuvěřitelných 45 let.

Tedy pánové přiznám se, že v té době jsem se domníval, že 45 let po Gagarinovi budeme dávno létat na Měsíc jako turisté na výlety a na Marsu a Venuši budeme těžit suroviny. K Mrakům Magelanovým to jsem tušil, že ještě nebude na pořadu dne.

No, snad se dožiju alespoň toho prvního přistání člověka na Marsu.

Na druhou stranu tehdy (a vlastně ještě před takovými 25 - 30 lety) málokdo, pokud vůbec někdo předpovídal, že prakticky každý bude mít v kanceláři (a většinou i doma) poměrně výkonný počítač a že skoro každá babička bude mít vlastní mobilní telefon z kterého se dovolá nejenom po celé republice bez potřeby x spojovatelek ale i po celém světě.

No, hlavně že to jde stále dopředu, i když zpravila jinými cestami než se dá předpovědět.

IS 12.4.2006 23:01

Re: Žádné výročí, jsou volby,a tak se kydá hnůj !

Háro 12.4.2006 18:03

Stupidita autora je ohromující

a ještě víc mě překvapuje, že si myslí jak s těmi nesmysly a výmysly ohromí čtenáře. Jen by mě zajímalo, jestli za ten článek dostal gáži nebo jej uveřejňuje jako vlastní placenou inzerci dokazující jeho mozkovou impotenci.

Jsem rád za 95% normálních příspěvků v této diskusi.

IS 12.4.2006 23:03

Re: Když spadla Columbia, bylo troho šrotu více než jeden klíč.

www racek 12.4.2006 17:45

pane adler, věru velice ubohý

článek ... gagarin byl především člověk a pak teprve rus. a letěl za nás všechny.

ano, jistě, bylo by lepší kdyby letěl vymydlený amík než chlapec z strašně chudé rodiny v ruské zemi, která sbírala na kosmonautiku po kopějkách.

ano, občas i komunisti udělali odvážný a dobrý skutek. otevřeli nám vesmír.

gagarin byl hrdina. a tu písničku? kdo z vás jí nezná a někdy si jí nezanotuje? nebo ... znáte ještě jinou písničku od gustava broma? mě i po letech připadá dokonalá.

jo, stál jsem se školou na velvarské ... dnes evropské, dříve i edvarda beneše či leninově... a mával na toho maličkého hezkého kluka v tá čajce, co rozhazoval kolem květiny ... mám vylisovanou snítku šeříku co jsme se o ni servali v knížce děti kapitána granta.

Mysch 12.4.2006 17:51

jiste racku,

gagarin byl v prvni rade clovek.

a sympatickej.

ale snad i to mu bylo osudem.

tady se na nej taky nezapomina, a tak jsem o nem ceet, ze mu slava stoupla do hlavy, a stal se z nej "devkar" a alkoholik, a o te havarii jsou jen dohady.  skutecne nikdo nevi, zda byl"havarovan", nebo se zritil pod vlivem alkoholu, zkratka jen dohady.

snad to rusove po 100 letech odtajni.

G. Pašek 12.4.2006 18:04

Re: jiste racku,

Herr Mysh,    odtajeno . . .  povinná lékařská prohlídka a krev před odletem a po havárii potvdila, že byl 100% čistý.  Tórié je mnoho proč oba upadli do bezvědomí z nedostatku kyslíku, dekomprese . . . . pochopitelně to byla propaganda, když PRAVDA psala a děti měli v učebnicích, že Gagarin z posledních sil to vybral, aby letadlo nespadlo do plné školy žáků . . . . nyní opraveno, omluveno a odstraněno. Jedno je však jisté, byla to tragédie a velká škoda tak mladého a šikovného chlapa . . . 34

Jinak vítám, měl jsem upřímné obavy, že se Vám něco stalo nepříjemného. 

huhu 12.4.2006 18:17

Re: pane adler, věru velice ubohý

heč, i já viděl Gagarina živého, projel kolem nás (dětí se školou) na I.P.Pavlova v otevřené čajce asi 2 m ode mě, stál a mával... ;-)

Mysch 12.4.2006 18:20

oni se najdou

jeste dnes i taci, co s nim setrvali v delsim soudruzskem rozhovoru.

huhu 12.4.2006 21:27

Re: oni se najdou

vy jen potvrzujete jaký jste vůl ! gratujluju ! :-D(Y)

Andy 12.4.2006 21:00

Re: pane adler, věru velice ubohý

ano, jistě, bylo by lepší kdyby letěl vymydlený amík než chlapec z strašně chudé rodiny v ruské zemi, která sbírala na kosmonautiku po kopějkách

racku, ty jsi už směšný s tou jakoby chápající rétorikou- tuhle venkovská kamna chudých domkářů, tady rublík k rublíku na kosmonauta- zatímco tam chcípaly statisíce lidí v lágrech- ještě v osmdesátém devátém jich byly plné kriminály. Děti neměly na léky a teta mé kolegyně viděla pomeranče poprvé v padesáti letech-  sto kilometrů od Kyjeva.

Gagarin byl hrdina a to je vše. On osobně musel projevit osobní odvahu, sovětské megalomanství museli zaplatit úplně jiní lidé- co je na tom obdivuhodné?

 Netřeba nadávat sovětům za kosmonautiku, ale tyhle pindy o strašně chudé rodině v ruské zemi jsou jen směšné.