Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VÁLKA: Střípky z bojiště
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Karza 28.2.2022 15:55K jistému druhů zla máte vypěstovanou vysokou toleranci. Zcela v intencích přání politicko-mediálního kartelu |
![]() |
Z. Pícha 28.2.2022 11:13Hlášku Hašku |
![]() |
R. Langer 28.2.2022 10:31Tak až to vypnou i tady, tak se potom nedivte. |
![]() |
P. Lenc 28.2.2022 9:49Pane Hašku, už vzbuzujete pouze smutný úsměv. |
![]() |
Š. Hašek 28.2.2022 10:12To se stává. Uvidíme, pane Lenci. Je mi líto, ale tady si začíná několik osob myslet (Vy zřejmě také), že je zde hovořeno "snad celosvětovým, milionovým názorem". Tedy ty tři dny. Zatím to vypadá, že ten názor je třeba podepřít cenzurou a proslovem vojenského prokurátora (KSČ). Obě věci jsem čekal, pouze jsem nevěděl, kdy to bude. |
![]() |
R. Langer 28.2.2022 10:33No, tak hlavně kdo se bude smát naposled, že? |
![]() |
A. Ová 28.2.2022 9:34Musí to být strašné, nežít ve své zemi. Názorem. Uvědomělé, jež nemá právo na sebeurčení. Česká informační republika. ČIR. PS: Nesnažte se koment, nechte raději vztek cloumat svým uvědoměním |
![]() |
Ś. Svobodová 28.2.2022 9:33Děkuji za realistický článek a se závěrem se plně ztotožňuji. |
![]() |
J. Prikner 28.2.2022 8:55Kechlibare, jsi ještě ve sdružení usilující o svobodu projevu (a svobodě po projevu). Nějak jsi se odchýlil od těchto ideálů - no jsou to jenom slova, slova,.... |
![]() |
R. Gramblička 28.2.2022 9:06ano je, a jak se od těch ideálů odchýlil, povídejte? |
![]() |
P. Lenc 28.2.2022 9:51Nemůže pane Grembličko, zná jenom hesla... |
![]() |
V. Církva 28.2.2022 9:25Četl jsi článek. Kelichbar snad jasně píše, že vypnutí rusáckých webů se nezdá být nutné, a jako zastánce svobody slova ale člověk který nesnáší blbce a dogmatiky s Kelichbarem víceméně souhlasím. Vypnutí těchto webů by mohly následovat i další omezení svobody, proto opatrně, ale z hlediska vyšších principů vražda na tyranovi není zlým činem a proto za zapnutí této lživé propagandy nedemonstruji. |
![]() |
V. Wagenknecht 28.2.2022 8:41Takže o tom, co je pravda a lež a co si smíme a nesmíme přečíst, rozhoduje teď ministr vnitra. Skvělé. Ukrajina bude přijata do Evropské Únie, řekla Leyenová. Sláva Ukrajině! |
![]() |
R. Gramblička 28.2.2022 9:02to jsem ale zvědav, kdy bude přijata a pokud bude urychleně, jak to asi vámi zmíněná husa vysvětlí balkánským zemím, které dosud horkotěžko zvládli uzavřít některé přístupové kapitoly a vstup mají zatím v nedohlednu |
![]() |
V. Wagenknecht 28.2.2022 9:05Vysvětlovat se nic nebude. To by tak hrálo, aby Němci museli něco vysvětlovat těm špinavcům z Balkánu a Východu. |
![]() |
R. Gramblička 28.2.2022 9:07tak to potom jó |
![]() |
P. Diviš 28.2.2022 9:09Možná, že by rád rozhodoval, ale nerozhoduje. Ani ta Ukrajina nejspíš nebude do EU přijata, ale pokud by by byla byl by to výsledek ruského snažení. Dosud o přijetí nikdo reálně neuvažoval. |
![]() |
V. Wagenknecht 28.2.2022 9:12Jakto, že nerozhoduje? Včera (možná předevčírem) to stálo v novinách, že česká vláda, tedy ministr vnitra, rozhodla rušit a zničit záškodnické imperialistické vysílačky, aby bylo možno šířit pouze tu jedinou, neředěnou, pravdivou pravdu. A kdo bude šířit něco, co té jediné pravdě odporuje, půjde na tři roky sedět do vězení, dodal vrchní prokurátor demokraticky. |
![]() |
J. Karza 28.2.2022 9:24Obzvlášť pikantní na tom celém je, že před narušováním jediné pravdy varuje bývalý komunistický vojenský prokurátor. On vyměnil jen kabát, nikoli manýry. |
![]() |
P. Diviš 28.2.2022 9:31Ano, několik dost idiotských webů bylo vypnuto. IMHO je to špatně. Ale neznamená to, že by se ty ruské jedy nemohly dál šířit jinudy, ač by se to Rakušanovi možná líbilo. V lochu ani ve vazbě nikdo není. Pokud by byl, pak by to skutečně smrdělo. Vrchní státní zástupce dost zbytečně vyhrožuje. |
![]() |
J. Karza 28.2.2022 10:16Problém spočívá v tom, že spolu s idiotskými weby byly vypnuté i mnohé neidiotské, které se otázkou Ruska a Ukrajiny zabývaly jen zcela okrajově. Například Protiproud s celkem inspirativní názorovou publicistikou, věnující se především západní společnosti. Pokud jde o prokurátory, ti budou pravděpodobně úspěšní v několika případech odsouzených slabomyslných jedinců typu Balda. Cenzura a autocenzuře ale fungovat budou |
![]() |
R. Langer 28.2.2022 10:35Ano, a o tom, kdo jsou idiotské weby, rozhoduje naše Strana a Vláda. Kdy už já jsem to asi zažil...? |
![]() |
P. Diviš 28.2.2022 12:47V mých poznámkách o tom rozhoduji výhradně já. Vy zřejmě potřebujete tu stranu a vládu. |
![]() |
J. Karza 28.2.2022 16:10Ne, vy obhajujete vypnutí webů vládou. A to nejen zjevně proruských, ale i obecně opozičních. |
![]() |
V. Církva 28.2.2022 9:33Podívej vágnerovče, za války se samozřejmě lživá propaganda blokuje. Smysl to dává i u demokratických zemí. Po válce se ale musí cenzura okamžitě opustit. Osobně přesto souhlasím s Kelichbarem, že je vypínat nemuseli. Ale zase vím že ruští nohsledi spoléhají na pokrytectví Západu a dogmatická liberální pravidla. Teda že nelze omezovat ani úplné šílence. Což je blbost Na cenzuru internetu je třeba dávat velký pozor. Zavřít proruskou propagandu je povolený boj proti extremismu v extrémním stavu. Ale jinak se musí s cenzurou opatrně, ve svobodné zemi musí být brzy zrušena. |
![]() |
P. Hák 28.2.2022 9:43Jistě. A protože vše, co se nehodí, může být prohlášeno za "proruskou propagandu" a protože se vždy dá najít další "válka", která se vede, třeba "válka proti xenofobům", dá se zastavovat dál, jak hrdlo ráčí. Pochopitelně vždy v rámci demokracie. Například zpochybnění pro-LBGT kampaní bylo ztotožněno s "prokremelskými dezinformačními weby" už dávno. A s Okamurou, pochopitelně. Nebo kritika imigrace. Takže si, pane Církvo, propříště rozmyslete, co tvrdíte třeba o manželství nebo o elektromobilech. Abyste se tím "rusáckým" agentem nestal snadno a rychle. |
![]() |
V. Církva 28.2.2022 10:00No to je právě o těch extrémech a dogmatismu. Liberál vám prodá i provaz na kterém ho oběsíte. Diktátor zas zakáže všechno. Takže jistěže omezování svobody slova tu naprosto hrozí, ale ne u zablokování proruských webů ve chvíli kdy Rusáci nespravedlivě útočí na cizí stát. Řekli vám, že tam skutečně umírají lidé a že má Putler jaderné zbraně, že? Zastávat se svobody slova vrahounů je jako vyčítat si že jste neprodal provaz na kterém vás chtějí pověsit. Kdo vraždí, ten i lže Vy opravdu nevíte že se protivníci naučili využívat západního pokrytectví a sebemrskačství? Vůbec Západ má sebevražedné tendence. |
![]() |
P. Hák 28.2.2022 10:06Ty weby nečtu, ale co vím, byl zastaven i Protiproud. Nevím, koho zavraždil pan Hájek, ale silně pochybuji, že jednu jedinou osobu. Rovněž netuším, koho pan Hájek napadl, uvěznil atd. |
![]() |
V. Církva 28.2.2022 13:10To je samozřejmě špatně. Jak píšu demokracie u nás zrušena nebyla je třeba protestovat a bránit zavření neruských webů. |
![]() |
P. Hák 28.2.2022 14:12A jste si jist, že - demokracie zrušena nebyla (de facto)? - vládě skutečně jde o ruské weby? Pokud to zastavení webů začnete veřejně kritizovat, automaticky budete obviněn, že Vás platí Putin. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=JjkyW4PfWpf4Fqq&p=5micv0Hd%7cYXGOhzxb4L%7copv4Onmx_4%7ccietP6dXxv9LzjgwU6%7coxYTJYxl_%7c6mlpuTAXwa&x=W47QHj)