26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

USA: Zbraně pro Ukrajinu?

Předminulou středu ve Výboru pro ozbrojené síly amerického Senátu proběhlo první slyšení pod předsednictvím arizonského republikána Johna McCaina. Na slyšení byli pozváni dva stařešinové americké zahraniční politiky – bývalí poradci prezidentů pro otázky národní bezpečnosti Zbigniew Brzezinski a Brent Scowcroft.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mrázek 4.2.2015 15:01

Sohorová-Baldová- prostě intelektuálka

Naprosto by zapadla do "havlovské kavárny" ... a teď sledujte tu intelektuální smršť !!!

J. Mrázek 4.2.2015 14:58

Video z roku 2013 !!!!

Takže kdo tvrdí, že to nebylo naplánováno ???

J. Mrázek 4.2.2015 14:57

Pane Urbane

To, že jste naprosto mimo intervaly psychiatrických tabulek Vás neomlouvá. Že naprosto převracíte fakta v jejich opak, toje Vaše věc. Máte na to právo. Nicméně lidí podobně duševně nekompatibilních s realitou, jako jste Vy je tady přesila a bojovat s hloupostí bývá považováno za házení hrachu do intelektuální žumpy, tudíž si v klidu tvrďte své bludy a s úsměvem na rtech si počítejte, kolik normálních lidí Vás v duchu počastuje správným názvem licho, či sudokopytníka. Evidentně máte rokord v počtu "příznivců" hned po Fendrychovi ...

Z. Baldova 4.2.2015 3:21

DEBILKU V. Nováku

V. Nováku alias Grebenicku Vy uz jste se strapnil tim ze jste se vubec narodil  prokrvenej komunisto''''

J. Jurax 4.2.2015 1:48

Re: Pronikly kilometr!!!???

Podle toho jak rychle letí ... :-)

J. Jurax 4.2.2015 1:36

Re: Viděl bych to jako symptom slabosti

Což může být dobrý důvod, aby se ta finlandizace realizovala.

J. Jurax 4.2.2015 1:33

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

No, a jestli to není tak, že kdo se nechová jako dobytek, stane se podřízeným?

Rusko se jako dobytek chová. Ale v menším měřítku a na jiných kolbištích (bankovních, ekonomických, obchodních) se tak děje dnes a denně, jen forma je uhlazenější. A dělá to kdekdo, když na to má ramena.

J. Vintr 3.2.2015 22:22

Re: ???

Názory "skutečných Odborníků" jsou ku ...- no víte k čemu. Samozřejmě že Putin nebude roztrubovat do světa, že jeho konečným cílem je (když ho ostatní nechají) obnovit původní sovětské impérium. Hitler se tak zpočátku nechlubil tím, že chce zabrat celou Evropu (a přilehlé části). Taky jen ""chránil" etnické Němce v sousedních zemích.

Před pár týdny se mi dostal do ruky časopis Reportér (č.05), kde je článek Stanislava Krupaře o ukrajinské dívčině, která se dobrovolně přidala k takzvaným separatistům jako odstřelovačka. Dovolím si citovat její slova, jak je uvedl autor: "Mám li být upřímná, i já sama tu bojuji za Rusko. Věřím, že do dvou tří let tahle válka skončí. Vyhrajeme. A pak půjdeme dál a kolem roku 2026 bude Rusko všude. Celá Evropa bude pod Ruskem...". Ta dívčina nevypadá moc inteligentně, takže z její hlavy to asi nebude ... A mimochodem zcela bezelstně přiznává, že všechny zbraně dostávají z Ruska a že bojovníci "separatistů" se cvičí v Rusku ...

V. Patkoš 3.2.2015 20:59

Re: No bezva... chichichi

Možná, když si uvědomíte ten rozdíl v chování Kyjevské vlády a Assadova režimu ke svým občanům tak se vám rozsvítí. Kde že to naposled použili chemické zbraně?

M. Salkovsky 3.2.2015 20:14

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

Si ozaj predajna spina s krvou okolia na paprciach. A dufam, ze kratkou zivotnostou.

M. Salkovsky 3.2.2015 20:13

Re: ???

Taky kolaborant a predajca uzemi ako ty sa v tom vyznat musi, hnida.

Š. Hašek 3.2.2015 20:11

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

Z Ukrajiny zůstane staré Rakousko/Polsko. Něco k tomu. Možná.

Zbytek na východě se rád připojí k Rusku. Nikoliv k Sovětskému Svazu. Mnozí ovšem stále nechápou rozdíl mezi CCCP a Ruskem.

Proč se proboha bruseláci montují do dalekého Ruska a podporují zoufalce na nějakém náměstí? Jako kdyby jsme to nezažili a neviděli (třeba) jak Německo honem jako první podpořilo přiblblotinu Kosovo! A teď znova.

J. Schwarz 3.2.2015 19:26

Re: Odkud bere pan Fištejn

stejně jako němci v Sudetech - i když ty sem nepřivezla bavorská knížata poté, co vyhnali české usedlíky do maďarských stepí. Ty k nám zvali čeští králové, protože to území bylo pusté a oni neměli ochotné osadníky... Trochu rozdíl, nemyslíte? Bolševici si v Pobaltí obyvatelstvo vyměnili a okupanti tam žádná extra "práva" opravdu nemají.

J. Schwarz 3.2.2015 19:23

Re: Vietnam, Korea a historie se opakuje

pozapomněl jste, že na východě Ukrajiny nežijí JEN rusové. tamní Ukrajinci mají taky svoje práva a jestliže chce svá práva na Ukrajině 20% rusů, pak proč nemá mít stejná "práva" 40 nebo % ukrajinců v Doněcku či Luhansku?

J. Schwarz 3.2.2015 19:19

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

A Rusko zřejmě "vyhraje" pokud bude mít Ukrajinu ve své sféře vlivu, s nasranými 30 miliony obyvatel.... které když nebudou masivně dotovat, budou se mít / vzhledem ke stavu hospodářství a podnikatelské kultuře v ruském prostoru / mizerně, podstatně hůř než rusové z RF kteří si svou neschopnost mohou vylepšit prodejem ropy a plynu...Nakonec, ještě před  30-ti lety jsem mezi Rusy, Ukrajinci či Bělorusy vůbec nerozlišoval a kdyby se začali v SSSR mezi sebou prát, vypil bych na oslavu stakan vodky...

J. Schwarz 3.2.2015 19:15

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

Aha - tak pokud budu chtít být nezávislý, mám se stavit u vás doma a ukrást vám husu. Když to neudělám, znamená to že jsem váš slouha...

J. Schwarz 3.2.2015 19:11

Re: Dobrý pocit

pokud o něco takového Rusy mexiko požádá a pokud se mexiko z obav před USA předem stane členem "Eurasijské unie" - proč ne? Mimochodem, ve Venezuele už Rusové jsou a poskytli jí mohutné zbrojní dodávky.

B. Rybák 3.2.2015 18:46

???

Tomu, že by Putin chtěl vojensky napadnout nějaký stát, který je členem NATO, může věřit jenom naprostý politický hlupák! Tomu, že by chtěl od Ukrajiny získat jiné území než změnou poměrů ohrožený a strategicky nezbytný Krym, že by chtěl Ukrajinu rozdělit a ztratit tím jakýkoli vliv na směřování západní Ukrajiny, může věřit jenom člověk zcela neschopný analyzovat strategické politické hry! Nikdy není na škodu vyslechnout (ucelené) názory skutečných odborníků!

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Matador-svetove-politiky-Kissinger-durazne-varuje-sve-USA-V-Kyjeve-necht-to-radsi-nectou-349674

http://www.reformy.cz/zpravy/kissinger-ukrajina-by-mela-zapomenout-na-krym-a-clenstvi-v-nato/

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/genscher-chape-putina-a-vyzyva-k-verbalnimu-odzbrojeni_318996.html#.VNEHB2w5Dcs

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Noviny-Na-oslavach-padu-Berlinske-zdi-pusobil-Gorbacov-jako-Putinuv-vyslanec-A-podporil-jej-i-nemecky-exministr-345257

J. Mrázek 3.2.2015 18:39

Je spousta odkazů i falešných (možná)..

org/komentare/2015/02/6321-ukrajinsky-poslanec-usa-zorganizuji-obcanskou-valku-na-ukrajine.htm

3.2.2015 18:37

Re: Dobrý pocit

a taky že rusko je vůbec schopno své kontingenty pod úplně jakoukoliv zástěrkou do toho Mexika nebo Kanady dostat

A to v Mexiku probíhají záležitosti mimořádně nevábné

J. Babička 3.2.2015 18:09

Re: opet

A co antiamerický popleta  Cervenka pil ?

J. Babička 3.2.2015 18:06

Re: Není to tak zlé. Je jich přece pořád jako vždycky.

No pětina kolaborantů v národě, je stejně dost, nemyslíte ?

J. Babička 3.2.2015 18:05

Re: Dobrý pocit

No věřit, že USA chce připojit část kanady nebo mexika, ke svému území.  či chce tyto státy okupovat, to vyžaduje zaslepenou víru věřícího putinovce.

B. Hamal 3.2.2015 17:54

Dobrý pocit

Podle Brzezinského by měly USA v baltských státech rozmístit vojenské kontingenty...

Když zároveň Rusko obdobně rozmístí své vojenské kontingenty v Mexiku či Kanadě,

obě strany stěží budou mít pocit, že jsou schopny preventivním úderem zničit veškeré ofenzivní zbraně svého soupeře.

B. Rybák 3.2.2015 17:52

Re: Pane Fištejne,

Přesně tak!

M. Prokop 3.2.2015 17:30

Re: Tak "finlandizace Ukrajiny"?

Vy jste snad vícestranný?

M. Prokop 3.2.2015 17:29

Re: Vietnam, Korea a historie se opakuje

Nejspíš neporadí, o to už se Rusko postará.

Když vidím to kvantum ruských kolaborantů zde, kolik asi jich bude na UKrajině?

M. Prokop 3.2.2015 17:26

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

Ano. USA ano.

Rusko ne, pod jakýmkoliv názvem.

M. Prokop 3.2.2015 17:25

Re: Ruská politika je už v podstatě válkou.

Ano, on to už o Rusku psal Masaryk, co všechno Rusko odmítá.

A to tehdy ještě neznal vývoj Ruska v Sovětský svaz, který odmítal veškerou západní kulturu (peníze ne). To dnešní Rusko z něj má stále hodně.

S. Vaněček Šauerová 3.2.2015 17:23

Není to tak zlé. Je jich přece pořád jako vždycky.

Tuším, že i před 70 lety to bylo podobné. Zajisté, když se pustí do psaní, vypadá to, že jich je hodně.

http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/109329-narez-putinovi-jen-petina-cechu-na-strane-ruska-ukazal-pruzkum/