18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

USA: Velká čistka

Nejdůkladnější zpráva o změnách a represích při nastolení vlády jedné strany. Levice vytlačuje konzervativce z veřejného života a chce si to pojistit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kuhaj 8.2.2021 11:13

Tak co vám brání pochopit, že osobní útoky a kriminalizace politických odpůrců se jako strategie převzetí a udržení moci přenesla ze SSSR, ČSSR, NDR... atd. atd. do USA?

P. Moravčík 8.2.2021 11:05

Duch McCarthyho se vrátil v roce 2016, stále na stejné straně politického spektra.

Bože môj nebeský!!! Do akej P. 4024 si to dušu dal;-D;-D

J. Vintr 8.2.2021 11:03

Jak ukazuje příklad Číny, tak i v komunismu můžou firmy fungovat. Fungovaly i v nacionálně socialistickém Německu.

P. Kubáč 8.2.2021 11:03

Vždycky mi začátek 21. století připadal jako začátek 20. století s I. světovou válkou, ale začínám mít pocit, že před námi je něco mnohem delšího a horšího - asi jako církevní reformace zakončená 30-letou válkou.

A pak ještě Ironická poznámka - Internet měl být decentralizovaná síť, které přežije i jadernou válku. A koukejte - pár bohatých IT autistů se domluví a zbyde vám mail a papírová pošta v obálce

P. Han 8.2.2021 11:02

To od Brauna nemůžete čekat.

P. Han 8.2.2021 11:00

Fakta jsou to, o čem pan Cerman referuje. Vyhazování lidí z práce, ideologické čistky. Organizovaná státní zvůle.

V. Braun 8.2.2021 10:56

Demagog jste vy, o vyhraných soudech není v příspěvku ani slovo. No a vzhledem k tomu, že soudy i kongres rozhodly že prezident je Biden, tak je potvrzeno, že Trump o svém vítězství lže.

T. Tomas 8.2.2021 10:48

Když se nad tím zamyslím hodně do budoucna, tak dolar jako rezervní měna nebude mít smysl, pokud tam tu revoluci dotáhnou. Otázka pak je jaká bude světová rezervní měna?

A kam se přesunou z USA všechny ty úspěšné firmy, když nebudou moci v komunismu podnikat?

V. Braun 8.2.2021 10:47

Kdo s vámi nesouhlasí kalí diskusi? I vy demokrate.

P. Havel 8.2.2021 10:47

Kuhaj, Han, hlavně že vám chutná ten Cermanův útok na fakta, soudruzi. Zatím se ještě nebavíme o hodnotách. Prozatím stačí, že oboje jsou dlouhé kauzy, už loni došlo na soudy a nakonec na prosazení zákonnosti což Cerman vynechává neb se mu to nehodí (ačkoli by z toho vykličkoval poukazem na vaše oblíbené neomarxistické soudce, že) a v podstatě hájí nelegální praktiky bývalé úřední moci.

To je něco jako propagování organizované státní zvůle. Antiteze k právnímu státu. Dalo by se tomu říkat i bolševismus.

O. Uživatel 8.2.2021 10:46

Uživatel požádal o vymazání
V. Braun 8.2.2021 10:46

Ano, je to slovní přestřelka a ne obvinění z plánování vraždy, jak se nám snaží namluvit autor.

O. Uživatel 8.2.2021 10:44

Uživatel požádal o vymazání
V. Braun 8.2.2021 10:44

Klid, pravdivá je určitě méně než polovina, většina článku jsou ostatně autorovy spekulace.

J. Lukavsky 8.2.2021 10:39

"Mc Carthy zřejmě odvrátil bolševický puč" no kdesi jsem četl o jednom vysokém oficírovi KGB (Mitrochov nebo Mitrochanov či tak) který utekl do USA s mikrofilmem seznamu agentů KGB v USA. Bylo to pár let po Mc Carthym a Amíci jen čuměli, kdo všechno pracoval pro SSSR. Takže Mc Carthy to spíš nedotáhl do konce. Ale já u toho nebyl. J.L. end

M. Valenta 8.2.2021 10:32

Vyšetření i tohoto lékaře přenechám Vám neboť osobně dávám přednost jeho mladšímu kolegovi Jungovi a synovci (malíři) Lucienovi Freudovi.

V. Petr 8.2.2021 10:29

Ani já nemám radost z uvěznění Navalného, ALE odmítám měřít Putinovi jiným metrem, než Bidenovi. Teror v USA je mnohem rozsáhlejší, než v Rusku, připomíná to naši "normalizaci..."

V Rusku jde jen o jednotlivce...

M. Valenta 8.2.2021 10:24

Mě.

J. Kouk 8.2.2021 10:07

Z diskuze: P. Novak 8.2.2021 8:45

Foxnews je konzervativne zalozeny, a je tam liberalni fasista Wallace.... Můžete mi pane P. Nováků ozřejmit pojem "liberální fašista"? Liberal podporuje multikulty. Fašista je víceméně rasista.. pokud oba stíhají a hanobí protivníky, nemůže to sloužit k pojmovému spojení. Liberal může být extrémní, pokud začne vraždit pro svou ideologii, stane se terorista, stejně jako vraždící fašista. Neboli vrah. Pohnutky k těmto činům jsou rozdílné a to je rozhodující. Když fanatik ekologista zavraždí ředitele chemický, je to vrah a terorista, nikoli ekologicky fašista, například. Tak že sloučení liberální fašista slouží jen k očernění liberalismu ve vašem případě, jen k očernění někoho nepohodlného... Argument je více, než nálepka. Jinak verze, že všem demokratům, či republikánům je celá EU někde u zádi a nechte to na nich, ať si tam udělají pořádek ale hlavně se sem nesnažte zavést jejich manýry, jako nějakého staršího bratra, který musí mít ve všem pravdu.

V. Petr 8.2.2021 9:55

Ještě někomu vadí uvěznění Navalného?

J. Jirka 8.2.2021 9:53

Máte recht, taková spousta písmenek! Počkám si na komix.

L. Severa 8.2.2021 9:52

Pokud je jen polovina tohoto článku pravdivá, tak je zřejmé, že dlouhodobé převzetí moci není možné jen v zemích jako jsou Rusko, Bělorusko, Čína, Turecko.

J. Fráňa 8.2.2021 9:50

Bylo by dobré soustředit se na naší ČT a dobrosery na ní napojené. Provozují to samé. Heslo, demokracii samozřejmě ano, ale tu naší.

J. Kouk 8.2.2021 9:49

Můžete mi ozřejmit pojem liberální fašista?

V. Kuhaj 8.2.2021 9:49

Nehalucinuje ani nereferuje jako marťan. Tyhle osobní útoky si vysloužil za to, že referuje o lidech jako jste vy, pane Havel.

P. Han 8.2.2021 9:48

Co je vám na Bureau of Census nebo VOA nejasné? Pán je historik a vy pouze hysterik.

V. Kuhaj 8.2.2021 9:48

Děkuji za dobrý článek.

V. Kuhaj 8.2.2021 9:44

Ano, pane Valento. Popírání je první stupeň na cestě k nepříjemnému poznatku. Z vás by měl Freud radost.

O. Uživatel 8.2.2021 9:39

Uživatel požádal o vymazání
J. Kalina 8.2.2021 9:36

to je celkem jedno jestli jsou v článku některá tvrzení zcela správná. Problém je, že tento trend už trvá mnoho let a stále pokračuje. Nyní se pouze stalavěc, která umožní tento trend o něco zrychlit,

Stačilo by se zamyslet nad některými zprávami o výrocích ve veřejném prostoru z minulosti a uvědomit si, že s opakují stále častěji a jsou stále silnější. Co jsme se nasmáli některým blbostem o gender a nyní president USA vydá dekret o tom, že kluci mohou soutěžit s děvčaty (ne pro zábavu, ale o medaile) . Uvědomuje si vůbec někdo, že to nebyl nějaký šáhlý aktivista, ale president největší mocnosti na svěrě a vydal ten dekret jako jeden z prvních? Co byly zprávy, že se na universitě zabránilo vystoupení nějakého nepohodlného člověka atd atd. tedy kde jsme nyní? Jsme v hajzlu a už delší domu do něj směřujeme a to i tico to nyní schvalují.

Pamatuji dobu, kdy byla republika plná lidí, kteří prohlédli, že ten komunismus dělal "přehmaty", ale to že prohlédli způsobilo to, že byli odstaveni svými soudruhy od koryt a rozhodování, čímž jim bylo jasné, že to nebylo komunistickou ideologií, ale pochybením konkrétních představitelů při aplikaci. S dodatkem, že ONI by to mohli napravit, kdyby se opět dostali do správných pozic. Toto se dělo třeba v roce 1968 a viděli jsme co chlapci předvedli po návratu z Moskvy a podepsání Moskevských protokolů. A to kvůli pár měsícům ve funkci.