29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

USA: Trumpův malér a sny počestných žen

Tak je prý po Trumpově kandidatuře. Někdo uveřejnil dlóóóuho schovávanou nahrávku, kde Trump povídá, že na ženský jde zhurta. Začne je bez vyzvání líbat, pak je popadne za prsa a pak jim hned hmátne mezi nohy a „zmáčkne“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 11.10.2016 14:43

Re: Přesně tak.

Ano, někteří lidé to rádi dělají na veřejnosti. Nebo alespoň v kabince v obchodě s oblečením, v altánu v parku, atp. Na mě ten adrenalin nepůsobí povzbudivě (doslova), ale proč ne, když to někoho baví.

J. Fialová 11.10.2016 14:47

Re: Přesně tak.

Ale neosočoval byste z toho paní Moravcovou tak jako předřečník, že ne.

J. Anděl 11.10.2016 15:01

Re: Přesně tak.

Neosočoval, ale chtěl jsem tu výtku podat decentně, jen v náznaku ;-).

R. Brzák 11.10.2016 14:58

Re: Přesně tak.

No, paní Moravcová jasně píše - "každý" a nedodává "jen já ne", takže nechápu, z jakých slov "soudíte", co vyvozujete.

Abych nebyl v podezření, ani já nejsem výjimkou a "chlípně sním pod peřinou"...

E. Erat 11.10.2016 15:24

Re: Přesně tak.

No, a někteří to radši nedělají vůbec, že pane Valento. Nebo si ho mastí u počítače. Sice nejsem příznivcem sexu na veřejnosti, ale když to tomu páru vyhovuje, tak proč ne.Životní prostředí to nezatěžuje, nikomu to neškodí, většinou je to krátká záležitost, takže ani nezabírají dlouho nějáké místo, v chladnějších dnech se tím ten pár i otuží. Takže, pohoda.

M. Valenta 11.10.2016 15:38

Re: Přesně tak.

Já opravdu nejsem prudérní typ, ale že bych zrovna musel přihlížet páření jiných jedinců ..., ale když se Vám to líbí.

E. Erat 11.10.2016 16:12

Re: Přesně tak.

A kde jsem psal, že se mi to líbí ? Neumíte se odvrátit, když se vám něco nelíbí ? Já třeba nemám rád ostentativní kojení na veřejnosti, kdy žena vytáhne natvrdo zduřelý prs, a je jí jedno co si o tom kdo myslí, kde se nachází, nedávno v McD, přešla mi chuť na hambáče, no možná dobře, není to nic zdravého. Jistě je to přirozené a správné, dítě nemá mít hlad, a mateřské mléko je nazastupitelné. Ale, ohledupnější ženy to řeší odvrácením či plenou apod. A pokud ta žena ten ohled k okolí nemá, tak se slušný chlap pohledem odvrátí od ní. Naďro v naší kultuře není jenom symbolem mateřství jako třeba u některých černošek, které si ňadra nezahalují. Ale, je sexuálním symbolem a kojení opravdu není činnost, která sexuální žádostivost zvyšuje. I u vlastní manželky jsem se snažil tomu nepřihlížet. Takže v pravo či vlevo v bok, podle situace. Jen to těm párům dopřejte, je to lidské a krásné.

K. Krejčů 11.10.2016 13:42

Pane Vlku,

nechtěl jsem (abyste nám nepukl pýchou - byla by to škoda) psát další poděkování (je jich v diskusi už i tak dost) - ale komu čest, tomu čest - perfektně napsáno. Ostatně všem umravňovačům bych doporučil seznámit se s trochou literatury z oblasti psychologie a sexu - nejlépe začít už od prof. Freuda a vzít to přes našeho výtečného doktora Plzáka. Z něj jsem si zapamatoval jednu větu, která myslím ve zkratce vysvětluje vše. Cituji (přibližně):"Ženská chce především chlapa, který vypadá k světu, hodně vydělá (dnes - je prachatej) a v posteli nenudí." Sufražetky ať si trhnou.

P. Boublíková 11.10.2016 13:15

Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

bavím se :-)

Na jedné straně starej prasák Trump, který se před deseti lety chlubil, že osahával babu. No, kdoví, jak to bylo, jestli se jen nechlubil - kdyby Clintonka dotyčnou sehnala (dnes už jí Trump snad nešéfuje), to by bylo jiné kafe.

Na druhé straně pokrytecká Clintonová, která sice vlastnímu manželovi techtle-mechtle odpustila, ale cizímu chlapovi neodpustí. A vyšmíruje to na něj po deseti letech. Přitom vůbec netuší, zda z toho ta osahaná neměla nějaký profit, tzn. zda nešlo o vzájemně výhodný obchod.

Trump je prase a Clintonka pokrytec a podrazák, raději bych volila prase :-)

A to i ve vlastní domácnosti :-)

R. Tesařík 11.10.2016 13:35

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

:-)))

K. Zelený 11.10.2016 13:53

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Nebejt vy deklarovaná ženská, tak bych ocenil vaše chlapské přiznání ! Prasák v domě, to je pro mě, proti gustu ... !

Drobek problém vidím v tom protipólu – Clintonová je dle vás pokrytec, dle jiných tolerantní osoba schopná překonat manželskou krizi, mající pochopení pro chvilkovou slabost manžela podlehnuvšího afrodisiakem moci zmámené ženičce, ....

A japa se liší Clintonové podraz od Doníkova pozvání Billem zmámených chudinek na debatu ?

J. Vintr 11.10.2016 14:12

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

To, že Clintonová odpustila manželovi, je snad jediné plus, které lze na ní najít. I když i to udělala nejspíš jen proto, že její manžel byl prezident a měli spolu rozjeto spoustu nekalých čachrů.

P. Boublíková 11.10.2016 14:32

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Špatně jste mě pochopil - jako obvykle asi schválně. Prase je pro mě menší zlo než pokrytec, doma však netoužím ani po jednom.

Pro slabost (opravdu chvilkovou? :-) hezký eufemismus) Clintonová sice pochopení má, ale jen u vlastního manžela. Jakmile se jí to hodí do krámu, pochopení nemá. V tom vidím její pokrytectví (tedy po lopatě - jak se zachovala k Trumpovi, ne jak se zachovala k Billovi).

Billem zmámené chudinky alespoň reálně existují...

R. Tesařík 11.10.2016 14:52

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

samotřejmě, že schválně. Straw man.

K. Zelený 11.10.2016 15:55

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Jsem rád, že se shodneme, že Trump je prase a snad chápete (možná i souhlasíte ?), že prase nepovažuji za vhodné k zastávání jakékoliv veřejné funkce, zastupitelem v Kotěhůlkách počínaje a presidentem velmoci konče.

Clintonka se po mém soudu zachovala zodpovědně, poukázala na jeho prasáctví ergo nezpůsobilost k zastávání jakékoliv veřejné funkce, v jeho případě rovnou presidenta velmoci (tedy ne, že by to byl jediný důvod jeho nezpůsobilosti).

No a s tím jejich dávným rodinným trablem – jednak bych jako muž viděl rozdíl mezi Billovými slabostmi a Trumpovými hovadnými vochmatykami – možná, že vy ženy to vidíte jinak jak tvrdí Vlk, nevím – a jednak bych poukázal na to, že víme to, že Clintonová tehdy zachovala dekorum ale už nevíme zda pro Billa pochopení měla a má a nebo zda mu to tehdy neomlátila o hlavu asi stejně, jako teď Trumpovi.

A že by ta děvčata Trumpem oblažená neexistovala ? Že by si to celé vymyslel ? Takže nejen hovado a prase ale i bájivý vejtaha ?

J. Anděl 11.10.2016 16:16

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Logicky správně je buď hovado a prase, nebo bájivý vejtaha.

K. Zelený 11.10.2016 16:24

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

I když hovado bájí o svých prasárnách ?

J. Anděl 11.10.2016 16:28

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Ano, to přesně si myslím. Nebo snad budu pořád hrdina, i když budu o svém hrdinství jen bájit? Asi ne, co?

Každopádně to budou soudit voliči. Naše debata a reakce pod článkem pana Vlka jsou ovšem moc zajímavé.

P. Boublíková 11.10.2016 16:42

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Vhodným kandidátem Trump není, na tom se shodneme.

Ale falešný svatoušek Clintonová je ještě horší.

K. Krejčů 11.10.2016 13:57

Re: Koukám že diskuse pěkně moralistně nabobtnala

Paní, ve vší úctě - jste skutečná dáma. Ostatně - prase je velmi užitečný (a chytrý) tvor.

V. Povolný 11.10.2016 13:03

Váš článek, pane Vlk

a zejména pak komentáře by byly skvělým materiálem pro psychologickou studii. Nebo sexuologickou. Je zvláštní, kolik lidí postrádá smysl pro humor a kolik lidí má problém se svojí vlastní sexualitou a věcmi s ní spojenými. A když někdo píše tak otevřeně jako vy, tak je to dementní stařík. Jinak by totiž museli přiznat, že máte v podstatě pravdu a to by bylo nepřijatelné. Váš článek je ovšem hrubě politicky nekorektní.

J. Václavíková 11.10.2016 13:06

Re: Váš článek, pane Vlk

Myslím, že ti mladíci v Kolíně by s Vámi i s panem Vlkem velmi souzněli!

R. Tesařík 11.10.2016 13:11

Re: Váš článek, pane Vlk

A to s tím nemá vůbec nic společného. Možná by stálo zato ten článek si přečíst a nevycházet z nadpisu, či z prvních vět.

J. Václavíková 11.10.2016 13:13

Re: Váš článek, pane Vlk

Budu citovat vlastní výrok k tomuto příkladu:

Jinak, nevidím rozdíl mezi tím, když se takto chová mladík zneužívající svou silovou převahu, a stařík, zneužívající svou mocenskou převahu.

J. Kombercová 11.10.2016 13:22

Re: Váš článek, pane Vlk

Ono dost záleží (a myslím, že je to ta nejdůležitější věc) na dobrovolnosti. Každý lepší fotbalista a hokejista má modelku, i Bakala.

Tak jsem si vzpomněla na diskusi, v niž jste taky dost horlivě vystupovala, po zákazu výstavy staré techniky fotografování na jakési akademické půdě... problém byl, že ta technika byla předvedena na uměleckých aktech - a tenkrát to nějak neskously tam působící ženy. Pamatujete?

Trump JE svým založením hulvát, asi tak byl vychován, ale tahat na něj jakýsi starý záznam z doby, kdy asi vůbec neuvažoval o politické dráze... mmch. tyhle různé záznamy na kohokoliv jsou takové tiše tikající bomby. Tak trošku, ale ne docela, by mě zajímali ti, co si tyto kompromitující momenty schovávají léta, aby je jednou, možná, mohli vytáhnout. Třeba k vydírání.

J. Václavíková 11.10.2016 13:26

Re: Váš článek, pane Vlk

J. Václavíková Datum: 11.10.2016 10:52

že si těžko umím představit, kam lze dál klesnout.

Když si podobné chování, jaké tu autor po Trampově vzoru glorifikuje, dovolili ti silvestrovští výtečníci v Německu, otřásaly se diskuze odporem vůči islámu, protože my jsme přeci kulturně vyspělejší a takové jednání je pro nás Evropany nepřijatelné. Inu, je vidět, že mnozí islamobijci svou civilizovanost jen předstírají, ve skutečnosti by si také rádi sáhli, jak nám právě prozradil V. Vlk.

A teď k ženskému pohledu na problematiku osahávání. Ujišťuji autora, že většina žen v případě, že jí nějaký slintající napomádovaný dědek hrábne do rozkroku, by přinejmenším vystřelila své koleno do jeho intimních partií. V tom jí může zabránit jen obava, že onen prasák má takovou moc, že jí za to znepříjemní život. Asistentka ředitele to asi neudělá, ač by moc ráda, a není to z toho důvodu, že o zmíněné prasárně po nocích sní!

J. Václavíková 11.10.2016 13:28

Re: Váš článek, pane Vlk

Autor: J. Václavíková Datum: 11.10.2016 11:17

Těm mudrcům naprosto uniká podstata. Že ten, kdo vládne jistou mocí a penězi, se vůbec nemusí ohlížet na případný nesouhlas.

Ostatně, ani ten propíraný Bill k tomu Moniku nenutil.

P. Boublíková 11.10.2016 13:30

Re: Váš článek, pane Vlk

No a když takové chování Clintonové tolik vadí, že považovala za nutné na něj poukázat ve své volební kampani, proč se krindypindy s Billem nerozvedla? Není nějaká divná? :-)

R. Tesařík 11.10.2016 13:33

Re: Váš článek, pane Vlk

O tento fakt jde..je to vlastně pointa článku, nic víc. To ovšem bojovníkům za světlé zítřky jaksi uniká.

R. Tesařík 11.10.2016 13:31

Re: Váš článek, pane Vlk

Ten Trump to vyprávěl, jakože to dělal...Pravda, chlubení??? Clinton to dělal....