27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

USA: Kdo je skutečný Barack Obama

Je zvykem slušného a logického písemnictví sdělit to nejpodstatnější, tedy vlastní důvod vedoucí k sepsání uvahy a její výsledek na konci. Moje provinění proti této zvyklosti je odpověď na otázku na zamém začátku, nikoli na konci textu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brich 24.8.2020 13:53

To jste Vy evidentně nezkusil.

J. Krynický 24.8.2020 15:44

on se snad Hnusejn Babrák neprohlašoval za černocha?

L. Novák 24.8.2020 9:51

Jasně. Pro zeleného magora Valentu je Obama velký "guru", který dokázal USA vnutit množství zelených nesmyslů podle návodu Greenpeace a podvodníka s Nobelovou cenou Al Gorea. Založili si velký zelený byznys a namastili si na něm kapsy.

Viz také http://planetofthehumans.com

P. Havel 24.8.2020 10:32

Pane Nováku, nezkusíte si ventilovat své životní frustrace jinak? Takhle dost odbočujete od tématu.

P. Milan 24.8.2020 10:49

Lhát a kydat špínu na Obamu netřeba. Sám nakydal až dost.

M. Valenta 24.8.2020 13:02

Býval jste lepší. Občas bylo i něco k věci.

R. Langer 24.8.2020 11:00

Už ten borec našel alespoň svůj rodný list? ;-D

S. Donát 24.8.2020 12:44

On ho spíš velmi dobře schoval, řekl bych.

P. Brich 24.8.2020 14:40

Neměl co. Protože tam, kde se narodil, se v té době rodné listy ještě nevypsávaly.

D. Novák 24.8.2020 13:03

Našel, okamžitě spálil a popel pro jistotu pozřel.;-D

J. Jurax 24.8.2020 20:10

No tak nám napište o Obamovi něco pěkného ...

B. Nemec 25.8.2020 8:17

Are you serious ??? Co kouris kamo ?

J. Pavelka 24.8.2020 8:45

Jak bylo řečeno, každý americký prezident musí předstírat, že řídí terénní vozidlo, ačkoli řídí lokomotivu...Kromě toho je to dost subjektivní, takto bychom mohli "napálit" vhodným výběrem každého prezidenta ...A žádnej Mirek Dušín se americkým prezidentem iopravdu stát nemůže...

V. Liptovský 24.8.2020 8:27

Páni, myslel som si, že po česky viem.... Vysvetlí mi niekto, čo znamená slovo "predchůdce"? Ja som si myslel, že ten, čo bol predtým... Mýlim sa?:-):-):-) Nie ten, čo je potom (teda Trump).... Hm...

M. Rohovský 24.8.2020 8:37

Akže viete po česky přečo tu píšete po slovensky?

V. Liptovský 24.8.2020 8:42

To sa navzájom vylučuje? To nesmiem?:-):-):-)

L. Novák 24.8.2020 9:54

Niekedy to zrejme može byť aj naopak... predchodca, dochodca, drevokocúr, ... kto sa v tom má vyznať? :-P

J. Vintr 24.8.2020 9:22

Po česky to znamená to samé. Autor se jen spletl. A k tomu příspěvku výše. Vám opravdu vadí slovenština?

V. Cícha 24.8.2020 9:33

Autor se nespletl, chronologie je naprosto správná, jen se dobře dívat, pokud to jde...

V. Liptovský 24.8.2020 9:57

No... Som bezradný v tomto vysvetlení... Ale keď si to predstavím grafický, Trump je skutočne nad Obamom... Takže "vpredu"...:-):-):-) Hm...

V. Cícha 24.8.2020 23:24

Ano, chronologie Obama Trump špatně, přehledl jsem při editování sorry, i mistr tesař se někdy utnea já nejsem Mistr , snad jen tesařřík... bohužel

P. Khail 24.8.2020 13:30

Pane Cícho, máte v tom hokej: "porušil etickou zásadu nekritizovat svého předchůdce" a proti tomu "gratuloval svému následovníkovi". Předpokládám, že míníte stále prez. Trumpa, měl byste se rozhodnout. Takhle je to fakt zmatečné. :-)

B. Nemec 25.8.2020 8:53

Prosim vas nechte uz toho a piste neo rozumneho. Pn Cicha se uz nekolikrat omluvil a stejne si to muzete uz prelozit sami kdyz to vite. Nemate neco jineho smysluplnejsiho k napsani nez se stale na nem vozit ?

P. Khail 25.8.2020 21:28

Neschopnost sledovat časy diskuze a diskuzní vlákno je váš, nikoliv můj problém. ;-)

T. Hraj 24.8.2020 7:40

To vše je pravda. Především ale byl Obama v oválné pracovně (spolu s Bidenem, Comeym a dalšími) při konspirační debatě o tom, jak poškodit/nespolupracovat s nastupující administrativou, mimo jiné pomocí FBI. A to v době, kdy Trump byl už president elect!!!

Tato aféra, která je jen pokračováním linie Fusion GPS - Steel dossier - FISA court je mnohem závažnější než Water gate. Obama a především Hillary by měli sedět.

P. Havel 24.8.2020 9:24

Zná tu aktuální US senátní (!) zprávu o spolupráci a pomoci Ruska trumpově kampani? (Stone)

Ví jak se Flynn spolčovali s rusákama v prosinci 2016? (Flynn)

(I Bannon půjde sedět, ale to až za věci, které nesouvisejí s 2016)

T. Hraj 24.8.2020 10:58

Co přinesla nová zpráva nového? Že s Rusama spolupracoval Manafort se ví už z Mullerova vyšetřování. Dělal to za úplatu (tj. pro sebe, nikoli pro Trumpa) a byl také obviněn.

Flynnovo "spolčování s Rusákama", to máte asi na mysli to, že před lety v Anglii seděl jednou(!) při večeři vedle rusko-britské vědkyně (která za to byla akademickou inkvizicí upálena na hranici).

P. Havel 24.8.2020 12:46

Ale no tak..

Stačí sledovat linku Wikileaks - Stone - Trump. Obdobně viz Ukrajina - Giuliani - Trump. Kauzy sabotáže amerických voleb.

Flynn (býv. šéf DIA, co si v 2015 nechal zaplatit 45000 USD za účast na večírku Russia Today aniž by si to nechal Pentagonem schválit; takových odpovědných borců bylo kolem vícero; tuto kuriozitku jako spousty dalších pomiňme) byl vyšetřován za tajné styky s ruským velvyslancem v prosinci 2016. V podstatě šlo o sabotáž stávající administrativy.

Ani o to se FBI neměla zajímat?

Steele nebyl pro FBI potřebný ani směrodatný.

PS: O zlatém dešti si přečteme víc v Cohenově knize ;-)

P. Havel 24.8.2020 12:46

Ale no tak..

Stačí sledovat linku Wikileaks - Stone - Trump. Obdobně viz Ukrajina - Giuliani - Trump. Kauzy sabotáže amerických voleb.

Flynn (býv. šéf DIA, co si v 2015 nechal zaplatit 45000 USD za účast na večírku Russia Today aniž by si to nechal Pentagonem schválit; takových odpovědných borců bylo kolem vícero; tuto kuriozitku jako spousty dalších pomiňme) byl vyšetřován za tajné styky s ruským velvyslancem v prosinci 2016. V podstatě šlo o sabotáž stávající administrativy.

Ani o to se FBI neměla zajímat?

Steele nebyl pro FBI potřebný ani směrodatný.

PS: O zlatém dešti si přečteme víc v Cohenově knize ;-)

T. Hraj 24.8.2020 13:05

Steel nebyl potřebný ani směrodatný?!? Až na to, že to bylo (ta složka) jediným podnětem pro zahájení řízení u FISA courtu, tj. jediným oficiálním podkladem pro vyšetřování údajné russian collusion kausy. A FBI věděla už v době podání(!), že tento podklad je nevěrohodný/vykonstruovaný.

Doporučuji V.D.Hanson "The case for Trump" nebo K.Strassel "Resistance (at all costs)".