17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

USA: Jak jsem viděl Ameriku a jak ji vidím dnes

Už od raného dětství jsem obdivoval Ameriku. Měli jsme doma z USA mnoho zajímavých „stereo“ obrázků a stereoskopickou prohlížečku a to jen můj zájem znásobilo. Měli jsme i atlas Ameriky, tehdy 46 států, uměl jsem všechny vyjmenovat, včetně jejich hlavních měst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 16.2.2021 8:19

Tak vypadá to jako hlas z USA, jenže pan Obereigner jen přeložil zprávy z tisku kterým uvěřil. Někdy je nezaujatý pohled z Evropy přesnější než ten zaujatý "z podsvícnu".

L. Caslavka 16.2.2021 6:45

Moje babicka by na Vase narky pravila... "Boze, do ceho jsi tu dusi dal...." USA jsem navstivil 3x a od obyc. lidi, jako Vy jsem slysel pravy opak.

Mohl bych k Vasim zarucenym "zpravam z US" kontrovat...

https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy/trumpovo-obvineni-selhalo-demokrate-zfalsovali-dukazy/

V. Braun 16.2.2021 8:10

No přečetl jsem vaše kontra a o zfalšování důkazů, jak název napovídá, tam není nic, jen o špatně ústně citovaném jednom tveetu. Takže ten kontra míček skončil na vaší půlce hřiště zdá se.

https://www.foxnews.com/politics/impeachment-team-fake-blue-check-tweet-impeachment

D. Černá 16.2.2021 8:34

www.prvnizpravy.cz ;-D;-D;-D

Tak chce to ještě Aeoronet nebo Haló noviny...i když i v nich komouši fandí trumpovi, divné, že?

P. Novak 16.2.2021 9:10

Bezte mezi mentalne postizene, tam patrite intelektem.

V. Církva 16.2.2021 18:58

Geniální argumentace. V neziskovce tě dnes pochválí.

I. Pávek 16.2.2021 6:35

Zářný příklad proč nedovolit korespondenční hlasování ve volbách. Nevím skutečně důvod, co po tolika letech v emigraci vede v mládí zapáleného emigranta kydat a přehazovat americký hnůj na NP. Pro mě to bylo hrdinství tu přípisku dočíst do konce. Zoufalce komentovat nebudu. Rv Jediné co mu přeji aby mu byla americká hlína lehká.

J. Urban 16.2.2021 6:10

Jj, autore. Byli (a jsou) obdivovatele Hitlera, byli a jsou obdivovatele Trumpa (Stalina, Mussoliniho, Mao ce tunga, Gottwalda...). Ne, Trump neni Hitler. Ale pro miliony lidi je tento narcistni psychopat neco jako Hitler - modla, ktera ma vzdy pravdu, ktera dela vzdy a vsechno spravne, ktera je vyvolena nadprirozenou bytosti, ktera nas jedina zachrani (treba pred Zidy, pijicimi lidskou krev nebo treba pred demokraty, pojidajicimi deti). Ach jo, co s tim? Vychovavat? Vzdelavat?

P. Novak 16.2.2021 7:40

Ulhany demagog Urban tady bez dukazu prirovnava Trumpa k diktatorum. To je pro vas levicaky typicke urazet a obvinovat, ale argumenty nemate zadne.

Lidi podporuji Trumpa, Nemci podporovali hitlera, to znamena ze Trump je jako hitler. Tomu se rika demagogie.

P. Novak 16.2.2021 7:50

Ano zlocin volby Trumpa. Ja vam dam prevychovat, mate zajimave metody ktere pouzivaly nacisti a komunisti.

Vy jste typicky liberni demokrat ktery si na demokrata hraje. A co ted svama? Prevychovat?

R. Langer 16.2.2021 8:09

Je to komouš, a ani se za to nijak nestydí... ;-D

J. Urban 16.2.2021 9:48

no vod vas to sedi ;-D;-D;-D

J. Urban 16.2.2021 9:47

Novak, umite cist? A umite porozumet psanemu textu? Nevypada to...

P. Novak 16.2.2021 10:55

Ja jsem vas pochopil moc dobre, a vase argumenty jsem vyvratil. Pry prevychovat volice, to delali nAnacisti a komunisti.

J. Sedlář 16.2.2021 13:48

Převychovat. Jednoznačně! Prací (v táborech nejlépe) nebo jak je známo, práce osvobozuje.

V. Církva 16.2.2021 18:28

Takových je vás snad pořád menšina. Někteří z Vás zbožštujete Trumpa, jiní Marxe, další Gretu. Podle sebe pak asi soudíte druhé. Mne by taková blbost nenapadla. Dokonce ani tvrdit že Američané zbožňují Bidena.

R. Vacek 16.2.2021 6:00

V Americe se ve volbách projevila vůle korporací a tím se svět Ameriky vrátil na tu správnou cestu, ze které ho Trump vykolejil.:-)

J. Uzel 16.2.2021 8:36

R^

B. Martinák 16.2.2021 5:44

to je kdo??

J. Novak 16.2.2021 4:14

Myslím že jeden článek tohoto zoufalce už tu byl. Před časem. A taky myslím že jeden stačil. :-)

J. Babička 16.2.2021 3:31

No sem v USA přes 50 let a vždy jsem nechápal lidi co utekli budováním socaialismu, aby se v USA dali k levici.

Kdyby ten pán byl schopen alespon objektivního uvažování a pochopil, že v demokracii je důležitá jak levice tak pravice. Místo toho u něho nastupuje fanatismus a vše napravo od jeho názorů je špatně

Neco se komunistům podařilo jemu do hlavy vpravit. Ti napravo ode mne, jsou ničemové, mají jen zlé úmysly. Ne že by to mohli být lidé, kteří mají jiné positivní názory se kterými nesouhlasém.

Fox je utralevicový, protože si dovolil být na rozdíl od ostatních medií být ve středu a ne nalevo. Trump je ztělesněný dábel, který nikdy neudělal nic dobrého. Tak po komunisticku s odpůrcem zametu.

Ta Amerika do které sme přišli byla svobodná. Dnes dobře každý ví že musí držet hubu, protože často jediné slovíčko by mohlo zničit karieru, nebo ztrpčit život.

Nedokáže pochopit smysl demokracie. Nesouhlasím s tím co říkáte ale udělám vše pro to abyste to mohl řákat. Jenže ten pocit že moje levicové názory nikdo nezakazuje, tak je tu svoboda. Ten platil i v komunismu

Uvědomuje si, že je prakticky nemožné být na universitě a hlásat konservativné názory? Nebo se prosadit v Hollywoodu.

Jo milí pone vláda jedné strany nené dobrá. To vědí ti co nezapoměli odkud přišli

S. Sedlák 16.2.2021 4:27

Poněkud směšujete pojmy.

Trump nepochybně dosáhl i pozitivních výsledků, ale je to poněkud odpudivá osobnost. Oba Bushové, exprezidenti, měli podobný názor a proto jeho volbu mepodpořili. Věci mají formu a obsah. U Trumpa byla forma natolik hnusná, že pro mnoho lidí v USA zřejmě to nemohlo vykompenzovat pozitiva obsahu. Prezidentem by holt neměl být buran.

Podobně je to s naším Zemanem. Z počátku obsah celkem v pořádku, ovšem odpudivá forma vyplývající z defektu osobnosti nás postupně dovedla až k úpadku obsahu. Dokonce takovému, že drží u moci neschopného podvodníka, který nás stahuje do propasti. Nejlépe je to u obou vidět na jejich okolí. Ti, kteří zůstali, měli odejít a naopak.

M. Vyšohlíd 16.2.2021 6:06

Více než 70 milionů Trumpových voličů si to evidentně nemyslí. I přes tu ohromnou kampaň proti němu skoro ve všech sdělovacích prostředcích po celé čtyři roky!!!

J. Peták 16.2.2021 6:51

V anglosaském světě, zejména právním a finančním, se ovšem řídí zásadou "substance over form". Ano, Trump je narcistní magor, nicméně obsah jeho vládnutí rozhodně špatný nebyl, aspoň z pohledu zahraniční politiky, která se nás týká.

V. Církva 16.2.2021 18:32

Dávat Bushe s jejich kšefty za vzor morální kvality. Bushe mladšího o kterém Američané běžně prohlašovali že je imbecilní?

Buď jste zešílel, nebo jste hodně ale hodně povrchní.

V. Konecna 16.2.2021 3:12

Tak nevim pane Vlastimile jake bryle jste si nasadil, ze vidite nekoho kdo neuveritelne zvedl ekonomii jako spatneho presidenta.Asi mate teple mistecko s Demokraty a nebudete trpet jako my ostatni hloupymi rozhodnotimi Bidena, ktery je stejne jenom Sorosova loutka.

M. Vyšohlíd 16.2.2021 3:02

Blábláblábláblá

J. Dlouhy 16.2.2021 2:57

Neskutecne, neuveritelne. Do polemiky se nebudu davat, je to marne. Ale stydim se za vas, pane autore. Take jsem utekl v roce 1968.

R. Holub 16.2.2021 2:55

Ja jsem v Americe od r. 66, podporoval jsem Trumpa, jednak co sliboval, a mnohe z toho dosahl pres odpor profesoru, medii, umelcu, levicovych politiku a mladych, kteri chteji socialismus, bylo dobre. Nepripomina vam to co se delo v r. 1945, 46 a 48 v CSR? Zkuste treba rict' na kampusu ze si myslite ze neni "systemicky rasismus" v Americe. To by melo nasledky jako kdybyste v r. 1948 v CSR rek' ze "vykoristovani cloveka clovekem" je nesmyslna doktrina ktera povede k upadku spolecnosti. Pamatuji se ze po vzniku "Black lives matter", kdy Michael Brown byl zastrelen policajtem (jedno jake rasy), a byl pak zprosten jakekoliv viny ministrem spravedlnosti Eric Holderem (za Obamy), jsem se o tom chtel kolegovi zminit; byl jsem upozornen svym sefem ze to nema cenu... Znate to - nechat se vyhodit ze zamestnani nebo mlcet... Oba, vy i ja, jsme kvuli tomu utekli z CSSR. Jste clenem fakulty na nejake americke universite? Vite co se tam deje? Take se dobre pamatuji ze komunisti pred r. 1948 rikali, nebojte se, v CSR jsou demokraticke tradice, to nikdy nebude jako v Rusku. No, a bylo..

Fakt je ze nas asi pres 70 milionu jsme hlasovali pro Trumpa. Nedavno Michelle Obama rekla ze bychom meli byt nejak za to potrestani (Biden ji chtel za vicepresidentku). Ja se bojim o Ameriku jak ji znam od r. 1966. Mimochodem, opravdu si myslite ze nedoslo k podvodum pri techto volbach? Jste treba taky proti Electoral College? Opravdu si myslite ze Trump chtel neozbrojenym davem (provokateru?) se zmocnit kongresu a udelat jihoamericky prevrat? Vysvetkete mi co si myslite ze byl Trumpuv plan?

V. Braun 16.2.2021 7:39

Obávám se, že Trump ohledně kongresu 6. ledna neměl žádný plán a byl jen nezodpovědný, sebestředný a sobecký hlupák, jako celou dobu svého vládnutí. Tolik k vaší otázce na konci příspěvku.