11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

USA: Chtějí američtí liberálové válku s Ruskem?

Podle některých výroků z amerických médií je zřejmé, že ve Spojených státech vrcholí nenávistná kampaň proti Donaldu Trumpovi. Od demokratů i od některých republikánů znějí obvinění ze zrady amerických zájmů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 19.7.2018 13:23

Re: Něchtějí.

Bránit se zcela čistě proti autoritativním státům nelze, což asi víte také.

J. Kulheim 19.7.2018 12:44

Re: Na obou světových válkách

Je dost pravděpododbné, že od Putina se můžeme dočkat čehokoliv. Ale dívat se na dnešní Rusko tak, jak jsem viděl komunistické SSSR, odmítám. Rusové pod vládou komunistické ideologie, která byla "vynalezena" v Německu, trpěli podstatně déle než ostatní. Rusko se od doby, kdy vládl Brežněv změnilo, tak jak se změlo Německo od vlády Hitlera. Možná má v současnosti imperiální choutky. Podle mého názoru, má dost svých starostí. Odmítám názor, že všichni Rusové jsou komunisté,všichni Němci fašisté a všichni Češi zbabělci.

Nevím do jaké míry se podíleli na přenosu komunistické ideologie do zemí, které jste jmenoval. Asi na tom nějaký podíl měli. Pokud se týká současné situace na Ukrajině, tak když se začaly na majdanu stavět barikády, tak tam nepobíhal Putin, ale Kocáb a poslanci z Bruselu. Nebyla to východní Ukrajina, kde se začalo stílet, ale na východní Ukrajině se začalo střílet mnohem později.Nepřibližuje se Rusko k EU, ale EU k Rusku.

Co se stalo nedá se odestát, ale snažím se z historie poučit a být obezřetný. Komunisté jsou stejní jestli se vyškolili v Moskvě nebo ve Frankfurtu. Usilují o moc a zbavují lidi svobody ekonomické i politické. V konečné fázi to dopadá vždycky špatně.

Co nám přineslo Rusko? Odpovězte si také na otázku, co nám přineslo Německo a co nám přináší EU. Co nám přinesla 2. světová válka? Co je příčna a co následek? O tom co by kdyby, nemá cenu spekulovat. Teď je teď a včera už bylo. Ruští kumunisté jsou zatím v Rusku a hledí si svého. Noví komunisté, kteří jenom změnili metody jak ovládat, nám chtějí vládnout. Teď nám vládne pan Junker, který občas nemocný a má potíže s chůzí a před tím to byl Jelcin, který byl také občas marod.

Dělejme tak, aby se nerozběhli po Evropě. Ty, kteří přicházejí z Bruselu, odkažme do patřičných mezí. Mají dost svých starostí, které by nám nejraději hodili za krk. Šmejdi také prodávají to nejlepší zboží. K tomu ještě přidají nějaké % navíc.

P. Grigar 19.7.2018 12:38

Re: Devótnost

..jedna věc je ovšem mimo vší diskuse...EU si s Ruskem neví rady a Putin si toho je vědom, na tomhle bodě se točí "globus Evropy".

Hrátky povolební skončily, dva velcí hráči si nejdříve ukazovali svaly a poté se dohodli, přinejmenším na tom, že si v určitých směrech nebudou činit schválnosti. Trump si uvolnil ruce pro nastávající boxing fight na domácí půdě. Třetí hráč se skrytým potenciálem (Čína) zatím sedí za Velkou zdí a čeká na svou příležitost.

V. Čermák 19.7.2018 12:22

Re: Na obou světových válkách

A v čem?

V. Čermák 19.7.2018 12:21

Re: Něchtějí.

Času dost, zítra, pozítří, pod stůl to určitě nespadne. Je to problém současnosti.

M. Zikmund 19.7.2018 12:13

Re: Něchtějí.

Zem se po nich bohužel neslehne a to už proto, že je to jen označením téhož. Ona je to pořád ta samá pokrokářská parta, co chce svým předěláváním lidstva změnit svět, který tak ve skutečnosti zničí. Marxistům se to úplně nepodařilo, tak veslo převzali noví bojovníci.

S. Netzer 19.7.2018 12:01

Re: Něchtějí.

Koukám, že teď jsou na řadě "liberálové".

Po multikultipolitkorektnících už neštěkne ani pes a po neomarxistech se asi taky brzy slehne země.

M. Zikmund 19.7.2018 11:53

Re: Něchtějí.

Není těžké pochopit, že to chtějí, stejně tak ale není těžké pochopit, že platí pravidlo reciprocity a tedy především ve smyslu "nejdříve si zamést před vlastním prahem". To je ta potíž s dnešními "liberály" - chtějí od druhých něco, co sami nejsou schopni/ochotni poskytnout a jejich jediná metoda je metoda dvojího metru.

A. Alda 19.7.2018 11:45

Ekonom nejsem, ale svůj názor na cla

jsem si už dávno vytvořil podle knihy jednoho Američana. Jmenoval se Samuel Clemens a pod pseudonymem Mark Twain napsal knihu Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše. U nás vyšla už za komunistů. Vřele doporučuji.

M. Zikmund 19.7.2018 11:44

Re: Půl na půl.

Hlavně tam pan Bartoň lehce pozměnil posloupnost dějů - referendum bylo vyhlášeno před vysláním zelených mužíků - nejdříve krymská vláda vyhlásila referendum, hned na to byly za toto vyhlášení uvaleny sankce na předsedu krymské vlády + nějaké rusy a teprve v období mezi vyhlášením a uskutečněním začali zelení mužíci obsazovat vojenské základny (bez boje, protože většina vojáků přešla na stranu krymské vlády). On to ten mediální mýtus podává tak, že ruská vojska přepadla Krym a "pod hlavněmi samopalů" zinscenovala referendum. Pan Bartoň to přebírá.

V. Student 19.7.2018 11:33

Ano. Chtějí.

Podle všeho tu válku skutečně chtějí. Jako nepříčetní bojují proti byť jen teoretické možnosti, že by se vztahy mezi USA a Ruskem normalizovaly.

A. Alda 19.7.2018 11:32

Ano.

Pan Bartoň dovedně směšuje pravdy a lži, aby demagogické působení jeho článku bylo co nejsilnější.

S. Netzer 19.7.2018 10:42

Devótnost

některých pisálků je ohromující.

Mluvit o "vrcholení nenávistné kampaně proti Donaldu Trumpovi" a "protiruské hysterii Demokratické strany" může snad jen ten, kdo zavírá oči před realitou.

Takovým zaslepeným jedincům skutečně nezbývá nic jiného, než se hloupě ptát jestli chtějí američtí liberálové válku s Ruskem.

P. Zinga 19.7.2018 10:33

Půl na půl.

Tak za prvé: Rusko splnilo přání drtivé většiny obyvatel Krymu a vzalo si zpět dar nehodnému obdarovanému a za druhé: kdy bylo jednoznačně prokázáno, že Syrská vláda použila bojový plyn?

Jinak hodnocení kampaně proti Trumpovi odpovídá realitě. Žel Bohu.

J. Fridrich 19.7.2018 10:17

Re: Na obou světových válkách

President Trump dává nyní Ameriku do pořádku a posléze snad i celý svět - udělali to tak v posledních cca 100 létech třikrát - v první světové válce ( o tom lidé mnoho neví..), v druhé ( tam to zase někteří nechtějí vědět...) a v té třetí-studené, kdy nám vrátili do ruských kolonií SVOBODU.. Snad se to povede i po čtvrté, kdy šílené vedení EU vede Evropu k rozvratu..

A co Rusko-nedávno SSSR, soudruhu Tricku ? Od SSSR-Ruska, nyní Putina se můžeme dočkat různého.. Nám " pomohli " od Podkarpatské Rusi hned po válce, během války pomohli Polákům od jejich poloviny Polska a za války to zkoušeli i s Finskem, po válce také zbavili starostí se svými zeměmi Litvu, Lotyšsko a Estonsko, v roce 1956 pomohli soudruhům v Mad'arsku s potlačením plíživé kontrarevoluce - u nás pomohli podobně v roce 1968. Neomezili se ale úzce jen na pomoc v Evropě a proto pomáhali také dědečkovi Kim Čong Una v Korei, kousek jižněji pomohli budovat socialismus v Afghánistánu a Vietnamu, v Africe a Angole, Etiopii, nezanedbali ani Ameriku v Nikaragui a na Kubě atd.. Promiňte mi, jestli jsem na některé " pomoci " zapomněl. Na Ukrajinu ale nesmíme zapomenout..

J. Fridrich 19.7.2018 10:11

President Trump říká - " Evropa dává málo na

President Trump říká - " Evropa dává málo na obranu a víc do USA vyváží než dováží. Číňané porušují autorská práva. Oceláři v USA hladoví. Je třeba zasáhnout a trestat, uvalit cla " - a on má PRAVDU.

Podstata toho velkého " humbuku " ve světě a hlavně v nyní špatně vedené Evropě ke správným krokům presidenta Donalda Trumpa, který chce - obecně řečeno - dát do spravedlivého pořádku vztahy mezi Amerikou-USA a hlavně Evropou, ale i jinými částmi Světa je v tom, že Evropu a i jiné části Světa chrání Amerika 73 roků od konce II. svět. války svým raketojaderným potenciálem za své náklady-prostředky na její gigantickou vojenskou sílu - a té jedině SSSR a nyní Rusko i muslimští arabáši ROZUMÍ. Také ve vzájemném obchodě s většinou zemí Světa na ten obchod Amerika doplácí. President Trump chce tyto pokřivené vztahy spravedlivě NAROVNAT.

T. Kočí 19.7.2018 9:46

Re: Na obou světových válkách

komunistický žvást

K. Janyška 19.7.2018 9:18

Re: Na obou světových válkách

To je pitomá úvaha... Dzp.

M. Valenta 19.7.2018 9:03

Něchtějí.

Chtějí jen aby se Rusko chovalo jako civilizovaný stát, je to tak těžké pochopit pane Bartoňi?

K. Janyška 19.7.2018 8:45

Američtí liberálové jsou američtí socalisté. Je příznačné,

že autor o tom nic neví. Je od Babiše... Dzp.

A. Trick 19.7.2018 7:22

Na obou světových válkách

USA vydělaly. Tak proč neválčit?

T. Pansky 19.7.2018 4:49

Dobre napsany komentar. Jake je z toho pouceni ...

... pro nas? Autor dobre pojmenoval hru Nemecka, ktere de facto dominuje Evrope, velmi dobre profituje ze smlouvy s Iranem, velmi dobre profituje z obchodnich vztahu s Ruskem a schovava se za NATO. Autor dobre pojmenoval vyrazne posileni levice v USA a v Evrope v poslednich letech. Evropa se stava velmi nestabilni.

J. Huml 19.7.2018 4:30

Re: Hussejn Obama a Putin ...

Pane Volarik, odpovezte od srdce: je Donald Trump natolik okouzlen osobnosti Putina, ze se mu z toho hlava toci? Vzdyt Putin je presidentem na dozivoti, v Rusku nelze slovo ceknout proti Jeho Velicenstvu. Zato u Vas v Emerice je Trump mnoha lidem pro smich, nebo pro zlost, jiste k o tom nemlci. Ja bych radeji zil ve Vasi Emerice, nez v Rusku.

S. Sedlák 19.7.2018 2:21

Zas spatlanina

Takže za ruskou agresi mohou všichni ostatní, jen Rusko ne. Trump se nechová jako i.d.i.o.t, kterému to rychleji mluví než myslí a tak je vinou médií, že během dne musí dementovat svá zásadní vyjádření a tvrdit, že to myslel naopak.

Kongres musí napravovat prezidentské pindy ohledně spojeneckých závazků. Atd.

Nevím, proč důvěru v policii zpochybňujete s odkazem na převrat a svržení Nečasovy vlády, když jste ten nejhorlivější zastánce babišovských poměrů. Napadá mě jediné: Hoďte na ně síť.

B. Volarik 19.7.2018 1:39

Hussejn Obama a Putin ...

Obama netušil, že je zapnutý mikrofon. Položil obě ruce na ruku Medvěděva a řekl: Až budu podruhé zvolen, budu flexibilnější.

Medvěděv odvětil:Dobře, řeknu to Vladimírovi ...