20.6.2024 | Svátek má Květa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sarka 13.6.2008 19:42

Libore, naturalizovany obcan

muze byt deportovan ve velice specifickych pripadech. Jako kuprikladu kdyz lhal ve svych immigracnich papirech. Nebo kdyz se dopustil urciteho trestneho cinu. NIKDY ne pro free speech. predpokladam, ze zde zijete delsi dobu, a ze si sve adoptovane zeme vazite stejne jako ja. Pak byste mel vedet, ze Americke zakony, stejne jako Americka Ustava bedlive rozlisuji mezi cinem a slovem. Za slovo nemuzete byt deportovan - vyjimkou muze byt pouze slovo (ci jeho varianta) ktere primo zpusobi fyzicke nasili druhe osobe - ale i to se tezko, pretezko dokazuje.

Co se tyce sarkasmu - ne, Libore. Nemel to byt sarkasmus. POkud ovsem za sarkasmus nepovazujete pratelsky stouchanec.

Sarka 13.6.2008 19:59

Tady to mate v detailu:

If a naturalized citizen falsified anything on their application for citizenship, then their citizenship can be revoked and they are deportable. If a naturalized citizen commited a crime AFTER naturalization (ie murder) he is NOT deportable because of that offense. ( V tomto smeru v r 2005 byla ucinena vyjimka v souvislosti s anti-terroristickymi zakony - pokud byl naturalizovany obcan prokazatelne odsouzen za pripravu ci vykonani teroristickych akci, muze byt deportovan i v pripade ze tyto ciny spachal az po aktu naturalizace)

If a naturalized citizen joins a foreign military, there are circumstances where he can be stripped of citizenship and deported.

Proto rikam vsem tem, kteri nachazeji na USA jenom spinu a zvelicuji kazdy chlup: vazte si teto zeme. Dokud muzete svobodne kritizovat at se jedna o presidenta, vladu, ci zakony, dokud muzete uzivat svobody projevu k tomu, abyste zmenili vse a cokoli, co se vam v teto zemi nelibi, vyuzijte teto svobody, uzivejte ji plnymi hrstmi, a VAZTE  SI JI. Pasacek ji uziva plnymi hrstmi, neni vsak zcela zrejme, ze si ji take vazi.

Libor 13.6.2008 20:24

nebo v tomto detailu

POTENTIALLY EXPATRIATING ACTS: Section 349 of the Immigration and Nationality Act (8 U.S.C. 1481), as amended, states that U.S. citizens are subject to loss of citizenship if they perform certain specified acts voluntarily and with the intention to relinquish U.S. citizenship. Briefly stated, these acts include: .........

7. conviction for an act of treason (Sec. 349 (a) (7) INA).

Treason Definition in this regard:

Section 3. Treason against the United States, shall consist only in levying War against them, or in adhering to their Enemies, giving them Aid and Comfort. No Person shall be convicted of Treason unless on the Testimony of two ...etc.

Sarka 13.6.2008 20:32

Re: nebo v tomto detailu

Ano, LIbore. A jeste si zjistete, kolik osob bylo v historii USA odsouzeno za velezradu, a co takova charge skutecne obnasi. A pak hovorte o tom, ze Pasackovo plne vyuziti svobody projevu ma cokoli i nejvzdaleneji spolecneho s "velezradou". Myslim ze si opravdu pletete pojmy.

Sarka 13.6.2008 20:38

Pro miru a proporci -

-myslim ze opet chybujete v tom, ze nerozlisujete mezi AKTEM a RECI (nazorem). Velezrada je definovana AKTEM, jednanim. A v jako takovem neni absolutne zadneho rozdilu mezi naturalizovanym a nenaturalizovanym Americanem: odsouzen za velezradu muze byt jeden jak druhy, nikdy ne kvuli exercise of free speech, ale kvuli velezradnemu jednani:

Article III, Section 3 - Treason

Treason, then, is defined only as going to war against the USA, or aiding the enemies of the USA. To be convicted, the accused must confess to treason, or be accused by two direct witnesses of the treason.

Sarka 13.6.2008 20:47

Tady taky naleznete dost informaci

ktere Vam pomohou rozlisist speech from act: http://www.firstamendmentcenter.org/Speech/overview.aspx

Americans have the right to:

Desecrate the national flag as a symbol of protest. Burn the cross as an expression of racial bigotry and hatred. Espouse the violent overthrow of the government as long as it is mere abstract advocacy and not an immediate incitement to violence. Engage in countless other forms of expression that would be outlawed in many nations but are regarded as constitutionally protected here.A tak dale.To je myslim nejlepsi shrnuti jake je mozno takhle narychlo najit.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 19:27

pro pana Libora

Pane Libore, Vy toho o Americe asi moc nevíte, že ?  Paní Šárka má pravdu.

kopretina 13.6.2008 17:55

Re: Przniteli koz,jak dlouho žiješ v USA ? To ty moudrosti tí méči do slechu tvé kozy?

Souhlas s Maretem.R^R^R^

Kanuk 13.6.2008 18:54

Re: Przniteli koz,jak dlouho žiješ v USA ? To ty moudrosti tí méči do slechu tvé kozy?

...komunisté neměli do USA přístup,vyjma těch,na kom byl zájem....Jaký zájem byl asi na p. Jiřím Hochmanovi, bývalém redaktoru Rudého práva, který v r. 1968 "přesídlil" do USA, New Yorku, jestli se nemýlím. Měl jsem tu "čest" sloužit s ním na vojně.

Sowfiw 13.6.2008 20:19

Re: Re: Przniteli koz,jak dlouho žiješ v USA ? To ty moudrosti tí méči do slechu tvé kozy?

Do USA se dostalo hodne bolsevickych dobytku, bud sympatizujicich ci orimo vyslanych agentu. Vezmete si jen napriklad zdejsi dopisovatele, Vacha, Juchylka, Janecek, Kozopich, Rohy Belzebubovi,  dalsi najdete na vrbe a zvedavci.;-(

Kanuk 13.6.2008 21:14

Re: Re: Re: Przniteli koz,jak dlouho žiješ v USA ? To ty moudrosti tí méči do slechu tvé kozy?

Sowfiwe, děkuji za podporu mého stanoviska - v tomto bodě. Aby někdo nekafral.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 19:18

pro pana Marata

Pane Marete, Vy se dnes v plivání opravdu překonáváte.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 15:19

Přátelství USA - Irák

Přátelství amerického a iráckého lidu se utužuje.  V listopadu 2007 podepsal prezident Bush a irácký ministerský předseda Al-Maliki dohodu o trvalém pobytu amerických ozbrojených sil v Iráku  (U.S.-Iraq Friendship and Cooperation Agreement). V prohlášení se konstatuje, že oba státy mají vzájemné a trvalé zájmy ve vojenské, ekonomické a politické oblasti.  V Iráku zůstane asi 50,000 vojáků. Ti budou ochraňovat americké investice do iráckého ropného průmyslu, bojovat proti terorizmu a budou také hrází proti iránské rozpínavosti.  Trvalá přítomnost americké armády bude stát 25 miliard dolarů ročně.  Americký lid to jistě rád a s nadšením zaplatí na daních. Nic jiného mu ostatně nezbývá.

Americké vyslanectví v Iráku má být dokončeno v roce 2008 a bude největší na světě. Buduje se v Bagdadu uvnitř přísně střežené Zelené zóny, kde také sídlí irácká demokraticky zvolená loutková vláda.  Na ploše 42 hektarů je 21 budov opevněných tak, aby vzdorovaly útoku minometů a raket.  Má vlastní elektrárnu a vodárnu a další zařízení, takže je zcela nezávislé na vnějším prostředí.  V areálu jsou také restaurace, společenské kluby a plavecký bazén. Všechny budovy jsou obehnány zdí s 5 opevněnými vchody.  Kolem zdi je pásmo, do kterého je vstup zakázán.  Vyslanectví bude mít 5,500 zaměstnanců, asi polovina z nich jsou bezpečnostní složky, policisté, vojáci a agenti FBI.  Náklady na stavbu již převýšily miliardu dolarů. Pro konečné zdemokratizování Iráku je tedy vše připraveno.

Irácký lid je americkému lidu velice vděčný, vždyt´ za jeho svobodu již padlo přes 4,000 amerických vojáků a přes 1,000 amerických civilistů (war contractors). V minulém roce 2007 byly ztráty nejvyšší, 902 vojáků.

At´ vzkvétá a dále se utužuje již tak dost tuhé a nerozborné přátelství amerického a iráckého lidu. At´ žije osvobozovač dosud neosvobozených národů prezident George Bush. At´ žije irácká ropa !

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 15:22

Re: Přátelství USA - Irák

Občané Československé socialistické republiky vědí svoje o dočasném pobytu spřátelé arnády, že ?

Jakub S. 13.6.2008 16:45

To je ale nepředstavitelná c h u c p e -

tohle klást na tutéž úroveň, vedle sebe... no co chcete od pasáka koz. Asvědčí to o veloice malé, minimální schopnosti púřemýšlet, srovnávat, ukládat si do mozku poznatky - a potom si učinit (případně, pokud to už jde) závěry. Ale toho ta slavná menšina fanatiků tady není a nebude schopna, prostě na to nemá. Ani na pochopení, jakým způsobem je tu slavná. Je uzavřena v pevnosti jakéhosi svého emigrantského osamění, stáří, co já vím čeho ještě... Smutné je, že s některýma sdílíke např. zažitý odpor ke komančům... přesto s nima nejsme na téže lodi.  Z k u s , prosím tě, zkus si o tomhle zapřemýšlet!

Thyronx 13.6.2008 17:01

Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e

"To je ale nepředstavitelná c h u c p e tohle klást na tutéž úroveň, vedle sebe"

Souhlasim, nesrovnatelne! Napadnout cizi zemi ve jmenu demokracie na zaklade lzi, tak, jak tomu bylo v pripade Iraku, je m n o h e m horsi.

To snad chapou i voni, nasinec s minimalni schopnosti premyslet, srovnavat a ukladat si do mozku poznatky. Jestli ne, z k u s e j, prosimjich, z k u s e j si o tomhle zapremyslet, mladej pane! (Y)

Abonent 13.6.2008 17:24

Pro "Thyronx" : Omyly nebo nestoudná drzost ?

Nazývat likvidaci Saddáma a boj s muslimskými vrahy "napadenim cizi zeme na zaklade lzi" může jen hlupák nebo drzý lhář.

Oslovovat pana Jakuba S. "mladej pane" může jen osoba neznalá, nebo sprosťák.

Obojí naráz může jen - Thyronx.   :-/

Thyronx 13.6.2008 17:37

Re: Pro "Thyronx" : Omyly nebo nestoudná drzost ?

Ty to ani n e z k o u s e j a bez rovnou do (Y) hochu. ;-D;-D;-D >-

Harpyje 13.6.2008 17:33

Velký Satan

Máte pravdu: "Napadnout cizi zemi ve jmenu demokracie"... je opravdu zločin. A to už opakovaně v průběhu dějin! Osudy Wilhelma II, Hitlera, Mussoliniho, nebo Saddama jsou toho důkazem. (Y)

Marat 13.6.2008 17:41

Re: Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e

Thyronx,Vy ráčíte být čecháček,že ano? Tak tedy nesmíte jako čecháček spílat do zrádcu a všelijakých padouchu těm,kteří v roce 1938 nechtěli jít umírat za jakous ČSR.To by bylo presně to,za co i vy  odsuzujete  Bushe a USA.Tehdy zaútočit na Německo kvůli nějaké ČSR,to by  rovněž by bylo z vylhaných důvodu.Neráčíte být buk?Mám takový dojem,že jakýs buk,dnes si říkají "gay" byl pro a pozdějí otočil.Thyronx,ve všech válkách které kdy lidstvo vedlo a povede se nikdy neuváděli pravé důvody a nebudou se uvádět ani v budocnu.To vždy bývá nejtajnějším tajemství Nevíme a nemůžeme vědět skutečné důvody.

Thyronx 13.6.2008 17:54

Re: Re: Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e

S komunisty nediskutuji. To plati i pro Harpyji vyse.

Neco pro Vas ale prece jen mam. Zazil jste nekdy pocit kapitana luxusni vyletni lodi, ktery na svych plavbach objevi ostruvek s nekolika, od okolniho sveta odriznutymi, trosecniky? Ja ho mam pokazde, kdyz narazim na vase zdejsi, informacemi chude, rude, blaboly. :-)

Abonent 13.6.2008 18:58

Pro "Thyronx" : Takže nejste komouš, ale nácek ?

No, Thyronx, podle Vašeho tykání, vzdělanosti, rozhledu,a vůbec celkové Vaší "úrovně" jsem měl dojem, že jste komouš jako prase.

A co nevidím : "S komunisty nediskutuji."

Takže jste nácek jako prase

Nebo ta věta v češtině znamená : "Se svými soudruhy nediskutuji, protože diskuze je buržoasní výmysl. Ja s tovariščami tolko sověščajus. " ?   ;-D

kopretina 13.6.2008 18:01

Re: Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e

Irák byl napaden kvůli krvavému zločinci Saddámovi. Srovnávat svržení Saddáma s napadením cizí země je chucpe.

Kanuk 13.6.2008 19:00

Re: Re: Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e

Jsou Američani, co věří na placatou Zem. Takže není div, že se najdou i takoví/é co věří na napadení Iráku kvůli Husseinovi. I když je pravda, že odstranění Husseina byl možná záslužný čin.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 19:03

pro paní Kopretinu

Mr. Alan Greenspan byl 18 let ředitelem Federální Rezervní Banky (tedy hlavním ekonomem USA), která určuje americkou ekonomickou a peněžní politiku.  V září 2007 vyšla jeho kniha The Age of Turbulence: Adventures in a New World (Čas neklidu: dobrodružství v novém světě). V této knize mimo jiné napsal:

I’m saddened that it is politically inconvenient to acknowledge what everyone knows: The Iraq war is largely about oil.  (Jsem zarmoucen, že je politicky nepohodlné přiznat to co každý ví: ve válce v Iráku jde hlavně o ropu).  V rozhovoru s novináři listu Washington Post pak prohlásil, že agrese proti Iráku byla nezbytná pro zabezpečení světových ropných zdrojů a pro rozvoj globální ekonomiky. Sám tuto agresi americké vládě doporučil.  Ministr války Robert Gates to komentoval takto: Velmi si vážím Mr. Greenspana, ale nesouhlasím s ním. Nevěřím, že v Iráku jde o ropu. Napadli jsme Irák proto, aby byl Střední východ stabilní.  Což se opravdu plně podařilo ........

Mr. Greenspan ve své knize také kritizuje prezidenta Bushe a Republikány v Kongresu za neodpovědnou finanční politiku, která způsobuje enormní zadlužení USA. Státní dluh roste každou minutu o 1 milion dolarů. Mr. Greenspan také předvídá, že euro může brzy nahradit dolar jako světovou měnu.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 19:06

Re: pro paní Kopretinu

Mr. Greenspan se zajisté mýlí. Irák byl napaden, protože svými zbraněmi hromadného ničení ohrožoval USA a celý svět. Šlo tedy pouze o nutnou sebeobranu svobodného světa. Říkal to prezident Bush a ten nikdy nelže. To ví každý inteligentní člověk, pouze hlupáci si myslí něco jiného. Kdyby USA napadly Irák pro ropu, podle mezinárodního práva by to byl válečný zločin.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 18:57

Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e -

Pane Jakube, co je to chucpe ?  Jsem pouze prostý Pasáček koz, i když s americkým akademickým vzděláním.

A prosím, netykejte mi, kozy jsme spolu nepásli, ani nejsem členem Vaší strany.

kopretina 13.6.2008 19:21

Re: Re: To je ale nepředstavitelná c h u c p e -

Chucpe znamená v jazyce jidiš drzost.

Marat 13.6.2008 17:29

Re: Přátelství USA - Irák

Przniteli koz,to je pravda,že v Iráku padlo už přes čtyři tisíce Americkývch statečných vojáku.I můj nejmladší syn si v Iraku už své odsloužil.A můj nejmaldší bratr bojoval ve Vietnamu proti komunistum.Jenže za II.světové války v Europě položilo životy několik desítek tisíc US vojáku,kdyby tam ten život nepoložili,tak by takový kus dobytka jakým jsi ty,se možná ani nenarodil.To bylon ovšem v pořádku,že?Tobě przniteli koz zřejmě nejvíce pálí to,že někde  Amíci bojovali proti komunistum,že?Jestli to pasáku koz nevíš,tak kdys i Irák patřil do západní aliance.Sovětum,komunistum se podařilo ten Bagdádský Pakt  zlikvidovat a pomoci svým soudrum.I když to nebyli soudruzi moc spolehliví.To Sovětum ovšem nevadilo.Tak Bush se pokouší napravit to,co tehdejší vlády US pokazily.To tě bolí,co? Šmejde ! Někdo toho policajta dělat musí.Dokonce i ve slušných společnostech.Pořád lepší když toho policajta světa dělá USA,jak tvojí soudruzi,jen ti,kteří vyhovují tvé mrzkosti.

GSDr. Pasáček koz ve Vermontu 13.6.2008 19:12

Re: Re: Přátelství USA - Irák

Pane Marate, jen si zaslintejte. Nevadí mi to. Prosím ale, abyste mi netykal, kozy jsme spolu nepásli a členem Vaší strany také nejsem.  Děkuji.