17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

USA: Antifa v akci

„Vypadá to, že maso je zpátky na jídelníčku, hoši!“ píší extremisté z hnutí Antifa po tom, co v pátek brutálně zbili novináře z Post Millennial, kanadského konzervativního zpravodajského webu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 7.6.2021 11:53

Nováku, citujte kde obhajuji fašouny z Antifa nebo držte ústa.

Z. Lapil 7.6.2021 12:24

Ani slovo o tom, že Ngo je spíše provokatér než žurnalista a jak o kvalitě jeho "žurnalismu" napovídá jak londýnský nápis "alcohol restricted zone" vydával za důkaz muslimské nadvlády v UK.

A než začnete tvrdit, že to neobhajuje "fašouny z Antifa", tak se zkuste zamyslet nad souvislostmi.

V. Braun 7.6.2021 12:30

Právě že se nad souvislostmi zamýšlím, proto nemám rád jednostranné a zavádějící články. Jak poukázání na chování Ngo obhajuje jednání někoho jiného?

R. Langer 7.6.2021 12:40

Tak to jsme rádi, že tu fašounskou násilnickou sebranku vůbec neobhajuješ, von Braune, a že její jednání zcela odsuzuješ. To se hned pozná. ;-D

V. Braun 7.6.2021 12:58

Langere, hlavně se pozná, že jste hulvát co ostatní uráží komolením jmen, resp doplňováním přídomků. Vzhledem k tomu, že jsem vás na to několikrát upozornil je to jasné hulvátství a teď jste to jen podtrhnul nevyžádaným tykáním.

Jinak ano, násilí odsuzuji, ať už z jakékoli strany, jak zprava tak zleva.

P. Kazo 7.6.2021 13:30

Ale v zasade ten Ngo nemal nosit tak kratku suknu, vsakze soudruhu?

V. Braun 7.6.2021 14:53

Vy jste soudruh?

R. Langer 7.6.2021 14:06

Tak to hlavně běžte říct té Antifě, ať tady jenom tak zbytečně neplkáte, von Braune. ;-D

V. Braun 7.6.2021 14:52

S Antifou nemám nic společného.

P.s. První krůček jste učinil, vrátil jste se k vykání. Jste na dobré cestě, snad vám časem dojde i jak se jmenuji.

Z. Lapil 7.6.2021 13:04

Z vašeho příspěvku na mě vysloveně čiší, že nakládačka provokatérskému novináři je do jisté míry pochopitelná.

Možná (nejspíš) jste to ani napsat nechtěl, ale stalo se. Je mi líto.

P. Han 7.6.2021 11:39

Pan Homola nic o "chudákovi vzorném konzervetivci" nepíše, to si přidáváte vy, abyste mohl násilí antify a levicových ultras vydávat za reciproční reakci a poškozeného za toho, kdo "bije černochy".

R. Langer 7.6.2021 12:36

Takže to, co se píše v článku podle tebe není pravda, von Braune? 8-o

D. Bowman 7.6.2021 13:25

Provokatér? Protože si dovolil dokumentovat terorismus Antify? O kterém mainstream zarytě mlčí nebo je všemožně omlouvá jako ideologické spojence levice?

Je víc žurnalista, než celý VOX (ultra-levicový plátek), který svým "žunralismem" nic neriskuje.

Sharia Zones v UK jsou realita. Stejně jako ve Francii. Že to mainstream bagatelizuje je jiná.

P. Strop 7.6.2021 23:29

Stale stejny postup.

Pred par dny pan V. Braun okomentoval clanek “Obcházení zákona za podpory vládních úředníků”. Podstata clanku byla v tom, ze nekdo za statni podpory sepsal prirucku jak obchazet pravidla nastavena tak aby byl zohlednen i pripadny budouci zajem ditete a nakonec i otce. Autorka se vyjadrila, ze postoje a poteby rodicu ze stejnepohlavnich paru chape. Komentar pana Brauna byl chaby pokus o diskreditaci autorky a nasledna otazka o uvozovkach jeste slabsi klasicky pokus o “zachovani tvare” a nastoleni zastupneho tematu. Nic k podstate clanku. Tentokrat jeho reakce na clanek “Antifa v akci” je jeste zrejmejsi. Nic k tomu zda je informace o nasili na konzervatimnim zurnalistovi pravdiva, nic k cilum a prostredkum Antify. Chybejici argumenty k podstate clanku se pak V. Braun opet snazi zachranit odchyleni diskuze k jinemu tematu (pan Ngo je pritelem Proud Boys a provokater, podle pana Boauna je clanek o tom, ze byl novinar Ngo zbit adorace).

PS Urcite nedoporucuji panu Braunovi tykat. Tim se snizujete na jeho uroven.

B. Rameš 7.6.2021 9:11

Fanatická lůza dělá nepěkné věci, nihil novi sub sole. Zajímala by mě reakce různých ochranářských spolků.

P. Skřivan 7.6.2021 8:46

„Fašisté budoucnosti budou sami sebe nazývat antifašisty“

J. Štika 7.6.2021 10:39

R^

J. Nevrkla 7.6.2021 8:13

Jenom čekám, kdy si ta Antifa a spol najdou do čela nějakého charismatického Hitlera. A pak už půjde opravdu do tuhých.

R. Langer 7.6.2021 8:26

Ano, vypadá to tak, že to bude ta poslední kapka... :-(

R. Tichý 7.6.2021 10:15

Zkusili to s Gretou.

R. Langer 7.6.2021 12:41

Ta je na to až moc blbá, ta by se jim mohla zacyklit ve smyčce. To by se Vůdci stát nemělo. ;-D

R. Tichý 8.6.2021 8:20

Hitler byl taky zacykleny. Dupal nozickou, hrozil pesti a stale si vynucoval sva rozhodnuti, zhusta podlozena pouze pranimi misto reality.

Takove umanute decko.

M. Koutný 7.6.2021 8:08

Podobnost s řáděním SA v Německu 20. let "čistě náhodná"

J. Pokoutný 8.6.2021 11:36

No, s tím řáděním začali němečtí rudoši v podobě různých "republik rad". Následovala reakce freikorpsů a až později se objevili SA. Marxisti nepochybně vedli.

F. Navrátil 7.6.2021 7:30

Bejte si bacha! Příznivec Antify Bartoš se už připravuje na funkci premiéra.

Š. Hašek 7.6.2021 7:33

Přesně.

P. Pepax 7.6.2021 8:40

R^ podstatná připomínka.

V. Chrastina 7.6.2021 13:56

Pirátů dávají svoje hlasy mladí. Pokud se jim podaří dostat Bartoše do Kramářovy vily, byl by to konec demokrcie u nás, podobně jak se to podařilo Antifě a Bidenovi v USA. Ostatně v EU už také napáchala Antifa řadu teroristických akcí.

F. De Winter 7.6.2021 6:47

No jo, Jů Es Ej, tam to frčí. Ale na nás nemaj. U nás má jeden Antifák ambici být našim příštím premiérem. A to i bez cinknutých voleb. :-P

R. Langer 7.6.2021 7:29

Jo, ale leda tak podle cinknutých průzkumů. ;-)