28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

USA: Americké volby I.

Milí čtenáři, píšete mi hojně o nějaký ten komentář k aktuálnímu dění v Americe. Uvažoval jsem o tom, jak jej pojmout. Nakonec mi jako nejlepší formát vyšla série tří článků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Braun 9.11.2020 10:16

Až a pokud to nastane uvidíme, ne? Zatím nahrazujete otázku na reálnou situaci situací zcela hypotetickou.

P. Milan 9.11.2020 10:26

Obě otázky dost souvisejí.

P. Moravčík 9.11.2020 11:13

Boli "demokrati" ochotní akceptovať súdne rozhodnutie o nelegálnosti zvolenia profesionálneho Černocha Obamu za prezidenta? Nebol schopný predložiť originál rodného listu - jeho rodné miesto v Amerike sa nikdy spoľahlivo nepotvrdilo, sám podával zmätočné vyhlásenia, nedokázal vysvetliť svoj pobyt a štúdium tuším v Indonézii, ignoroval platné súdne rozhodnutie súdu v Arizone... Je to konkrétna situácia alebo hypotetická? Demokrati preukázali, že sú majstri podrazov, klamstva a zavádzania (krach série pokusov o Trumpovo odstránenie), prečo by sme teda mali veriť, že voľby neboli "cinknuté", keď je jasné, že manipulovať s hlasmi je práve pri tomto spôsobe detská hračka a podivné kvantitatívne skoky pri zarátavaní týchto hlasov sa vymykajú logickému vysvetleniu?

I. Schlägel 9.11.2020 12:20

Manipulovat hlasy rozhodně dětská hračka není. Řada vyšetřování údajných podvodů řadu let do minulosti, která se prováděla na základě stížností i žalob, nalezla tyto pokusy v řádech tisícin procenta. Skoky v počítání hlasů jsou reálně okomentované. Nakonec počkejme na žaloby, zajímá mě výsledek. Fandím republikánům, nicméně některé informace o ukradených volbách jsou velmi pochybné a konspirativní.

P. Moravčík 9.11.2020 12:54

Samozrejme, do veci nevidím podobne do toho nevidí nikto, v tom je čaro falšovania:-). Na druhej strane, to, že sa falšovanie nepotvrdilo, môže byť spôsobené faktom, že sa to dokázať v podstate nedá. Ak niečo robím sám, bez svedkov..., ale neznamená to, že to nemôže byť. Domnienka nenahradí neexistujúci dôkaz, doterajšie konanie demokratov však takejto domnienka dáva určitý punc legitimity. Ak boli schopní každého podrazu a útoku počas celého funkčného Trumpovho obdobia, ťažko si myslieť, že im odrazu narástli anjelské krídla, keď zavetrili šancu..

I. Schlägel 9.11.2020 13:08

Šance musí být reálná, abyste ji mohl zavětřit. Ochrana proti masivnímu falšování hlasů je masivní. Kdyby to bylo jednoduché, tak demokraté obsadí většinově i senát.

V. Braun 9.11.2020 13:06

Dejte sem odkaz na to soudní rozhodnutí o nelegálnosti Obamova zvolení a pak se můžeme bavit dále. Sem s ním.

R. Langer 9.11.2020 14:59

Až sem dáte Obamův rodný list, a pak se můžeme bavit dále. Sem s ním! ;-D

A. Renjascu 9.11.2020 8:38

No oni ti demokraté nedokázali uznat vítězství Trumpa celé čtyři roky a neustále vyvíjeli snahu jej odvolat.

V. Braun 9.11.2020 10:17

Pokud vyvíjeli snahu jej odvolat tak zřejmě nejdříve museli uznat, že danou funkci zastává, nemyslíte?

P. Milan 9.11.2020 10:27

Zjednodušeno do nesmyslnosti.

P. Moravčík 9.11.2020 11:15

Napíšte rovno, že je to nezmyselná otázka.

J. Ganaur 9.11.2020 8:55

Demokraté ovšem volbu Tumpa v r.2016 nikdy neuznali.:-(

M. Valenta 9.11.2020 10:02

Pokud mě pomět neklame, tak Hilary Trumpovi , byť s menším zpožděním, gratulovala a moc předala dle pravidel a bez zbytečných průtahů nebo máte dojem, že Trump nebyl prezidentem? Pravděpodobně si pletete oficiální akt uznání s osobní akceptací toho či onoho politika.

F. Navrátil 9.11.2020 10:08

Hilary předávala moc? Ona snad byla prezidentkou?

V. Braun 9.11.2020 10:18

Moc předal bez problémů Obama. Trump bude muset být, podle všech známek, z Bílého domu vyveden.

P. Milan 9.11.2020 10:30

Počkáme, zda k tomu dojde.

Při té příležitosti si vzpomínám na devastaci Bílého domu po odchodu Clintona a jeho lidí.

M. Valenta 9.11.2020 10:53

Jasně. Obama.

J. Kombercová 9.11.2020 11:12

No, Hillary vám asi utkvěla v paměti památným hysterákem.

J. Ganaur 9.11.2020 11:55

Jo, impeachment je skutečné uznání!Gratuluji!;-D

V. Braun 9.11.2020 13:13

Podle mne se Trump opravdu pokusil nelegálně získat podporu Ukrajiny pro své znovuzvolení a impeachment měl reálný základ. Jiná věc je, že od začátku bylo jasné, že Trumpa Republikáni v Senátu podrží a Demokraté si tím spíše uškodili. Osobně budu rád, když Pelosi již nebude ve vedení.

K. Křivan 9.11.2020 10:38

Co by měl uznávat ? Že Biden ukradl vítězství podvody s korespondenčními hlasy ?

J. Pokoutný 9.11.2020 10:57

Demokrati to nedokázali po 4 roky. Tak nedržkujte o nic dřív

A. Renjascu 9.11.2020 8:12

https://daviddvorak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=760560

P. Milan 9.11.2020 10:31

Dobrá fantasmagorie.

R. Gramblička 9.11.2020 7:45

"Není nic příjemného, pokud vám opozice začne lepit nálepku zaprodance drogových kartelů"

a přitom jsou to paradoxně právě tvrdí odpůrci legalizace a zastánci nekompromisního boje proti drogám, kdo se nejvíc zasloužili o rozmach a prosperitu drogových kartelů :-P Ve společnosti, kde si jointa či lajnu koksu koupíte v lékárně v zaručené kvalitě a za zlomek současné ceny se organizovanému drogovému zločinu může jen těžko dařit

M. Sedláček 9.11.2020 10:38

R^ Velmi dobře napsáno. Prohibice prostě nefunguje. Vyzkoušeno. To jsou paradoxy ;-D

D. Nowodny 9.11.2020 1:23

"Svatý Gral" už dávno napsal Hitler ! Jinak to je jednoduché : : Zpracovat- oblbnout masy. Opakované lži se stanou pravdou ! My jsme nikdy nezažili ?

J. Huml 9.11.2020 1:12

Pane autore, Vase nazory, jako ze volicem Republikanu je typicky starnouci bily muz, je naprosty nesmysl. Vas clanek presentuje Vase dojmy ziskane ctenim - toho, co Vy povazujete za podstatne. Jsem presvedceny, ze jste v USA nikdy nepobyl. Vsechno je jinak, nez se Vam zda.

R. Holub 9.11.2020 3:17

Jak jinak? Ja jsem v Americe od r. 1966 a rek' bych ze p. Kechlibar ma pravdu