Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UKRAJINA: Zbraně by znamenaly další rozvrat země
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Boleslav 26.2.2015 11:27A takový chytrý pán to kdysi byl když ještě programoval. :-( |
J. Kopeček 26.2.2015 11:19Pravdou je, že všude tam, kam vstoupila "demokracie" ve formě nohy amerického žoldáka, tráva neroste a je tam jen zmar a statisíce mrtvých. A není třeba jmenovat , kde se tak stalo. A pokud se jedná o mezinárodní terorismus, tak USA jsou jasně v čele. |
V. Kain 26.2.2015 12:46Re: Pravdou je, že všude tam, Evropští politici až na mopslíka Camerona si uvědomují, co by to pro Evropu znamenalo vstoupit do války s Ruskem.Spousta pitomců si to neuvědomuje.Až by to přišlo, tak by čuměli jak pedofil v domově důchodců.Američtí váleční štváči si myslí,že jsou příliš daleko a tak by se jich to netýkalo.To se ale velice mýlí.Občané USA kteří jsou oblbováni a věří všemu co jim naservíruje CCN.Až by ale začala hořet americká města,tak by se velice rychle probrali ze zlého snu. |
P. Lenc 26.2.2015 13:53Re: Pravdou je, že všude tam, Utěšuje mne p. Kaine, že vás oblbuje pouze Rusko dnes a pár českých kolaborantů. |
M. Salkovsky 26.2.2015 17:31Re: Pravdou je, že všude tam, On nema s panom nic..spinava sudruzska kopka. |
P. Vaňura 26.2.2015 17:29Víte, jedna kolegyně se vrátila z USA těsně před 11. 9. 2001. Když došlo k útokům na New York a Washington, tak volala svým známým v USA a byla velice překvapena. Říkala "já jsem si myslela, že budou zkřísnutí a oni jsou zatím odhodláni jít do války..." |
P. Vaňura 26.2.2015 13:24Re: Pravdou je, že všude tam, Tím myslíte západní Evropu, Jižní Koreu, Japonsko a koho ještě???? |
M. Salkovsky 26.2.2015 17:30Re: Pravdou je, že všude tam, Tych krvavych kolaborantskych hnid je tu ozaj vela..ale na kazdeho dojde, svina. |
J. Lepka 26.2.2015 11:12Dva vaše argumenty naznačují, že asi opisujete: 1) "Zbraně by znamenaly další rozvrat země." To snad ani nemá cenu komentovat, že? 2) "Zatím se jednotky pravidelné ruské armády na Ukrajině neangažují, jenom jednotlivci" Co dodat? Kdyby to napsal strýc z Horné dolné, který nemá čas denně sedět na informačních serverech, chápal bych, ale vaše jméno cirkuluje v diskuzích velmi často a nemohu se zbavit dojmu, že zdroje vašich informačních toků jsou poněkud jednosměrné a všechny míří do Moskvy. Souhlasit lze jen s tím třetím argumentem : 3) " Rozpoutat válku je mnohem jednodušší než udržet mír" Že by kouzlo nechtěného ??? |
V. Mlich 26.2.2015 10:48Jen je vyzbrojme Čím víc zbraní, tím dřív se Ukrajinci navzájem vyhubí, a když při tom padne nějaký Rusák, taky žádná škoda, stejně jsou všichni z jednoho sovětského cesta. A pak si na té černozemi očištěné od primitivů budeme moct pěstovat řepky, kolik budeme chtít. |
P. Krešňák 26.2.2015 10:38Tak další agent Moskvy... ....pane Žák, myslím, že nemáte pravdu a Vy to asi víte. Jen maličkost, Irák přepadl Kuvajt a předpokládáte, že se tady američané neměli do tohoto sporu míchat? Američané se pustili do války v zálivu i proto, že je o to požádala Saudská Arábie. Takže to co píšete je jen propaganda a nic víc. Krešňák |
J. Kopeček 26.2.2015 11:16Re: Tak další agent Moskvy... Tak, abyste si zvětšil svůj rozhled, tak se podívejte na zajímavou statistiku. http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/787-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek |
J. Boleslav 26.2.2015 11:28Re: Tak další agent Moskvy... Něco podobného o rusákách nemáte? |
J. Herejk 26.2.2015 11:29Re: Tak další agent Moskvy... Prosím netahejte sem zaručené informace z Ruskem financovaných serverů. Každý průměrně inteligentní člověk zná jejich hodnotu. |
M. Salkovsky 26.2.2015 17:32Re: Tak další agent Moskvy... Svoj triedny hnis si vyucuj len svoje odpady, chudacik. |
E. Erat 26.2.2015 14:39Re: Tak další agent Moskvy... Oslovujeme pátým pádem.Tedy : Pane Žáku, atd. Když neznáte základní věci,tak co můžete vědět o válce v Zálivu (konkrétní záliv,tedy velké Z) ? |
J. Herejk 26.2.2015 10:17Nemá cenu rozebírat jednotlivé zavádějící výroky pana Žáka. Nakonec jeho údajně nestranný, ve skutečnosti proruský, postoj je znám. Jen jedno pro ilustraci: údajné provokace letců Ruska a NATO. Podle všech zpráv se jedná o jednostranné provokace ruské strany. |
V. Mlich 26.2.2015 10:52Definice provokace Rusko dávno ustoupilo od hlídkových letů na okraji své zóny, kdežto NATO je provádí trvale. A když teď rusáci po dlouhé době poslali nějakou stíhačku, už je to "provokace". |
J. Lepka 26.2.2015 11:03Re: Definice provokace Ta stíhačka byl TU 95 a bylo to nad Velkou Británií. Když chci vypadat jako inteligentí diskutant, musím znát fakta. |
K. Frauknecht 26.2.2015 12:22Re: Když už jsme u těch inteligentů :-) Jednalo se o mezinárodní vzdušný prostor. V něm provádí hlídkové lety všechny spojenecké letky NATO. Rusko své lety od 18.2. obnovilo po více než 20 letech. Kdyby se éro objevilo ve vzdušném prostoru Jejího Veličenstva byl by to jinej cajmrsk! :-))) |
D. Polanský 26.2.2015 10:15Nevracel bych se do historie, jelikož jak je známo největším předválečným paktomanem byl E. Beneš. Jak to dopadlo s ČSR je známo. Vyjednávačky nepomohly. |
J. Urban 26.2.2015 9:49No jo, v roce 1938 vládl v USA jistý Roosewelt. Ani omylem a ani náhodou nechtěl USA zatáhnout do války. Nakonec USA do války vstoupily, musely, do války mnohem strašnější, než by bývala musela být, kdyby postoj Rooseweltovských USA byl v roce 1938 diametrálně odlišný. Situace se zčásti opakuje, přestože Evropa i USA by měly být poučené, snad jen v té USA ti poučení jsou dnes o trochu víc slyšet. |
J. Boleslav 26.2.2015 11:29Re: No jo, v roce 1938 vládl v USA jistý Je to přesně tak, jak píšete. Evropští mírotvorci jsou nepoučitelní. |
Ť. Mráček 26.2.2015 9:06Jak dlouho bude Putin předvádět ty svoje vyjednávací tanečky o míru? Bude to tak dlouho, dokud mu oškliví Američané dovolí na území připo§rané Evropy válčit. A soudruh Žák se ještě pitomě ptá co bude dál, když se nálada v různých zemích nebezpečně blíží náladě před 1. světovou válkou? Tehdy jste byli fascinováni Hitlerem, dneska jste unešeni Putinem. Tak si to, soudruhu Žáku, spočítej sám a neotravuj! |
J. Švaříček 26.2.2015 9:15Re: Jak dlouho Fascinace Hitlerem před 1. svět. válkou? Asi by to chtělo opáčko z historie. |
J. Urban 26.2.2015 9:24Re: Jak dlouho Jo, opakujte, potřebujete to zjevně velmi. |
Ť. Mráček 26.2.2015 9:51Re: Jak dlouho Opravuji: "... před 2. světovou válkou?" |
P. Boublíková 26.2.2015 10:17Re: Jak dlouho To je hezké, ze jste se opravil - jenže autor psal skutečně o náladě před 1. světovou válkou :-D a má pravdu. |
Ť. Mráček 26.2.2015 18:05Re: Jak dlouho Máte pravdu, autor psal o náladě před 1. válkou, ale podobnost dnešní situace spíš koresponduje s obdobím před 2. sv, válkou. Já to tak alespoň cítím. |
P. Lenc 26.2.2015 8:59Jistě,pane autore. Ještě že máte tu zlou Ameriku.Nebýt jí, tak "mírotvůrce" Putin mohl obnovit "mírovou cestou" hranice Ruska v rozsahu SSSR.Vždyť všechny ty státy, co se pod "vábničkou" těch zlých imperialistů osamostatnily, toho přece dnes hořce litují a a jejich "utlačované" ruské menšiny se připravují pod taktovkou ruské "mírové propagandy" na návrat do tak svobodné ruské náruče.Samozřejmně, pokud to ta většina nepochopí, tak se to musí udělat jako na Ukrajině.A běda ti, Západe, se na nás křivě podívat, my se přece jenom bráníme.Víte, soudruhu autore, takové žvásty jaké vytváříte jsem četl a poslouchal roky po "bratrské pomoci" v r. 1968.Jste pořád stejní. |