6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

UKRAJINA: Merkelová s Hollandem „přivezli mír“

Při sledování posledních pokusů Německa a Francie „přivézt mír do Evropy“ při jednání s Vladimírem Putinem je mi smutno. Všechny tzv. mírové pokusy a dohody o příměří nás totiž vedou ve skutečnosti k válce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 13.2.2015 17:12

Doufám, že budete intervenčně vstupovat v první linii,

pane advokát! Rozhodně nepočítejte s tím, že já bych byl před vámi. A kdyby chtěl můj kluk - naivita k mládí patří - tak bych mu nohy zpřerážel.

Už si balíte velkou polní?

A co razborka-sborka útočné pišky, zvládáte?

Z. Frys 13.2.2015 17:10

Re: Nepůjdu bojovat za socialismus sovětský ani bruselský.

v evropě se vyvinula evropská varianta korporátního socialismu (fašismu), tedy takový "fašismus s lidkou tváří".  V Rusku se po pádu komunismu tento transformoval do nazi-bolševismu, směsky nacionalismu, marxismu a antiliberalismu. Co je horší ať si každý posoudí sám. Nemám rád ani jedno, ale ruská varianta mě přijde ne o jeden, ale několik levelů horší.

A kdyby měli Němci v Berlíně vycpanýho Hitlera a prezidentem Německa byl gestapák a němčouři mávali prapory se svastikou,  bál bych se jich. A dokud budou mít rusáci v Moskvě vycpanýho Uljanova, prezidenta KGBáka  a budou mávat vlajkami se srpem a kladivem, budu se jich bát.

L. Kubeš 13.2.2015 16:47

Re: Úplně mimo

A podobní exoti jako Jukl si tady klidně volně pobíhají mezi námi, zatím co by měli už dávno sedět zavření v Bohnicích, protože jsou nebezpeční sobě i okolí.

J. Boleslav 13.2.2015 16:15

Re: Neuvěřitelný žvást!

Ukrajina se svobodně rozhodla opustit rusácký ráj a vstoupit do EU a výhledově i do NATO. To se rusákům samozřejmě nelíbí a proto se na Ukrajině jejich vinou bojuje. Takže USA potažmo EU mají do tamních záležitostí větší oprávnění mluvit než ivani. Bipolární rozdělení světa je více než 20 let pryč, i když se KGBácká swině kremelská sebevíc snaží tvářit, že ne.

J. Boleslav 13.2.2015 16:10

Re: Nepůjdu bojovat za socialismus sovětský ani bruselský.

V Bruseli vládnou socialističtí pitomci, v Moskvě (ex)bolševičtí grázlové. Takže kdybych si musel vybrat, beru ty pitomce.

J. Kulheim 13.2.2015 15:44

Re: Nepůjdu bojovat za socialismus sovětský ani bruselský.

"Ať je EU jakkoliv špatná ..." je chytřejší, má propracovanou ideologii. Lidé jsou ovládáni přijatelnějším způsobem. Vyměnit svobodu za větší kus kabanosu nebo dostatek toaletního papíru, nepovažuji za dobrý obchod.

Já s vámi souhlasím, ale já mám za celý život po krk socialistického kradení a komandování. Lidi jsou oškubávání jak vrabci. Až mu oškubou všechno peří, tak mu řeknou aby se proletěl a podíval se do světa. Myslel jsem, že se dožiji, alespoň trochy svobody.

B. Rybák 13.2.2015 15:40

Re: Neuvěřitelný žvást!

A co je do Ukrajiny Německu nebo USA? Udržování rovnováhy mezi velmocemi je trvalý úkol slušných státníků po celé lidské dějiny! Ti neslušní se ji pokouší změnit ve svůj prospěch!

B. Rybák 13.2.2015 15:33

Re: Je MNOHEM MORÁLNĚJŠÍ vyhnat Rusy z Krymu než

My a ostatní "zdegenerované" podnárody Evropy jsme přežili, jenom proto, že Rusko světovládné arijské nadrase, která rozpoutala dvě světové války, které byly logickým pokračováním celých jejich dějin a dnes vedou i proto nám zničující hospodářskou Euro-válku, nepodlehlo. Nacisté naštěstí své bezprecedentní genocidní plány nemohli dokončit!

Teď ale neřešíme minulé války, ale bráníme se před těmi, kteří falešným válečnickým řevem odvádějí naši pozornost od skutečného ohrožení našeho národa i státu!!!

M. Prokop 13.2.2015 15:18

Re: Sice to bývá pozdě

Ano.

M. Prokop 13.2.2015 15:17

Re: Srovnávat Ukrjainu se Sudety je nesmysl

Sudetští Němci byli vyhnáni za boj proti svému státu, ČSR.

Ergo kladívko, bylo by jen správné (dle vyháněcí logiky) vyhnat i ukrajinské Rusy, za boj proti svému státu, Ukrajině.

A nebo je takové vyhánění svinstvo obecně (IMHO je), ale pak je třeba dohlédnout na individuální zodpovědnost.

M. Prokop 13.2.2015 15:14

Re: Neuvěřitelný žvást!

Do Ukrajiny Putinovi nic není, pokud nepřistoupíte na Brežněvovu doktrinu omezené suverenity.

Rusové si za to mohou sami, že celé jejich okolí (s vyjímkou Arménie a Běloruska) se jich bojí (to ti Bělorusové také) a hledá pomoc kde se jen dá, hlavně u EU a NATO.

M. Prokop 13.2.2015 15:11

Re: Nepůjdu bojovat za socialismus sovětský ani bruselský.

Imperiální choutky vidím převážně u Putina.

Ať je EU jakkoliv špatná (s většinou Vašich výhrad souhlasím), tak státy se do ní samy hlásí, neokupuje je. Ani USA ne.

J. Kulheim 13.2.2015 15:05

Nepůjdu bojovat za socialismus sovětský ani bruselský.

Nevím, který z nich je lepší. Z mého pohledu jsou oba typy přibližně stejné. Ten bruselský je jenom trochu sofistikovanější.

Oba systémy předpokládají, že k socialistickému ráji vede cesta dirigismu. Omezují individuální svobody , ničí tradiční rodinu a z tradiční solidarity dělají povinnost.Tzv. civilizované státy, které se daly na cestu budování socialismu západoevropského typu tzv. sociálního státu, jsou zadlužené, nestačí dluhy splácet a mnohé jsou těsně před zhroucením financí.

Stát bere lidem z jejich příjmů vysoké daně. Daň z příjmů. zdravotní a sociální pojištění činí téměř 50%. Rodinám prakticky sebere příjem jednoho člena rodiny. Peníze rozděluje bohatým ve formě dotací, pobídek, atd. Chudobní jsou čím dál chudobnější, bohatí čím dál bohatší. Rostou náklady na financování sociálního státu a státy se zadlužují.

Mají imperiální choutky a vydávají to za pomoc.

B. Rybák 13.2.2015 15:04

Neuvěřitelný žvást!

Tento hlupácky válečnický článek se panu Vlkovi opravdu nepovedl. Představa, že by prezident Putin vyvolal válku napadením států, které jsou v NATO(!!!) a třeba i "jenom" skutečnou válku o Ukrajinu je naprostým nepochopením ruské reformace, která začala poznáním ruských politických elit, že kolonialismus je neefektivní a neudržitelný, že jej nahradil neokolonialismus, který státy "dobývá" prostředky hospodářské a masmediální (ideologické) války a přivedla Gorbačova a elity KGB mezi něž bezpochyby patří i Putin k bezprecedentnímu dobrovolnému rozpuštění RVHP (na které západní elity nevěřícně zíraly)!

Putin nenavrhuje a bezpochyby ani nechce rozdělit Ukrajinu a vykopat trvalý příkop mezi západní Ukrajinou a Ruskem. Požaduje federalizaci Ukrajiny (autonomii jejího východu) a mezinárodní garance, že Ukrajina zůstane neutrální (což je mnohem méně, než J. Baker a H. Kohl slibovali Gorbačovovi)!

Přesně tento názor jsem na NP obhajoval už před jednáními v Minsku a teď nemám nejmenší důvod ho měnit!

http://www.usd.cas.cz/archiv_SD/sd_1_2_2011.pdf

http://literarky.cz/politika/svet/1748-poruil-zapad-sve-sliby-vi-rusku

V. Horák 13.2.2015 15:03

Re: Srovnávat Ukrjainu se Sudety je nesmysl

Soudruh nechápe,že si Ukrajinci nechtějí nechat poroučet od Putina,to opravdu neslýchaná drzost od těch hnusných banderovců !

P. Vaňura 13.2.2015 14:52

Čechům by nejvíce pomohlo, kdyby se v rámci Protektorátu

co nejvíce sblížili s Němci. Třeba by soudruh Heydrich byl pak tak hodný, že by jejich část dokonce s Němci zrovnoprávnil...

P. Vaňura 13.2.2015 14:48

Je MNOHEM MORÁLNĚJŠÍ vyhnat Rusy z Krymu než

bylo svého času vyhnat Němce z Konigsbergu.

A pokud je k tomu třeba porayit Rusko ve válce, znamená to, že musíme s Ruskem vést válku a dokázat ho porazit? Tedy, dát dohromady koalici Ruskem okradených národů, která je potazit dokáže?????

NEEXISTUJE zločin, kterého se dopouštěli nacisté, ale kterého by ase nedpouštěli komunisté, většinou ve větším měřítku. A Rudá armáda byla úplně stejný dobytek, jako mnohé formace SS!

P. Vaňura 13.2.2015 14:43

Jaké vymyšlené ruské zločiny? 6 milionů Ukrajinců,

povražděných bolševiky je přibližně stejně, jako 6 milionů Židů, povražděných nacicsty. A pokud jde o "ukrajinskou účast,". připomínám, že spalování mrtvol Židů, povražděných v plynových komorách provaděli jiní Židé, dokud nebyli sami povražděni.

Stalin, Molotov, Kaganovič, Jagoda, Vorošilov, kde máte jakého Ukrajince?????

P. Vaňura 13.2.2015 14:39

Tak dlouho nejspíš čekat nebudete muset. Zhovadilost

stoupenců appeacementu se projeví mnohem dříve,.

Vždyť ti idioti ani nejsou schopni říci docela jednoduchou větu "Pokud nepřestanete dodávat zbraně separatistům, začneme dodávat zbraně legální Ukrajinské vládě!" Zde vidíme naprosto jasný princip reciprocity, který se Rusko snaží stavět na hlavu!

V. Podracký 13.2.2015 14:36

Srovnávat Ukrjainu se Sudety je nesmysl

Sudety byly vyklizeny od německého obyvatelstva v důsledku války jako pomsta za neslýchané německé zločiny. Ukrajinci si sice vymýšlí různé ruské zločiny z komunistické doby, ve skutečnosti je dělali sami. O Banderovcích a jejich zločinech nemluvě. Není morální důvod vyhánět Rusy z východní Ukrajiny, která patřila od sedmnáctého století Rusku a území bylo osidlováno oběma národy v jakémsi souladu.

Nechápu to válečnické úsilí. Co by se mělo vlastně dobývat? Východní Ukrajina, kde žijí Rusové a svoji autonomii si zaslouží? Nebo Krym, kde žije převaha Rusů? Co bude potom? To se Rusové vyženou? A proč? Co komu udělali? Autor jen šíří nenávist.

R. Tichý 13.2.2015 14:31

Re: Rozhodně vynechat Slovensko, ČR a Maďarsko

Asi ostuda přitahuje LGBT, protože je možno stydět se politiky všech barev :o)

Politiků, kterých je si možno vážit se člověk dopočítá na prstech. Asi jako novinářů.

P. Lenc 13.2.2015 14:21

Re: Doufám, že Vlk nemá modrou knížku

Já také, pokud jste si všiml, se soudruhem Lesniakem opravdu, ale opravdu diskuzi nevedl.

P. Krešňák 13.2.2015 14:09

Souhlasím....

..... a jsem rád, že nejsem sám ve svých postojích. Krešňák

P. Dvořák 13.2.2015 13:45

Re: Sám jste osel s vlčí mlhou.

Stav naší armády je tak velice dobrý, že opravdu máme na to, radit všem po celém světě. Jenomže diskuse není o radílcích a hlídkách kolem cest v Pandurech. Autor článku si tady pohrává smyšlenkou, že půjdeme válčit na Ukrajinu proti Rusku. My, Maďaři, Slováci, Poláci. Možná jste to přehlédnul, to ta vlčí mlha.

Stav naší armády je tak velice dobrý, že si někdy sami kupují náboje na výcvik, zcela pravidelně si kupují ze svého výstrojní součástky, mají pár desítek let moderní neprůstřelné vesty, a je jich tolik, že když mají dát dohromady jednotku na hlídání muničáku, je na světě problém.

Kolik vojáků jsme schopni poslat do války proti Rusku? Pět tisíc? No to Putin uteče za Ural raději sám, než aby se tam od nás nechal hnát :-))

V. Plocek 13.2.2015 13:13

Re: Doufám, že Vlk nemá modrou knížku

Pane Lenc. Takto se diskuze nevede.

V. Plocek 13.2.2015 13:09

UKRAJINA: Merkelová s Hollandem „přivezli mír“

Při čtení tohoto článku běhá mráz po zádech. Nikoliv strachem, ale zjištěním, jak je popsané reálné, zejména ve vztahu k doby obsazování Česka Německem. A autorovo varování před ústupem pod záminkou diplomatických jednání je tak zásadní, až je z toho člověku špatně. Jestli je konstatované jen s 50 % pravda, tak .......   A vše tomu nasvědčuje.  Potom nelze než s autorem souhlasit s okamžitým vojenským zásahem mezinárodních sil na Ukrajině. Jak děsivé, ale pravdivé.

B. Novacek 13.2.2015 12:20

Re: My půjdeme válčit na Ukrajinu?

citace:"... jsou přítomni jako "instruktoři" také v Palestině..." - vazne? Tak to se, pane Vlku, maji cim chlubit...trenujou teroristy ve vrazdeni Zidu? Ceska armada s tim ma zkusenosti uz z osmdesatych let, kdy na prerovskem letisti cvicila 150 muslimackych teroristu v pouzivani MIG 21...smutna bilance! Bydlel jsem s nima v jednom hotelu a kdykoli vam dam pisemne co to bylo za hnusnou sebranku!

J. Schwarz 13.2.2015 12:07

Re: Pokud kdokoli žádá po druhých,

No právě ta spoušť! Copak ti trapní Norové dávají nobelovky za něco jiného? Vzpomeňte na Arafata a Al Gora!

J. Lepka 13.2.2015 12:00

Škoda, že se nedočkám doby tak za 50 - 70 let.

Jak historie ohodnotí angažmá Angely s Francoisem v téhle až příliš povědomé kauze.

K. Frauknecht 13.2.2015 12:00

Re: :-))

A to proč?

Že mě přijde směšné, když se advokát obléká do maskáčů (samozřejmě že jen virtuálně z pohodlného křesla u noťasu :-))?

Že nevěřím, že zprávy ČT, tedy zprávy unijní, odpovídají skutečnosti?

Že jsem si jist, že neexistuje krystalické dobro (USA, EU, UA) ani krystalické zlo (Rusko)?

Nebuďte naiva!