18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Evropa v ohrožení...

Evropa (tedy EU, k níž patříme, k Evropě geograficky patří i podstatná část Ruska, k němuž zatím naštěstí pořád ještě nepatříme) je ve stavu dosti vážného ohrožení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Škodák 28.9.2015 19:57

Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Jako vždy vynikající článek od pána Doležala,který na rozdíl od mnoha tupců vidí za horizont české kotliny! Kdo pozorně poslouchal projev amerického prezidenta,musí si klást otázku,jaké pak to hodnoty zastáváme? A protože naše společnost většinou na ty evropské, anticko-křesťanské kašle,upadneme opět do východní sféry vlivu totality!

K. Janyška 28.9.2015 20:39

Re: Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Jděte do háje s jakousi společností, marxáne. Je jen spontánní řád lidské interakce... Dzp.

J. Škodák 28.9.2015 21:16

Re: Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Byl jsem dnes v den sv.Václava na procházce v háji,vřele doporučuji! Spontání řád lidské interakce je široký pojem a má mnoho výkladů a nejsem jasnovidec, abych věděl pane Janyška,který pak že to zastáváte!

M. Prokop 28.9.2015 21:07

Re: Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Mně by spíš zajímalo, jakéže hodnoty zastává tenhle americký president. Posral co se dalo a blbne s oteplováním.

B. Rybák 29.9.2015 0:10

Re: Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Ano! Blbne s oteplováním klimatu (ale nárůst těžby plynu z živic mu nevadí), blbne i s oteplováním lidské společnosti pomocí velmi "teplých" lidí!

B. Rybák 28.9.2015 23:57

Re: Jaké pak hodnoty česká společnost zastává?

Nejenom, že na ty hodnoty (nová západní levice) "kašle", ona je s maximální možnou intenzitou ničí! Myslím, že v tuto chvíli naši občanskou i národní svobodu mnohem víc ohrožuje multikulturní, politicko-korektní EU-inkvizice, než celá Asie!

J. Kanioková 28.9.2015 18:05

""jednak brutální a nelidský diktátor""

už mě to přestává bavit- neustále se ptám těch, kteří takto argumentují - EXISTUJÍ nezpochybnitelné důkazy o tomto? Skutečná fakta ?

A pořád nedostávám relevantní odpověď, či odkaz..

z 11.9.2015 -- Američané se shodli s Rusy, že OSN vyšetří chemické útoky v Sýrii - http://jdem.cz/btr4d7

J. Němec 29.9.2015 1:52

Re: ""jednak brutální a nelidský diktátor""

Důkazy? Asi vám uniklo, že v Sýrii se přes 4 roky válčí. Města leží v troskách, miliony lidí uprchly a dle vás tam Asad asi hraje s obyvatelstvem člověče nezlob se...

M. Raabová 28.9.2015 12:33

trochu se ohradím

Ač je čát Ruska v Evropě, tak to není část podstatná, ale tak 1/5 rozlohy. Státy blízkého východu nejsou zaostalé, ale jejich režim se ubíral jiným směrem a diktátorský režim  oni potřebují , stejně jako my demokracii. Nelze zavést u nás jejich pohled na svět stejně jako obráceně. Za to že se svět teď zbláznil může naše snaha naroubovat islámu náš pohled na svět. Smiřme se s tím a stejně jako se mnohé zdá pro nás nepochopitelné je i pro ně nepochopitelné mnohé u nás. Neroubujme naši jabloň na mango, ale ono je teď už hodně pozdě. Nejsem škarohlíd ani katastrofista, ale myslím, že nás bude ještě hodně bolet hlava z toho soužití a jestli půjde vše jako v pohádce, tak to dopadne tak, že Evropa  zůstane rádoby monokulturní a  utečenci se vrátí a začnou si opravovat a budovat znovu svou zem.

K. Janyška 28.9.2015 10:02

Autore, trochu nevzdělaným, nebo irelevantně vzdělaným,

zhrzeným úchylem se mi jevíte vy. Nějak plácáte... Dzp.

J. Slanina 28.9.2015 9:16

TU A TAM NENÁPADNĚ ??????

"(Rusko) uprchlickou vlnu nejen nebrzdí a nebude brzdit, ale spíš ji ještě z pozadí a nenápadně tu a tam trochu živí."

Nebuďte, pane Doležale, naivní.

V. Kain 28.9.2015 9:57

Re: TU A TAM NENÁPADNĚ ??????

Pane Doležale na vaší adresu se dost nelichotivě už vyjádřil pan Klaus a musím uznat,že měl pravdu.Vy a Fištejn se můžete vzít za ruce.Jeden chytřejší než druhý.

J. Kombercová 28.9.2015 12:37

Re: TU A TAM NENÁPADNĚ ??????

Technická: Ten, komu adresujete komentář, není pan Doležal!

M. Prokop 28.9.2015 17:40

Re: TU A TAM NENÁPADNĚ ??????

A navíc, Fištejn je reálnější, tohle se panu Doležalovi ještě jakž takž povedlo, ale nedávno jsem ho slyšel tvrdit, že se máme držet EU proti Rusku.

Z. Koutecký 28.9.2015 0:57

Asád

"Spojené státy (tj.Obamova politická reprezentace) sice trvají zcela zásadně na bezpodmínečném odstoupení Bašára Asáda (úplně správně, ten člověk je jednak naprosto nespolehlivý jako potenciální spojenec, a jednak brutální a nelidský diktátor)."

Jen tak na okraj - Asádovci vládnou v Sýrii od roku 1971. Jejich způsob vlády nám tady na Západě vůbec nevadil. V roce 1974 si prezident Nixon srdečně potřásá ruku s Hafízem al-Asadem, Války v Zálivu se dokonce Sýrie zúčastnila na straně USA a spojenců. A najednou je Asád nelidský diktátor, který podle Obamy nemá právo vládnout, ač řádně zvolen. Prý zasáhl tvrdě proti povstání opozice, bombardoval města. Na Ukrajině je však stejný postup v pořádku. USA dodává povstalcům zbraně, cvičí je a posílá tam "poradce". To je v pořádku. Rusko dodává ukrajinským povstalcům zbraně a posílá tam "zelené mužíčky". To je odsouzeníhodné.

Myslím, že bychom měli hodnotit události na základě toho, co se dělá a ne na základě toho, kdo to dělá.

I. Teren 28.9.2015 4:08

Re: Asád

V casoch univerzalneho klamu - prehovorit pravdu, je revolucny cin.)

(G. Orwell)

P. Dvořák 28.9.2015 8:13

Re: Asád

Události se v politice zásadně hodnotí podle toho, kdo to dělá.

Nikde neplatí víc než v politice "Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž."

P. Lenc 28.9.2015 9:56

Re: Asád

K vašemu příspěvku se dá pouze přidat.

J. Kanioková 28.9.2015 17:59

Přesně... holt ten Dvojí Metr je nezničitelný..

před chvílí jsem četla článek Georga Sorose, předlouhý, kde píše, a snaží se "dokazovat" (prý objektivně), co všechno máme ve prospěch Ukrajiny dělat, a vlastně tím i ve prospěch EU..

A zdůrazňuje - "Mám pocit, že jsem v silné pozici, aby uváděl tyto argumenty, protože mám intimní znalosti o nové Ukrajině přes obě mé ukrajinské nadace a mou vlastní účast v zemi."

J. Jurax 29.9.2015 0:19

Re: Asád

Možná by nebylo od věci i zvážit PROČ to dělá.