14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

TŘETÍ SVĚTOVÁ VÁLKA: Už začala – řekl poradce Zelenského

Toto není jenom nějaké řečnické cvičení nějakého propagandisty. Jsou to slova člověka, který má k ukrajinskému prezidentovi podle zdrojů skutečně blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 11.9.2023 1:00

Putinova prolhaná dezinformační PÁTÁ KOLONA aktivní na NP nejenom v posledních týdnech:

A. Renjascu , L. Kolman , P. Odložil = P. Dachmeister , M. Varadinková , J. Krejčová , J. Černý , P. Černý , D. Černý , J. Červený , P. Spáčil , V. Čermák , V. Zadák , J. Novak , I. Pávek , K. Filip , V. Pavelka , F. Pavelka , Z. Linda , V. Kuhaj , L. Zídek , P. Brich , K. Nový , J. Drobný , D. Hubáčková , J. Karza , I. Kučerová , R. Sorge , J. Rybník , P. Pepax , J. Rejzek , A. Jaroš , P. Boublíková , P. Boleloucký , L. Beneš , J. Vlček , J. Sedláček , J. Pšenička, P. Brecík , K. Křivan , F. De Winter , A. Teply , M. Hoblík , J. Kratochvíl , M. Boháček = M. Zasazabanovaný, J. Kostelanský , J. Krásenský , L. Hančar , R. Langer , R. Gramblička , P. Nešvara , F. Navrátil , S. Vozka , V. Šťastný , V. Damec , P. Zeman , R. Lávička , J. Blahová , J. Dvořák , D. Laurencikova , J. Bárta , P. Vychodil , J. Fialová , V. Machálková, T. Kubín , J. Tulejová , I. Hermanek , F. Pokorný , O. Kaucký , S. San , Z. Grabec , J. Vrška , D. Rakous , L. David , B. Liborek , S. Ševeček , J. Trubač , J. Hanzal , F. Žůrek , E. Hlinovský , M. Šejna , R. Vacek , V. Podracký , M. Malovec , A. Mohela , M. Moravcová , K. A. , V. Němec , P. Vavruch , J. Uher , R. Woloszczuk , O. Seliger , O. Vorálek , I. Teren , Š. Hašek , R. Nešpůrek , Z. Babek , P. Kozelský , P. Nešvara , L. Svoboda , ...

Další ... kusy mám bokem na pozorování. Seznam není úplný.

Seznam dezinformačních webů v češtině

https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_dezinforma%C4%8Dn%C3%ADch_web%C5%AF_v_%C4%8De%C5%A1tin%C4%9B

https://www.nelez.cz/

V. Cícha 9.9.2023 7:45

Existuje jen jedno možné řešení, pokud se obáváme větší katastrofy: Nechat ega vojevůdců. stranou a urychlně jednat, tedy ne válčit ( nebo se o to alespoň pokusit"

P. Sura 9.9.2023 15:02

A "makat love..._"

P. Skřivan 9.9.2023 18:23

Jednat můžete s tím, kdo jednat chce. Rus jednat evidentně nechce a navíc nemá o čem. Že má vypadnout z Ukrajiny je celkem jasné a jednat proto ani není o čem. Samozřejmě s nízkým IQ se i takto základní věc chápe špatně.

V. Čermák 10.9.2023 11:47

Tak Rusové by v jednání navázali na Minské dohody, USA EU a Zneužitou Ukrajinou porušené horem spodem. To se USA a NATO nehodí..

V. Kolman 8.9.2023 22:34

Jen prosťáček zlehčuje možné důsledky použití jaderných zbraní.

!!!!!!OVŠEM!!!!!!

Tyto důsledky si uvědomují i "mocní" tohoto světa a ti mají sami sebe setsakramentsky rádi a jsou při*****ní strachy stejně jako kdokoli jiný, možná ještě víc.;-D Nahlíženo touto "optikou" JZ nepodceňuji, ale ani nepřeceňuji. Hitler si mohl být dost jistý, že se mu v krytu nic nestane.

Tím si ovšem dnes už nikdo jistý být nemůže. A i pokud by přežil se zásobou pitné vody, konserv a fungovaly by mu všechny filtry vzduchu a....... a ....... a........ a nakonec zvítězil nad protivníkem, bylo by to Pyrhovo vítězství.

K čemu by mu bylo "vítězství", když by řadu let nemohl užívat terén nad krytem, totálně zničený a zamořený radioaktivitou???.

Takhle se to jeví jednomu technikovi - penzistovi :-(:-(

  • reagovat
  • nahlásit příspěvek
  • P. Diviš 8.9.2023 23:39

    Jen vyděrač jadernými zbraněmi vyhrožuje. Třeba Medveděv nebo Putin, případně jiní jeho poskoci.

    A. Renjascu 9.9.2023 0:39

    Zatím jediný kdo je použil a to navíc přímo proti civilistům byly USA. Ale je možné, že jste to ve své svaté válce zapomněl...

    M. Kocián 9.9.2023 7:11

    Ano, ale přestože je USA má už od konce II. sv. války a později několik válek vedlo, nepoužilo je, čímž dokázalo svou dospělost. Platilo to i o SSSR a ostatních jaderných zemích. Klíčová otázka je, zda to bude platit i nadále.

    D. Laurencikova 9.9.2023 16:18

    USA ve svych valkach nepotrebovaly "dokazovat svoji dospelost" nepouzitim jadernych zbrani, protoze jim v tech valkach - kdy napadly a bombardovaly cizi zeme, neslo o jejich sebeobranu a existenci. Valka mezi USA a Ruskem je neco jineho. Tady se jedna o existence a pristi strukturu sveta. Moc velke iluze si nedelejte.

    H. Lukešová 9.9.2023 16:29

    Teď tedy nebudu citovat jiné lidi, ale zeptám se osobně sama za sebe. Myslíte si vážně, že Američané chtějí zničit Rusko?

    Já si o Američanech žádné iluze nedělám, ale zdá se mi trochu přitažené za vlasy, že by chtěli zničit jadernou velmoc Rusko. To přece je každému myslícímu člověkovi jasné, že nebude snadné porazit Rusko a dostat ho na kolena.

    P. Skřivan 9.9.2023 18:36

    Porazit toho, kdo napadá okolí, je nutné. To není otázka k rozhodnutí.

    Jaderná zbraň je vhodná jen k zastavení toho, kdo mne napadl za cenu zamoření území, kde byla použita. Jde tedy o věc značně nepraktickou. V případě Ukrajiny tedy nemá smysl ji použít. Rusku k ničemu nepomůže. Nebo se domníváte, že dobýt zamořené území je výhra ?

    Pokud Rusku došla munice a musí ji dovážet ze severní Koreje, Číny a Íránu, tak viditelně na tom dobře není. A to se bavíme o munici do starých ruských krámů, protože ty moderní už dávno mít nemůže. Není náhoda, že se tvrdí, že co se hýbe, Rus netrefí. Pochopitelně, když nemá počítačem řízenou palbu a zaměřování. To nahrazuje množstvím hlupáků, kteří jdou za Rusko bojovat. Neví, že nejdou bojovat za Rusko, ale za jeho vedení, které válku potřebovalo jen proto, aby nešlo od válu. Hloupější důvod jít do války neznám.

    D. Laurencikova 9.9.2023 18:59

    Ja se k tomu jeste vratim, pani Lukesova. Ti lide, kteri veri vsemu, co pisi "Novinky", at je to sebeabsurdnejsi, verili zrejme vzdycky vsemu, co se psalo na prvnim plote: "Se Sovetskym svazem na vecne casy a nikdy jinak", "Ukoly nevimktre petiletky splnime a prekrocime", "volime kandidaty Narodni fronty", Sovetsky svaz, mirova hraz"... Vy jste tu dobu neprozila, ja ano. Dnes si tito lide zas pusti televizi nebo prectou novinky, tam jim sdeli, co si maji myslet - jak tomu bylo vzdycky a maji vystarano.

    Myslim, ze Americanum na oslabeni Ruska enorme zalezi. Nekteri tvrdi, ze nejde ani o Ukrajinu, ani o Rusko, ale o Cinu. Hlavnim nepritelem USA je dnes Cina, ktera jim prave dela spornym jejich prvenstvi jako hospodarska svetova velmoc c. 1. Oslabene Rusko nebude moct Cine nijak vyzname pomoct pri vojenskem stretu s Cinou, to jsem slysela rict nejakeho americkeho profesora. Je-li to tak nebo ne, buh sud.

    Mne se to cele zda silene a odporne, to intrikovani, valceni, zabijeni, mrzaceni a niceni... a nedokazu si predstavit, jaky cil za to skutecne stal, vyvolat valku s Ruskem! Co za to stoji, jit do valky s Cinou? Proc se nemuzou tito velci a mocni proste navzajem respektovat?

    H. Lukešová 9.9.2023 19:32

    Jó paní Laurenčíková, máte v mnohém pravdu, hlavně v prvním odstavci, na Vaše otázky v třetím odstavci, které jste napsala na konci Vašeho příspěvku, Vám neodpovím, ty musíte položit dotčeným politikům, proč se spolu nechtějí dohodnout a vzájemně se respektovat.

    Co se týče Američanů a americké politiky neodvážím si moc toho soudit. Jen si myslím, že za Trumpa byl svět v pořádku. Trump podporoval Izrael, Putin byl v klidu, Čína a Írán na uzdě, ale nyní za Bidena? Celý svět se žene do záhuby.

    D. Laurencikova 9.9.2023 19:55

    To byly recnicke otazky, zadnou odpoved od vas samozrejme necekam. Proc se valci? Kvuli lidske povaze. Velikasstvi, arogance, mocichtivost, hrabivost, podlost, panovacnost, nesoudnost, hloupost, zbabelost.... sama si k tomu jeste nejake pridejte.

    Zcela souhlasim s tim, ze za Trumpa byl svet v lepsich rukach, nez ted. Vsak se take rikalo, ze kdyby byvala vyhrala Hillary, uz bychom byli v nejake valce! A stalo se. Sotva byl Trump "odvolen", uz litaji rachejtle. Tezko rict, jak to s Trumpe dopadne. Ja bych si moc prala jeho znovuzvoleni, ale mam pochybnosti. Oni ho spis zabiji, nez aby ho nechali vratit do Bileho domu. Nebo skutecne zavrou... Vsak uvidime. Vsimla jste si tech drakonickych trestu za "utok na Capitol"? Dvakrat 17, jednou dokonce 22 let vezeni!!! V dobe, kdy islamsky vrah dostane podminku a lecbu na psychiatrii.

    H. Lukešová 9.9.2023 19:58

    Ano, všimla jsem si. Muslimové můžou vraždit, znásilňovat a potrestáni nejsou, kdo na to upozorní, ej islamofob, i v USA bylo zahájeno velké tažení proti pravici, jako v Německu.

    P. Skřivan 9.9.2023 21:48

    Trump a jeho přisluhovači jsou zločinci. Představa, že Trump to dělá lépe, je pouze o tom, že máte nulovou představu, co skutečně dělal. Jsou věci, které tolerovat nelze. Útok na demokracii a právní stát, je jedna z nich. Jaké k tomu měl důvody, je zcela lhostejné.

    Prohrát u 60 soudů a pak, když nesouhlasím s rozsudky, to zkoušet řešit útokem fyzickým, je něco, co je zcela nepřijatelné. Pak k těm soudům neměl chodit.

    Schvalovat to může jen hlupák, který nechápe ani princip právního státu, tzn. toho, co vzniklo s první ústavou. O státu demokratickém, to už je pak zcela mimo jeho obzory.

    D. Laurencikova 10.9.2023 9:42

    Pane Skrivan, toto je takova snuska nesmyslu, ze snad ani nema cenu to rozbirat. Vy nemate nejmensi tuseni v jakem svete vlastne zijete, ani vybavu, to rozpoznat.

    Co Trump "skutecne delal" tak hrozneho? Trump se postavil globalistum, ac sam miliardar a prislusnik "elity". Trump zadne soudy neprohral, soudy se odmitly s ocividnym volebnim podvodem zabyvat. Duvody jsou ruzne.

    "Utok na demokracii" - tim myslite ten nespokojeny dav (lid = suveren), ktery vnikl do Capitolu, centra demokracie? Vsiml jste si tech drakonickych trestu, za tento streich? 17 az 22 let vezeni! A to v dobe, kdy islamisticky hromadny vrah jde hezky na psychiatrii malovat obrazky a jeste si lameme hlavu s tim, co jsme v jeho pripade udelali spatne.

    Pravni stat, ktery neni nic jineho, nez zavislost statni moci na parlamentnich zakonech a jeji kontrola nezavislymi soudy. Pravni stat musi byt prost jakekoliv ideologie, a tak tomu dnes neni.

    Ostatne puvodni zakony pravnich statu zakotvene v ustavach se v dusledku nescetnych soudnich rozsudku uz davno emancipovaly od toho, co jimy puvodne jejich autori zamysleli. Nekdy se dokonce zmenily ve svuj pravy opak. Nebo myslite, ze "otcove a matky" ustav, kdyz mluvili o "manzelstvi", tak je napadlo neco jineho, nez svazek muze a zeny? No vidite, dnes uz mame "manzelstvi pro vsechny". Manzelstvi mezi osobami stejneho pohlavi jsou jenom zacatkem tohoto trendu. A tak se da pokracovat v jinych oblastech. Napr. co se tyka nakladani s "uprchliky" atd. Pravni stat je vec celkem pruzna, pane Skrivane.

    P. Skřivan 8.9.2023 21:08

    Pan poradce má pravdu. Začala 3. fáze toho, co vzniklo, nikdo neví proč, v roce 1914. Chod věcí se vrací do normálu, kdy bolševik bude následovat svého soukmenovce v hnědé košili poté, co ztratil veškeré charisma progrese a respekt si vynucuje jen strachem.

    P. Brecík 8.9.2023 21:24

    Víc takových .... jako vy. 1, Bolševik ( Lenin ) i hnědé košile JSOU výrobkem Wall streetu. Lenina poslali ze Švajcu s miliony ve zlatě rozbíjet rusko. Největší kámoši Hitlera byli např. Ford, Kenedy starší .... a další USA monopoly!! "Naštěstí" už tito levičáci vyhráli = v EU. Jejich úderné oddíly jsou LGBTIQ+ BLM, Mee Too a další. Cíl - vyvraždit původní Evropany prostřednictvvím černých papulek, dovážených všemi cestami a prostředky. Tak s kým budete proti tomu bojovat ? To mne fakt zajímá. Anebo už máte kolenní chrániče a kompas pro určení Mekky ;-D

    P. Diviš 8.9.2023 22:23

    Rusáci čím dál, tím stejní.

    V. Čermák 10.9.2023 11:50

    Diviš čím dál tím stejný. Rusáci jsou v něm, jako v koze...;-D

    D. Laurencikova 9.9.2023 16:21

    Toto takovi Skrivani nikdy nepochopi. Jsou stale v zakopech zahrabani proti ruskemu bolseviku a na zapad od nich svobodny svet!

    V. Čermák 10.9.2023 12:00

    Na IQTykve Skřivana kašlat, ale paní Lukešová je nabrífovaná s Ruskou Invazí Novinkami. Budu jí následně připomínat Izraelskou Invazi do Gazy, kvůli dvojímu metru...;-D

    D. Laurencikova 10.9.2023 12:21

    :-):-)

    D. Laurencikova 10.9.2023 12:22

    Ano, pani Lukesova bere ty "Novinky" a jejich vliv na ctenare asi zbytecne moc vazne... Ale jinak je to velmi mila a slusna diskutantka.

    P. Skřivan 9.9.2023 18:20

    Obávám se, že jste celkem nepochopil, co jsem napsal. Kromě toho ti hodně primitivní obyvatelé planety, jsou přátelé zejména ruského vedení, tedy i zdejších ruských zrádců, Nebo proč tu byl častým hostem Jásir Arafat v dobách socialismu ? Pokud sem tedy někdo ty černé papulky dováží, tak je to Rus. Snaží se tak destabilizovat EU, pokud jste to tedy nepochopili. Pašeráci a různí jiní zločinci nepracují sami na sebe, ale jako organizace a není náhoda, že tak skvěle. Když tu organizaci řídí experti z KGB, tak každý zločinec pracuje skvěle.

    J. Anděl 8.9.2023 19:56

    Zajímavý článek. Co tím chce autor říct? Že se nemáme snažit vybudovat si do budoucna obranu, protože to nemá cenu?

    Autor si stěžuje, že komentátoři neuvádějí fakt, že jsou na planetě jaderné zbraně.

    OK, jestli se pak bude cítit lépe, tak na planetě jsou jaderné zbraně.

    Jak tohle prohlášení řeší skutečnost, že Rusko a Čína se rozhodly redesignovat velmocenské rozdělení planety, netuším.

    L. Kuča 10.9.2023 9:22

    Ano, takto článek skutečně vyznívá. Přestože se snaží vypadat seriózně, podobnost s propagandistickými texty z časů ČSSR je okatá. Nenápadně nabízí onu falešnou omezenou volbu buďto zhynout v ohni jaderné války nebo sedět a poddávat se momentálnímu rozpoložení kremelských papalášů. Mimoto oběma mluvčím podsouvá i to, co vlastně nikdy neřekli.

    D. Laurencikova 10.9.2023 10:51

    A neni to tak, pane Kuca, ze musime bud "zhynout v ohni jaderne valky, nebo se podridit momentalnimu rozpolozeni kremelskych papalasu", kterym se nelibi Ukajina v NATO? Nebo take verite, ze Rusove vyklidi pole? Ted, po Summitu G20 maji za sebou jasne Cinu, to dela situaci Ukrajiny jeste beznadejnejsi.

    To ostatne neni "momentalni rozpolozeni", kremelsti papalasi rikaji uz leta, ze Ukrajina v NATO ne. Ze to je cervena cara. Pokud povazujete neustupnost kremelskym papalasum za cennejsi, nez je existence teto planety, pak se vam bude aspon dobre odevzdavat lzice s vedomim, ze to stalo za to. ;-)