28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

TERORISMUS: Tahle země je naše...

„Tahle země je naše“ měli možná v ústech magoři s kvérem, kteří statečně postříleli na Novém Zélandu bezbranné lidi. Důvodem jejich činu mohla být i víra jejich obětí či jiná odlišnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 18.3.2019 15:10

1***

V. Kotas 18.3.2019 15:56

Re:

Tak jest.

J. Kanioková 18.3.2019 14:56

Ano, tahle země JE naše...

proto - není muslim, není problém. Takže je nepouštět k nám. A zavrhnout politickou korektnost !

I. Štípek 18.3.2019 16:13

Re: Ano, tahle země JE naše...

Vodvářku naše země nezajímá, oni jsou kosmopolitní.

J. Vaníček 18.3.2019 14:43

Hezké, ale zasaženo "korektností"

Tak nejdříve k tomu Zemanovi - tahle země je naše. Autor mylně vyvozuje. Zeman tím zajisté myslel země občanů této země, tj. státu Česká republika. Myslí si autor, že není? Čí tedy je? Čí je země Německá, Francouzská, Italská, Švýcarská atd.? Myslí si občané těchto zemí, že není jejich a že by ji neměli v nebezpečí bránit? Těžko. Tak zase takové přiblblé sebemrskačství.

No, a co si myslel atentátník na Novém Zélandu. Autor to ví, já ne, ale on ve skutečnosti také ne. Domnívá se korektně. A já si myslím, že to co udělal, je hnusné a nelidské, stejně tak jako jsou hnusné činy islámských radikalistů. O tom jsem ale článek autora nečetl. Kdopak s tím začal, kde je to obvyklé a běžné - no přeci u muslimů nenávistných, tzn. asi ne u všech logicky. Na Zélandu udělal někdo něco hnusného a Vodvářka při té příležitosti pokárá Čechy. Pitomec.

V. Student 18.3.2019 15:56

Re: Hezké, ale zasaženo "korektností"

Vámi vyjmenované země nejsou ničí. Tedy podle sluníčkářů, kteří vymysleli, že "národovectví" vedlo k válkám a nespravedlnostem všeho druhu, takže vyhlásili pokrok; národní státy jsou přežitek, který v dnešním globalizovaném světě nemá opodstatnění. K čemu všemu tahle jejich idiotská doktrína povede, nám ukáže budoucnost. Ale odhadnout se to už myslím dá.

J. Sedlář 18.3.2019 23:56

Re: Hezké, ale zasaženo "korektností"

Jooo to bude mejdlo. Asi začnu nosit. A bude to mít grády, ne hned, ale za 5,10,20,50 let. Bábův čapák, Vondrofo PromoPro, Hávam Zeman, trenky, řečnický pultík, Mirka, Fiala, Pitomio... to vče bude zapomenuto nebo součástí historie.

Ti pitomci co mlátí hlavou 5x denně o zem tu ale budou v počtu větším než malém.

F. Fiedler 18.3.2019 14:26

tahle země je naše

Po pravdě každý stát má také svou zemi ,kulturu stát je tvořen m.j. hranicemi i když je snaha potlačovat národnostní rozdíly,specifika Unií přičemž ,ani Marie Terezie je nepotlačovala, jsou zde.

Naše země má např. svoji vlajku ,hymnu,řeč, totéž ostatní.Proto připomeňme předválečné označení tedy Masarykův používaný výrok v literatuře "naši Němci",dnes můžeme říct analogicky "naši Vietnamci" .Odmítám tedy názor že tato země není naše, jen proto že nejme etnicky stejní nebo už patří Unii?

L. Severa 18.3.2019 14:09

Ani za dalších 3000 let !

"V opačném případě bychom museli konstatovat, že jsme za těch cca 3000 let žádný velký pokrok neudělali." Ten text "Všichni lidé bratry jsou" pro některé nebude platit nikdy. Leda by byli, jak v té sci-fi povídce, všichni obavatelé světa "bedralizovaní". (Nějaké injekce či léčba proti agresivitě.) Jinak se vždycky najdou nějací fanatičtí pomatenci, i když jsme si občas mysleli, že již máme od nich pokoj.

J. Jurax 18.3.2019 15:03

No, přesně řečeno "betrizováni". Viz román Návrat z hvězd od klasika žánru Stanislawa Lema.

B. Novacek 18.3.2019 13:59

Nastojte!

...a čtěte. Nic není takové, jaké se to na první pohled zdá...celý ten humbuk v Christchurch je s velkou pravděpodobností jen placená provokace:

https://1url.cz/6MRc8

J. Kanioková 18.3.2019 15:08

No, to jsem zvědavá.

Včera jsem četla obrovský počet článků, i přímo z NZ, i o identifikovaných osobách obětí... takže..

I. Lyčka 18.3.2019 13:26

Ti mrtví měli jednu výhodu oproti Bataclanu.

Zemřeli poměrně čistě, nikdo jim nevypichoval oči, neuřezával genitálie a prsy, nekuchal břicha. Čímž nechci říci, že to vraždění schvaluji.

V. Petr 18.3.2019 14:30

Co myslíte, odradí magory jako vrahy z Bataclanu "semknutí

se" nebo spíše hrozba odplaty ve stejné měně?

Válka je zlo, ale když už vypukne má své vlastní zákony a kdo si myslí, že se jimi nemusí řídit, bude nakonec zničen, a přivede do neštěstí celý svět!

Ve válce se i nepřátelští civilisté stávají cílem.

P. Zinga 18.3.2019 12:47

"Bílé zdravotní sestry a porodní asistentky

jsou s okamžitou platností před ošetřováním barevných lidí povinné prohlásit se za podřízené a přiznat, že jsou jako bílé privilegované."

https://www.news.com.au/lifestyle/health/australian-nursing-and-midwifery-code-of-conduct-slammed-over-white-privilege/news-story/4d1d71f45af35b8ffdd25fd40804d5a3

V Austrálii jsou No-Go-zóny,někteří Australané toho mají plné zuby a spíše se čekalo, že to praskne tam. Ale i Nový Zéland se mění.

Mnoho Arabů si kupuje novozélandské občanství a s ním i "rezervní ubytování". Nejen oni jsou příčinou, že mnoho "kivis" nemá na bydlení a v ulicích měst lze vidět bezdomovce, což dříve nebylo.

F. Navrátil 18.3.2019 12:19

Vidím to jinak

Tato země je nás, občanů. Je jedno, jaké jsou barvy pleti, jakého jsou náboženství a jakou řečí mluví, Ale musí respektovat naše právní zásady, ctít civilizační zvyklosti a tradice, respektovat kulturu a způsob života. Tato země není pro nikoho, kdo si přináší civilizaci neslučitelnou a nepřátelskou té naší. Chápete pane Vodvářka ten rozdíl? Nechápete? V tom je problém vašich logicky neuspořádaných myšlenek.

M. Krčmář 18.3.2019 13:50

Jenže když bude dejme tomu v Německu 40% arabů,tak zcela demokraticky zavedou právo šaría,technicky vzato stejně jako se dostali demokraticky k moci tam nacisti,u nás komunisti. Jestli není na čase obnovit západní opevnění,bude jistě tragikomické,až budou k nám emigrovat západní elity, které to zavinili,a budou chtít abychom je ochránili,pak jim i Rus bude dobrá.

J. Schwarz 18.3.2019 17:33

Re: Vidím to jinak

Jenže co to znamená když budou respektovat naše právní zásady, ctít civilizační zvyklosti a tradice, respektovat kulturu a způsob života. To znamená že jsou vlastně MY. Ty kecy o toleranci, multikulturalismu atp mají smysl jen pokud předpokládáme, že tu je skupina vyznávající jiné hodnoty, má jinou kulturu... Pokud svou kulturu a své hodnoty považuje za lepší, s domácími se programově nemísí a má vyšší míru porodnosti, je jakákoli tolerance a smířlivost sebevraždou. Každý organismus si hájí své teritorium a zdroje, který tak nečiní zanikne a je vystřídán asertivnější formou života.

M. Vondráček 18.3.2019 12:18

autorovi :-)

Trochu selektivní rozhořčení , nezdá se Vám. Kde byly Vaše komentáře , když v Egyptě nějaký zbabělec postřílel bezbranné koptské křesťany. Odsuzuji ty činy oba , ale Vaše jednostrannost nakonec vede k tomu, že se nějaký magor na..... , a vezme věci do svých rukou.

P. Grigar 18.3.2019 11:54

V Utrechtu se střílelo v tramvaji..

.. vyhlašuji tipovací soutěž. Pachatel byl:

a) politováníhodný, psychicky narušený a frustrovaný z odmítání nepřátelskou většinovou společností.

b) rasista, xenofob, se zločineckými sklony.

Uzávěrka soutěže dnes ve 22.00 hodin.

J. Jurax 18.3.2019 15:10

b) je správně. Evidentně to není muslim, to by pak platilo a).

A u toho b) v charakteristice ještě postrádám "extrémní pravičák", to se dneska hodně nosí.

S. Donát 18.3.2019 11:53

Ano, tahle země je naše

A naší povinností je zabránit, aby se nám sem ve velkém nastěhovali lidé, jejichž víra je neslučitelná s naším právem.

L. Písařík 18.3.2019 11:49

Není třeba nemít trest smrti

stačí ho dát mezi vězně 3. nápravné. Takové společnosti bývají samoregulující. Čím se zasloužil o to, že má celu na úrovni ubytování v Hiltonu?

V. Petr 18.3.2019 11:43

Článek je snůška nesmyslů a autor buďto vůbec nezná

dějiny, nebo je ignoruje. Dějiny znají spoustu příkladů, kdy byli původní obyvatelé PŘIVANDROVALCI, které si neprozřetelně pustili do země, z větší či menší části VYVRAŽDĚNÍ. Jako příklad uvádím Etrusky ve starověké Capui, tam byl zabit KAŽDÝ, komu se nepodařilo utéct! Ti "sluničkářští" Etruskové se opravdu podobají současným Západoevropanům.

Pokud jde o Izrael, pokud ze Židé nechají přečíslit muslimy, čeká je další fáze Holocaustu, ALE TENTOKRÁT z části ZASLOUŽENÁ!

V. Čermák 18.3.2019 11:23

Tahle země naše JE.

Přesně jak řekl prezident Zeman. A to i přesto, že různí Vodvářkové posilnění muchomůrkou Jízlivou se chytají kdejakého stébla okolo a propagandují....

J. Schwarz 18.3.2019 17:37

Re: Tahle země naše JE.

Divím se, že se zastáncové "pestrosti" tak snaží o uniformitu oné pestrosti. Svět by byl pestřejší, kdyby všechny země nebyly stejně pestré, ale některé naopak skoro jednobarevné!

R. Tichý 18.3.2019 11:21

Zase dalsi clanek psany s klapkami na ocich a spunty v usich.

A pak se divite, kdyz nekomu "rupne v bedne".

V. Čermák 18.3.2019 11:27

Re:

Nikomu v bedně rupnout nemusí, stačí, když po přečtení takovéhle pitomosti někdo ve zlosti řekne něco "nepatřičného", tak Jízlivý Vodvářka bude první, kdo bude žádat jeho Potrestání....

V. Student 18.3.2019 15:58

Re:

"Rupání" začíná. Dneska Utrecht. Nedivil bych se, kdyby to byla "odplata" za Austrálii. Nechci být špatný prorok, ale mám takový pocit, že se to rozjíždět teprve začíná.

Z. Klouček 18.3.2019 11:17

Tahle země naše není ?

Zdá se, že popřením teze, že tato země je naše, autor tvrdí, že tato země naše není. Možná to znamená, že podle jeho názoru tato země patří komukoliv, kdo na ni vkročí, nebo snad ono zájmeno "my" zahrnuje každého člověka na planetě. Já tento názor nesdílím a mám zato, že tato země patří především lidem, kteří k ní mají historický vztah, jejichž předci i oni sami pro ni pracovali a v jejich díle budou pracovat i jejich potomci. Lidem s touto zemí spojené kultury, jazyka a dlouhodobě sdílených hodnot. A jinými lidmi, které podle svých vlastních pravidel přijmeme a kteří se nám přizpůsobí. Pak asi nenapadne nikoho jiné zabíjet. Svou zemi a svá pravidla si ale musíme bránit.