19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

TERORISMUS: Místo vlků zatoulaní psi

Jestli byl včerejšek v něčem společensky přelomový, tak možná v této větě: „Islámským terorismem je ohrožena celá Francie.“ Pro většinu lidí je taková věta zcela banálním faktem, ale pronesl ji pár hodin po útoku v Nice prezident Hollande, muž, který ještě loni po útocích džihádistů tvrdil, že nemají nic společného s islámem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 20.7.2016 2:29

Ano

Je to útok na lidi, kteří si zasluhují ochranu, praví autor.

Ochranu, jíž se jim ovšem kvůli neschopnému politickému vedení nedostává a v brzké době ani nedostane. Protože už jen na plnou hubu pojmenovat problém vynese osočení z rasismu, fašismu, ano i nacismu, samozřejmě xenofobie a navíc pojmenovat problém odporuje zásadě politické korektnosti. A ten problém je hlavně islám.

A političtí lídři pouze prázdně žvaní. Ilegální muslimští invazoři proudí do Evropy dál - Frontex dostal víc peněz, aby mohl lovit z moře víc migrantů a dopravovat je do Evropy komfortněji - a hranice jsou děravé jak ementál a nehlídá je nikdo - pokus o ploty udělali akorát Maďaři, za což jim bylo blbými sluníčkáři včetně europapalášů spíláno, a Makedonci, co ani v EU nejsou.

P. Vaňura 19.7.2016 16:09

Není muslim, není problém!

Je třeba si představit, jak by problém řešili soudruzi Lenin a Stalin! Nebo, máme li se vrátit na francouzskou půdu, takový Robespierre!

Pokud bude jasné, že reakce bude naprosto brutální, nebude k takovým útokům docházet!

Vévoda z Alby už v 16 století ukázal, že deportace komunity muslimů do Afriky je proveditelná!

C. Hulka 19.7.2016 15:27

Jedině poučit se v Izraeli

nebo v USA.

Do českých novin - haha, kolikrát ani do amerických - se to málokdy dostane, ale existují připady a není jich málo, kdy je útočník zastaven na začátku útoku ale to znamená dovolit občanům nosit zbraň. Samozřejmě má útočník výhodu, ale člověk se má bránit i proto aby se nedal, aby ho neutratili jak ovci na jatkách.

C. Hulka 19.7.2016 15:29

Re: Jedině poučit se v Izraeli

kamarád co slouží jako sheriff deputy to říká takhle:

můj job je obtáhnout křídou tělo před tvým barákem, měl bych být schopen udělat víc, ale časově to nemusím stihnout. Takže je na tobě, jestli tam budeš ležet ty a nebo útočník.

J. Chaloupka 19.7.2016 14:58

Dokud nebude hrozit celé rozvětvené rodině teroristy

odsun do země nebo alespoň na kontinent původu, nebude změna a útoky budou pokračovat. Jen jejich rodina si ohlídá, zda-li se "radikalizují" nebo ne. Nikdo jiný. Ale to bychom museli změnit tu doktrínu, že každý odpovídá sám za sebe. Muslimové mají silné rodinné vazby, jen hrozba odsunu celé rodiny může být účinná, i když je to diskriminace, tedy podle nás.

Š. Hašek 19.7.2016 15:57

Re: Dokud nebude hrozit celé rozvětvené rodině teroristy

Jistě!!!

Fascinuje mě, že kdokoliv má nárok na allinclusive v mém domě. Říkala Anděla Šílená. myslel jsem, že největším fantastou byl Zápotocký. Nikoliv!!!!!

Nalodit a sypat na severu Afriky.

I. Schlägel 19.7.2016 9:58

Ano.

Děkuji.

Š. Hašek 19.7.2016 9:47

EU

se nyní chová jako zoufale bečící ovce, která jen civí na nůž, kterým už je podřezávána.

V současnosti většina politiků, kteří jsou reálně u moci, stojí na straně řezníků vlastních občanů. Tak zapalovat svíčky, nejdřív zkontrolovat kravatu, jako hejhula Sobotka.

V. Kain 19.7.2016 9:59

Re: EU

Evropa se jako Izrael rozhodně bránit nebude díky politikům kteří tu ilegální migraci podporují.Když už ne bránit,tak by se mohlo přistoupit k odsunu.Za každého zavražděného evropana 1000 muslimů bude deportováno na vlastní útraty do jejich země.Možná že by to zabralo pokud by se to do důsledku plnilo.

Š. Hašek 19.7.2016 14:16

Re: EU

Možno souhlasit.

Není mojí povinností zachraňovat "cestovatele do mnou zaplacené destinace". Platím si armádu, že bude bdít nad mým (a mých dětí) spánkem, nikoliv rozdáváním balené vody podle směrnic nějaké Jourové!!

Zajímavé, jak fráze (o té armádě), kterým jsme se smáli, mají již (bohužel) naprosto konkrétní význam!

B. Michal 19.7.2016 7:10

Franice nemá zkušenost s útokem autem?

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/allahu-akbar-rval-silenec-a-najel-do-lidi-na-vanocnich-trzich.html

22.12.2014:

Neznámý muž najel autem do davu lidí na vánočním trhu ve městě Nantes na západě Francie. Zranil deset osob, z toho čtyři vážně. Po činu se probodl nožem a utrpěl rovněž vážná zranění, informovaly světové agentury.

Podle svědků řidič v bílém nákladním voze při činu vykřikoval Alláhu akbar (Bůh je veliký). Vánoční trh byl ihned evakuován a na místě zasahovalo množství policistů, popsali svědci situaci agentuře Reuters. Co za útokem stojí, nebylo jasné.

K podobnému incidentu došlo ve Francii již v neděli večer, kdy muž v Dijonu úmyslně najížděl na chodce, rovněž křičel Alláhu akbar a 13 osob zranil. Podle policie tehdy nešlo o teroristický čin, ale o krok duševně vyšinutého jedince.

J. Lepka 19.7.2016 11:32

Re: Franice nemá zkušenost s útokem autem?

cit? "Podle policie tehdy nešlo o teroristický čin, ale o krok duševně vyšinutého jedince."

Ale oni mají pravdu, každý terorista je duševně vyšinutý.

P. Vaňura 19.7.2016 16:13

Každý Arab je duševně vyšinutý????

B. Michal 19.7.2016 22:27

Re: Franice nemá zkušenost s útokem autem?

Mně šlo o autorovo tvrzení, že Francie nemá zkušenosti s útokem autem (car ramming attack). Má. Autor má buď krátkou paměť, nebo lže.

Pokud jde o duševní vyšinutost, tu bych začal zkoumat u autora Koránu.

J. Jurax 20.7.2016 2:34

Re: Franice nemá zkušenost s útokem autem?

No, ono víra v korán by sama o sobě stačila jako příznak duševní vyšinutosti. Pro mne ateistu vlastně každá náboženská víra. Nicméně je faktem, že ve jménu svaté víry v toho jediného a správného pánbíčka ve velkém už nějakou dobu vraždí výhradně muslimové.

J. Babička 19.7.2016 2:03

poznámka

Možná, že místo označování zboří vyprodukovaném Izraelci na West Bank, aby se zalíbila muslimům, by se EU moha zaměřit více na muslimy.

P. Dvořák 19.7.2016 0:58

Před dvěma hodinami:

17letý Afghánec napadl v Bavorsku cestující ve vlaku sekyrou. Tři lidi vážně zranil

Zdroj: http://www.lidovky.cz/muz-napadl-v-bavorsku-cestujici-ve-vlaku-sekyrou-zranil-21-lidi-pbw-/zpravy-svet.aspx?c=A160718_230524_ln_zahranici_mpr

P. Lenc 19.7.2016 9:01

Re: Před dvěma hodinami:

Ano Petře, ale už jsem četl, že byl "možná psychicky narušený".

J. Kombercová 19.7.2016 11:22

Re: Před dvěma hodinami:

Co možná, určitě... dokonce patologicky.

J. Lepka 19.7.2016 11:34

Re: Před dvěma hodinami:

Žhavé téma pro jednání Evropského parlamentu : zakázat sekyry !

Š. Hašek 19.7.2016 15:52

Re: Před dvěma hodinami:

Možno i zakázat vycházet z domu. Vše pro blaho občanů, hlavně to šikovně podat Fridrichovou ve 168!

Výjimečný stav v EU, cenzura, zákaz osobních zbraní, ............ - sen bruseláků.

R. Brzák 19.7.2016 0:31

...zasluhují ochranu?

Jestliže zaplatím jednomu bodyguardovi, aby jen mne ochránil proti všem rizikům moderního světa - bude to nadlidský úkol. Ale já si platím stát a jeho nějakých čtyřicet tisíc policajtů, kteří mají ochraňovat 10 milionů lidí...chci tedy po nich nemožné a od státu očekávám zázrak...

"kdo pro svou obranu neudělá něco sám, žádnou ochranu si nezaslouží"

J. Fleiszner 19.7.2016 0:25

Obohacení Evropy

EU se oklepe a nějakej debil zakáže lidem vlastnit i vzduchovky, aby případně nemohli muslismské špíně bránit v obohacování Evropy.

H. Lukešová 19.7.2016 0:44

Re: Obohacení Evropy

Situace spěje k občanské válce. Buď my, kafírové (nemuslimáci) nebo muslimáci, jen jedna strana může být vítězná.

Š. Hašek 19.7.2016 15:54

Re: Obohacení Evropy

Pokud klinikáři z Prahy/Halík se smějí státu/armádě/policii/zákonům - máme se nač těšit.

H. Lukešová 19.7.2016 17:27

Re: Obohacení Evropy

Ano. A se sluníčkáři bychom měli také bojovat, jako s muslimáky.