2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

TERORISMUS: Jádro pudla

Islám je třeba postavit mimo zákon jako kteroukoli jinou totalitní ideologii, hlásající nenávist a vyzývající k násilí vůči jinak smýšlejícím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.8.2017 23:11

Zákony buďtež zcela obecné.

Nevejde-li se do nich islám, jeho chyba. Nevejde-li se do nich křesťanství, jeho chyba.

Akorát nevidím ty svobodomyslné občany, kteří si zvolí takové zastupiče, kteří to odhlasují.

:-P

J. Kanioková 29.8.2017 22:55

1*****

K. Kovář 29.8.2017 22:13

Líp bych se nevyjádřil!

Hájit své nezadatelné právo na život mám i se zbraní v ruce proti vládě která tomu nechce rozumět a tvrdí abych si zvyknul !!!

J. Jurax 29.8.2017 21:13

Ano

Není co dodat.

A pro nás to znamená nedopustit zamuslimení naší vlasti, i kdyby nám to EU neschopná zamezit islámské invazi stokrát nařizovala.

A samozřejmě je na čase dotknout se posvátné krávy svobody vyznání a islám postavit mimo zákon. U nás a některých dalších zemích Evropy je to ještě technicky možné a relativně snadné.

J. Farda 29.8.2017 22:15

Re: Ano

Dráždíte, (cizinče) pane Juraxi, (hada a) Netzer (sakumprásk v jednom) holou patou ... :-)))

J. Jurax 31.8.2017 15:30

Re: Ano

Hm, cizinče ... tahle dáma není hodna ani stát na trusu mého koně ... :-)

M. Vlasák 29.8.2017 21:11

Již 561 let se zvoní poledne na oslavu

Již 561 let se zvoní poledne na oslavu a připomínku vítězství křesťanských vojsk (Uhři - János Hunyadi, bratříci, ...) nad muslimy (Turky - Mehmed II) u Bělehradu z vůle tehdejšího papeže Kalista III. Kolik krve naši předci prolili i v dalších stoletích naobranu křesťanské (západní) civilizace a nyní si ji necháme zničit dobrovolně jejich pozváním.

L. David 29.8.2017 21:07

Píšu to stále dokola:

Mozek V Š E C H muslimů ovládá satan, který (jak autor článku správně píše) kdykoliv probudí doposud "mírumilovného" muslima va vraždící bestii.

Takže je třeba (jak také autor píše) O K A M Ž I T Ě Z Á K O N E M vyhlásit islám za zločinnou politickou ideologii se zákazem JAKÉHOKOLIV veřejného praktikování.

Kromě toho nedovolit vyznavačům islámu jakoukoliv migraci k nám do ČR.

Západní, jižní, severní Evropa je již nadobro ztracena. Muslimské svoloče se už nikdy nezbaví se všemi z toho plynoucími důsledky!

My máme ještě šanci, ale je nutno se zcela odříznout od Brusele a z našich politických kruhů vykopat všechny pomatence a zaprodance ! !

M. Mařák 29.8.2017 20:25

A salám alejkum,

v pátek se slaví Svátek oběti. Taťka všech třech abrahámovských náboženství chtěl Bohu obětovat svého syna, což mu nakonec rozmluvil archanděl Gabriel, jenž si v celé historii jako jediný zachoval poslední zbytek zdravého rozumu.

Jak by se žilo krásně, kdyby se Abrahám nenarodil a ty tři z něj pocházející bandy fanatiků (judaisté, křesťané, mohamedáni), kteří se napříč stoletími mlátí kladivy po hlavách a otravují život všem slušným lidem, vůbec nevznikly.

Ach jo.

P. Rudolf 29.8.2017 20:42

Re: A salám alejkum,

V podstatě máte pravdu, ale v jednom se totálně mýlíte - lidé by si vymysleli jiné bohy.

M. Mařák 29.8.2017 20:50

Re: A salám alejkum,

Nejde o Boha, či o Bohy, každý, ať si věří, či nevěří v co chce, vadí mně ty organizace zfanatizovaných náboženských kolektivistů.

P. Rudolf 29.8.2017 21:13

Re: A salám alejkum,

Chcete-li ale, aby něco fungovalo, musíte tomu dát řád. K tomu potřebujete dobře fungující organizaci. A čím se do toho zapojí víc jedinců, tím se to stane neovládatelnější. Dříve či později nad tím ztratíte kontrolu a někdo toho využije (i zneužije).

Jinak všichni jsme od "přirození" kolektivisté, neb člověk již dávno pochopil, že v pospolitosti je jeho daleko větší síla. Na sdružování se, třeba ve víře v určitého boha, není nic nepřirozeného, natož špatného. Ale všechno má samozřejmě své klady i zápory. Tak už to na světě chodí.

M. Mařák 29.8.2017 21:20

Re: A salám alejkum,

Co se týče Boha a víry, jdu si svou cestou a nikoho s tím neotravuji, je to také síla.

Nejsem žádný kolektivista a to ani od "přirození".

L. Křivan 29.8.2017 20:45

Re: A salám alejkum,

To by byla krása ! Obětovali bychom panny Wotanovi, ...

J. Jurax 29.8.2017 21:22

Re: A salám alejkum,

Jojo, a my, příznivci jediného pravého boha Svantovíta (nebo Peruna, co já vím) bychom se s vyznavači Wotana mydlili hlava nehlava, neboť nevěřící jsou určení k podrobení ku větší slávě našeho boha. Toho jediného opravdového a správného ...

M. Mařák 29.8.2017 21:27

Re: A salám alejkum,

Vy, Slované asi ano...

J. Jurax 31.8.2017 1:41

Re: A salám alejkum,

Ale kuš - oni ti Wotanovi věřící by dělali totéž ... vy račte nebýt Slovan? S tímhle jménem?

J. Václavíková 29.8.2017 20:57

Re: A salám alejkum,

Někdy to tak může vypadat :-) Ale pravdu má pan Rudolf, fanatici si své Bohy války najdou vždy.

Že Vás tu vidím, jestli chcete, podívejte se na tento odemčený článek o migraci z Afriky, je dost fundovaný, na místní poměry až nebývale:

https://www.respekt.cz/tydenik/2017/33/kviz-pro-pokrocile

M. Mařák 29.8.2017 21:04

Re: A salám alejkum,

Kolektivisté a fanatici si své Bohy války přirozeně najdou. Jako individualista se mezi ně nepočítám. Jdu na ten článek.

M. Mařák 29.8.2017 21:17

Re: A salám alejkum,

Je to slušně napsané, Macron včera jednal s představiteli Afrických zemí a co se týče Nigérie a Čadu, tak žádost o azyl by se měla dávat v detenčních centrech v těchto dvou zemích, které Francie míní vybudovat. Ve Francii by se podle něj vůči těmto dvěma zemím měla změnit azylová politika.

Jinak ty prachy, které momentálně dává EU Libyi za to, že si pohlídá své vody a bude odhánět NGO byznys s emigranty, jsou zatím menší než ty, které si nárokoval Kaddáfi.

J. Jurax 29.8.2017 21:40

Re: A salám alejkum,

Menší prachy - jenže Kaddáfímu to fungovalo. Těmhle to nefunguje.

Až když byl Kaddáfí ušlechtile svržen, proměnila se celkem blahobytná Libye v rozvrácenou zemi, území soupeřících warlordů a islámských fanatiků; centrální vláda sice existuje, ale prakticky neovládá území státu.

M. Mařák 29.8.2017 21:51

Re: A salám alejkum,

Byl jsem tady i oproti paní Varadinkové proti tomu, aby byl svržen Kaddáfiho režim, neboť občané Libye si oproti sousedním zemím žili ekonomicky velmi slušně. Jiná věc je diskuze o svobodě, to je jasné.

J. Jurax 29.8.2017 21:36

Re: A salám alejkum,

Článek je jistě fundovaný, ale vlastně taky nečekaně otevřený - odhaluje bezmoc Evropy uhájit své hranice jen stávajícími humánními prostředky.

Přiznává, že se ilegální připrchlíky nedaří vyhostit, když nedostanou azyl či povolení k pobytu.

A navíc přiznává, že v rámci tzv. scelování rodin se k proniknuvším připrchlíkům už legálně přivážejí další statisíce, což je ve svém vyznění vysoce kontraproduktivní vzhledem k snahám ilegální imigraci zastavit.

J. Kanioková 29.8.2017 22:58

pch... respekt... fuj !

J. Václavíková 29.8.2017 23:12

Re: pch... respekt... fuj !

Stěrače hlásit nemusíte! Všem je jasné, že pro Vás cokoliv, co není určeno bezmozkům, je fuj. Vy se napasete jen na těch patřičně primitivních zdrojích, chicht!

H. Lukešová 29.8.2017 17:44

A jejda. "Uprchlíci" navštívili hotel...

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/17768-a-jejda-uprchlici-navstivili-hotel-zde-je-vysledek-jejich-navstevy-podivejte-se.aspx

Migranti si žádný soucit nezaslouží. Jediné řešení je nepustit do naši země ani nohu. Žádný migrant, žádný terorista.

J. Vlček 29.8.2017 14:23

Pane Mareši,...

...uhodil jste hřebíček na hlavičku. Podle vašich čtyř bodů, se kterými naprosto souhlasím, by měla Evropa postupovat a jednat, nechce-li spáchat sebevraždu. To, že zde existují duševně úchylní lidé, kteří si snad konec Evropy, tak jak jsme ji doposud znali, přejí, je vidět na jednání a konání evropských špiček, kteří snad dělají vše proto, aby Evropu změnily k nepoznání.

Jak je vidět, tito eurovrazi mají podporu i u samotného papeže. Katastrofa doby je i v tom, že toto sebevražedné jednání vedeni EU nachází zastání a propagaci, až na malé vyjimky, i v médiích a u novinářů. Co všechno se bude muset stát, aby si lidé toto vše uvědomili a smetli tuto levičáckou chátru ze scény, zdá se, nikdo zatím neví.

F. Netopil 29.8.2017 14:05

Korán? proč ne,

ale četli jste někdy bibli ? Taky pěkný maso.

R. Tesařík 29.8.2017 15:16

Re: Korán? proč ne,

Bejvávalo..no a co jste tím chtěl říct?

V. Čermák 29.8.2017 15:36

Re: Korán? proč ne,

Četl jste možná, ale nepochopil určitě....