19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

TERORISMUS: Čím pomáháme islamistům

Nedávno došlo k dalšímu z nekonečné řady islamistických teroristických útoků. Vražedný útok byl ale tentokrát zaměřený na děti. A naše reakce?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 12.6.2017 11:05

Re: Umírněný islám?

Ano.

J. Šimek 12.6.2017 11:18

Re: Umírněný islám?

Že vás neznepokojuje 15% pro zločineckou organizaci u nás?

R. Tesařík 12.6.2017 12:24

Re: Umírněný islám?

znepokojuje...také....proč strawmanujete?

P. Lenc 12.6.2017 15:02

Re: Umírněný islám?

To nic pane Tesaříku, to je jenom IQ 066.

R. Szewczyk 12.6.2017 9:37

ha ha ha

těm, co tady pletou nacismus , bych připomněl, že za WW II demokratické a svobodné a mírumilovné Japonsko bojovalo za práva utlačovaných národů, například proti Velkokoloniální velmoci Spojené království jakýchsi anglů s pikty kdesi v kanále, tedá za kanálem, a to v Austrálii, kde Austrálci nebyli uznáni jako lidé, a dosud nejsou, tedy nacisti sice nějaká etnika označili za podlidi, ale stále lidi, demokraté označili některá etnika jako ne lidi,

jinak řečeno, je naší chybou, stejně jako kolonizovaných národů,které nechápaly, že pro ně chceme jen dobro , že musulmanisty nechápeme, že pro nás chtějí dobro islámu,

R. Langer 12.6.2017 10:54

Re: ha ha ha

Hm, možná by bylo dobré se podívat, jak si ty kolonizované národy vedou bez těch kolonistů. Ale to asi není moc politicky korektní, že?

R. Tesařík 12.6.2017 11:11

Re: ha ha ha

Není.

R. Szewczyk 12.6.2017 13:58

Re: ha ha ha

správně, kupříkladu češi, kolonizování rakušany špatně, kolonizování čechoslováky taky špatně, kolonizování němci, taky špatně, kolonizováni rusy, taky špatně, kolonizováni EU taky špatně, nu a těch 15 let téměř nekolonie česko1989-2004 taky špatně, at tak či onak, vždy špatně,

jak jsem napsal, Austrálci coby dle australské ustavy nelidé se maj sqvěle pod britskou nadvládou, no a druhak, neexistuje národ stejný před kolonizací a po kolonizaci, viz Kalifornie, zbavila se španělů, ale indiani z toho mněli leda tak suché houvno

A. Alda 12.6.2017 13:06

jo

dobrá připomínka

J. Zaorálek 12.6.2017 9:29

Muslimové nerozlisuji mezi islamem a islamismem. To se snažíme my tady na Západě. Kdo to vlastně vymyslel, tenhle termín?

J. Kanioková 12.6.2017 10:05

Psychologové

abychom těm chudákům nepřidávali na frustraci

J. Kanioková 12.6.2017 10:11

Uff.... koment patří jinam...

P. Dvořák 12.6.2017 11:01

Re: Uff.... koment patří jinam...

A víte, že ten komentář docela pasuje i sem! Abychom zbytečně nefrustrovali ty muslimy, kteří nám chtějí podříznout krk stejně jako islamisti, jenom je rozdíl v tom, že se to o nich kvůli korektnosti nesmí říkat.

FUJ! Já jsem pěkný hnusák!

:-))

L. Popovský 12.6.2017 11:04

http://popovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=608005

J. Kanioková 12.6.2017 14:25

Re:

Perfektní :)))))

EUrohujerským fanatikům a vyznavačům multikulti, by to chronicky zkřivilo jejich libý úsměv :)

L. Popovský 12.6.2017 14:49

Re:

Pokud se tak stane, tak mi jich líto nebude...

J. Pražák 12.6.2017 9:20

Píšete nesmysly

Neexistuje žádný islamismus, ale pouze islám. (,,Na Západě se často používá termín ‚umírněný islám‘. Jenže takový popis je sprostý, pohoršlivý a uráží islám. Neexistuje nějaký umírněný nebo neumírněný islám. Islám je islám a tím to končí.“ Erdogan - a ten zná islám).

Přečtěte si korán, Sirat, hadisy a pak napište, že žádný umírněný muslim neexistuje - pouze ten, který v tichosti souhlasí s vražděním "nevěřících".

Z. Švrček 12.6.2017 8:48

Islamistům?

Snad islámu! Islám, radikální islám, islamismus - jedno nelze oddělit od druhého. Abych parafrázoval Voskovce a Wericha : ...klidně seďte na židli, čtěte korán, tam to všechno je.

Jen si je přivážejme, zvěme, postarejme se o ně, omlouvejme je,

relativizujeme jejich rétoriku a činy - a to nejen ty teroristické. Oni už nám začas ukážou, jaká je jejich "vděčnost".

J. Fridrich 12.6.2017 7:19

Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším " -

dnešní svět - myslím tím křest'anský Západ, bude muset - a to velmi rychle dospět k zcela zásadní skutečnosti a nekorektně-tedy pravdivě konstatovat, že civilizační úrovně a vyspělost jednotlivých etnik, zemí, států, lokalit-tedy lidí žijících v dnešní době na naší planetě je RŮZNÁ a mnohdy velmi odlišná. Stupnice hodnot, rozvoj společnosti, její kultura, hygiena, tolerantnost, vztah k ženám, k dětem, schopnost akceptovat jiné pohledy na vývoj světa-to vše je velmi ODLIŠNÉ v různých částech světa. Konkrétně země tak zvaného Západu, tedy křest'anské, Euro-Atlantické civilizace jsou nepochybně vyspělejší a to nejen ve vědě, technice, technologiích-ale právě v uspořádání své společnosti, hlavně v její humánní podobě, demokracii, práv a svobod svých občanů.V jiných částech světa - hlavně v islámských zemích jsou zcela jiné hodnoty - s našimi neslučitelné - a je zajímavé, že když přijdou k nám, tak místo spokojenosti a vděku za nový domov přináší až nepochopitelnou NENÁVIST. Raději tedy tyto světy nesměšovat-a když už, tak jim pomoci u nich doma, ale pozor na jejich přemnožení. Uskutečnění této záchrany Evropy půjde jen změnou vůdců hlavních Evropských zemí a ve vedení EU v Bruselu..

V. Kain 12.6.2017 8:59

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

V Bruselu se nehnou a pokud jde o vrcholové politiky zemí Evropy,tak už to bude jenom horší.Francie si zvolila svého tydýta.Rakousko to samé zelený Bellen a němci vzhlížejí ke své spasitelce Merkelové.Všichni to jsou vítači.Nyní už převažují mezi migranty neandrtálci z Bangladéše.Tak to se na něco připravte.Tito 50 kiloví halamové jsou neobyčejně plodní.8-10 parchantů norma.

Z. Lapil 12.6.2017 12:58

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Nerad rozlišuju lepší x horší. Existuje totiž iks kritérií jiných, než ta vaše, podle nichž jsou muslimové lepší: porodnost, možná tělesná zdatnost, respekt k autoritám a rodině... Výsledkem je hádka, kdo je lepší tak nějak globálně, aniž by si kdo uvědomil, že auto může mít dvacet klimatizací a radarů a bůhví čeho, ale má-li jednu jedinou díru v pneumatice, moc toho nenajezdí. Na rozdíl od rozklepaného křápu se sjetými gumami, bez stěračů a s motorem sebraným na tom nejhorším vrakovišti, jaké si dovedete představit.

Podle mě proto úplně stačí rozlišení My x Oni.

T. Hraj 12.6.2017 13:27

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Přesně tak. Vůbec nejde o nějaké objektivní hodnocení. Naše kultura je prostě subjektivně lepší. To je vše.

Z. Lapil 12.6.2017 14:00

Re: Vývoj dnešního světa " lehce " zjednoduším "

Tak. Platí to i naopak: oni mají za subjektivně lepší kulturu svoji. Co s tím? Dobré ploty dělají dobré sousedy.

P. Jášek 12.6.2017 7:01

Islám je

jenom islám!

J. Babička 12.6.2017 4:15

ach jo

Tak autor rozlišuje mezi hodnými muslimy a zlími, ale nerozlišuje mezi hodnými nacisty a zlými.

P. Dvořák 12.6.2017 3:11

Jak autor přišel na nesmysl,

že islamismus je politický islám?

Za prvé nevím, co je "politický islám". Za druhé se politika nedělá prostřednictvím odpalovacích vest, kalašnikovů, náklaďáků, nožů, kladiv a pod. A za třetí už z principu a z podstaty věci není rozdíl mezi islamismem a docela "obyčejným" islámem, což se nám tady na Psu snaží dlouhodobě pravidelně vysvětlit např. Luděk Frýbort nebo Benjamin Kuras.

Na rozdíl od tezí jezevčíka, který(á) je buď blbý(á) nebo navedený(á), ale nejspíš obojí.

P. Eugel 12.6.2017 6:09

Asi I s Vámi souhlasím. Ale v U.S.A., bylo vidět, že levičácká pakáž by ráda politiku pomocí kladiv, zapálených aut ráda dělala. Tolik asi k prostředkům jak dělat politiku.

P. Eugel 12.6.2017 6:09

Asi I s Vámi souhlasĂ­m. Ale v U.S.A., bylo vidÄ›t, Ĺľe levičácká pakáž by ráda politiku pomocĂ­ kladiv, zapálenĂ ̋ch aut ráda dÄ›lala. Tolik asi k prostĹTMedkĹŻm jak dÄ›lat politiku.

J. Sinnreich 12.6.2017 1:35

Utajeni?

Popravy odbojaru zdaleka neprobihaly v utajeni. Rude plakaty se stovkami jmen popravenych byly vylepovany na kazdem narozi. Rozhlas denne uverejnoval jejich jmena. To slo tezko utajit i za hranicemi Protektoratu. O Holocaustu na Zapade NECHTELI vedet, i kdyz Hitler naprosto jasne hovoril o konecnem reseni zidovske otazky. Podobne dnes politici na Zapade NECHTEJI vedet o cilech Islamu.

J. Lepka 12.6.2017 7:39

Re: Utajeni?

Já se obávám, že jste vedle, jak ta jedle. Zkuste více studovat historii. A slučovat odboj a holocaust je zhůvěřilost.