24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

SÝRIE: Ruská ruleta, nebo ruský balet?

K hádankám, jež nejnovější vývoj v Sýrii nastolil, patří také role Ruska. Jakou hru tu Moskva hraje? Tahá za nitky, nebo jen usiluje o to, aby neztratila těžce dobyté pozice?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 21.2.2018 12:14

Re: Zda

Asi tak. Počkáme, uvidíme. I když pro tamní obyvatele to nebude ani tak zajímavé, jako životně důležité.

J. Fridrich 21.2.2018 12:08

Re: Nemaji to rusaci jednoduche

Škodovka je montovna, pane Pavlík ? A nejen Škodovka.. Vás polámaly soužky z vaší základky a stranické buňky, kam asi stále vzorně docházíte.. Nechcete si něco přečíst o reálném vývoji světa v posledních několika stoletích ? Zkuste to, budete možná překvapen... Ona ta s. Semelová nemá vždycky pravdu, víme ?

J. Fridrich 21.2.2018 11:44

Re: jak pise soudruh Fridrich

Jen pro soudruha, ale opravdového soudruha Pesata :

Soudruzi mimozemšt'ané, mám pro vás dobrou zprávu - po stovkách, ba tisících létech máme - a to v blízkém sousedství hrdinného reka, jakého svět ještě neviděl. Kdepak Achilleus, Hérakleus a další starořečtí hrdinové. Ba ani stateční a neporazitelní ruští bohatýři Ilja Muromec, Ilja Volžanin a především velký Čurila Plenkovič - přemožitel Ptáka Velikána Velikánoviče ( jejichž nadlidské hrdinské skutky tak krásně popsal náš František Ladislav Čelakovský ) - se nemohou měřit se soudruhem rozvědčíkem Vladimírem Vladimírovičem Putinem. Snad nejvíce mne zaujalo jeho kroužení na nebi v čele hejna jeřábů - Daidalos hadra, ale i uspávání tygra a ledního medvěda mohlo být také hezké. Také nález amfor, které mu tam naskládali kolegové z rozvědky bylo úžasné. No a nyní vážně - tato adorace BOHA-VLÁDCE je pro tuto asijskou, nebezpečnou zemi zcela charakteristická - je to cesta od carů, přes Lenina, Stalina, Chruščova, Brežněva, Gorbiho ( snad s jedinou výjimkou Jelcina-skoro demokrat) po Putina..

Nečest soudruhu, raději po staročesku - dobrý den bez té vaší zášti k euroatlantické, křest'anské civilizaci...

M. Prokop 21.2.2018 11:28

Re: Sestřelit nad vlastním územím cizí útočící letoun -

Přesně.

R. Brzák 21.2.2018 11:12

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Jakožto zanícená diskutérka s názory často opačnými mne přirozeně zajímáte - takže Vám Vaši prosbu nemohu splnit. I já jsem zde na svobodném fóru a tak mohu reagovat, na koho chci. Pokud se cítíte zraňována, není to moje vina - protože toto zde není realita, jak samozřejmě chápete...

S. Netzer 21.2.2018 11:07

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Buďte tak dobrý, a jednoduše mě ignorujte.

R. Brzák 21.2.2018 10:55

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

ať laskavě, nebo nelaskavě, právě potvrzujete, na co Vás upozorňuji - kážete vodu a pijete víno, milá dámo...

R. Langer 21.2.2018 10:34

Re: Nemaji to rusaci jednoduche

On největší Putinův sluha v EU je ta baba Merkelová, ale to tady té Páté koloně a jejím poskokům nikdy nedojde. ;-)

R. Langer 21.2.2018 10:32

Re: Když dva dělají totéž, není to totéž - to je

Jo, jistě zdatní matematici. :-D

R. Langer 21.2.2018 10:32

Re: Když dva dělají totéž, není to totéž - to je

Ha ha ha!

R. Langer 21.2.2018 10:30

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Ty potřebuješ poučovat i o tom jak si zavázat tkaničky, Pátá kolono! Tak buď uctivá a šoupej nohama. :-D

R. Langer 21.2.2018 10:28

Re: Sestřelit nad vlastním územím cizí útočící letoun -

No jo, ale o tom se v EU nesmí ani mluvit, natož podle toho konat. Předpokládám "zatím", ono to zřejmě taky přijde.

S. Netzer 21.2.2018 10:28

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Vaše poučování si laskavě nechte od cesty.

Děkuji.

M. Pesat 21.2.2018 10:25

jak pise soudruh Fridrich

"Krátce - Rusko je bezohledné k bojovníkům, ale i k civilnímu obyvatelstvu a to k těm cizím-protivníkům, ale i k těm svým. Tak to bylo v minulých válkách a tak je to i při jejich dnešních expanzích ve světě.."

Jak to rikaval soudruh Gobels, 100 x opakovana lez se stava pravdou, takze, kdyz bombarduji ruske bombardery, tak to berou smahem, bombarduji hlavne nemocnice/destske domovy/kojenecke ustavy/skoly a civilni obyvatelstvo, zatimco kdyz bombarduji americkti/zapadni soudruzi, to je panecku jina :-). S milmetrovou presnosti posilaji rakety pouze a vyhradne na vojenske cile, americke zbrane zabijeji vzdy a za kazdych okolnosti pouze muslimske fanatiky/zradce a nepratele demokracie.

Hlavne neustrnout v bdelosti, soudruhu Fridrichu, nepritel ciha/nasloucha :-). V kazdem pripade, soudruh politruk z modreho koutku z vas musi mit radost :-) .Ani Rude pravo za soudruha Husaka by to nenapsalo "lepe".

Cest :-)

R. Brzák 21.2.2018 10:22

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Máte pravdu - nikdo (mimo majitele) nemá právo Vám na svobodném diskuzním fór, jakým NP je, zakazovat reakce.

Snad budete napříště schopna stejnou svobodu uznávat i dalším svým oponentům.

R. Brzák 21.2.2018 10:19

Re: Tak ci tak je Putin borec

Čím je země svobodnější, tím menší je účinnost vnitřní propagandy. Z tohoto hlediska je dokonce i naše kontrapropaganda (vůči Rusku) vlastně výhodou pro Rusko...

R. Brzák 21.2.2018 10:17

Re: Sestřelit nad vlastním územím cizí útočící letoun -

Pane Nováku, agrese vůči Izraeli je nejen onen dron, ale trvající dlouholetá deklarovaná snaha Izrael zničit - a to především ze strany Iránu, jeho spojenců a obecně ze strany muslimů. Proto, chce-li Izrael přežít, musí být nejen dokonale připraven na svou obranu, ale také dávat při jakémkoliv narušení svého prostoru, či dokonce v okamžiku koncentrace sil netajeného nepřítele ještě na jeho území dát svou připravenost silně najevo. To ve skutečnosti zabrání jeho nepřátelům zaútočit - a to také dovolí Izraelcům své nepřátele nechat přežít... Protože nepochybuji o tom, že v případě opačném bude Izrael schopen tak či tak své protivníky zcela zničit...

M. Prokop 21.2.2018 10:01

Re: Když dva dělají totéž, není to totéž - to je

Asi "počtáři" jako vy.

M. Prokop 21.2.2018 10:00

Re: Tak ci tak je Putin borec

Vaše matematika popsána vedle: https://www.lidovky.cz/matematika-vede-k-diskriminaci-tvrdi-americka-profesorka-pzo-/zpravy-svet.aspx?c=A180220_170533_ln_zahranici_mha

:-P

M. Prokop 21.2.2018 9:58

Re: Tak ci tak je Putin borec

Jistěže se snaží, ale na rozdíl od Putina to dá víc práce a výsledky stejně nikdy nejsou tak dokonalé.

V. Novák 21.2.2018 9:43

Re: Nemaji to rusaci jednoduche

A předtím Švédi, Poláci, Němečtí rytíři,...

S. Netzer 21.2.2018 9:43

Re: Tak ci tak je Putin borec

I nemluvňata, milá lebko?

S. Netzer 21.2.2018 9:41

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Reaguji a budu reagovat podle vlastního rozhodnutí, a ne podle pokynů nějaké ruské onuce, nevážený diskutére.

J. Lepka 21.2.2018 9:39

Re: Tak ci tak je Putin borec

Jen malé upřesnění, pane Tachovský, v islámském světě je civilista každý, kdo odloží kalacha, resp. není u jeho mrtvoly nalezen.

J. Tachovský 21.2.2018 9:36

Re: "je jich asi tak 1000x vic"

Vazena pani nemkyne, nereagujte na me komentare. Nic prinosneho nejste schopna napsat. Jste hloupa a omezena osoba, tak me laskave vynechte.

J. Tachovský 21.2.2018 9:33

Re: Když dva dělají totéž, není to totéž - to je

To za me spocitali jini - jen v Iraku zavrazdili amici kolem pul milionu lidi.

S. Netzer 21.2.2018 9:33

"je jich asi tak 1000x vic"

Jste zdatný počtář. A hlavně velkorysý!

J. Tachovský 21.2.2018 9:32

Re: Nemaji to rusaci jednoduche

Ale blbost. Rusti osadnici zabrali Ameriku od Aljasky az po severni Kalifornii. Neco opustili, neco prodali.

Vetsina velkych valek v evrope byla agrese zapadu proti Rusku. A vsechny zapad s ostudou projel, jak Nemci, tak Francouzi.

V. Novák 21.2.2018 9:30

Re: Nemaji to rusaci jednoduche

Co u nás potřebovali, to si už koupili. Býv. Let Kunovice nebo Škodu JS doslova "nastojatě" - s dělníky i managementem.

J. Tachovský 21.2.2018 9:29

Re: Tak ci tak je Putin borec

Tak jasne. Americani nezabijeji civilisty. U nich se to jmenuje collateral damage. Jsou to sice taky civilisti a je jich asi tak 1000x vic, ale to jsou pro ne lidi druhe kategorie, takze to tak neberou.