29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SÝRIE: Příčina? Možné následky?

Média po celém světě se zabývají možnými dopady současné syrské krize. Podle mě je ale ještě důležitější analyzovat příčinu americké “odvety“. Už i v naší televizi začínají uvažovat o tom, zda ta odveta nebyla tak trochu zbrklá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Mach 8.4.2017 14:10

Stačí si jen uvědomit, že v

Sýrii asadův režim spáchal už několik plynových útoků. Pak si každý aspoň průměrně inteligentní jedinec uvědomí, že úvahy o nějakých falešných vlajkách patří do kategorie hovadin.

Č. Berka 8.4.2017 13:46

Re: Obávám se, že

indonezské nebylo.Jinak se dá souhlasit- možnost omylu je vždy

Ś. Svobodová 8.4.2017 13:45

Třetí možnost, klasická false flag.

Stačí se jen zeptat, komu to prospělo.

J. Šimek 8.4.2017 13:05

Re: Jste stejnej, jako naši komouši, autore.

Takže rozporujete moji ikonku, to je docela slabý, ale třeba jste jen grafoman a o diskuzi nestojíte.

Š. Hašek 8.4.2017 13:02

Re: Jste stejnej, jako naši komouši, autore.

Kulhá to. Když komouš řekne, že "Kokořín jest zajímavá zřícenina", také mu začnete nadávat do lhářů?

Přestávám být Západ. Protože nejsem multikulty lidskoprávník. Máte poněkud historické logo.

J. Šimek 8.4.2017 12:01

Jste stejnej, jako naši komouši, autore.

Amíci při tom nechytili Asada za ruku, tak je nevinnej :o)

L. Orlita 8.4.2017 11:22

Každý si pravdu ohne podle toho komu fandí a logiku pravdy poskládá tak, že jemu bude logická dle selského rozumu a ostatní nesouhlasící jsou naprostí blbci. Nefandím žádné straně, pouze si můžu vybrat menší zlo. Po letech je vidět, že toho USA pokazilo víc než dost a bordel a třístění moci metodou "rozděluj a panuj" provádí všude kde může. Takže Putinovy obdobné metody jsou víc než legitimní.

J. Lepka 8.4.2017 11:18

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

Výhradně! Naštěstí jinak než vám.

P. Harabaska 8.4.2017 11:17

Re: Souhlas..... Ať se prokáže, ČÍ ty chem.

Paní, vy už to máte v té hlavě opravdu vybroušené. Pěkně do hloubky.

P. Harabaska 8.4.2017 11:14

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše -

Informace má od svých velmi dobrých služeb CIA, NSA + vojenských rozvědek...., které velmi dobře padělaly např. informace o ZHN v Iráku. Účel světí prostředky, there where’s a goal, there’s also a way.

P. Harabaska 8.4.2017 11:10

Připusťme případ, že na syrské základně

byly ony chemické zbraně. Jak mohl někdo v USA zodpovědně dát rozkaz k útoku, který by vedl k uvolnění tam skladovaných jedů, což by pravděpodobně mohlo zasáhnout ubohé civilní obyvatelstvo? Takže by nastala situace, jak ji líčí Asad et cie., že totiž jedy skladované opozičními teroristy v Idlíbu se po leteckém útoku syrských letadel uvolnily a zabíjely. Z toho jsem zcela na rozpacích. Že by američtí činitelé byli stejně hloupí a nezodpovědní jako Asad?

P. Khail 8.4.2017 10:39

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

ZHN jsou nejen jaderné ale i biologické a chemické zbraně. Na to se často zapomíná!

V. Pokorný 8.4.2017 10:34

Re: USA

Vaše bláboly jsou tak skvělé! Věřím, že ten váš příspěvek je myšlen ironicky. V opačném případě byste neměl pít moc blátivou vodu, mohl byste po ní( možná už se tak stalo) blbnout. Zdravím vás pozdravem Míru zdar!

A. Trick 8.4.2017 9:57

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

Je poznat, že Vám to "myslí politicky".

P. Zinga 8.4.2017 9:47

Re: USA

Pane Rudolfe, nebuďte dětinský? S čím že to vyhrál Trump volby? Nemluvil něco o bažině? A lid ho vyslyšel?

J. Lepka 8.4.2017 9:47

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

Chlapci moji milí, snažíte se hezky vydělat si svůj obolus, ale používejte aspoň částečně relevantní argumenty, tohle není diskuze na Hovinkách.

J. Lepka 8.4.2017 9:44

Re: USA

Zkuste definovat cp by měl laskavý čtenář číst : Aeronet, Blicí listy, Parlamentní listy nebo rovnou výstupy TASSu?

P. Zinga 8.4.2017 9:43

Kdo to byl,

ty oběti? A kde jsou teď? Po útoku sarinem tam běhají "záchranáři" bez masek a dotýkají se holýma rukama zasažené? Pouze nevědomost? Nevím, příliš mnoho neznámých..

P.s.: na vlastní oči jsem viděl, co udělá sarin s opicemi. Přirovnám-li to k tomu, co jsem viděl v TV, tak to sarin být nemohl. A ještě něco: včera jsem tu psal o tom, že před incidentem bylo ze dvou vesnic uneseno přes 200 obyvatel. Nejsou to náhodou oni? Fantasmagorie? Mě by to nepřekvapilo...

Š. Hašek 8.4.2017 9:22

Protože již zazněly

názory i "kliky od toalety" na Kavčích horách, dovolím si skromně připojit i ten svůj.

Ten plyn (i poslední domovnice ze Žižkova už ví jeho chemický vzorec !!!!!) byl v čase T plně v držení vousatých demokratů/podřezávačů křesťanů. Nějak to uteklo z barelů. Pokud to bylo po zásahu vládní, syrské, asadovské armády - stane se. Geometrický nárůst počtu mrtvých v posledním čase nenastartovat president Sýrie. A nejeví se mi tedy ani plně odpovědný za ty televizní záběry staré pár dní. Již za sekundu měli ti nejvíce jasnozřiví jasno, měli zřejmě i kopie rozkazů syrské armády. Docela prča (kdyby nešlo o další mrtvé), jak se mezi dospělými chlapci říká.

Jako starý skaut ("Buď připraven"), jsem zároveň připraven být paní Žofií označen za inteligenčně rovný klice u dveří. Třeba nebude sama. Takový jest život, ale daně platím.

J. Schwarz 8.4.2017 9:10

Obávám se, že

s "nezvratným prokázáním" čehokoli bude problém. Dosud není "nezvratně prokázáno" ani kdo sestřelil indonézské letadlo nad donbasem - tedy tak prokázáno, aby zmíněnou verzi byly nuceny uznat všechny strany. To se nepovede nikdy, takže realita je taková že za "nezvratný důkaz" je brána verze kterou prosazuje nejsilnější strana, chcete-li "vítěz". A každá strana vypouští své verze a zamlčuje možnosti, které se nehodí do krámu. Například u toho sestřelu na Ukrajině ruská strana argumentuje tím, že by ani Rusko, ani povstalci sestřelem nic nezískali. A zamlčují možnost omylu, tedy že letadlo sestřelili povstalci protože si je spletli s ukrajinským vojenským letadlem. Nešlo o první sestřelené letadlo, takže prostředky i lidi povstalci měli. Horší to už bylo s velením, plánováním a identifikací cílů.

B. Brousková 8.4.2017 8:50

Re: Souhlas..... Ať se prokáže, ČÍ ty chem. zbraně byly..

"Nedokáží se nikdy poučit". Jak kdo. Soudruzi z UV KSČm vám jistě rádi potvrdí, že když v roce 1968, Sajůz Něrušímij Respůblik Svabódnych co splatíla na věky Vělíkáája Růůs a kdě jak známo Tak vólna dýšit čillavěéék, na příkaz Ukrajince čuvašského původu Leonida Ilijiče Brežněva doprovázen svými poslušnými evropskými slouhy s výjimkou Rumunů, vtrhl do Československa, převelice dbal na to, aby mu akci schválila OSN. Totéž v bleděmodrém v roce 1979 v Afganistánu. Tam nakonec působilo v humanitární akci více jak 600 000 humanitárních pracovníků. Pět jejich generálů při tom přišlo o život a desítky tisíc jejich podřízených. Jen lidumilů z KGB přišlo o život. více jak pět tisíc. Inu jak známo- pro dobrotu na žebrotu. Proto se také nakonec soudruzi v CCCP poučili a ten svůj Ráj na zemi zvaný CCCP raději rozpustili. Ale ti váleční štváči a vrazi z Vóól strýtu co nám na naše širé družstevní lány házeli mandelinky bramborové a pilouse, si nedají pokoj dodnes!! Hanba jim !!!

P. Rudolf 8.4.2017 8:20

USA

jsou právním státem s vyspělou demokracií. V takových zemích vše řídí instituce, nikoliv jedinci. Americká administrativa jednoznačně pracuje k dobru své země, a i když se jistě dopouští i mnoha chyb, svůj lid by kvůli animozitám některých vůči jednomu pitomci v Bílém domě nepodvedla.

"Laskavý čtenář" se nad podobnými bláboly, jako je tento článek, pouze pousměje.

F. Navrátil 8.4.2017 8:16

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

Dosud je v paměti, jak ministr zahraničí USA exhiboval s "důkazy" o přítomnosti ZHN v Iráku. Jako záminka k válce dobrý. Věděl americký prezident, že je to lež? Nechávají se prezidenti USA běžně od tajných služeb obelhávat?

F. Lesniak 8.4.2017 7:22

Re: To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

No jistě, tak jako prezident USA věděl o skladu ZHN v Iráku.

J. Síbek 8.4.2017 6:51

Zdroj CNN?

Trump a CNN nejsou zrovna velcí kamarádi,takže CNN jako zdroj ??

J. Fridrich 8.4.2017 5:59

To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v

To, že nic neví pan Černocký a píše - " že v tuto chvíli nikdo nic definitivně neví!" - neznamená, že nic neví president USA, který ( pan Černocký se sice tomu DIVÍ ) má přesnější informace od svých velmi dobrých služeb CIA, NSA + vojenských rozvědek....

J. Kanioková 8.4.2017 4:29

......

To je nejspíš konec lžím o sarinu. od 35:26 http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10253218159-zpravy-ve-23/217411023000407

T. Kohout 8.4.2017 3:45

Re: Souhlas..... Ať se prokáže, ČÍ ty chem. zbraně byly..

Není to tak dávno, co byla vydána oficiální zpráva o zhlouplé Blairově podpoře Bushovi při vpádu do Iraku. Jenže oni se nedokáží nikdy poučit, do puntíku opakují nyní to samé. Divní lidé. Shoot first, ask later, to je jejich mozkovna.

J. Kanioková 8.4.2017 3:05

Re: Souhlas..... Ať se prokáže, ČÍ ty chem. zbraně byly..

Proč Arabové nechtějí, abychom v Sýrii-http://www.politico.com/magazine/story/2016/02/rfk-jr-why-arabs-dont-trust-america-213601

Září 2015: "Americká vláda je stále více přesvědčena o tom, že radikální skupina Islámský stát v Sýrii a v Iráku vyrábí a používá chemické zbraně. Spojené státy zjistily nejméně čtyři případy, kdy bojovníci IS použili chemické zbraně na obou stranách irácko-syrské hranice." - http://jdem.cz/c58jj7

Islámský stát použil od roku 2014 v Iráku a Sýrii chemické zbraně nejméně 52x, jen devatenáctkrát k tomu došlo v oblasti druhého největšího iráckého města Mosul a jeho okolí. Vyplývá to z nové analýzy společnosti IHS Markit -

http://echo24.cz/a/wqTS6/analyza-is-pouzil-v-iraku-a-syrii-chemicke-zbrane-nejmene-52krat

2015 Dva turečtí zákonodárci říkají, používání sarinu v Sýrii - vázáno na Turecko - http://www.presstv.ir/Detail/2015/10/27/435215/Turkey-lawmakers-CHP-Syria-sarin-gas

J. Kanioková 8.4.2017 2:57

Souhlas..... Ať se prokáže, ČÍ ty chem. zbraně byly..

V první řadě je třeba si uvědomit, co je to vlastně ten Idlíb. Provincie na severu Sýrie, u tureckých hranic, přes které už roky proudí džihádisté sem a tam. Celou oblast, do níž syrský režim pravidelně vyváží „kapitulované“ džihádisty z celé země, dlouhodobě ovládá syrská frančíza Al-Káidy a s ní spolupracující organizace a skupiny. I s vazbami na IS. A právě ty mají i monopol na informace. Žádní nezávislí novináři v oblasti nejsou a ten poslední „nezávislý“ americký novinář, který po boku Al-Káidy působil až do osvobození východního Aleppa, vousatý divous Bilal Abdul Kareem, se nyní ocitl na americkém vládním „kill listu“

Chemické zbraně? Stačí zapátrat, google toho vychrlí dost v minulosti - např. r. 2010. Kdo a proti komu tenkrát použil chem. zbraně a následne se to elegantne zametlo pod koberec? Tyhle palcové titulky se jeste dají dopátrat na internetu - "Türkei gerät wegen möglichen Giftgasangriffs unter Druck" nebo "Kämpfe in Ostanatolien. Türkei soll Kurden mit Chemiewaffen getötet haben" 23 tisic odkazu google vychrlí Google když se zadá turecko + chemické zbraně + kurdové. Psalo se to i v článku na iDNES, že teroristi (opozce) se ani nedokazali shodnout jestli to byly ruské nebo syrské letadla. A co kdyz to byly letadla úplne někoho jiného? A o tom, jak proudily přes Turecko zbraně i materiál (i chem.) k IS, se taky dřív objevilo pár informací v médiích.

A zatímco Organizace pro kontrolu chemických zbraní začala teprve shánět data a vzorky, Británie hned po prvních zprávách o údajném chemickém útoku rychle přišla s tím, že to „nese rukopis Asadova režimu“. Už fakt obehraný scénář..

SA chce potrubí do Turecka přes Sýrii, ale Asad řekl ne-https://twitter.com/SenRichardBlack/status/850068747687780353

Ropa-Gas War Over Sýrie (4 mapy)-http://www.zerohedge.com/news/2016-10-24/oil-gas-war-over-syria-4-maps