6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SVĚT: Zablokované karty v Rusku...

Události na Ukrajině v celé nahotě odhalily pojetí demokracie a svobody slovy. Vytvořil se tu hlavní mediální proud tleskající Kyjevským demonstrantům, ať už dělali cokoliv a konstatující, že jde o vrchol demokracie a naopak odsuzující demonstranty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Frauknecht 28.4.2014 8:42

Pitomej ne, snad.

Ale nepoučitelnej! Od jednoho velkého bráchy k druhému. Ideologie je zhruba stejná, prima! Pevně se přivinout, tak budeme v "bezpečí". Moc nepřemýšlet (to je dřina :-)) - "třídní" nepřítel je daný. Stačí jen opakovat, bez vlastní úvahy, bráchovo názory. Ne díky nechci.

Hezký den :-).

P. Zeman 28.4.2014 8:35

Re: Spirala blbosti

Ať Rusko odmítne "tie petrodolare" :-D. Jsem pro! Ať zkouší ropu prodávat za petroruble. To bude teprve bžunda.

Z. Trunecek 28.4.2014 8:34

Re: Ale tak to je docela snadné.

Paninko, on je v Rusku má. Média řvou proto, že vojáci jsou na Ruském území, ale prý příliš blízko ukrajinských hranic.

P. Zeman 28.4.2014 8:31

Re: pane Vašátko

A což tak mrknout do Ukrajinské historie před Majdanem? Nechci trochu moc? Vypíchnete si pár blbostí a na tom stavíte názor :-P. Mimochodem - kdyby došlo k vámi popisovanému scénáři, tak by rozhodně nebylo první volat po zahraniční intervenci a pod kulomety "cizí spřátelené armády" pořádat referendum" o připojení třeba k Polsku, bezmozkový kolaborante Šejno!

M. Malovec 28.4.2014 8:20

Pane,

dělají Rusáci málo prasáren? V kontextu prohlášení o ochraně zájmů rusky mluvících obyvatel bych okamžitě všechny, nebo skorovšechny Rusáky odtud vypakoval. Jenže jsme v EU a máme tady takové přátele Sovětského svazu jako jste vy.

P. Lenc 28.4.2014 8:17

Nakonec,

když tak čtu některé reakce, on ten Áda Hitlerů měl s tím Mnichovem vlastně pravdu a hodný Putin nemá na vybranou a musí bránit rusky mluvící menšinu před tou Kyjevskou fašistickou svoločí.Gruzie, Ukrajina, nakonec pobaltí, tam taťka Stalin nainportoval bratrů Rusů, tam je přece taky co bránit.Jsme opravdu tak pitomej národ?

V. Běhal 28.4.2014 8:12

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

O těch dolarech řekl P.J.Buchanant, americký komentátor. Estonský politik potvrdil, že do lidí na majdanu stříleli provokatéři z řad demonstrantů. V posledních měsících Rusko dlun vůči ČR splatilo.   Na Ukrajině se zdraví demonstranti Heil Hitler. Nemá každý mozek vymytý sdělovacími prostředky..

P. Gabriel st. 28.4.2014 8:10

Pane Nachere,

Takovou snůšku hloupých nesmyslů bych právě od vás nečekal! Nemám právě čas je rozebírat, snad k večeru. Mezitím byste si mohl svůj text přečíst a evidentní nesmysly a nepravdy si zaškrtnout.

J. Gutvirth 28.4.2014 7:58

Text

šílence

P. Schuster 28.4.2014 7:45

Evropan

Výborný článek, tleskám a jenom dodávám, že úplně stejné je to s kritizováním EU a také s globálním oteplováním. To už není náhoda - to je záměr formovat občana - EVROPANA

M. Šejna 28.4.2014 7:32

pane Vašátko

kdyby předtím tři měsíce dělala Dělnická strana bodel na Václaváku, poté donutila prezidenta Zemana utéct do ciziny, dosadila by si svého prezidenta, premiéra a vládu, následně by rozpustila policejní složky a vytvořila dělnicke ozbrojené milice, a na závěr zakázala Rusům, Ukrajincům a Slovákům používat rodnou řeč, nedivil byh se tomu, že by se třeba chtěla odtrhnout Morava nebo Slezsko.

M. Šejna 28.4.2014 7:25

jasně, pane Osleji

hlavně, že ten bordel na Majdanu byl regulérní včetně toho, že předáci Majdanu dnes zcela nelegitimně vládnou celé Ukrajině. To se pak nemůžete divit, že referendum na Krymu proběhlo podobným nestandardním způsobem, jako "volby státní moci" stylem "majdan".

Ono je vždy potřeba sledovat posloupnost dějů. Sudeťáci také kritizují odsun, ale zapomínají na to, co se stalo předtím.

K. Frauknecht 28.4.2014 7:24

Vítejte v "páté koloně" :-))

Dobro - zlo, bílá - černá. Ono je velmi snadné najít zloducha. Ostatně, s tím my Češi máme obrovské zkušenosti (např. úplatkáři, kmotři, vlastizrádci... :-))). Jen toho spravedlivého Mirka Dušína nemůžu furt najít! V Ukrajinském parlamentu nesedí, Kerry to taky nejni, v Bruselu bych se ani nenamáhal. To už zbývá snad jen ZaOrálek :-)?

E. Heusinger 28.4.2014 7:08

Pane autore,

Ten Váš první odstavec je plný kacířských názorů.

Na takovými názory se každý státotvorný občan "hnusem votřese"

V. Oslej 28.4.2014 6:07

Ehm

Nebudu teď odpovídat na část o platebních kartách, ale o tom, jak si autor nejprve vytvořil hezky nepřítele, do kterého pak tepe.

Nějak kolem sebe mám pár těch, kteří podporovali Majdan, nikdo z nich ale tu násilnou část.

Když jsme se ještě před ruskými akcemi na Krymu bavili, shodli jsme se že Krym by měl mít právo referenda. Neakceptujeme ale to, co proběhlo kvůli podmínkám, jako regulérní. (i když věřím, že výsledek by byl bez těchto podmínek také pro odtrhnutí)

atd, atd...

E. Vašátko 28.4.2014 5:52

Já se spíš divím, jak jsou novináři korektní.

Nazývají proruské gaunery separatisty a já nevím jak ještě. Představte si, že by se najednou vzbouřili občané v Karlovarech, ozbrojili se (z neznámých zdrojů), obsadili radnici a jejich zástupce požádal o pomoc Putina. Byla by to vlastizrada, zločin proti státu a proti jeho územní celistvosti nebo cokoliv si vyberete. A myslíte si, že by stát neměl právo na svém území zasáhnout proti někomu takovému silou ? Jak je to dlouho, co se u nás řešil případ "zvacího dopisu" Vasila Biláka a jeho kamarádů, který byl záminkou pro "internacionální pomoc" shodou okolností stejné party z Východu ?

I. Teren 28.4.2014 5:27

Re: Ale tak to je docela snadné.

Zrejme je to jednoduche. Cinski sudruhovia nam nopozicaju na dalsie vojenske dobrodruzstvo a zavladne mier.

S. Vaněček Šauerová 28.4.2014 4:32

Ale tak to je docela snadné.

Ať si Putin stáhne své vojáčky zpátky do Ruska a nebudete muset mít strach.

S. Prosek 28.4.2014 3:09

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

http://www.npr.org/news/graphics/2012/04/gr-oilprod-300.gif

S. Prosek 28.4.2014 3:02

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

Soudruhu Behale, uklidnete se:) Povezte nam kolik nafty ze stredniho vychodu se dovazi do USA a k jakemu zpracovani? Valku na Ukrajine rozpoutali kremelske uderky jak Rusove nepriznavaji (vy samozrejmne jako kremelsky lokaj rovnez ne :)) Ty dolary zrejmne vytahujete z cilindru ze ano :)) Jen pro info Ceska republika ma nedobytne investice v Rusku v hodnote 10 miliard USD - nyni rovnez zablokovane. Zlato mozna bylo to, co zmiznulo z CSR po prichodu spratelenych armad, ne? Vase zdroje jsou ponekud infantilni :))) tagze nazpet k statistikam a povidejte. Jinak nevypadate jako darebak, spis jako pitomec. Zdrastvujte LMAO!

I. Teren 28.4.2014 2:50

Spirala blbosti

Nejde len o kredit karty. Rusko moze odmietnut petrodolare za svoju ropu, suroviny, zablokovat americky utek z Afganistanu cez svoje uzemie...Treba len dufat, ze sa najdu triezve hlavy a neskonci to vojnou.

V. Běhal 28.4.2014 2:45

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

Jistě, přidal se k Sarkozymu, který Libii dlužil, stejně jako USA a teď jim musí Libie zaplatit všechny pumy co na ně naházeli. . Co píšete za nesmysly, že USA rafinerie jsou neschopné rafinovat arabskou nebo libijskou naftu.Válku na Ukrajině rozpotala komanda z USA a EU, jak sami Američané přiznali, stálo je to 5 miliard dolarů. Zlato musela dát Ukrajina jako krytí dluhu, kteý jim USA poskytne, k tomu Zlatý poklad Skytů. Tyto informace naše noviny nepodávají. Kdo hází zápalné lahve na policisty hájící legálně zvolennou vládu a vládní budovy je vrah a kdo sympatiruje s vrahy je darebák!

S. Prosek 28.4.2014 1:58

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

Pane Behal, to do te Lybie vbehl Obama sam, nebo se jen pridal ci co? Naftu? na co? USA ma sve vlastni zdroje, to a  i rafinerie neschopne v USA jakykoliv jiny olej nez jiho americky a domaci zpracovat Vam asi nerekli :). Kdo rozpoutal valku na Ukrajine? o jakem zlate mluvite - nejake dukazy nebo jste si to vycucnul z prstu?

V. Běhal 28.4.2014 1:48

Re: V demokracii můžete fandit šíleným režimům

Stejně tak obyvatelé USA jsou odpovědni za agresivní politiku Obamy, který rozpoutal občanskou válku v Libii, vojensky napadl suverenní stát, dosadil svoje loutky, vykradl Libijské zlato a teď krade jejich naftu. Rozpoutal masakry v Syrii, jen díky Putnovi nedošlo k bombardování a dalšímu vraždění křesťanů. Teď rozpoutal občanskou válku na Ukrajině, odvezl 42 tun jejich zlata a chystá se vykrádat jejich nerostné bohatství. Když si obyvatelé Krymu, ve strachu před vrahy z Kyjeva odsouhlasili návrat k Rusku, ke kterému patřili a který Rusové dvakrát osvobodili, tak se novináři můžou zbláznit.

S. Vaněček Šauerová 28.4.2014 1:39

Víte, pane Stuchlíku, to si vůbec nejsem jista.

Ano, z dálky a pod ruskou propagandou to tak vypadá. Kolik že Rusů ale podporuje Putina, skutečně je to 70, 80, nebo 90% ?, vždyť přece ve skutečnosti nevíme, jak vysoká je jeho podpora, průzkumné agentury bude mít stejně pod palcem jako většinu médií. Jistěže je nemalé procento lidí, kteří ho skutečně podporují (radikální národovci zprava, kovaná levice zleva, političtí vyžírkové a prospěcháři všeho druhu, "rychlí" byznysmani, a ovšem také nostalgici po SSSR či jenom lidé, kteří si nechtějí dělat problémy. Jaká je to ale část národa, je ve hvězdách. O tom, že spoluvytvářejí ruskou imperiální politiku, ovšem nemůže být řeč. Je ale neuvěřitelné, jak s nemalou částí světa mává jeden docela obyčejný, zamindrákovaný kagébák.

S. Prosek 28.4.2014 1:10

autore

To je "War by Other Means". Chapu ze se mnohym nelibi, jenze doba bitvy u Kurskeho oblouku je historie :)). Ted jde o to,  kdo na to ma a kdo ne. Rusko sice muze prenest sva aktiva do Karibiku, ale to je dohledatelne. Vasim klientum nezbude nez jezdit na Krym.

M. Stuchlik 28.4.2014 0:35

V demokracii můžete fandit šíleným režimům

jako je v Rusku nebo třeba Severní Koreji. Ale je to sebevražedná strategie. Proto se pane autore nedivte, že ti co nechtějí spáchat hromadnou sebevraždu nebo v lepším případě stát obyvateli jedné z ruských gubernií mají na rusofily vztek. A souhlasí se sankcemi proti rusům protože obyvatelé JSOU spoluodpovědní za panující režim. Koukněte se na oblibu Putina v Rusku, rusové nejsou pasivní oběti Putinovi politiky, oni ji fandí (až na pár umlčených výjimek) a pomáhají vytvářet.