7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SVĚT: Výjimečnost Izraele

Ve čtvrtek 29. listopadu 2012 přiznala Organizace spojených národů proti vůli Izraele Palestině status nečlenského pozorovatelského státu. Česká republika byla tehdy jedinou členskou zemí EU, která hlasovala proti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Běhounek 21.8.2013 10:20

Re: trapas

Na světě je 14 milionů židů, mají nejvyšší počet Nobelových cen, založili největší firmy světa, mají nejnižší počet nezaměstnaných, patří k nejbohatším lidem a tak tomu bylo od nepaměti. To je dostatečný argument k nenávisti. PS: pro kresťany je to asi mýtycké zabití Ježíše z Nazaretu, které měl provést italský pohan. Jaký je rozdíl mezi antisemickými mýty kresťanů a muslimů?

K. Frauknecht 21.8.2013 9:38

:-))) dobrýýý

V. Stejskal 21.8.2013 9:24

Re: proč nás nikdo nemá rád

Vazeny pane, ja jsem se ptal, ne vy. Byla to reakce na onen stupidni, ubreceny clanek. Takze, neobracejte otazku v otazku, ale odpovidejte.

L. Orlita 21.8.2013 9:18

mnoho lidí neví co se svým životem

a tak potřebují nějakou falešnou víru, nějaké dogma. Pro mnoho lidí je tím dogmatem antisemitismus. Mají tak pocit, že bojují za pravdu a že dávají smysl své vlastní nenávisti a závisti. Měli by se každý den tak hodinu dívat do zrcadla a přemítat nad tím, proč tak nenávidí. Každý si svůj  život tvoří či ničí jen sám a nikdo jiný za to nemůže. Ani trpaslíci, natož Židé.

T. Blecha 21.8.2013 9:15

Re: Než okupovaní a ze všech stran obklíčení Palestinci,

Čím je sabotuje? Tím že Izraelské firmy zaměstnávají tisíce arabů? Tím že tam staví infrastrukturu a dodávají vodu a elektřinu?

V. Stejskal 21.8.2013 9:13

trapas

Zatim, panstvo, ani jeden argument, ktery by alespon naznacoval proc jsou zide tak neoblibeni. Jenom nadavky. Mimochodem, az do pocatku 19. stoleti byli zide bez vyznamu. Ale vsichni, kdo je namaji radi jsou antisemite a muzou to byt i zide. A proc ne. Nekdo nema rad Arabaky, nekdo Rusaky, Slovaky a nekdo zase Zidaky. 

J. Poláček 21.8.2013 9:12

Re: proč nás nikdo nemá rád

 Je to už skoro jako vrozená nemoc naší civilizace. A šíří se dál, mutuje a je čím dále tím více rezistentní vůči různým pokusům léčby. Bere na sebe různé podoby, její vitalita je až zarážející. nestačí pane stejskal, že se pletu, že jsem mimo, no však já si patent na rozum nenárokuji, Tak zkuste vy sám, znalosti máte zajisté také, informační zdroje také, tak něco zkuste nastínit. Rád si přečtu. Že né, tak vám dám inspiraci - Zaručeně vás to nakopne tak třeba : 1)   http://en.wikipedia.org/wiki/Der_St%C3%BCrmer  2)  ttp://www.google.cz/search?q=der+sturmer&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=nWQUUrGZBs6qhAfPtoGoAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1094&bih=896

3)   http://cs.wikipedia.org/wiki/Am%C3%ADn_al-Husajn%C3%AD 4) http://cs.wikipedia.org/wiki/Antisemitizmus 5)  http://cs.wikipedia.org/wiki/Pogrom

Pane Stejstal, prosím odporujte mi, těším se na vaší argumentaci !

Na závěr jedna povedená animace  http://www.youtube.com/watch?v=-evIyrrjTTY

 

V. Novák 21.8.2013 9:12

Než okupovaní a ze všech stran obklíčení Palestinci,

jejichž pokusy o ekonomickou činnost Izrael sabotuje dle svého uvážení?

No, to možná ano.

J. Poláček 21.8.2013 9:11

Re: proč nás nikdo nemá rád

Pane Stejskal, vyborná otázka ! Konečně někdo kdo měl tu intelektuální odvahu a vypustil to ven. Inu, nejsem Žid a ani žid, pouze mě kde tu inspiruje svým myšlením jeden zabitý židovský král, ale to sem netahejme to je stará záležitost. I když možná to s tím souvisí, po stovky let vtloukání do hlavy že nám ukřižovali ... No bejvávalo ale to je už nějaký ten pátek demodé. To víte jak říkával soudruh Goebbels, 100x opakovaná lež se stává pravdou ! Však se nestal ministrem PROPAGANDY nadarmo. Víte život v diaspoře vás eliminuje od okolního člověčenstva tak nějak sám o sobě. Jestli je to středověké Španělsko, Osmanská říše, Perská říše , Ruská říše nebo Německá říše staletích minulých, jste li Žid, pak nejste Katolík, Luterán, Kalvinista, ... ani Muslim - Šia nebo Sunny, šum a fuk . Jste jiní, kobylky, neúroda , povodně, mor, války  a .... dosaďte si co chcete pak za to můžou oni, my neeeeeeee. A nedejpánbůh mít peníze, tedy víc než má šlechta a panovník, no fuj - to se nesmí, tak to teda neee.To bude asi nějaké dílko satanovo či co. prstem ukázat, přerozdělit a pak vyhnat, není-li kam tak potichoučku ...... no aby nepřekáželi, to do budoucna. to co se stalo posledních 100 let uživatelům písma hebrejského je poze kulminací předchozích tisíciletí, vyhřeznutím primitivních pudů.

V. Novák 21.8.2013 9:10

Vy lžete, pane autore. A to by farář dělat neměl.

Pokud si pamatuji špatně a farářem nejste, omlouvám se. Ale lžete stejně.

Okupovaná území "nepovažuje za okupovaná EU", ale OSN - tedy světové společenství. A to prostě proto, že okupovaná jsou, Izraeli nebylo povoleno je anektovat a měl by se tedy na nich chovat jako řádný okupant. Okupant chovající se dle ženevských konvecí, najmě té čtvrté.

Což nečiní.

EU jen začala správně interpretovat a reagovat na izraelské ilegální chování co neřádného okupanta. Nic víc.

K. Vážný 21.8.2013 9:02

Re: proč nás nikdo nemá rád

Odpovím Vám, ale vy to stejně nevezmete. Protože na zemi zuří válka mezi dobrem a zlem, mezi Bohem a satanem, odpůrcem. Ta válka je příliš kosmická na to, abyste ji mohl nahlédnout snadno v celku, a vede se hlavně o lidská srdce.

A Bůh kdysi vyřkl, že osou této války budou potomci Abrahamovi, Izákovi, Jákobovi, Židé. Již ve SZ je slíbeno, že přijde spasitel, z Židů, později upřesněno na dům krále Davida. Abraham na stejném místě, v místě budoucího Jeruzaléma byl vyzkoušen, zda obětuje svého syna, Bůh ho však zastavil. Svého syna o pár tisíců let později, toho Spasitele Bůh tamtéž obětoval. Ježíš se ještě vrátí i pro své tělesné bratry. To vše je slíbené.

A kdyby se někdy, za Artaxerxése, za Říma, za středověku, za Hitlera nebo za Arabů podařilo zničit Izrael jako národ, Bůh by byl lhářem. Vedle toho je zde prostá závist k někomu, o němž Bible mluví jako o pravé olivě, o zřítelnici Božího oka atd. Od těch, kdo jsou v jistém smyslu druzí.

J. Šula 21.8.2013 8:59

Ano, viděl jsem na vlastní oči

Plně souhlasím s autorem článku, Izrael se stále brání nekonečné přesile svého nejbližšího okolí, je jako v kleštích. Stále bojuje o přežití, demokraticý svět mu musí pomáhat.

R. Jonák 21.8.2013 8:50

Re: proč nás nikdo nemá rád

Jste jenom hulvát a bylo by vhodné kdybyste se alepoň trochu naučil česky, no ostatně co chtít na hulvátovi.

V. Hajková 21.8.2013 8:50

Jak je vidět

tak   značka  STEJSKAL-  se  předvedl   jako  dokonale   TUPÝ  KOMOUŠ! 

P. Vass 21.8.2013 8:34

Re: proč nás nikdo nemá rád

Neřekl bych, že máte pravdu. Žid není jen Izraelec. Je to příslušník národa. A má-li např. americký pas, pak je Američen i Žid. Stejně tak jako Čech může být i Róm. Stát se židem, čili vyznavačem náboženství, se jeden čas chtěl stát i Petr Muk, ale tyto židy jsem já nemyslel. No a tomu, že by neměl rád někdo někoho kvůli jeho úspěšnopsti, k tomu bych jen řekl, že si lžete do vlastní kapsy. Těžko říct proč.

L. Křivan 21.8.2013 8:34

Re: Pane Polaský,

Hloupě kecáte.

P. Lenc 21.8.2013 8:08

Pane Stejskale,

vy jste přesně to, o čem píše autor.Těžký antisemita, pouze v jiném hávu.A vaše nejapné zmiňování paní Lukešové světčí pouze o vaší lidské ubohosti.Nevíte nic o židovských dějinách, o vzniku státu Israel, jste pouze plný zášti a nenávisti.

J. Bořický 21.8.2013 7:57

Re: Pane Drápale,

No pane Polanský,nebyl bych si tak jistý,že Izrael podporuje celý křesťanský svět.Spíš bych řekl,že podpora je od bohatých jednotlivců,Židů.

M. Vondráček 21.8.2013 7:54

Re: Pane Drápale,

Já Vás mohu ujistit, že by Izrael bez zahraniční pomoci vydržel déle , než Palestinci :-)

I. Schlägel 21.8.2013 7:53

Re: Euroskeptik nejsem,

Souhlasím.

I. Schlägel 21.8.2013 7:51

Re: proč nás nikdo nemá rád

Ale jděte, Vy brepto. http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:Izrael%C5%A1t%C3%AD_nositel%C3%A9_Nobelovy_ceny

K. Filek 21.8.2013 7:48

Re: proč nás nikdo nemá rád

Je vidět,že jste hlupák.Žid je židem všude.Vy jste co?Zastydly komouš .

I. Schlägel 21.8.2013 7:48

Re: proč nás nikdo nemá rád

Pane Stejskale, tím se netrapte. Soustřeďte se na své základní životní funkce a přemýšlení nechte těm se závity. Pěkný den.

K. Frauknecht 21.8.2013 7:44

Re: proč nás nikdo nemá rád

To je velmi jednoduchá odpověď. Je to národ, který je trochu "jinde" a to ve všem. Ve staré Praze byli židé nejbohatšími měšťany, ve Švýcarsku nejúspěšnějšími bankéři, naprostá většina laureátů Nobelovy ceny jsou židé, stát Izrael má podáno nejvíce mezinárodních patentů a to bez ohledu na počet obyvatel....

Hlupáci se úspěšných vždy trochu báli a vždy jim hodně záviděli. To je všechno, jednoduché ne?

M. Lechvy 21.8.2013 7:34

Re: proč nás nikdo nemá rád

Protože lidskou hloupost a iracionální nenávist nelze zničit. Je věčná. Hlupáci hlupáky zůstanou pane Stejskale. Neví o tom totiž, víme?

D. Polanský 21.8.2013 7:33

Pane Drápale,

mohu Vás ujistit, že kdyby celý křesťanský svět finančně a politicky nepodporoval Izrael, jeho existence by trvala přesně 1 den. Ono se toho namluví, ale do Izraele proudí peníze a zbraně ve velikém. Koneckonců jak jinak by se ubránil?

V. Stejskal 21.8.2013 7:31

Re: proč nás nikdo nemá rád

To je omyl. Zdeleka ne vsichni nositele Nobelových cen, ktere urcite kruhy vydavaji za zZdy,  nejsou Zide, nybrz Nemci, Americane atd., kteri vyznavaji zidovske nabozetvi. Zide jsou jen v Izraeli. Takze, ti co to tvrdi mluvi o zidech a ne o Zidech a chteji se chlubit cizim perim. Krome toho pochybuji, ze by nekdo nemel rad nekoho jenom za jeho uspesnost a to uz tisice let.

P. Vass 21.8.2013 7:08

Re: proč nás nikdo nemá rád

Taky nejsem Žid a vím to. Židé se provinili úspěšností. Stačí se jen podívat, kolik má tento relativně malý národ nositelů Nobelových cen, významných vědců, finančníků ... Stačí se rozhlédnou po té naší české kotlině. Kolik lidí řekne, že se má špatně, protože jsou málo schopní? Asi nic moc. Většina z nich "ví", že špatně se má proto, protože je darebák (rozuměj schopnější) soused (politik, podnikatel...) okradl.

V. Stejskal 21.8.2013 6:57

Re: proč nás nikdo nemá rád

Uklidnete se teta. Ja jsem jenom pozadal onu pani zdrzet s diskuze, neb jeji nazory jsou notoricky znami.

V. Stejskal 21.8.2013 6:54

Re: proč nás nikdo nemá rád

Ja nejsem zid a tak si nemam na co si stezovat. Ja jenom reaguji na clanek plny slz a vzlyku - nikdo nas nema rad a nikd nas rad nemel.