3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SVĚT: Tragická politika Západu

Svět není idylické místo. A nikdy nebyl. Vždy tu byly války, hladomory, epidemie, krutí vládcové, tlupy banditů a nájezdníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 27.9.2015 7:53

článek se mi líbí

Vyjadřuje mínění většiny lidí. Bohužel "elity" zejména novináři myslí asi jinak. Ale moc dobře si ještě pamatuji doby Rudého Práva.

K článku nemám co dodat, myslím si to samé.

P. Čech 27.9.2015 8:49

Re: článek se mi líbí

Máte pravdu, pouze bych mezi tyto nemyslící "elity" přiřadil ještě všechny politiky. Novináři nemyslí. Pokud by mysleli, psali by jinak a nevyvolávali pouze nežádoucí emoce lidí ve své honbě za zlatým teletem. Hlavně svými spekulacemi, které k ničemu nejsou, pouze jitří vzájemnou lidskou nevraživost.

J. Hejna 27.9.2015 11:06

Re: článek se mi líbí

Pane Čechu, vám musel někdo strašně ublížit.

P. Čech 27.9.2015 11:50

Re: článek se mi líbí

Ano a nejsem sám. Strašně mi ublížili komunisté. Tím, že mi zničili 44 let mého života. Ovšem to není všechno. V současné době (po listopadu 1989) mi ubližují politici a to tím, že brání svými činy vzniku demokracie v této zemi (schválili a zavedli nedemokratický volební systém do poslanecké sněmovny a do zastupitelstev krajů, měst a obcí, zmršili zákon o přímé volbě prezidenta, v rozporu s tehdy platným ústavním zákonem rozbili mou vlast - společný československý stát, udělali ze ,mne občana ČR, aniž by se mne aspoň zeptali zda o to stojím, brání všemožně vzniku kvalitního zákona o obecném referendu, vytvářejí hlavně ze sebe vrstvu nadobčanů, vypracovali a schválili neuvěřitelný paskvil, kterému říkají Ústava ČR, atd, atd). Mám za to, že tímto vším ublížili nejen mně, ale i téměř všem občanům dnes ČR a SR.

K. Wágner 27.9.2015 7:29

Sa­muel P. Huntington

Pravdu měl především Sa­muel P. Huntington, který ve svém nejznámějším díle Střet civilizací (představuje pronikavou analýzu stavu světové politiky po skončení studené války) říká: „V novém světě nebude k nejzávažnějším, nej­větším a nejnebezpečnějším konfliktům docházet mezi společenskými třídami, mezi chudými a bo­hatými či jinak ekonomicky definovanými skupinami, ale mezi národy náležejí­cími k různým kultur­ním entitám. Kmenové války a etnické konflikty budou vypukat uvnitř civilizací.“

P. Čech 27.9.2015 8:52

Re: Sa­muel P. Huntington

Nesmíme zapomínat na to, že je nutno nazývat věci jejich skutečnými jmény. Zde konkrétně je nutno nahradit pojem "kulturní entita"  názvem "náboženská", ev. "politická" entita.

Z. Baldova 27.9.2015 6:27

Pane Prokop

Je pravdou jak zde nekdo psal ze jste bud  rom ( Cigan) a nebo muslim?

Nemusite odpovidat ja tomu neverim ja verim ze jste rusofil jako Klaus

P. Manda 27.9.2015 8:13

Re: Pane Prokop

pravila ta co má ve znaku slepici.

F. Vejr 27.9.2015 8:32

Re: Pane Prokop

Výrazivo jako Eva Holubová, zajímavé.

F. Lesniak 27.9.2015 9:44

Re: Pane Prokop

Baldová, je pravda, že pracujete jako hajzlbába na veřejných záchodcích? Vaše inteligence tomu nasvědčuje.

Z. Baldova 27.9.2015 10:13

Re: Pane Prokop

To pravda pane Lesniak neni,ale je pravdou ze skrabete zada Klausovi a lisate se k Putinovi rusofile z kotaru....

J. Kozohorský 26.9.2015 22:19

a kruh se uzavírá,

cesta končí. tzv. západní civilizace dosáhla svého vrcholu. inteligence vlivem dostatku a blahobytu a nudy degeneruje, motá se, zakousnutá do svého ocasu, jako zblblý čokl... atd. atd. co jiného k tomu říct?

P. Mach 26.9.2015 22:51

Re: a kruh se uzavírá,

... a jakl se svými z prstu vycucanými bláboly je dokonalý příklad degeneráta.

J. Mrázek 27.9.2015 9:07

Podivné opomenutí ignoranta...

Vy, nejspíše 4% jste zapomněl použít termín Vámi velmi oblíbený - p.r.d.e.l !!!

P. Mach 27.9.2015 11:39

Jestli se ti mrázku stýská po té putinově,

tak se obrať na stejným způsobem jako ty postiženého volksrusáka.

J. Mrázek 27.9.2015 19:27

Nejsem 4% Mach

A zvedá se mi žaludek při Praguepride...

M. Prokop 26.9.2015 23:47

Re: a kruh se uzavírá,

Jedině snad, že by to nemuselo jít tak rychle. :-P

Z. Baldova 27.9.2015 5:13

Re: a kruh se uzavírá,

Prokop zase zde prudi ty svoje Klausovske produkty Klaus rusofil a jeho obdivovatel  protiputinovsky na oko komunista Prokop jinak stejny kolaborant jako Klaus

B. Rybák 26.9.2015 20:49

Výborný článek !!!

Je nezpochybnitelným faktem, že v muslimských státech je liberální demokracie nemyslitelná (a muslimové tedy takovou demokracii všude ohrozí) a že v etnicky a nábožensky nehomogenních státech, vytvořených (neo)koloniálními mocnostmi (Sýrie, Irák, Libye, Jemen, Libanon..) může obstát jenom diktatura, která může být nahražena pouze jinou diktaturou (protektorátem) nebo genocidním chaosem (změnilo by to pouze jejich rozdělení a následné spojení do kulturně homogenních států)!

Je také faktem, že neolevicový, multikulturní k muslimům vstřícný "západ" není schopen ani ochoten jím vyvolané "barevné revoluce" ukončit, nové kulturně homogenní státy vytvořit, stejně jako to, že nejvíc se v poslední době změnilo to, že ilegální imigranti jsou nyní především do Německa tamními politiky, s nimi spolupracujícími nadacemi a sociálními sítěmi intenzivně lákáni, což je postoj, který je vůči zcela neinformovaným sousedům Německa tak arogantní, že ho určitě nelze chápat jako projev humanity, ale především jako projev bezohledně prosazovaných německých politických zájmů (zbavení se stigmat nacismu, které jsou překážkou vytváření jeho nové, tentokrát "zelené" říše evropské)!

M. Prokop 26.9.2015 21:12

" jím vyvolané "barevné revoluce""

To vám nakecal Putin, nebo někdo jiný?

M. Varadinková 27.9.2015 1:28

Re: " jím vyvolané "barevné revoluce""

Jimi podporované v každém případě. Nevidět to může jen slepý (anebo s klapkami).

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tezke-priznani-americkeho-diplomata-Na-Blizkem-vychode-neni-jeden-vinik-konfliktu-Ale-v-syrskem-dramatu-hraly-USA-hlavni-roli-400757

Originál zde:

http://www.project-syndicate.org/commentary/who-caused-the-refugee-crisis-by-christopher-r-hill-2015-09

P. Mach 26.9.2015 22:52

Re: Výborný článek !!!

výborný článek .... jako emetikum snad.

P. Aron 27.9.2015 7:51

Re: Výborný článek !!!

Umíte se s jiným názorem vypořádat jinak než urážkou ?

P. Mach 27.9.2015 11:58

Pozor, zamněnujete názor s ideologií.

Mnohokrát jsem si ověřil, že pokud někdo neustále opakuje zjevné a ideologické nesmysly, jako autor tohoto "článku" a někteří autoři "komentářů", tak nemá smysl jakkoli argumentovat. JE smutným faktem, že někteří jedinci jako třeba nick mrázek, bouše, erat dávají přednost úchylné ideologii, před fakty. Z principu, vždy jejich bláboly minimálně jednou uvedu ne pravou míru, jak jsem učinil i u tohoto článku. A musím říct, že se mi ještě nikdy nestalo, že by někdo z těchto ideologických blábolilů na mé argumenty reagoval také argumenty a nikoli jen dalšími bláboly či urážkami. Takže nadále se omezuji jen na upozorňování jejich nedostatečnosti v oblasti inteligence, protože cokoli jiného je zcela zbytečné. Prostě a jednoduše stále platí, že na hrubý pytel patří hrubá záplata.

L. Bouše 27.9.2015 8:14

Re: Výborný článek !!!

To jste ještě vůči Německu a EU příliš laskavý. Zaprvé nejde o nápad z německých hlav nebo z mozku Merkelové, ale jsou to kroky k plnění americké doktríny o ovládnutí Evropy a světa. Zadruhé je to projev vyloženě německé agrese a pohrdání právy ostatních účastníků Lisabonské a Schengenské smlouvy, protože ostatními nechtění nekompatibilní přistěhovalci budou logicky ohrožovat stabilitu a sociální smír i v našich státech. A o to v této americké doktríně jde především.

K. Krbálek 26.9.2015 19:51

vliv Západu je menší než se tvrdí

"Tragickou politikou západních zemí byly rozmetány některé režimy" - ty režimy byly neudržitelné samy o sobě a vliv Západu na to, jestli se udrží nebo padnou byl minimální.Ono se zapomíná na to, že v arabských a muslimských zemích se skrytě válčí už od 50.let, nebylo to vždy v hlavních zprávách a tak se zdá, že tam problémy začaly až se začátkem intervencí Západu. Opak je pravdou, vzpomeňme si, nejdříve bylo několik válek mezi muslimy, nejdříve bylo mnoho vraždění a teprve ve chvíli, kdy se to přelilo do Evropy a Ameriky, jsme zasáhli. Netvrdím, že ten zásah byl povedený nebo dokázal něco vyřešit. Ale i bez něho by dnes byla situace muslimského světa tragická, možná i horší. A taky platí, že co jsme nezpůsobili, to nevyřešíme - je to na Arabech.

H. Balzám 26.9.2015 20:04

Re: vliv Západu je menší než se tvrdí

Já myslím, že se tam válčí spíše stovky let, než posledních několik desetiletí. Tamní obyvatelé mají prostě kulturu válek v krvi a kdyby nebojovali o svá pojetí islámu, jistě by si našli něco jiného.

M. Prokop 26.9.2015 21:12

Re: vliv Západu je menší než se tvrdí

Asi tak, ano.

J. Kanioková 26.9.2015 22:58

Nesouhlasím

Pokud by existovala globální spravedlnost, NATO by mělo sedět na lavici obžalovaných za Libyi - http://jdem.cz/btvrq8

Vzestup islámského státu bylo "vědomé rozhodnutí": Bývalý šéf Michael Flynn DIA - http://jdem.cz/btvq84

Wálky plodí válečné uprchlíky: Morální úpadek Itálie a NATO - http://jdem.cz/btvqp9

Válka v Libyi - http://jdem.cz/btvqg4

Zbraně na Středním východě, uprchlíci v Německu - http://jdem.cz/btvrf7

J. Kanioková 26.9.2015 23:08

Nesouhlasím s výrokem -

""TEPRVE ve chvíli, kdy se to přelilo do Evropy a Ameriky, jsme zasáhli.""