7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SVĚT: Ten had byl Rus

Jaký had? No ten od tý Evy! Od jaký Evy? No od TÝ Evy! Ta Eva od toho Adama. Znáte to z Bible, i když jste třeba neznabozi. Jak Eva svedla Adama, skrzevá to jablko, a byli vyhnán z ráje. To zná každý!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 18.4.2018 16:03

Re: Ano, většinou můžou. Pomáhají necivilizovaným, kterými sami

Civilizace, která zklamala je neudržitelná. Nadávat za to Rusku je taktika vychytralých a hloupost neználků. Obojí nemůže obstát....

V. Čermák 18.4.2018 16:00

Re: Zmatený dlouhý článek

Zmatený jste nejspíš Vy sám. Autor klade nepříjemné otázky, které vy novoBolševici nazýváte jak jinak, než oním známým Štvaním....

V. Kun 18.4.2018 15:58

Re:

To spíše tobě bzouká Vlčku od Vlka!

V. Čermák 18.4.2018 15:57

Re: Trapný blábol starého muže, nic víc.

Ale jděte vy doktore, nejspíš polytologie.....

V. Kun 18.4.2018 15:57

Re: Rusové nejedou ve všem,

Je to jenom důkazem toho, že to nemá v hlavě v pořádku!

Píše nelogicky jen jak ho co napadne !!

I. Mertl 18.4.2018 15:56

Zmatený dlouhý článek

zmateného starého muže. Kdeže jsou "moudré" knihy o kamnech a sbírky anekdot! Tentokrát menší dávka protidemokratického štvaní.

V. Kun 18.4.2018 15:54

Re: Trapný blábol starého muže, nic víc.

Ja bych řekl, že BLBIČOK - Vlk má DUŠEVNÍ CHOROBU!

Jinak by napsal něco rozumnějšího!

M. Vondráček 18.4.2018 15:45

Re: Trapný blábol starého muže, nic víc.

A tu svou poznámku považujete za blábol inteligentního a mladého muže ??

J. Ticháček 18.4.2018 15:38

Re: RusPutin

Co Trockij. Ale vsadil bych se, že tenkrát v Boleslavi za tím Rusové také byli. Už jen ta podezřelá okolnost, že se to odehrávalo u vchodu do kostela, a jak tam ještě před šedesáti lety zacházeli s křesťany je přece známo.

M. Valenta 18.4.2018 15:36

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream je hlavní myšlenkový proud v národě, tedy ten co nakonec, sice těsně, ale přece, zvolil Zemana.

K. Janyška 18.4.2018 15:12

Ano, většinou můžou. Pomáhají necivilizovaným, kterými sami

kterými sami jsou proti civilizovaným, kteří nesou zodpovědnost za obranu dosaženého stupně ve vývoji lidského světa. A to zejména USA... Dzp.

F. Houžňák 18.4.2018 14:56

Voskovec Žid nebyl a Werich pouze

"rasově".

V. Novák 18.4.2018 14:43

Re: Legraci si dělat můžete

To se ovšem podle reakce na blbost nepozná.

V. Novák 18.4.2018 14:40

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream propagoval Drahoše a pomlouval Zemana tak, že disgustnul i lidi, kteří by jinak Zemana nevolili.

Mainstream kydal na Babiše takové kýble špíny, že Babiš s ANO suverénně vyhrál a pobil ostatní rozdílem třídy.

Oni ti jeliti si často neuvědomují, že lidé nejsou ovce, jak si představují oni, a že myslí vlastním rozumem. Pak jsou z toho zklamání, která vyjádřil Hřebejk označením těch, kdo nevolili, jak ON - JELIT NÁRODA jim nalajnoval, za "rudohnědá prasata".

P. Han 18.4.2018 14:29

Re: Pane Vlku,

Jo, tak "drsný" kapitalismus jako v Rusku hned tak někdo nemá. Možná ještě Zimbabwe.

P. Han 18.4.2018 14:20

Re: Rusové nejedou ve všem,

Ten mainstream někoho takového propagoval? Co si pamatuji, tak jsem se bál i otevřít konzervu, aby na mě nevykoukl Drahoš. Takže to bude spíš tak, jak píše pan Prokop. Nesnažte se lhát tak okatě, obzvlášť po tak krátké době, že si to ještě pamatují i jedinci s Alzheimerem.

M. Valenta 18.4.2018 14:06

Re: Rusové nejedou ve všem,

Mainstream spíše prozápadní??? A důkazem je asi zvolení proruského trotla prezidentem.

J. Lepka 18.4.2018 13:54

Re: To já vím taky, ještě jste zapomněl na tu předscénu

Zkuste si něco nastudovat o příchylnosti židovských intelektuálů ke komunistickým myšlenkám, stejně jako jejich vystřízlivění z vývoje v SSSR, možná pak naznáte, že byli, ovšem komunismus si patřičně idealizovali zcela v duchu demokratického vývoje tehdejšího Československa, de facto úplně stejně jako tzv. "salonní levičáci" všude v západním světě, kde se to ovšem protáhlo až do současnosti. Zde jedině mohu souhlasit s Uljanovem :" užiteční i.d.i.o.t.i."!

J. Lepka 18.4.2018 13:53

Re: To já vím taky, ještě jste zapomněl na tu předscénu

Zkuste si něco nastudovat o příchylnosti židovských intelektuálů ke komunistickým myšlenkám, stejně jako jejich vystřízlivění z vývoje v SSSR, možná pak naznáte, že byli, ovšem komunismus si patřičně idealizovali zcela v duchu demokratického vývoje tehdejšího Československa, de facto úplně stejně jako tzv. "salonní levičáci" všude v západním světě, kde se to ovšem protáhlo až do současnosti. Zde jedině mohu souhlasit s Uljanovem :" užiteční idioti"!

V. Patkoš 18.4.2018 13:52

Re: Pane Vlku,

Tak v Rusku že je větší kapitalismus než tady? Režim skrz na skrz prolezlý korupcí, kde bez úplatku můžete každý byznys rovnou zavřít? Kde většina majetku je soustředěna u režimu blízkých lidech a kdo se režimu znelíbí, tak brzo skončí pod tou či onou záminkou ve vězení? Tohle je ten vzor kapitalismu, který byste chtěl? Vy jste se dneska něčím sjel?

O mindrácích byste očividně mohl vyprávět, soudě podle potřeby útočit primitivními urážkami na každého s jiným názorem.

V. Patkoš 18.4.2018 13:48

Re: Legraci si dělat můžete

Zinga ovšem nic jiného než blbé reakce neumí.

F. Houžňák 18.4.2018 13:37

Ta sedba je co, přitom se sedí

nebo jak?

F. Houžňák 18.4.2018 13:36

Znáte ten dětský,

jak na hřbitově poletuje obláček a huhlá "Já jsem duch Žižky", a z druhé strany letí taky obláček a kvílí "Já jsem duch Komenského", a zleva se připotácí opilec, poslouchá je a říká "Já sem du chcát!" ?

F. Houžňák 18.4.2018 13:31

Ne, zrovna tam nezmínili,

ale občas to zmíní jinde, takže to vymazání není tak horké.

L. Kubeš 18.4.2018 13:29

Trapný blábol starého muže, nic víc.

Jen není jasné, jestli je to autorovo rusofilství celoživotním názorem, a nebo příznakem duševní choroby.

F. Houžňák 18.4.2018 13:28

To je pravda, třeba Čína a Korej

jsou ruských podmínek a ruských zvyklostí plné, prakticky nic jiného tam neznají. Projevujete se jako hloupý, umíněný Čechák.

Z. Mikulášek 18.4.2018 13:08

Co dodat,

v jednom má pan Vlk určitě pravdu, protiruská kampaň je tak intenzívní, že působí na lid prostý kontraproduktivně, samozřejmě s výjimkou protiruských fanatiků.

I. Mertl 18.4.2018 12:57

Re: Pane Vlku,

Ruské impérium je jistě jen klišé, pane Zingo. Dnes už ne, ale bývávalo za cara a pak ještě za Stalina a trochu méně za jeho následovníků, kdy jsme to my tady taky zažili, chca nechca. Neexistence ruského impéria je pro všechny "roduvěrné" Rusy s Putinem v čele, v nichž imperiální choutky přežívají a občas nabudou vrchu (Kavkaz, Krym a Donbas, teď Assádova Sýrie) a také trochu pro ty, kterým vadí evropské (a ostatně jakékoli demokracie), i u nás, asi i pro Vás.

M. Prokop 18.4.2018 12:19

Re: Pane Vlku,

To neříká historie, ale někteří historici.

Ano, Velká Británie byla impérium, svým částem dost prospěšným, dodnes jsou to většinou nejúspěšnější státy ve svých končinách. Podobné impérium, ač méně úspěšné, bylo Rusko (a snažila se Francie). Po změně Ruska na Sovětský svaz se v nastalých zmatcích podařilo některým částem ruského impéria osvobodit, po zesílení Sovětského svazu byly opět pohlceny (po druhé světové), další země byly zařazeny neformálně (třeba ČSR). Po krachu SSSR došlo zase k osvobození některých součástí sovětskoruského impéria, nyní zažíváme snahy o resuscitaci. Toliko k historii.

Britský imperialismus byla skutečnost, jeho současný stav je vidět na mapě i v politice. Zmizel. Západní Evropa žádné impérium nevytváří (ani USA). Jen to Rusko ...

M. Prokop 18.4.2018 12:12

Re: Rusové nejedou ve všem,

Máte pravdu, že Vlk je spíš kverulant proti mainstreamu. A protože současný mainstream je spíše prozápadní, je Vlk kverulant působící dojmem proruským. :-P